BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mira oli eilen ahkera mutta sortui tupakkaan ja battereihin. Paha M O K A
Jukka sanoi Krisulle että jos olet ensi viikolla täällä niin melko äkäisenä sävyyn Krisu siihen että jos minä lähden niin sinä lähdet sitten seuraavalla viikolla.
Jukka mietti miksi Mira niin rauhallinen. Kimmo siihen että Mira polttaa.
Kyllä Jukka ja Kimmo arvannut että Mira ainakin tupakkaa saanut.
Mira ryhmän petturi viikkotehtävässä. Tiimissä jokainen tekee kykynsä mukaan yhteinen hyvä mielessä. Toivottavasti asukkaille näytetään ennen valenimeämisiä ja uskoisin että fiksut tajunneet.
kaisa* kirjoitti:
Miten tuolla talossa on noin järkyttävän sotkuista, likaista ja saastaista ?
Eikö tuotannon kuulu puuttua tuollaiseen, kyseessä on 24/7 viihdeohjelma.
Onko Ville kielletty siivoamasta? Muille rankkua sotkuista, onhan tuo asunto kuntoon saatava.
Anukin alkanut viskoa tavaroitaan kovakin muija?
Kaikki melkeen jättää tavaransa käsistään on puolikasta banaania ja omenan jämää lattioilla, roskia pitkin poikin,kippoja siellä täällä pyyhkeetkin hävisi😂
Niin siis eilen kun Helmeri aloitti viimeisenä sen fillaroinnin ja Krisu oli yrittämässä rikkoa ennätystään niin Kimmo sanoi Helemrille että sä oot sitten viimeinen polkija ja nuo tulee kohta ulkoota sisään niin Anu sanoi että etkö voi jo käydä sanomassa(halusi ettei Krisu mene ohi kierroksissa)Kimmo katsoi hetken ihmetellen,Anu jatkoi että kun nää kierrokset on niinkuin lapsille????(en ymmärtänyt)
No ilme oli Anulla hyvä kun Krisu tuli ja heittämällä meni Anun ohi!
Milloin Hemmin synttärit?? Osaako tuotanto ne edes järjestää? Vai onko yksi siideri jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä haluaisin nähdä Villen vaimon. Vaikea kuvitella minkä tyylinen ulkoisesti. Onkohan samaa ikää?
Pienet lapset, varmaankin Villen ikäinen. Rauhallinen uskoisin ja hyvä äiti.
Jolla on ollut kaksi kertaa hyvin paha synnytyksrn jälkeinen masemnus jolloin kohdisti kaiken vihansa Villeeen. Villekin joutui hakemaan rauhoittavia että selvisivät vaikeista ajoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ville on kastroitu, ja samaan aikaan on itse sitä mieltä että abortti on luonnonvastaista toimintaa, koska jokainen lapsi on jumalan lahja ja jokaisen lapsen on tarkoitus syntyä?
Mistä tuollainen tieto`?
Kastraatio... tehdään esim. koirille.. ??!
Mutta ihan sivistynyttähän se on.
Ville tarkoitti sillä varmaan itselleen tehtyä sterilisaatiota
Vierailija kirjoitti:
Niin siis eilen kun Helmeri aloitti viimeisenä sen fillaroinnin ja Krisu oli yrittämässä rikkoa ennätystään niin Kimmo sanoi Helemrille että sä oot sitten viimeinen polkija ja nuo tulee kohta ulkoota sisään niin Anu sanoi että etkö voi jo käydä sanomassa(halusi ettei Krisu mene ohi kierroksissa)Kimmo katsoi hetken ihmetellen,Anu jatkoi että kun nää kierrokset on niinkuin lapsille????(en ymmärtänyt)
Juu noin se meni, eikä niin kuin joku kirjoitti että yritti Helmeriä saada polkematta liikaa, vaan nimenomaan halusi ettei Krisu mene ohi😅tuo polkeminen käy vaan silloin kun joku suoritti ulkona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilpailuhenkinen Helmeri ja urheilutausta. Anu erittäin kilpailuhenkinen ja vahti Helmeriä kuntopyörän lopussa ettei ajais enemmän kun hän. Jotain sano että sais lapsille kertoa. Olin ihan monttu auki. Helmeri tais polkea Anua enemmän. 😂
Sais Helmeri polkea jo Anua. Ihan jo oman maineensakkin takia. Piste.
Mut ei polje, kirjeessäkin sai sukulaiselta ohjeen pitää housut jalassa loppuun asti. Sukulaiset näki miltä näytti panoparin meno talossa joten fiksu ohje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä haluaisin nähdä Villen vaimon. Vaikea kuvitella minkä tyylinen ulkoisesti. Onkohan samaa ikää?
Pienet lapset, varmaankin Villen ikäinen. Rauhallinen uskoisin ja hyvä äiti.
Jolla on ollut kaksi kertaa hyvin paha synnytyksrn jälkeinen masemnus jolloin kohdisti kaiken vihansa Villeeen. Villekin joutui hakemaan rauhoittavia että selvisivät vaikeista ajoista.
Mutta onneksi he selvisivät siitä ja kaikki se mennyttä. Lapset ilmeisesti lähes kouluiässä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne kirjeiden lukemiset näkee???? Linkkiä???
Youtube bigbrother kirjeet.
Vierailija kirjoitti:
Helmeriä vahti ihan lopussa ettei polkisi enempää mitä hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien kirjeet kosketti mua. Villen kirje itketti eniten. Jotenkin aistin vaimonsa nyt ymmärtäneen paremmin miten hyvä mies hänellä on ja nään vaimonsa vahvan hengellisen uskon. Kaikkien kirjeet olivat ihania. Odotin Miralle miehensä kirjettä. Oliko Millan kirje rakastetultaan, mieheltä vai naiselta.
Mira on sanojensa mukaan sinkku
Ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien kirjeet kosketti mua. Villen kirje itketti eniten. Jotenkin aistin vaimonsa nyt ymmärtäneen paremmin miten hyvä mies hänellä on ja nään vaimonsa vahvan hengellisen uskon. Kaikkien kirjeet olivat ihania. Odotin Miralle miehensä kirjettä. Oliko Millan kirje rakastetultaan, mieheltä vai naiselta.
Miralla ei ole kiestä ja Milla on hetero. Se Millan bi heitto oli samanlaista läppää kun että hän on vege.
Läppähän sekin oli että nuollut......
Vierailija kirjoitti:
Villehän vaikuttaa sovinistilta. Miten sitten kotona? Voisin kuvitella.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villehän vaikuttaa sovinistilta. Miten sitten kotona? Voisin kuvitella.......
Älä kuvittele.
En tajua miksi kiertävät tuota rataa yksin. Niitä kierroksia ei varmaan tulla laskemaan, koska ohjeessa selvästi luki, että radalla tulee aina olla kaksi.
Vai onko jollain tästä muuta tietoa?
Jää kyllä vähän naisia jos Mira lähtee. Siksi toivon että lähtijä on mies.
Mikäli Ville joutuu häätöön niin asukkaat uhraa Villen.