Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
49801/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva kun toiset on tuolla antaneet kaikkensa tehtävän eteen. Krisu, Helmeri ja nyt myös Kevin ovat ahkeroineet. Jukka uhrasi pizzan ja cokiksen tehtävän eteen.

Niin yksi SIKA menee KUSEMAAN tehtävä alueelle!!

Tuo jos mikä on epäurheilijamaista ja uhkaa tehtävää.

Oksettava ja vastenmielinen ihminen. Tekopyhä kuvotus!

Siis kuka sinne pissasi ja miksi?

Sellainen kaveri joka ensin sanoo Jeesus on Herra, ja tämän jälkeen kaivaa munan housuistaan ja kusta lorottaa haisevat kuset tehtävä alueelle, ja tämän jälkeen tunkee munan takaisin ja sanoo taas: Jeesus on herra!

Hyvä hyvä! Näköjään Villekin osaa pistää hanttiin, kun kyllästyy toisten sikailuun. Seura tekee kaltaisekseen.

Vierailija
49802/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä koosteota osittain katsoneena kuulin nyt eka kertaa Krisun passiivisaggressiivista väsynyttä pottuilua Villelle väärinpäin olevista risteistä ym. Jutut kuin 15-vuotiaalla :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49803/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys! Kamerat toisessa muijat hieroo helmikanan jalkoja ja toisessa Kimmo pestä rouskuttaa hampaitaan.yök.

Vierailija
49804/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinhän kevin on kirinyt ja tsempannut illalla, niin kuin sanoikin tekevänsä aiemmin.

Vierailija
49805/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pissasi nurkkaan vai. Ei voi olla totta. Aivan kauheeta. Hyi.

Saavat kaikki kärsiä tuosta sikailusta. Todennäköisesti lisä kierroksia tulee roimasti.

No se olis kyllä törkeyden huippu isoveljeltä! Ville kuitenkin joutu kärsimään ihan kunnon rangaistuksen vaan sen takia että jäi viimiseksi hipaksi. Saiko noi muut mitään rangaistusta siitäkään kun Tupun seläntakana isolla porukalla kiskoivat aamukaljoja vaikka isoveli oli käskenyt palauttaa ne? Ainii, saihan ne päiväunet..

Vierailija
49806/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostopaskaus-juttu tainnut jo unohtua...

Vierailija
49807/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pissasi nurkkaan vai. Ei voi olla totta. Aivan kauheeta. Hyi.

Saavat kaikki kärsiä tuosta sikailusta. Todennäköisesti lisä kierroksia tulee roimasti.

Maratonarithan paskoo housuihinsa, niin ihan sopii urheilijan pirtaan.

Tuolla on ihan mahdollista käydä vessassa niin kuin ihmiset tekevät.

Joku sanoi että hän oli jo päivällä kussut, mutta silloin ei tullut kuulutusta.

Ville on pelkkä sika.

Vierailija
49808/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkiä koosteota osittain katsoneena kuulin nyt eka kertaa Krisun passiivisaggressiivista väsynyttä pottuilua Villelle väärinpäin olevista risteistä ym. Jutut kuin 15-vuotiaalla :D.

Näin 24/7 katsoneena oksettaa noi villen tekopyhät fariseus jeesustelutkin, katsokaa kaikki kuinka hyvä ja pyhä minä minä minä olenkaan!

Minä voin sentään sulkea toosan mut noi tuolla talossa ei pääse siltä mihinkään karkuun.

Vierailija
49809/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuota Keviniä päiväkirjahuoneessa. Tuntee itsensä huonoksi tehtäväksi.

Vierailija
49810/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DC2 21:46

Heh heh. Eka katsoin kamera 1 klo 21.45. Oli siinäkin hauska näky!

Vierailija
49811/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Krisu on muuttunut alun rennon hauskasta tyypistä aivan hirveän ilkeäksi?

Alkoholin puute kiristää hermoja... Purkaa turhautumistaan muihin.

Vierailija
49812/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tuota Keviniä päiväkirjahuoneessa. Tuntee itsensä huonoksi tehtäväksi.

tehtävässä*

Vierailija
49813/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä saa kirjeen ville ei varmaan huomenna vesä noin paljoon ja mira taas tekee vaikka tänää lusmusi niin saa kirjeen

Vierailija
49814/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uteliaisuus voitti ja kävin vkl tsekkaamassa Kimmon mainitseman Keltaisen Ruusun "takahuoneen". 😁

Oliko ihan ruokotonta?

Oli paljon kesympää kuin odotin. Olin kyllä paikan ainoa nainen eli todellakin miesten suosima paikka.

No mitä siellä oli?

Yhdessä kerroksessa oli pikku kopperoita, joissa pyöri leffoja ja toisessa mm. selli, jonka oven sai lukkoon eli siellä pystyi tehdä mitä halusi ja muut katsoivat kaltereiden läpi, yhdessä huoneessa oli keinu ja sitten oli sellainen pimeä huone, jossa et oikeastaan nähnyt mitään, mutta äänistä kyllä kuuli mitä siellä tehtiin. Ainakin minun kohdallani jokainen kysyi saako koskea ja jos sanoi ei, niin sitä kunnioitettiin.

JOS :D

Vierailija
49815/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisun jutut Villelle on juuri sellaisia, mitä uskoon tulleet saavat kuunnella perheenjäseniltä ja ystäviltä, jotka eivät asiaa hyväksy. Aika ihmeellistä, miksi jotkut reagoivat noin voimakkaasti.

Vierailija
49816/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä homma Kimmolla? Bigbrother instassa oli että tuli joku jännä tvisti tehtävään?

Vierailija
49817/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DC2 21:46

Heh heh. Eka katsoin kamera 1 klo 21.45. Oli siinäkin hauska näky!

V: sen sade huuhtelee jeesus on herra

K: toivottavasti ei tule lisäkierroksia

Vierailija
49818/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää tuosta jukasta, puhuu pahaa jokaisesta seläntakana

Vierailija
49819/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Keviniä on kiusattu aika pahasti koulussa, ja pienellä paikkakunnalla sellainen laajenee usein myös harrastuksiin. Ei ole kiva suorittaa tehtävää jos jengi hengittää niskaan, nousee traumat pintaan.

Hän ei ole ehkä muutenkaan ole ollut sinut kehonsa kanssa, esim. jos perhe ei ole hyväksynyt homoutta, on veljet voineet olla jopa väkivaltaisia. Ja muunsukupuoleisuuteen liittyy usein kehovierautta. Ei tahdo esim. että lihakset kasvaa koska ne tuovat olemukseen liikaa miehisiä piirteitä. Nämäkin syitä siihen miksi ei pidä liikunnasta.

Sitten jos vielä kaiken päälle vetää estrogeeniä tai muita hormoneja, niin sellainen aiheuttaa alussa uuden murrosiän, joka tuo kömpelyyttä mukanaan.

Vierailija
49820/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin 24/7 katsoneena oksettaa noi villen tekopyhät fariseus jeesustelutkin, katsokaa kaikki kuinka hyvä ja pyhä minä minä minä olenkaan!

Minä voin sentään sulkea toosan mut noi tuolla talossa ei pääse siltä mihinkään karkuun.

Samaa mieltä. Onneksi en ole tuolla talossa.

Ketju on lukittu.