BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Fiksusti Tupu jutteli. Ei myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Kevin säikähti?
Hän on suorittamassa rooliiaan ja ottaa paineita siitä.
Kyllä on kiva, kun ei Tupua tarvi enää katella.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä pallot Tupun paidasssa on?
talipallot
Vierailija kirjoitti:
Tupu näyttää tykkäävän punaisen ja mustan yhdistelmästä. Mitähän se kertoo luonteesta? Yleensä ne jotka tykkäävät samasta väriyhdistelmästä on jotenkin aggressiivisia luonteeltaan, tai ainakin sellaisen käsityksen olen saanut.
😂😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Keviniä ei ole ennen miehet lähestyneet niin varmana bb:stä päästyään alkaa satelemaan treffipyyntöjä. Jos olisin homomies (olen nainen) niin varmana ihastuisin Keviniin. On niin suloinen. <3
Jos olisin koira (olen nainen) niin varmaan ihastuisin kultaisiinnoutajiin.
Jos olisin koira (olen nainen) niin varmaan haukkuisin polkupyöräilijöitä ja nylkyttäisin kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Kevin säikähti?
Hän on suorittamassa rooliiaan ja ottaa paineita siitä.
Hajoaisi ja pois.
Tupu oli aivan paras asukas koskaan, tosi harmi että tippui. Tupu 4ever ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka kuvittelee että Kevin yrittänyt iskeä häntä 😂😂😂
Ei jlauta, Jukka on harhainen, tai ehkä molemmat 😱😂
Jep, nauratti (melkein säälitti) Jukan: ”Kevin yritti mua siinä laivatehtävän aikana iskeä, vaikkei hän itse sitä myönnä” ..ööhh, haloo? Jukka ulos. Ei jaksa tota enää yhtään :D
Kevinin tyyli on sellainen, ei iskemistä.
Uskotteko, että kaikki ovat tuolla ensisijaisesti voiton takia?
ylänuoli = kyllä
alanuoli = ei
Vierailija kirjoitti:
Kenelle Tupun rahnat menivät?
Anulle.
Vierailija kirjoitti:
Helmeri sanoi toissapäivänä olevansa pihi. PIHI. Tainnut mennä palstamammoilta ohi.
Tämä tarkoittaa joko homoutta tai seksuaalisia ongelmia.
Normaali heteromies ei ole pihi.
Vierailija kirjoitti:
Otti eilen Villen luonnon päälle. Olis huutanut vessan ovelta saattajat. Oli sieklä varmaan puoltuntia ja hermostuneena järjesteli purkkeja.
Eipä huvita huudella kun ketään ei huvita auttaa.
Vierailija kirjoitti:
mira vois tehä helmerinki tukalle jotain.
Nuo asukkaat voisivat kyllä älytä maksaa Miralle edes pari rahnaa per kampaus/meikkauskerta. Mirahan on joka sunnuntai saanut ehostella yhtä sun toista. Ihme lokkeja.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän että noi ei pidä Villestä mutta katsojana tekee pahaa katella tota kiusaavaa suhtautumista Villeen:(
Mun on tehnyt myös niin pahaa tämä Villen kiusaaminen. Onneksi torstaina saadaan äänestää kiusaajat häätöäänestykseen. On ne tyhmää väkeä, kun eivät tajua käyttäytyä. Kaikki kun näkyy kameroille ja sitä kautta äänestäjille. Toistuuko tässä Pertun tuhkimotarina? Kiusatusta voittajaksi?❤️
Vierailija kirjoitti:
Kenelle Tupun rahnat menivät?
Anulle meni rahnat. . Eli röökiinhän ne sitten menevät.
Vierailija kirjoitti:
Jos Keviniä ei ole ennen miehet lähestyneet niin varmana bb:stä päästyään alkaa satelemaan treffipyyntöjä. Jos olisin homomies (olen nainen) niin varmana ihastuisin Keviniin. On niin suloinen. <3
Sori että joudun rikkomaan sinun ”kauniin” fantasiasi mutta kukaan itseään kunnioittava homomies ei koskisi sormellakaan kiekuvaan hermafrodiittiin, pikemminkin sylkäisisi. Vetää puolelleen perskärpäsiä käytöksellään ja rasvaisia heteroäijiä, kenties juuri sinun miestäsi?
T Normaali homomies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin koira (olen nainen) niin varmaan ihastuisin kultaisiinnoutajiin.
Jos olisin koira (olen nainen) niin varmaan haukkuisin polkupyöräilijöitä ja nylkyttäisin kaikkea.
Jos olisin nainen (olen nainen) niin rakastuisin varmaan kaikkiin lespoihin, niihin päihderiippuvaisiinkin.
Rata näyttää kuin olisi noin 50m.
500*50m olis sitten 25000m, eli 25km.
Hyvä jos huomenna vetävät 1000 kertaa.