Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
53161/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu halusi vaihta Kimmon kanssa paikkaa mutta Jukka ei halua seurustella Anun kanssa, suoraa puhetta hyvä Jukka :D

Hyvä Hyvä! Jukka osaa sentään valita jyvät akanoista  :)

Tää oli niin hauska! Kun ensin Helmeri on yrittänyt sunnuntaista asti ehdotella, että he Anun kanssa voisivat mennä nurkkasänkyyn, mutta Anu ei ole halunnut sinne... Sitten kun Jukka on kulmasängyssä, niin yhtäkkiä Anu olisikin valmis vaihtamaan paikkaa! Onneksi Jukalle ei käynyt :)

Vierailija
53162/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep Anu kerran huusi lapsille ja nyt väitetään täällä ihan toista. Nimenomaan sanoi ettei pidä huutamisesta kun tulee siitä itselle paha olo.

Anufanit koettaa taas siivota jälkiä ja muunnella Anun omia sanoja. Anu sanoi huutavansa niin usein, että hänen vanhempansakin ovat alkaneet pelkäämään häntä lasten lisäksi. Ja sanoi ettei pidä siitä kun huutaessa alkaa yskittää eikä voi enää huutaa lisää, että viduddaa kun ei voi huutaa vielä enemmän.

Niin se on se mikä häntä lapsille huutamisessa vituttaa? Et häntä alkaa yskittää? Voi itsekkyyden, itsekeskeisyyden ja lapsellisuuden huippu! Anu malliesimerkki siitä mitä käy kun vanhemmat tekevät lapsen puolesta kaiken. Myös aikuisen lapsen.

Ei mennyt noin, älä usko tuota Anu-vihaajaa, sävyttää juttunsa omien tarkoitusperiensä mukaan. Veikkaan että trollaa tarkoituksella ja kokeilee kuinka moni uskoo.

Eiköhän täällä useampi ihminen kommentoi Anua ei-niin-mairittelevaan-sävyyn. Itse olen ainakin kommentoinut ja niin on joku/jotkut muutkin... On vaan mun mielestä v-mäinen ja itsekäs luonne, en osaa arvostaa, enkä tiedä miksi pitäisikään. Olen myös kritisoinut aiemmin Jukan ja Krisun käytöstä, koska ovat mielestäni myös käyttäytyneet kusipäisesti.

Niin? Ei mua haittaa että pidät Anua v-mäisenä luonteena, mutta sitä en voi sietää että asioita väritetään muuksi kuin mitä ne ovat. Asioista tulisi raportoida neutraalisti, mitä on tapahtunut ja sitten vasta kertoa oma mielipiteensä, ihan erillisenä kirjoituksena. Ei niin, että sotkee omat tunteensa kun kertoo talon tapahtumista ja estää näin muita muodostamasta omia mielipiteitään.

Luulen että Anun käytös on sellaista, että varmasti moni pitää niitä asioita ikävinä ilman sitä värittämistä ja liioitteluakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53163/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millan jäynä, tosi hauska juttu.

Anu: ei oo kyllä kovin miellyttävä kokemus kun lattia ihan märkä. Voi luoja...

On kyllä tosi ikävää. Nyt elämä meni varmaan lopullisesti pilalle.

Vierailija
53164/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu halusi vaihta Kimmon kanssa paikkaa mutta Jukka ei halua seurustella Anun kanssa, suoraa puhetta hyvä Jukka :D

Tää oli niin hauska! Kun ensin Helmeri on yrittänyt sunnuntaista asti ehdotella, että he Anun kanssa voisivat mennä nurkkasänkyyn, mutta Anu ei ole halunnut sinne... Sitten kun Jukka on kulmasängyssä, niin yhtäkkiä Anu olisikin valmis vaihtamaan paikkaa! Onneksi Jukalle ei käynyt :)

Ja vaihto ois ilmeisesti tehty vielä niin, että Kimmo ois tullut Anun paikalle 😅😅

Ja Hemmi ei tajuu

Vierailija
53165/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kukaan tehny vielä sitä elmukelmu oviaukkoon tai WC pyttyyn jäynääkään.

Vierailija
53166/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pelaaja toisen pelaajan tunnistaa..

Vierailija
53167/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anuhan halusi vaihtaa Kimmon kanssa paikkaa eli mennä pois helmerin vierestä.

Vierailija
53168/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millan salatehtävän tietää puolet on se pahvi!!

Vierailija
53169/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis anuhan halusi vaihtaa Kimmon kanssa paikkaa eli mennä pois helmerin vierestä.

No just tää, oispa ne suostuneet :(

Vierailija
53170/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep Anu kerran huusi lapsille ja nyt väitetään täällä ihan toista. Nimenomaan sanoi ettei pidä huutamisesta kun tulee siitä itselle paha olo.

Anufanit koettaa taas siivota jälkiä ja muunnella Anun omia sanoja. Anu sanoi huutavansa niin usein, että hänen vanhempansakin ovat alkaneet pelkäämään häntä lasten lisäksi. Ja sanoi ettei pidä siitä kun huutaessa alkaa yskittää eikä voi enää huutaa lisää, että viduddaa kun ei voi huutaa vielä enemmän.

Niin se on se mikä häntä lapsille huutamisessa vituttaa? Et häntä alkaa yskittää? Voi itsekkyyden, itsekeskeisyyden ja lapsellisuuden huippu! Anu malliesimerkki siitä mitä käy kun vanhemmat tekevät lapsen puolesta kaiken. Myös aikuisen lapsen.

Ei mennyt noin, älä usko tuota Anu-vihaajaa, sävyttää juttunsa omien tarkoitusperiensä mukaan. Veikkaan että trollaa tarkoituksella ja kokeilee kuinka moni uskoo.

Eiköhän täällä useampi ihminen kommentoi Anua ei-niin-mairittelevaan-sävyyn. Itse olen ainakin kommentoinut ja niin on joku/jotkut muutkin... On vaan mun mielestä v-mäinen ja itsekäs luonne, en osaa arvostaa, enkä tiedä miksi pitäisikään. Olen myös kritisoinut aiemmin Jukan ja Krisun käytöstä, koska ovat mielestäni myös käyttäytyneet kusipäisesti.

Niin? Ei mua haittaa että pidät Anua v-mäisenä luonteena, mutta sitä en voi sietää että asioita väritetään muuksi kuin mitä ne ovat. Asioista tulisi raportoida neutraalisti, mitä on tapahtunut ja sitten vasta kertoa oma mielipiteensä, ihan erillisenä kirjoituksena. Ei niin, että sotkee omat tunteensa kun kertoo talon tapahtumista ja estää näin muita muodostamasta omia mielipiteitään.

Luulen että Anun käytös on sellaista, että varmasti moni pitää niitä asioita ikävinä ilman sitä värittämistä ja liioitteluakin.

Oman mieipiteen voi muodostaa kyllä katsomalla ohjelmaa itse eikä lokkeilemalla täällä.

Vierailija
53171/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevinkin on ollut ja on siedettävempi kun ei ole vähemmistö länkytys eikä mielensäpahoittaja moodi päällä. ja uus tukka on hyvä.

Vierailija
53172/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika temppu jos H sanoisi ja muuttaisi paikkansa tuohon yksinäiseen ulko-oven viereen :D

Vierailija
53173/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä tuo Kimmon vaalea läikkä takaraivolla, mistä tuollainen johtuu? Joku syntymämerkki? Mut miks se on ihan vaaleaa se hius siinä

Oisko Vitiligo.

Vierailija
53174/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli aika temppu jos H sanoisi ja muuttaisi paikkansa tuohon yksinäiseen ulko-oven viereen :D

Tämä olis hyvä.

Vierailija
53175/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman mieipiteen voi muodostaa kyllä katsomalla ohjelmaa itse eikä lokkeilemalla täällä.

Sitten valheellisen tiedon levitys on typerää ja hankaloittaa keskustelua myös meidän välillä jotka katsoo ohjelmaa itse, mutta haluavat myös keskustellakkin siitä ja jakaa mielipiteitä.

Vierailija
53176/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulla on sellainen tunne, että tuo äänestä asukasta, jonka haluat ulos talosta on sama kuin äänestäis suosikkia. Nyt kun pitäis äänestää noita hissukampia tyyppejä ulos niin äänet saa taas nuo esillä olevat persoonat. Eli äänestyksessä varmasti Ville, Krisu ja Kevin. Lisäksi eilisessä BB-koosteessa luki äänestyksen kohdalla virheellisesti äänestä suosikkiasi, vaikka toki puheessa sanottiin äänestä asukasta jonka haluat ulos talosta.

Vierailija
53177/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai katsomalla bb:tä oikeasti 24/7, 10 viikon ajan?

Vierailija
53178/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mulla on sellainen tunne, että tuo äänestä asukasta, jonka haluat ulos talosta on sama kuin äänestäis suosikkia. Nyt kun pitäis äänestää noita hissukampia tyyppejä ulos niin äänet saa taas nuo esillä olevat persoonat. Eli äänestyksessä varmasti Ville, Krisu ja Kevin. Lisäksi eilisessä BB-koosteessa luki äänestyksen kohdalla virheellisesti äänestä suosikkiasi, vaikka toki puheessa sanottiin äänestä asukasta jonka haluat ulos talosta.

Äänestyksessä on 2 asukasta. Veikkaan kyllä että aika tasainen äänestys tulee, kun katsojat on niin täynnä vihaa kuka ketäkin kohtaan.

Vierailija
53179/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin juuri striimin ekaa kertaa tänään ja siellä se Jukka taas on läheisissä väleissä Kevinin kanssa. Onko Jukka oikeasti kiinnostunut Kevinistä? Aiemmin on ollut todella kiinnostunut homoseksuaalisuudesta ja muutenkin sanonut olevansa kokeilunhaluinen.

Vierailija
53180/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu pois talosta, ois niin kiva nähdä Helmeri ilman Anua koska selvästi on muuttunut

Ketju on lukittu.