BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Helmeri ja Kevin olisi hyvä pari. Helmeri olisi varmaan hellä ja huolehtivainen kumppani, ja Kevinhän on sanonut tuntevansa pelkoa miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan palkinnoksi, että voittajan niemisiä ei näytetä asukkaille
Voi olla mut toisaalta pilais vähän tän valenimeämisten idean mun mielestä. Tai siis ite toivon että kaikkien nimeämiset näytetään.
Miraa ei kyllä yhtään hävetä vetää noita pattereita ja röökiä, toiset vetäneet hiki hatussa rataa...
Vierailija kirjoitti:
Hermeli on varmasti bi. T. homomies.
ja varmasti on sanonut sen talossakin :-)
...mutta hyvä että sä huomasit sen ihan itse, tutka toimii!
Onko Ville taas siivonnut yksin??
Anulla todella teräksinen kunto ja s i s u a .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...mutta hyvä että sä huomasit sen ihan itse, tutka toimii!
Ei ole suoraan sanonut, mutta kännissä puheista kyllä sai sen käsityksen. Seuraavia bileitä odotellessa
Vierailija kirjoitti:
No mun mies oli 38v kun tuli papaksi, 41 vuotiaana lapsenlapsia oli jo 4kpl 😅😅
Ja se tekee kaikista 38-vuotiaista pappoja. Ihana logiikka!
Mihin aikaa BB kertoo onko viikkotehtävä onnistunut?
Vierailija kirjoitti:
Ja taas muut joutuvat passaamaan Anua,
kun tulivat maaliin, Kimmo julisti voittajan, Helmeri nojasi polviinsa ja Mira meni taputtamaan selkään
niin Anu tuli heti välii ja sanoi Miralle voitsä avata tän ( sykevyöstä ) ja kun Helmeri meni lattialle makaamaan, kävi pää Hemmin selän päälle makaamana ja huusi, kuka tulee ottaa mun takin pois.
Eilen illalla, kun muut puhuivat innoissaan saamistaan kirjeistä makuuhuoneessa, Anu vaan makasi ja käskytti muita hakemaan hänelle vettä. Kukaan ei kuitenkaan edes kuunnellut, kun olivat niin fiiliksissä kirjeistä. Miksi se ei hakenut itse? Käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...mutta hyvä että sä huomasit sen ihan itse, tutka toimii!Ei ole suoraan sanonut, mutta kännissä puheista kyllä sai sen käsityksen. Seuraavia bileitä odotellessa
Niin no, sanoi bileissä ettei sulje ketään pois.
Katsojan kannalta köökihomnelit ja siivoukset tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun tulivat maaliin, Kimmo julisti voittajan, Helmeri nojasi polviinsa ja Mira meni taputtamaan selkään
niin Anu tuli heti välii ja sanoi Miralle voitsä avata tän ( sykevyöstä ) ja kun Helmeri meni lattialle makaamaan, kävi pää Hemmin selän päälle makaamana ja huusi, kuka tulee ottaa mun takin pois.
Eilen illalla, kun muut puhuivat innoissaan saamistaan kirjeistä makuuhuoneessa, Anu vaan makasi ja käskytti muita hakemaan hänelle vettä. Kukaan ei kuitenkaan edes kuunnellut, kun olivat niin fiiliksissä kirjeistä. Miksi se ei hakenut itse? Käsittämätöntä.
Huomaan, että Anulla on PMS. Se vetää hermoja kireälle.
kirjoitti:
Hemmi veti niinkun 20 sekunttiin ton radan 😅😅😅
Eikä vetäny. Viimesen kierroksen ehti tehdä just ja just juosten kun BB laski 30 alaspäin sekunteja.
Mira tehnyt ehkä yhteensä 100 kierrosta. Taas kun "minä" olen ihan rikki, minä luovutan ensimmäisenä. On kyllä todella itsekäs
Anu ei osannut keskustella mensan naisten kanssa. Nallekarkit ei mene tasan 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaan, että Anulla on PMS. Se vetää hermoja kireälle.
Ai taas, vastahan sillä oli Käpylehmäfarmilla. Aika lyhyt kierto.
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Hemmi veti niinkun 20 sekunttiin ton radan 😅😅😅
Eikä vetäny. Viimesen kierroksen ehti tehdä just ja just juosten kun BB laski 30 alaspäin sekunteja.
Oli jo maalissa mut odottivat melkein loppuun asti ja menivät sit kaikki yhdessä maalista läpi. Silmät käteen
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaa BB kertoo onko viikkotehtävä onnistunut?
Sitten kun kettoo. Edelleenkään BB ei ole aikatauluttu ohjelma.
Joo, Mira varsinkin.