Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
50821/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä ärsyttää toi jatkuva kylpytakeissa hengaaminen. Varsinkin Jukan olemus on koko ajan nuhruinen, menee sen kanssa tupakillekin, niin se haisee varmasti ihan röökille sisälläkin :/

Vierailija
50822/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

villen maailma menee mullinmallin, ko mies voikin olla naista heikompi, jopa hän itse.. mahtaa olla iskän kans kana kynittävänä😁

Siks hän ei tiedä miten Kevinin kanssa ollaan kun hän on sekä että ja päälle. Iskä ei avaa asiaa, (Kyy) siksi on jyrkkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50823/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan säälittävää kun nuo kaivelee tuolta stögiksestä noita tupakantumppeja ja imevät niistä minkä irti saavat.

Nyt taisi löytyä Miran säälistä jättämä pitkä tumppi.

Toi on kyllä kertakaikkisen iljettävää touhua. Toki en voi näin ei-tupakoitsijana ymmärtää sitä epätoivoa röökin perään, mutta näyttää säälittävältä D:

Vierailija
50824/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu, Kevin, Milla, Helmeri ja Kimmo tällä tahdilla finaalissa, jos on viisi. Milla pääsee vaan rahnojensa avulla.

Vierailija
50825/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olis mahdollisuus äänestää Krisu ulos.

Myöhemmin vähän vaikeampaa, kun ei sitä ihan heti nimetä äänestykseen, jos koko ajan heitetään ulos muita kuin sikarikerholaisia. Sikarikerho tottelee Krisua.

Muut klikit talossa katoaa pikkuhiljaa, kun nytkin ollaan pudottamassa Villeä, Miraa, Millaa tai Anua. Just joo, sikarikerhon valta kasvaa ja ne on lopulta automaattisesti lopussa.

Olen tavallaan samaa mieltä, että jotain valtavaihdosta tarvittaisiin viihteen kannalta, mutta musta Jukan poisheivaaminen nyt olisi myös askel siihen suuntaan. Mies sen jokatapauksessa täytyy olla, vaikkei sukupuolijakauman tarvitsekaan olla täydellinen mutta jotain rajaa.

Vierailija
50826/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millalla 58 kierrosta! Onko mennyt jo ennätys siis? 

Vierailija
50827/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoan tästä jankkaamisesta. Sivukaupalla. Samaa. Asiaa. Eikö talossa oikeasti tapahdu mitään mielenkiintoista, mistä voisi keskustella?

Maksa kaksneljä seiska niin tiedät.

Voin kertoa että anu hokee nyt elämä on valintoja ja hemmi hyvää buugia.

Keskustellaanko siitä.

Minä en ala raportoimaan kenellekään pummille seikkaperäisesti talon tapahtumia, joku ystävällinen ihminen voi tehdä sen jos haluaa.

Mulla on 24/7, mutta ei sitä voi koko aikaa katsoa (työssäkäyvät ihmiset, anyone?) :D Hitto miten tylyä porukkaa

Johan täällä on muutama viesti sitten kerrottu pitkästikin mitä talossa tapahtuu. Lyhyesti suorittavat rataa ja polkevat kuntopyörää. Siinä ne tärkeimmät. Vaikea sitä on alkaa keksimällä keksimään taloon tapahtumia, jotta sinä olisit tyytyväinen.

No siksi kysyinkin, että eikö siellä ole mitään mielenkiintoisempaa tapahtunut? Jumalauta ihmisillä on paha olla, vai onko BB:n katsojilla normaalia huonompi boogie? 

Laita netti kiinni ja lepää, jos on paha olla. Sulle on vastattu tarkasti ja vähemmän tarkasti talon tapahtumista, mutta mikään ei kelpaa. On se kumma, kun ei osata kuin valittaa, vaikka tietoa löytyy sivu kaupalla.

Mitä helvettiä, mulle on vastattu kaksi kertaa ja molemmat enemmän tai vähemmän vittuilua :D Mutta ei huolta, pääsin juuri kotiin ja avasin oman 24/7:n. Painu sinä pois tältä palstalta, jos muiden kommentit ja kyselyt häiritsee noin paljon. Raukka.

Etkö osaa lukea muita viestejä, kuin sinulle osoitetut vastaukset? Samalla kun olet lähettänyt näitä valitusviestejä, ketju on täyttynyt talon tapahtumia käsittelevistä viesteistä. Voi sinua pölvästiä.

Etkö itse osaa lukea kommenttia, johon vastasin? Siinä selkeästi kirjoitetaan "sulle on vastattu tarkasti ja vähemmän tarkasti talon tapahtumista", mikä ei pidä paikkaansa, sillä mulle vastattiin tasan kaksi kertaa. Et myöskään ilmeisesti ymmärrä, mikä retorinen kysymys on. Säälittäisi, jos ei kiinnostaisi paskaakaan.

Sen sijaan tykkään hyvin paljon ketjun pitkästi referoivasta kommentoijasta, hänen juttujaan on aina kiva lukea :) 

Eli luit ne referoinnit ja silti kyselit tyhmiä.

Voin olla tyhmä jos haluat, mutta sinä olet sentään vieläkin tyhmempi :) Mikäs koulutus sulla taas olikaan?

Et ole töissä, eikä sinulla ole 24/7 palvelua.

Vierailija
50828/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyjankkaaja on ihan valmis hoitoon.

Vierailija
50829/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo se hyvinkouluttu yliviisas etsii roskiksesta tumppeja

Vierailija
50830/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu äänestetään häätöön.

Vierailija
50831/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoan tästä jankkaamisesta. Sivukaupalla. Samaa. Asiaa. Eikö talossa oikeasti tapahdu mitään mielenkiintoista, mistä voisi keskustella?

Keskustellaanko siitä.

Minä en ala raportoimaan kenellekään pummille seikkaperäisesti talon tapahtumia, joku ystävällinen ihminen voi tehdä sen jos haluaa.

Mulla on 24/7, mutta ei sitä voi koko aikaa katsoa (työssäkäyvät ihmiset, anyone?) :D Hitto miten tylyä porukkaa

Johan täällä on muutama viesti sitten kerrottu pitkästikin mitä talossa tapahtuu. Lyhyesti suorittavat rataa ja polkevat kuntopyörää. Siinä ne tärkeimmät. Vaikea sitä on alkaa keksimällä keksimään taloon tapahtumia, jotta sinä olisit tyytyväinen.

No siksi kysyinkin, että eikö siellä ole mitään mielenkiintoisempaa tapahtunut? Jumalauta ihmisillä on paha olla, vai onko BB:n katsojilla normaalia huonompi boogie? 

Laita netti kiinni ja lepää, jos on paha olla. Sulle on vastattu tarkasti ja vähemmän tarkasti talon tapahtumista, mutta mikään ei kelpaa. On se kumma, kun ei osata kuin valittaa, vaikka tietoa löytyy sivu kaupalla.

Mitä helvettiä, mulle on vastattu kaksi kertaa ja molemmat enemmän tai vähemmän vittuilua :D Mutta ei huolta, pääsin juuri kotiin ja avasin oman 24/7:n. Painu sinä pois tältä palstalta, jos muiden kommentit ja kyselyt häiritsee noin paljon. Raukka.

Etkö osaa lukea muita viestejä, kuin sinulle osoitetut vastaukset? Samalla kun olet lähettänyt näitä valitusviestejä, ketju on täyttynyt talon tapahtumia käsittelevistä viesteistä. Voi sinua pölvästiä.

Etkö itse osaa lukea kommenttia, johon vastasin? Siinä selkeästi kirjoitetaan "sulle on vastattu tarkasti ja vähemmän tarkasti talon tapahtumista", mikä ei pidä paikkaansa, sillä mulle vastattiin tasan kaksi kertaa. Et myöskään ilmeisesti ymmärrä, mikä retorinen kysymys on. Säälittäisi, jos ei kiinnostaisi paskaakaan.

Sen sijaan tykkään hyvin paljon ketjun pitkästi referoivasta kommentoijasta, hänen juttujaan on aina kiva lukea :) 

Älä vastaa tuolle pellelle enää. Hän aloitti itse tosi tympeällä viestillä, vittuili muille ja jatkaa vänkyttämistä viesti tolkulla.

On muka töissä ja kiireinen.

100% lähihoitaja jolla mt-ongelma itsellään.

Vierailija
50832/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko BB olla niin kiva ja reilu, että tänään voisi sanoa jo, että VIIKKOTEHTÄVÄ ON PÄÄTTYNYT.

Koska nuohan ovat saaneet kilometrit jo täyteen ja aika olisi pienten synttäribileiden. :)

Eihän nuo jaksa kamalasti bilettää, mutta edes vähän.

Vierailija
50833/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redissä on BB ylätasanteella.

Eiku täällä https://www.seiska.fi/Telkkari/Tassa-se-nyt-on-Seiska-kuvasi-Big-Brothe…

Tehtäväalue on katolla!

Katolle se kusi kahdesti.

Vierailija
50834/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noi tiedä että se on 65 m.

Niin mitä sitten?

Sitäkö meidän nyt pitää spekuloida heidän puolestaan, kun eivät itsekään niin tee?

vastasin jollekin😉 ovat spekuloineet 40-50

Vierailija
50835/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustellaanko siitä.

Voin olla tyhmä jos haluat, mutta sinä olet sentään vieläkin tyhmempi :) Mikäs koulutus sulla taas olikaan?

Et ole töissä, eikä sinulla ole 24/7 palvelua.

Olet sairas.

Vierailija
50836/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse julgeesti viroksi :)

Vierailija
50837/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redissä on BB ylätasanteella.

Eiku täällä https://www.seiska.fi/Telkkari/Tassa-se-nyt-on-Seiska-kuvasi-Big-Brothe…

Tehtäväalue on katolla!

Katolle se kusi kahdesti.

K kauppa ihan toisessa suunnassa 2 kerrosta alempana. Epäurheilijamaista kuseksia nurkkaan.

Vierailija
50838/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustellaanko siitä.

Älä vastaa tuolle pellelle enää. Hän aloitti itse tosi tympeällä viestillä, vittuili muille ja jatkaa vänkyttämistä viesti tolkulla.

On muka töissä ja kiireinen.

100% lähihoitaja jolla mt-ongelma itsellään.

Ja sinä taas vastaat itse itsellesi :D Edelleen, säälittäisi jos ei kiinnostaisi paskaakaan. Ja mitä vikaa muuten lähihoitajissa? En sellainen ole, mutta sinulla on aika alentuva asenne heitä kohtaan. Tärkeää työtä tekevät. 

Vierailija
50839/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustellaanko siitä.

Jep...jos jollain ei ole varaa maksaa 10e/kk ohjelmasta niin olkoon hemmetti ilman. Minäkään en aio toimia referaattiautomaattina.

Varsinkin kun sillä kympillä saa vaikka mitä muitakin ohjelmia ja sarjoja. Samat tyypit kyselevät sitten näistäkin. Lokit.

Joo ja jos heillä olisi 24/7 niin eivät tasan tarkkaan uhraisi aikaansa referoimalla talon tapahtumia.

Haukkuisivat vaan kaikkia ja mäkättäisivät.

Olen tuo ensimmäinen kommentoija ja referoin paljonkin talon juttuja täällä :D Että semmoset oletukset sieltä.

Ai olet kommentoija joka kysyy eikö talossa ole tapahtumia?

Ja nyt olet niitä kommentoimassa muka ja referoimassa sittenkin?

Mene nyt muualle sekoilemaan.

Kyllä, kaiken koiraroduista jankkaamisen jälkeen kysyin retorisesti, että eikö talossa ole tapahtunut mitään mielenkiintoisempaa. Itse en juuri sillä hetkellä talon tilannetta nähnyt, koska jotkut meistä esim. käyvät töissä, eivätkä pysty päivystämään palstalla koko päivää. Onneksi sinä kuitenkin pystyt :)

Älä kysele "retorisesti" kun ihmiset luulevat että kysyt tosissasi.

Sitä ei voi tietää teksistä.

Jos kysyt ja joku vastaa niin älä mussuta siellä enää.

Tämän jauhamisen voisi lopettaa jo!

Ok, et ilmeisesti edes tiedä mitä retorinen kysymys tarkoittaa. Noh, ei se mitään, ei tuollaiselta sairaseläkkeellä olevalta muuta voi odottaakaan. Huomenna sulla taas vapaapäivä, ehtii seurata BB:tä koko päivän :)<3

Tiedän kyllä mikä on retorinen kysymys mutta me ei täällä voida arvailla mikä kysymys on tarkoitettu retoriseksi epäkysymykseksi ja mikä ei.

Mene nyt muualle haukkumaan ihmisiä.

Sinulla on kyllä todella todella todella surkea vuorovaikutustaidot.

Oisko siellä teillä töissä jotain apua saatavilla, kun et osaa kirjoittaa asiallisesti etkä ilmaista itseäsi kuin normaalit aikuiset ihmiset.

Vierailija
50840/90773 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät jättäneet sitä Pabloa taloon, ois voittanut koko kisan. Tähän asti talossa nähdyistä käyttäytyi parhaiten ja ei puhunut tyhmiä.

Ketju on lukittu.