Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
48741/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Mä sanon et Anu ja Helmeri noista pois. Ovat kaikista tylsimmät.

Helmeri saa entisen positiivisen  virtansa takaisin, kun Anu lähtee.

Vierailija
48742/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla ja Millan stringit on se juntti oikeesti🤪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48743/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä miten pitää taktikoida että saa oman suosikin pysymään talossa?

Vierailija
48744/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun se kuvittelee olevansa ihan vit...sexy tuon peränsä kanssa ,nuohan on mennyt jo muodista ja epähygieeniset?

Vierailija
48745/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten söpöä Kevin sano eilen, että hakeutuu tietoisesti Jukan läheisyyteen. Siinäpä kaikille haukkujille jotka sano jukka kuvitteli. Menkää itteenne! olihan jukka oikeassa.

Vierailija
48746/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä kaveruus paina enää kun näkevät tv:ssä valenimiäiset. Ajatelkaa esim tilanne että Jukka on katsojien äänestämä ja Krisu näkee kuinka Jukka on antanut hänelle 2 pistettä ja vielä sanonut pahasti. Miten luulette Krisun ja sikarikerhon äänestävän sunnuntaina?

Vierailija
48747/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Keviniä ei ole ennen miehet lähestyneet niin varmana bb:stä päästyään alkaa satelemaan treffipyyntöjä. Jos olisin homomies (olen nainen) niin varmana ihastuisin Keviniin. On niin suloinen. <3

Jos olisin koira (olen nainen) niin varmaan ihastuisin kultaisiinnoutajiin.

Jos olisin koira (olen nainen) niin varmaan haukkuisin polkupyöräilijöitä ja nylkyttäisin kaikkea.

Jos olisin nainen (olen nainen) niin rakastuisin varmaan kaikkiin lespoihin, niihin päihderiippuvaisiinkin.

Jos olisin nainen (olen koira) niin varmaan kävelisin kahdella jalalla. useimmiten. Vuh!

Vierailija
48748/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmoa hyvä seurata kun tekee keittiöhommia niin pakko laittaa vähän väliä kädet taskuun(tapa)😁

Vierailija
48749/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin on todellakin kuin nuori Zlatan⚽

Vierailija
48750/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin Ville voittajaksi kuin Krisu. Krisun jatkuva kiroaminen on tyhmyyden merkki.

Vierailija
48751/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu pois tällä viikolla. Tylsä, suupielet aina alaspäin.

Vierailija
48752/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuo Villekin näyttää olevan ärsyttävä taitaa sen ite tekemä puuro olla vaan parasta!!

Vierailija
48753/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anun ihonväri on huolestuttava. Joku maksasairaus? Tai haima.

Itseruskettava voide tms?

Vierailija
48754/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupu näyttää tykkäävän punaisen ja mustan yhdistelmästä. Mitähän se kertoo luonteesta? Yleensä ne jotka tykkäävät samasta väriyhdistelmästä on jotenkin aggressiivisia luonteeltaan, tai ainakin sellaisen käsityksen olen saanut.

HOITOON !!!

Vierailija
48755/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras kun asukkaille näytetään nimeämiset! Menee ryhmädynamiikka ihan sekaisin. Tyhmät ja itsekkäät asukkaat sanovat tosi törkeästikin siinä kun nimeävät. Toisaalta esim Villellä mielestäni ollut aina tosi neutraalit ja muita asukkaita kunnioittavat perustetut ”tämä asukas saa vähiten täältä” jne. Ei tuollaisesta voi kukaan loukkaantua.

Muistuuko teille mieleen nimeämisperusteita mitä ollut tällä kaudella?

Vierailija
48756/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä kaveruus paina enää kun näkevät tv:ssä valenimiäiset. Ajatelkaa esim tilanne että Jukka on katsojien äänestämä ja Krisu näkee kuinka Jukka on antanut hänelle 2 pistettä ja vielä sanonut pahasti. Miten luulette Krisun ja sikarikerhon äänestävän sunnuntaina?

Niin onkohan Krisu sellainen et ottaa itseensä ja kostaa?

Vierailija
48757/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin ois sanoa annan EDELLEEN 2 pistettä....

Moni on tätä tehnyt. Ei nyt mitöön kovin pahoja haukkuja ole ollu. Jukka on tasan kerran antanut Krisulle pisteitä, sillon kun otti päähän ettei se kapteenina päästänyt kuksimaan

Vierailija
48758/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän että noi ei pidä Villestä mutta katsojana tekee pahaa katella tota kiusaavaa suhtautumista Villeen:(

Mun on tehnyt myös niin pahaa tämä Villen kiusaaminen. Onneksi torstaina saadaan äänestää kiusaajat häätöäänestykseen. On ne tyhmää väkeä, kun eivät tajua käyttäytyä. Kaikki kun näkyy kameroille ja sitä kautta äänestäjille. Toistuuko tässä Pertun tuhkimotarina? Kiusatusta voittajaksi?❤️

Tuli tästä mieleen Millan reaktio viime viikolla, kun huomasi TV-ruudussa olevansa yleisöäänestyksessä viimeisenä. ”Miksi mua inhotaan?” No minä ainakin inhoan sitä, miten aina tiuskii Villelle. Torstaina tulee sitten Millallekin ääniä.

Vierailija
48759/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmo Tupusta " ei voi olla läpensä hyvä ihminen, koska ei kaipaa läheisyyttä (talossa)"  Minusta tuossa oli vähän KImmon satiirista huumoria.

Anu Millasta " sillä on niin paljon rahnaa"

Krisu Villestä " Teki aloittelijan mokan, eikä juonut tarpeeksi tehtävässä ja sai päänsäryn"

Helmeri Mirasta " TUli kipeäksi"  Ehkä Helmeri ei oikein uskonut tuota Miran selitystä?

Vierailija
48760/90773 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan paras kun asukkaille näytetään nimeämiset! Menee ryhmädynamiikka ihan sekaisin. Tyhmät ja itsekkäät asukkaat sanovat tosi törkeästikin siinä kun nimeävät. Toisaalta esim Villellä mielestäni ollut aina tosi neutraalit ja muita asukkaita kunnioittavat perustetut ”tämä asukas saa vähiten täältä” jne. Ei tuollaisesta voi kukaan loukkaantua.

Katsoin edellisiä nimeämisiä, kun mietin samaa. Se oli silloin, kun Tarina lähti, eli Tarinalle meni paljon ääniä ja törkeimmät perustelut. Ei ne muut niin pahoja ollut, kun muistin. Se muuttaakin nyt paljon nimeämisiä, kun ei ole enää Tarinaa, ja muutenkin, siitä on pari viikkoa, kun ovat viimeksi nimenneet.

Ketju on lukittu.