BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville tehnyt 20 samassa ajassa kuin Anu 6!
Anuhan on ollut jo kauan radalla yhteenmittaan!
Alkanut Anulla vauhti hiipumaan, näin jutteli Helmeri
Vierailija kirjoitti:
Jukka nuoli ku kissa lautaselta😂 oli öljyä jäljellä. Öljy otetaan leivän palalla.
Lappajärvellä se nuollaan!
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että Ville olisi mennyt 20 siinä ajassa kuin Anu 6 kun menevät suurin piirtein samaa tahtia. Anulla kohta 50 ja Villellä 25.
No näin juttelivat talon sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja! Kummanko Anus valitsee, lohisoppa miehen vai hjelmerin
Helmeri olisi vieressä saatavilla ja silti jaksaa haikailla miestä, jota ei ole nähnyt kuukauteen, niin eiköhän tämä ole loppuun taputeltu kysymys.
Helmeri kelpaa halipulan lievitykseen tuolla, missä vaihtoehdot on vähissä, mutta jos olisi todellisest tunteet pelissä, ei tarvitsisi pohtia, vieläköhän lohikeitto on odottamassa vai onko jo feidannut.
Talossa kaipaa läheisyyttä ja ulkomaailma kummallekin eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
F64.8 muunsukupuolisuus = mielenterveys ongelma
Voi lopeta nyt jo. Sulla ainakin on selvä mielenterveysongelma joten kannattaako haukkua mt-ongelmaista ylipäänsä kun osuu omaan nilkkaan?
Luuletko että lopetan käskystäsi? En. Ainakin itse tiedostan oman sukupuoleni ja sen, että niitä on vain 2 ylipäätään olemassa. Muu on mielenterveys ongelmaa ja identiteetti häiriötä. Esim Kevin itse sanonut että äiti pukenut häntä mekkoon pienempänä joten ei ihmekään jos on siitä traumatisoitunut ja seonnut. Kukkuu, titityyy
Ai että on herkullinen tilanne, kun nimeämiset näytetään asukkaille. Bisnes-Helmeri tietysti asettelee sanansa varoen, mutta toivottavasti muut asukkaat antavat palaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että Ville olisi mennyt 20 siinä ajassa kuin Anu 6 kun menevät suurin piirtein samaa tahtia. Anulla kohta 50 ja Villellä 25.
No näin juttelivat talon sisällä.
Olisko se ollut joku väärinkäsitys tai sitten Ville veti 20 kierrosta apinan raivolla tehdäkseen vaikutuksen ja sitten väsähti täysin siinä 20 kierroksen kohdalla. Kun Anu veti viimeisiä kierroksia ja Villellä oli about 25, Anu alkoi mun mielestä jopa vetää pientä kaulaa Villeen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein ärsyttävin on talossa epäaito Kevin, jota en suoraan sanoen voi sietää.
Sen ulkomaalaisen oloinen puhetyyli jo on karseeta kuunnella. Millainen on jätkä, joka pukeutuu naisten vaatteisiin, täytyy olla epänormaali outo ja sairas, pissaa päässä, tainnut jo tekovaiheessa sitä mukaan lirahtaa.
Kenelle se p.....ssa on lirahtanut??
Kamera alkoi kuvaamaan Kimmon lihapullien pyörittelyä keittiössä, kun Ville pääsi elämäntarinassaan vaiheeseen, toinen lapsi syntyi ja viina alkoi liikaa maittamaan.
Siellä laiskimmat nyt jo löhöävät olohuoneen sohvilla ja luettelevat mihin sattuu eniten... Miraa ja Keviniä tarkoitan.
Millan suoritukseen täytyy myös olla tosi pettynyt. :(
Helvetti tuota Villen yksinpuhelua, koko elämänkerta tulee, nolo!
Vierailija kirjoitti:
Kamera alkoi kuvaamaan Kimmon lihapullien pyörittelyä keittiössä, kun Ville pääsi elämäntarinassaan vaiheeseen, toinen lapsi syntyi ja viina alkoi liikaa maittamaan.
En pystynyt kuuntelemaan Villen selostusta kuin pari kierrosta. Miten omahyväinen voi ihminen olla. Oon aina ollut sitä mieltä että uskonto on narsistisille ihmisille tilaisuus toteuttaa itsekeskeisyyttään tavoilla joita ei katsota normaalisti hyvällä. Enkä tarkoita narsismia äärimuodossa narsistinen persoonallisuushäiriö.
Itse en kyllä kehtaisi valittaa kivuista jos teen 15 ja 20 kierrosta, kun muut vetää 50, 50 jne. Olisin vain hiljaa ja kärsisin
Vierailija kirjoitti:
Helvetti tuota Villen yksinpuhelua, koko elämänkerta tulee, nolo!
Musta tuo on lähinnä hauskaa ja huvittavaa kuunneltavaa, jutut vaihtuvat uskonnosta perheeseen, henkilöhistoriaan ja parran harmaantumiseen. :D
V: ”Joko parta harmaantuu? En tiedä. Nyt jo toisellekin puolelle on tullut vaaleampi laikku.”
Kerrankin Ville saa kertoa mitä haluaa. Mahtaa Jukka tosin olla eri mieltä tarinoinnin miellyttävyydestä...
Jotenkin kammottava tuo Villen heilhitler tuossa lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Villeä on ihan turha hankkia
Häätöäänestykseen tällä viikolla kun asukkaat kuitenkin laittavat sen ensi viikolla. Nyt kannattaa laittaa sellaiset jotka halua ulos mutta asukkaat eivät nimeä.. esimerkiksi Anu
Tämän takia äänestään Krista ja helmeriä. Muut tippuu muutenkin mutta noita ei kukaan uskalla nimetä.
Urheilu oli puheiden mukaan Millan elämä. Ei ollut.
Ville on hyvä ja asiallinen mies.
Hyvä, että Ville kertoo omasta elämästään, rehellisesti.
Hyvä, että Ville tuonut taloon kristytyt arvot.
Ville voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä kehtaisi valittaa kivuista jos teen 15 ja 20 kierrosta, kun muut vetää 50, 50 jne. Olisin vain hiljaa ja kärsisin
No pahiten kärsivät jutteli keskenään ainakin kun katsoin, ei ne ketään siinä haitanneet että lohduttivat toisiaan. Mun mielestä yksi asia minkä sormustehtävä osoitti on se että eniten tunteita panttaavilla ihmisillä oli korkein stressitaso. Krisu valittaa todella usein tauotta, minne tahansa menee siellä kuuluu Krisun valitus. Mutta jotenkin Krisun valitusta ei lasketa.
tiskirätti pöydät ja tiskipöytä ja lattialle erirätti. Käytän talouspaperia lattiaan jos pieni läikkä muuten moppia.