BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Eikö sinne alueelle voisi edes seisoskelemaan mennä varusteissa ja tehdä se yks kierros silloin, kun toinen pitää taukoa? Kolme kypärää oli ja onko toi Jukka tai kuka kiertää Villen kanssa nyt piti pienen tauon, olis voinut senkin hetken hyödyntää?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein ärsyttävin on talossa epäaito Kevin, jota en suoraan sanoen voi sietää.
Sen ulkomaalaisen oloinen puhetyyli jo on karseeta kuunnella. Millainen on jätkä, joka pukeutuu naisten vaatteisiin, täytyy olla epänormaali outo ja sairas, pissaa päässä, tainnut jo tekovaiheessa sitä mukaan lirahtaa.
Ilmoitettu. Joku raja nyt kuitenkin.
Käsittämätöntä tuo Miran, Millan ja Kevinin touhu.
Makaavat sohvalla flegmaattisina kun muut kiertävät tehtävärataa, valittavat olemattomia vaivojaan ja todennäköisesti istuvat kohta ensimmäisinä valmiiseen ruokapöytään syömään ne isoimmat ruoka-annokset.
Ja Millahan tosiaan mainosti itseään urheilijana.
No ei se nyt ihan olematon vaiva ole jos tehtäväradalla oksettaa kuten Mira sanoi että aamulla kävi tyhjällä mahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä kehtaisi valittaa kivuista jos teen 15 ja 20 kierrosta, kun muut vetää 50, 50 jne. Olisin vain hiljaa ja kärsisin
No pahiten kärsivät jutteli keskenään ainakin kun katsoin, ei ne ketään siinä haitanneet että lohduttivat toisiaan. Mun mielestä yksi asia minkä sormustehtävä osoitti on se että eniten tunteita panttaavilla ihmisillä oli korkein stressitaso. Krisu valittaa todella usein tauotta, minne tahansa menee siellä kuuluu Krisun valitus. Mutta jotenkin Krisun valitusta ei lasketa.
Siinä on vaan se ero että vaikka Krisu valittaa ja kiroilee se ei silti jätä tehtävää suorittamatta, tekee tehtävät tunnollisesti yhteisen hyvän eteen. Noissa lusmuilijoissa on useita joita ei tehtävät juurikaan kiinnosta mutta ovat ensimmäisinä jaolla kun kaupassakävijät palaavat ostoskasseineen.
Toi mira jaksaa valittaa viikkotehtävästä
Jep. Siellä Kevin, Milla ja Mira saavat hädin tuskin pidettyä silmiään auki. Väsyttäähän se makoilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä kehtaisi valittaa kivuista jos teen 15 ja 20 kierrosta, kun muut vetää 50, 50 jne. Olisin vain hiljaa ja kärsisin
No pahiten kärsivät jutteli keskenään ainakin kun katsoin, ei ne ketään siinä haitanneet että lohduttivat toisiaan. Mun mielestä yksi asia minkä sormustehtävä osoitti on se että eniten tunteita panttaavilla ihmisillä oli korkein stressitaso. Krisu valittaa todella usein tauotta, minne tahansa menee siellä kuuluu Krisun valitus. Mutta jotenkin Krisun valitusta ei lasketa.
Siinä on vaan se ero että vaikka Krisu valittaa ja kiroilee se ei silti jätä tehtävää suorittamatta, tekee tehtävät tunnollisesti yhteisen hyvän eteen. Noissa lusmuilijoissa on useita joita ei tehtävät juurikaan kiinnosta mutta ovat ensimmäisinä jaolla kun kaupassakävijät palaavat ostoskasseineen.
Jos Miraa oksetti aamulla radalla niin mun mielestä siinä suoritettiin tehtävää tunnollisesti yhteisen hyvän eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein ärsyttävin on talossa epäaito Kevin, jota en suoraan sanoen voi sietää.
Sen ulkomaalaisen oloinen puhetyyli jo on karseeta kuunnella. Millainen on jätkä, joka pukeutuu naisten vaatteisiin, täytyy olla epänormaali outo ja sairas, pissaa päässä, tainnut jo tekovaiheessa sitä mukaan lirahtaa.
Taidat olla itse epänormaali kun et suvaitse monisukupuolisia, transvestiitteja. Kevin kun pääsee leikkauksiin hänestä tulee täydellinen nainen.
Kenelle se p.....ssa on lirahtanut??
Miralla on kyllä aivan käsittämättömän ihana tilanne huumori.
"Käsitäks sää tota ku noi sanoo suorituksen jälkeen et on hyvä fiilis"
Milla - joo, on mullakin välillä, tai sillon heti sen jälkeen
Mira- joo niin mullakin, ku tietää et pääsee pois sieltä eikä tarvii mennä pariin tuntiin
Eikä ees kuulosta yhtään niin hauskalta kuin Miran suusta
🤣
Vierailija kirjoitti:
No ei se nyt ihan olematon vaiva ole jos tehtäväradalla oksettaa kuten Mira sanoi että aamulla kävi tyhjällä mahalla.
Sama juttu Miralla kaikissa fyysisissä viikkotehtävissä? Käpylehmätehtävän aikaanhan Miralle yllättäen iski jonkinlainen flunssa ja joutui (pääsi) sisälle nukkumaan kun muut jatkoivat uurastusta. Surkea yleiskunto vaikuttaa ainakin olevan: lisää vaan batterya ja tupakkia koneeseen!
Milla ja Mira ylipainoisia, joten eivät jaksa urheilullista tehtävää, mutta enemmän yritystä pitäisi olla silti. Liika makoileminen laiskistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu on ensimmäisenä ostamassa tai valkkaamassa alkoholi tölkkejä ja sumplimassa ettei jää vähemmälle. Lopulta varastaa muidenkin juomat ja känniäälöilee ja sammuu ja nostettava petiinsä.
Känniääliön motivaatio viikko tehtäviin on aina känni.
Jos Miraa oksetti aamulla radalla niin mun mielestä siinä suoritettiin tehtävää tunnollisesti yhteisen hyvän eteen.
Ai nyt meinasi jo huippu-urheilija Hermeliltä "lähteä taju".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sitä oksettaa, paskattaa, päätäsärkee, itkettää ja veetuttaa kun pitäisi viikkotehtäviä suorittaa, onhan tuo jo näiden viikkojen aikana nähty.
Vierailija kirjoitti:
Oksetti vai ”oksetti”?
Taisi tuokin olla Miran oma subjektiivisesti väritetty totuus.
Joko Jukan ja Kevinin suhde on lähentynyt?
Kaikkien muiden asukkaiden fanit nyt on ainoastaan mahis ulostaa Krisu ulos joka olisi vahvin suosikki omalle suosikillenne. Jos ette nyt äänestä Krisua hän voittaa aina suosikkinne. Tälläistä tilannetta tuskin enää tulee että katsojat äänestää häätö äänestykseen menijät. Kuka vaan mun puolestani saisi voittaa paitsi Krisu. Hän joisi kaikki rahnat.
Mahtoivatko eilenkään lämmitellä/venytellä ennen ja jälkeen tehtäväradan? Kai siinä paikat kipeytyy, kun viiden viikon makoilun jälkeen lähtee riuhtomaan hullun tavalla.
Anua,koska on isoin uhka finaalissa Krisulle,Helmerille,Kevinille muista puhumattakaan.