Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
51321/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkesikö kukaan laittamaan talteen että monta pistettä kukakin sai? Ois kiva tietää et ketkä joutuis äänestykseen tämän äänestyksen perusteella

Vierailija
51322/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira vois kyllä lähteä, miten voi olla noin kylmänviileesti ja vedellä vaan röökejä, ei sitä harmita niinkun ollenkaan toi homma.

Tekis nyt edes isoja tumppeja tuonne, mut ei tuu kuuloonkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51323/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo saisi mun puolesta voittaa. Rauhallisuus, älykkyys, toiset huomioon ottava ja lisäksi vielä nasevalla huumorilla höystetty paketti.

Vierailija
51324/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmanhistorian tylsimmät nimeämiset. Kukaan ei uskalla sanoa mitään kenestäkään. Täysin paskanhailea vaikka näytetään asukkaille. 

Kyllä se silti vähän harmittaa heitä, kun tietävät, että tuo äänesti mua. Vaikka järjellä miettivätkin, että peliähän tämä on, niin ihmisellä kuitenkin on tunteet, joita ei aina järjellä selitellä.

Ja, koska formaatti on jo niin kauan pyörinyt ympäri maailmaa, kaikki tietävät, että tuo on yksi BB:n tapa toimia.

Vierailija
51325/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oli kyl tylsät nimeämiset, kukaan tuskin loukkaantuu, paitsi Mira. Siinäkin joku ihme ruokavalio perustelu. Miks just nyt oli tällaset nimeämiset? Ehkä ne arvas kaikki et jotain erikoista kun näin aikaisin ja kesken viikkotehtävää

Vierailija
51326/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri pelkkä laumanjohtajan myötäilijä. Mutta Tuotanto päättänyt, että finaalissa Kristian, Helmeri ja Kevin.

Vierailija
51327/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville ei voinut sanoa Millalle "I'm so happy for you" ennen kuin oli kysynyt Millalta, että oliko kirjeen lähettäjä tyttö vai poika. Jos vastaus olisi ollut tyttö niin olisi vaan hiljentynyt. Pitihän se eka varmistaa, että on "God approved" suhde. Toki kehui kirjeen sisältöä ennen sukupuolen kysymistä, mutta motiivi kysymyksen taustalla oli niin läpinäkyvä kuin olla ja voi. Tämän vuoksi en pidä vakaumuksellisia uskovaisia ystävänä, koska siinä missä he kehuvat ja osoittavat myötätuntoa heteropariskunnille, vaihtuu se iloisuus pelkistettyyn "no sehän kiva" tai vastaavaan, kun minun kumppanini sukupuoli paljastuu. Tämän vuoksi minua ei kiinnosta se sonnanjauhanta, että "rakastan sinua ihmisenä, mutta suuntautumistasi tai suhdettasi en hyväksy". Siinä vaiheessa ei paljoa välittämisen tunteet paina jos minulle rakkaimmat asiat dissataan ja osa minusta mitätöidään. Sellaiset henkilöt ei ystäviksi minulle muutu. 

Pistetään Ville häätöön, eiköhän asukkaat ajattele talon yhteishenkeä ja pullauta Jeesuksen veljen pihalle sieltä.

Vierailija
51328/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla 2 Ville 1 Jukka

Krisu 2 Mira 1 Ville

Kevin 2 Vilke 1 Krisu

Helmeri 2 1 Milla

Mira 2 Krisu 1 Jukka

Ville 2 Krisu 1 Helmeri

Anu 2 Milla 1 Jukka

Jukka 2 Anu 1 Mira

Jukka 2 ANU 1 Mira

Kimmo 2 Mira 1 Milla

Vierailija
51329/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira vois kyllä lähteä, miten voi olla noin kylmänviileesti ja vedellä vaan röökejä, ei sitä harmita niinkun ollenkaan toi homma.

Tekis nyt edes isoja tumppeja tuonne, mut ei tuu kuuloonkaan

BB kielsi isot perät.

Vierailija
51330/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira on osoittanut, että on tuon porukan heikoin noissa viikkotehtävissä. Tuo, että suostuu isoveljen tarjoukseen energiajuomista, ja tupakasta on varmasti syy miksi porukat on kyllästyneet Miraan. Mira on ollut minun suosikkejani talossa, tykkään hänen eloisasta persoonastaan, naurusta, ja hyvästä huumorintajusta. Lisäksi on samaa mieltä kanssani että Krisun tyrannisoiminen talossa on pahimmillaan ollut suoranaista kiusaamista toisia kohtaan. Toivon, että Mira ei kuitenkaan joudu pois talosta sunnuntaina, vaan Jukka lähtee hieromasta itseään. Kyllästynyt katselee sitä jatkuvaa munien hinkkaamista huopien alla. 

Anu on antanut Millalle joka kerta ääniä, miksiköhän.

Vierailija
51331/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville sai vähemmän asukasääniä kuin Kristian

Vierailija
51332/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuviikosta naiset kauhistelivat yhdessä, kun niin monta naista on lähtenyt eikä yhtään miestä. Mira ja Milla antoivatkin pisteet miehille, tulee varmaan heille yllärinä, että Anu nimesi Millan.

Taitaa peluri-Anu yrittää pitää itsensä viimeisenä naisena talossa, luottaa siihen, ettei katsojat halua kaikkia naisia pois.

Vierailija
51333/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tekopyhä Kevin oikein on?

Sanoi maanantaina Krisulle, että tämä näyttäisi "vielä tyhmemmältä", jos tämän hiukset leikattaisiin.

Voin kuvitella minkälaiset itkut ja suvaitsemattomuuskommentit Kevin olisi vetänyt jos olisi saanut kuulla tuollaisen kommentin Krisulta!! Nyt meni maku kyllä tuosta tyypistä.

Vierailija
51334/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville sai vähemmän asukasääniä kuin Kristian

Eikös kumpikin saanut 5?

Vierailija
51335/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli valeäänestykseen menisi Ville, Krisu ja Mira.

Vierailija
51336/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Mira sitten temppuilee ruokien kanssa?

Vierailija
51337/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla 2 Ville 1 Jukka

Krisu 2 Mira 1 Ville

Kevin 2 Vilke 1 Krisu

Helmeri 2 1 Milla

Mira 2 Krisu 1 Jukka

Ville 2 Krisu 1 Helmeri

Anu 2 Milla 1 Jukka

Jukka 2 Anu 1 Mira

Jukka 2 ANU 1 Mira

Kimmo 2 Mira 1 Milla

Kenelle Helmeri antoi 2

Vierailija
51338/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville ei voinut sanoa Millalle "I'm so happy for you" ennen kuin oli kysynyt Millalta, että oliko kirjeen lähettäjä tyttö vai poika. Jos vastaus olisi ollut tyttö niin olisi vaan hiljentynyt. Pitihän se eka varmistaa, että on "God approved" suhde. Toki kehui kirjeen sisältöä ennen sukupuolen kysymistä, mutta motiivi kysymyksen taustalla oli niin läpinäkyvä kuin olla ja voi. Tämän vuoksi en pidä vakaumuksellisia uskovaisia ystävänä, koska siinä missä he kehuvat ja osoittavat myötätuntoa heteropariskunnille, vaihtuu se iloisuus pelkistettyyn "no sehän kiva" tai vastaavaan, kun minun kumppanini sukupuoli paljastuu. Tämän vuoksi minua ei kiinnosta se sonnanjauhanta, että "rakastan sinua ihmisenä, mutta suuntautumistasi tai suhdettasi en hyväksy". Siinä vaiheessa ei paljoa välittämisen tunteet paina jos minulle rakkaimmat asiat dissataan ja osa minusta mitätöidään. Sellaiset henkilöt ei ystäviksi minulle muutu. 

Vakaumukselliset uskovaiset ovat ehkä ilkeimpiä ihmisiä toisia kohtaan maan päällä. Ja kaikki tämä ilkeys on verhottu Jumalan sanaan. Kieroa, sairasta, ilkeää.

Oikea uskovainen sydämen uskis rakkaus ja lämpö paistaa.

Vierailija
51339/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmanhistorian tylsimmät nimeämiset. Kukaan ei uskalla sanoa mitään kenestäkään. Täysin paskanhailea vaikka näytetään asukkaille. 

Kuinka ni ei sanoneet ? Anu olisi tosin ansainnut pojoja ja kunnon perustelut.

Vierailija
51340/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milla 2 Ville 1 Jukka

Krisu 2 Mira 1 Ville

Kevin 2 Vilke 1 Krisu

Helmeri 2 1 Milla

Mira 2 Krisu 1 Jukka

Ville 2 Krisu 1 Helmeri