Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
49641/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukalla pääkipu?

Vierailija
49642/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukka ei sitten kestänyt. Hahhaaa.[/quote

Ei se langennut, kun Jukka tuli ulos pk-huoneesta niin siellä pöydällä näkyi avaamaton cola ja pizzalaatikko.

Jukka todellakin lähti isoveikan kyytiin!!!

Näki niin selvästi että kusetti Krisulle, ihan sama mitä siellä pk:ssa näkyi ei merkitse yhtään mitään!!!

Voi olla tahalleen rekvisiittaa jos siellä ylipäätään on mitään näkynyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49643/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirallako heikko happi? Mnjäääh, kyllä Mirankin kokonaispainosta sellaaset 65 prosenttia on pelkkää happea. Hiilenä jos Miran joskus havaitsee niin siihenni on selite; 18 prosenttia on kehomme hiilimäärä. Vielä vetyä 10, typpeä 3 ja loppuja yli kahtaakymmentä ainetta viitisen prossaa. Hyvässä hapessa on rapakuntoisinkin unto ja kaasua olemme varmaan 75-80- prosenttisesti. Hyvissä höyryissä, ei vain viikkoa tai kaksi kuten turmion kotilot, vaan koko elämä mennään. Himin rumpalikin, se Kaasu, on aika kaasuinen

Vierailija
49644/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt Mira halluu, että aamupuuro tehdään illalla valmiiksi. Onneksi Kimmo ei lähteny tähän.

Ei hvetti😂😂 ikinä kuullutkaan että aamupuuron voisi tehdä illalla.

Niinmpä ja minkä ihmeen takia? Puuron keittämiseen menee noin viisi minuuttia.

No mä itse kun asun yksin niin teen kerralla ja laitan aina sitten mikroon aamuisin en todellakaan joka aamu tee yhtä annosta aamupuuroa😂

Välillä toki niitä annos pusseja mutta tulee tuo toinen edullisemmaksi?

Minä asun yksin ja teen joka aamu mikropuuron. Kun en käytä pikapuuroa, niin menee kokonaiset 6 minuuttia että on valmista ja tuoretta puuroa. Öklöttää ajatus uudelleen lämmitetystä puurosta.

Teen elovenasta 3 desiä vettä .kiehaus ja desi kauraryynejä ja n 10 min. Se on siinä.

Vierailija
49645/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt Mira halluu, että aamupuuro tehdään illalla valmiiksi. Onneksi Kimmo ei lähteny tähän.

No mä itse kun asun yksin niin teen kerralla ja laitan aina sitten mikroon aamuisin en todellakaan joka aamu tee yhtä annosta aamupuuroa😂

Minä asun yksin ja teen joka aamu mikropuuron. Kun en käytä pikapuuroa, niin menee kokonaiset 6 minuuttia että on valmista ja tuoretta puuroa. Öklöttää ajatus uudelleen lämmitetystä puurosta.

Mikrossapa ei saa millään tehtyä hyvää puuroa.

ohis

Vierailija
49646/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka ei kestänyt enää 😂😂😂😂

Vierailija
49647/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen elovenasta 3 desiä vettä .kiehaus ja desi kauraryynejä ja n 10 min. Se on siinä.

Juurikin näin. itse laittaisin kyllä 2.5 dl vettä ja sitten kun puuro on kiehunut, haudutusvaiheessa laitan puolidesiä maitoa ja ripaus suolaa.

Vierailija
49648/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se langennut, kun Jukka tuli ulos pk-huoneesta niin siellä pöydällä näkyi avaamaton cola ja pizzalaatikko.

Näki niin selvästi että kusetti Krisulle, ihan sama mitä siellä pk:ssa näkyi ei merkitse yhtään mitään!!!

https://www.bigbrother.fi/uutiset/jukka-ei-lankea-big-brotherin-pirulli…

Vierailija
49649/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollahan tuo on bb-sivuilla, että Jukka ei langennut, ihan videon kanssa.

Vierailija
49650/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, Jukalla on sentään selkärankaa, luulen että sen mietteliäisyys johtuu siitä, että epäilee nyt Miraa lankeamisesta.

Vierailija
49651/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.bigbrother.fi/uutiset/jukka-ei-lankea-big-brotherin-pirulli…

ihme, se oli niin oudon näköinen sieltä tullessa ja sen jälkeen et moni luuli et siel oli muutakin kun vaan pitsaa

aika löysä tarjous toi pitsa

Kai sitä ketutti, kun jää hyvä pitsa häneltä syömättä.

Saattoihan hän siinä tilanteessa tajuta Miran löysäilyn syyt. Ei Jukka ihan läpeensä tyhmä ole.

Vierailija
49652/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukkista vässyttää muka päänsärky. En usko.

Vierailija
49653/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuolla ei välillä olla koko porukalla kannustamassa? Kuitenkin epäurheilijamainen käytös voi lisätä kilometrimäärää. Eiköhän hyvään urheiluhenkeen kuulu, että kannustetaan.

Vierailija
49654/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikrossapa ei saa millään tehtyä hyvää puuroa.

ohis

Mun makuun ihan hyvää puuroa on. Ensin muutama minuutti, sitten hämmentää ja rikkoo hiutaleet ja sitten vielä pari minuuttia lisää ja voila, hyvä on puuro. Vaatii tosin kunnon lautasen, valtaosa syvistä lautasista ei ole tarpeeksi isoja puuron keittoon mikrossa. Mutta tämä menee nyt kyllä jo täysin ohi aiheen.

Vierailija
49655/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelle uusi juttu, että puuronkin voi lämmittää mikrossa! Tai voi tehdä tuorepuuroa, joka onkin suosittua nykyään. Saatan keittää reiluhkon satsin puuroa, josta riittää pariksi aamuksi. Kunnon kauraryynit kypsyy reilussa 10 minuutussa, en käytä mitään pikahiutaleita. Seuraavana aamuna mikrossa tai kattilassa lämmitän, hiukan vettä sekaan, jos on liian tiivistä. Herkkua tulee, jos kaurapuuron lämmittää paistinpannussa!

Vierailija
49656/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevin loukkasi aiemmin jalkansa kun tippui siitä köydestä. Pitkät raajat ja hieman kömpelö, yrittää kuitenkin parhaansa!

Älä Kevinin sukulainen jaksa. PLEASE.

Mikään ei ole niin naurettavaa kuin kuvitella että kenenkään asukkaan sukulaiset jaksaa istua kymmenien tuhansien viestien ketjussa joka on ihan täynnä bskaa varsinkin kun tuskin tässäkään ketjussa roikkuu kerralla muuta kuin korkeintaan kymmeniä ihmisiä jos sitäkään. Kuinka monen asukkaan sukulaiseksi minuakin on jo luultu, mm Anun vaikka en edes pidä Anusta mutta kirjoitin yhden kehuvan kommentin. Eri.

Vierailija
49657/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytti kyllä siltä että on jotain syönyt, ei siitä nähnyt niin hyvin oliko avaamaton vai ei. Tai jotain toista ruokaa saattoi olla toisella käsinojalla.

Ei Jukka ottanut mitään

Vierailija
49658/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko krisulle on tarjottu kaljaa vai suosikit bb taas? Koska krisuhan ottais tietenkin kaljat ja suosio romahtaisi.

Vierailija
49659/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Millan peppu voi olla tämännäköinen vaikka hän on urheilullinen ja vain 24-vuotias?

https://imgur.com/a/JeL6Yid

Pitkä p*rse. Alkaa vyötäröltä ja jatkuu reiden puoliväliin.

Vierailija
49660/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuolla ei välillä olla koko porukalla kannustamassa? Kuitenkin epäurheilijamainen käytös voi lisätä kilometrimäärää. Eiköhän hyvään urheiluhenkeen kuulu, että kannustetaan.

Kyllähän nää muut kiertäjät ovat ansainneet leponsa.

Kimmo ja Mira ovat nyt huoltojoukoissa ja heillä riittää puuhaa sisällä, kun pitää hieroa ja ruokita.

Kiertäjät kyllä saavat nesteensä itse ja kannustaaa voi toinen toistaan.

Ketju on lukittu.