BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Jukka on miehekäs jo ei vetelä amis.
Mä oon kokoajan tykänny Jukasta.
Ekaks Anu pois, sit Mira jos tuo itsekkyys ei lopu. Sit Ville
Nyt Anu haluaa kananmunan ( vihaa lintuja .). Kimmo sano se.
Jepjep Anu kerran huusi lapsille ja nyt väitetään täällä ihan toista. Nimenomaan sanoi ettei pidä huutamisesta kun tulee siitä itselle paha olo.
Joskus ärsyttää että valikoidut ihmiset nostetaan koosteeseen ja sen takia ne jotka eivät näe 247 eivät saa realistista käsitystä. Harvemmin näkyy Kimmon ja Jukan parhaimpia paloja TV koosteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukassa sopivasti leikkisyyttä hyvällä tavalla, Kimmon kanssa hyvä huumoripari :D
Jukka kun paljasti Kimmolle sen sydämen ja Kimmo kysy, että kysy, että kuka teki. Jukka oli oikeasti aivan vaatimattoman suloinen, kun siinä kakisteli hetken... "no, minä". Sitten ne hali.
Enpä olisi uskonut, että Jukasta noin sanon. ;)
Ja ne sukkikset eilen, viettelevää Pohjanmaalaista mustaa huumoria hahahah! Rakastan tuota Jukan tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Jepjep Anu kerran huusi lapsille ja nyt väitetään täällä ihan toista. Nimenomaan sanoi ettei pidä huutamisesta kun tulee siitä itselle paha olo.
Ei vaan nimenomaan sanoi että hänen vanhemmatkin pelkää häntä ja kun tulevat tilanteeseen jossa alkaa raivoamaan niin sanovat lapsille et menkää nyt siivoamaan ne tjn.
Varmaan on ollut puhetta jo, mutta mä heräsin juuri ja kerron silti hauskan jutun.
Kauppias veljekset olivat huomanneet Jukan verkkosukkatarpeen ja lisännyt sukkahousut ostoslaatikkoon.
Tulipa tarve piipahtaa tuossa kaupassa. Tarkkana ovat olleet ja huumoria riittää. :D
Krisu on oikeassa, kyllä tuonne tarvis enemmän kaljaa ja kunnolla. Kyllähän sen niissä ainoissa kunnon bileissä näki, että paljastui asukkaista paljon enemmän kuin selvinpäin. Nyt vaan tylsää lässytystä, mikä tosin varmaan viihdyttää av-äitejä.
Hämähäkille verkkosukkahousut :)
Jukastakin paljastuu uuia puolia ja aitoa Jukkaa kun ei koko ajan nyhjää Krisun kanssa.
Ville ja Mira tulee hyvin juttuun vaikka ovat aika erilaisia, tietty kunnioitus toista kohtaan koko ajan päällimmäisenä.
Anu laittaa itselleen uudestaan aamupalaa, koska muuten koko päivä on pilalla, paistaa uudet 3 kananmunaa vaikka inhoaa lintuja ja ne pilaavat elämän, Helmeri seisoo hämmentyneenä salaatit käsissä vieressä.
Lounastahan siinä kai voisi jo koko porukalle laitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kertonut vaikka ja mitä menneisyydestään...
Onko kertonut että on bodannut. Miten alkoholin käyttö? Ei kirkossa ei hellareissa mitä uskontokuntaa edustaa.
On kertonut bodaamisesta. Myös liiallisesta alkoholin käytöstään ja työstään hervantalaisen ravintolan pokena.
Oli ollut puolitoista vuotta uskossa, kun oli tuolta työpaikaltaan kompuroinut kotiin kännissä. Oli kaatunut täysin kasvoilleen ja siitä sitten raahautunut kotiin. Se herätti. Korkki meni lopullisesti kiinni.
Kimmoa ja Jukkaa enemmän esille ja näyttäkää se Jukalle tullut kirje Jukan lukemana se oli ihan huippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kertonut vaikka ja mitä menneisyydestään...
Onko kertonut että on bodannut. Miten alkoholin käyttö? Ei kirkossa ei hellareissa mitä uskontokuntaa edustaa.
On kertonut bodaamisesta. Myös liiallisesta alkoholin käytöstään ja työstään hervantalaisen ravintolan pokena.
Oli ollut puolitoista vuotta uskossa, kun oli tuolta työpaikaltaan kompuroinut kotiin kännissä. Oli kaatunut täysin kasvoilleen ja siitä sitten raahautunut kotiin. Se herätti. Korkki meni lopullisesti kiinni.
Oli siis Tie naamassa :) Hervannassahan on tapahtunut kummia paljon.
Vierailija kirjoitti:
Anufanit koettaa taas siivota jälkiä ja muunnella Anun omia sanoja. Anu sanoi huutavansa niin usein, että hänen vanhempansakin ovat alkaneet pelkäämään häntä lasten lisäksi. Ja sanoi ettei pidä siitä kun huutaessa alkaa yskittää eikä voi enää huutaa lisää, että viduddaa kun ei voi huutaa vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kimmoa ja Jukkaa enemmän esille ja näyttäkää se Jukalle tullut kirje Jukan lukemana se oli ihan huippu.
Vähän ärsytti, ettei hauskoja kirjeitä keretty näyttämään koosteessa eilen. Eli siis Jukan ja Hemmin kirjeitä. Nehän oli parhaita, ilman turhia lässytyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että oikein raivosi lokille... No, olihan se tarpeetonta räyhäämistä tilanteelle, jonka itse loi. Ehkä hän sai purettua jotain patoutumia siinä hetkessä.
MUTTA Anu on tällä viikolla tullut kuorestaan enemmänkin ulos. Ekana ajatellut, että hyvä juttu... mutten mä ole kyllä pitänyt tästä avautuvastakaan Anusta. Sillä on aika höntit jutut. Kuten äsken kertoi, että olivat härnänneet jotain duunikaveria, joka oli nauhottanut räppiään lapsena. Eipä saanut oikein vastakaikua keltään.
Tietäispä Anu vaan niistä Helmerin amatööriräppäyksistä, joita löytyy Youtubestakin :D Oliko Helmeri kuulemassa?
Vierailija kirjoitti:
Krisu on oikeassa, kyllä tuonne tarvis enemmän kaljaa ja kunnolla. Kyllähän sen niissä ainoissa kunnon bileissä näki, että paljastui asukkaista paljon enemmän kuin selvinpäin. Nyt vaan tylsää lässytystä, mikä tosin varmaan viihdyttää av-äitejä.
Krisu vaan on niin surkee dokaaja, että ryystää kaksin käsin ja sitten sammuu jo ajoissa. No, onhan se katsojalle helpotus. Ei tarvii sitä kakkaa kattella koko yötä ja muillakin on hauskempaa, ettei se dominoi ja ilkeile.
Tänään on luvattu Urheilu Gaala.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kokoajan tykänny Jukasta.
Ekaks Anu pois, sit Mira jos tuo itsekkyys ei lopu. Sit Ville
Mä lähden tähän mukaan!
Jukka kun paljasti Kimmolle sen sydämen ja Kimmo kysy, että kysy, että kuka teki. Jukka oli oikeasti aivan vaatimattoman suloinen, kun siinä kakisteli hetken... "no, minä". Sitten ne hali.
Enpä olisi uskonut, että Jukasta noin sanon. ;)