Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
49681/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se Kevin juuri itse sanoi "että onkin koko päivän levännyt". Mitenkähän Kevinin sukulainen tämän kiistää...

Vierailija
49682/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä pitäiskö ihmetyttää että nuo hävittää pyyhkeensä tuolla??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49683/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt Mira halluu, että aamupuuro tehdään illalla valmiiksi. Onneksi Kimmo ei lähteny tähän.

Ei hvetti😂😂 ikinä kuullutkaan että aamupuuron voisi tehdä illalla.

Niinmpä ja minkä ihmeen takia? Puuron keittämiseen menee noin viisi minuuttia.

No mä itse kun asun yksin niin teen kerralla ja laitan aina sitten mikroon aamuisin en todellakaan joka aamu tee yhtä annosta aamupuuroa😂

Välillä toki niitä annos pusseja mutta tulee tuo toinen edullisemmaksi?

Monelle uusi juttu, että puuronkin voi lämmittää mikrossa! Tai voi tehdä tuorepuuroa, joka onkin suosittua nykyään. Saatan keittää reiluhkon satsin puuroa, josta riittää pariksi aamuksi. Kunnon kauraryynit kypsyy reilussa 10 minuutussa, en käytä mitään pikahiutaleita. Seuraavana aamuna mikrossa tai kattilassa lämmitän, hiukan vettä sekaan, jos on liian tiivistä. Herkkua tulee, jos kaurapuuron lämmittää paistinpannussa!

No ei ole uusi asia, että mikrossa voi lämmittää ruokaa, kuten esim puuroa.

Kuka haluaa mikrossa lämmitettyä puuroa? Hyi sentään. Eikö teillä ole mitään makuaisteja enää tallella? 

Vierailija
49684/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu bikinisillään olkkarissa. Kelpaa tuolla rungolla.

Vierailija
49685/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä pitäiskö ihmetyttää että nuo hävittää pyyhkeensä tuolla??

Anun pyyhe kastui litimäräksi, kun keittiön lattialle kaatui vettä ja se piti kuivata. Ei oikein houkuttele kuivata tuheroa pyyhkeellä, jossa on keittiön lattian paskat.

Vierailija
49686/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt Mira halluu, että aamupuuro tehdään illalla valmiiksi. Onneksi Kimmo ei lähteny tähän.

No mä itse kun asun yksin niin teen kerralla ja laitan aina sitten mikroon aamuisin en todellakaan joka aamu tee yhtä annosta aamupuuroa😂

Monelle uusi juttu, että puuronkin voi lämmittää mikrossa! Tai voi tehdä tuorepuuroa, joka onkin suosittua nykyään. Saatan keittää reiluhkon satsin puuroa, josta riittää pariksi aamuksi. Kunnon kauraryynit kypsyy reilussa 10 minuutussa, en käytä mitään pikahiutaleita. Seuraavana aamuna mikrossa tai kattilassa lämmitän, hiukan vettä sekaan, jos on liian tiivistä. Herkkua tulee, jos kaurapuuron lämmittää paistinpannussa!

Kuka haluaa mikrossa lämmitettyä puuroa? Hyi sentään. Eikö teillä ole mitään makuaisteja enää tallella? 

ei tietenkään mikropuuroa. Sen verran kranttu oon.

Vierailija
49687/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan isoksi Krisun muna paisuu, kun jo velttona näyttäisi olevan keskivertomunaa isompi?

Vierailija
49688/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu bikinisillään olkkarissa. Kelpaa tuolla rungolla.

On selkeästi lihonut hänkin!

Vierailija
49689/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu voittais omana itsenä Putouksen sketsihahmokilpaiun. 

Niillä olis ollut kova kilpailu voitosta Tarinan kanssa. Kaksi niin epätodellista hahmoa.

Vierailija
49690/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää nyt puuroinenne johonkin v.tun kokki ketjuun, täällä keskustellaan bb stä.

Vierailija
49691/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko krisulle on tarjottu kaljaa vai suosikit bb taas? Koska krisuhan ottais tietenkin kaljat ja suosio romahtaisi.

No minä taas en usko että Krisu ottaisi kaljaa jos hänen pitäisi siitä.edestä.lopettaa tehtävä. Voihan olla että sellainen tarjous tule vielä huomenna ja näemme mitä tapahtuu.

Vierailija
49692/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä asukkailla, jotka on nähnyt vaivaa tuon tehtävän eteen on varmaan isompi kynnys laittaa lekkeriksi tässä vaiheessa. Jos viikkotehtävä menee muiden lusmuilusta huolimatta läpi, niin toivottavasti vaan houkutuksista kieltäytyjät saavat nauttia 90 %:n voitostkin (ja mahdollisista bileistä) ja lusmuilijat saavat ainoastaan sen 10 % viikkobudjetin itselleen. 

Vierailija
49693/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan isoksi Krisun muna paisuu, kun jo velttona näyttäisi olevan keskivertomunaa isompi?

Ei kai sillä nyt mitään merkitystä ole kun se muna on kiinni niin epäviehettävässä miehessä.

Vierailija
49694/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se Kevin juuri itse sanoi "että onkin koko päivän levännyt". Mitenkähän Kevinin sukulainen tämän kiistää...

tuskinpa se kiistää, kun jos 24/7aa katsoi niin näki miten sanoi tekevänsä mielummin illalla yksin

Vierailija
49695/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä olis ollut kova kilpailu voitosta Tarinan kanssa. Kaksi niin epätodellista hahmoa.

Krisuhan on ihan suomalaisen miehen perikuva.

Vierailija
49696/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uteliaisuus voitti ja kävin vkl tsekkaamassa Kimmon mainitseman Keltaisen Ruusun "takahuoneen". 😁

Oliko ihan ruokotonta?

Vierailija
49697/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska ja osuva huomio :D

Vierailija
49698/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sillä nyt mitään merkitystä ole kun se muna on kiinni niin epäviehettävässä miehessä.

Antaisin vaikka heti 😍

Vierailija
49699/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 247 ja Kevin nyt radalla ja tänään 4.s kerta. Nimimerkillä vanhemman puoleinen hetero nainen ja en oo sukulainen

Vierailija
49700/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisuhan on ihan suomalaisen miehen perikuva.

Entisajan suomalaisen miehen perikuva. Kevin on nykyajan suomalaisen miehen perikuva.

Ketju on lukittu.