BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Jukkahan sanoi kännissä, että Kevinissä on jotain kiihottavaa. :D Oli kyllä myötähäpeää tuo selitys pk-huoneessa.
Noi asukkaat on jotenkin ärsyttäviä möllöttäjiä. Lisäksi tylsiä. Oon yrittänyt katsoa 247 mutta ei vaan pysty, ahdistaa melkein tuo väkinäinen ja köyhä vuorovaikutus.
Kevin näyttää nyt ihan nuorelta Zlatanilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi yrjötys ällö Ville kaivoi ruokapöydässä nenää huolella ja vaan pyyhi räät paperiin jonka vei vielä keittiöön, eikä pessyt käsiäänkää. Hyvi miten inhottava ukko
Ja yli sata kertaa päivässä: "JEESUS ON HERRA!"
Muistelen että raamatussakin jo sanottiin, että ne on tekopyhiä jotka ääneen ja isosti rukoilee, ja neuvottiin, että jos haluaa olla hyvä, niin menee jonnekin piiloon ja hiljaa rukoilee, etteivä muut näe sitä showta.
Älä tee niinkuin fariseus joka menee rukoilemaan keskelle katua, että kaikki varmasti näkevät. Vaan mene yksin kammioosi ja rukoile siellä hiljaisuudessa , Jumala kyllä kuulee kaikki.
TÄMÄ. Ihmettelen ettei Ville itse ymmärrä tätä miten tekopyhä vaikutelma tuosta tulee ja koko miehen epäilee olevan pelkkää teatteria sen takia.
Tuollaiset ihmiset osaavat poimia raamatusta kaikki sellaiset kohdat joissa heidän on helppo olla ok. On helppo hetero miehenä lyödä ihmisiä raamatulla päähän, kun toiset ovat homoja. Helppo miehen on vaatia naisia olemaan tekemättä aborttia, vaikka nainen olisi 14v ja väkisinmaattu.
Tulee niin ällöttävä olo ja voimakas viha, kun miettii tuollaisia tekopyhiä JEESUS JEESUS JEESSSSUSSSSS huutajia, kun itse raamattua lukiessani sain siitä Jeesuksesta ihan toisenlaisen kuvan.
Minun luetunymmärrykselläni Jeesus ei olisi tuollaista käytöstä ihaillut. Hän ei tuominnut ihmisiä vaan oli kaikkien h uor ien ja huonoksi katsottujen puolella. Jeesus nauroi tuollaisille fariseuksille.
Miten Ville ei sitä tajua.
Siis onko Ville lyönyt Raamatulla homoja?
Älä jaksa leikkiä ja pelleillä, ettet muka nyt tietäisi mitä tarkoitetaan, kun puhutaan raamatulla päähän lyömisellä.
Siis, sain tuosta tekstistä oikeasti sen kuvan, että Ville olisi lyönyt homoja Raamatulla (tai että tuo kirjoittaja haluaa ihmisten luulevan niin), ja halusin varmistuksen asialle, koska se kuulosti niin oudolta. Ajattelin, että olisiko kyse voinut olla pelkästä hipaisusta mutta vihainen kirjoittaja halusi liioitella asiaa. Mutta nyt kyllä luulen, että kyse oli vain jostain vertauskuvasta. En leikkinyt tyhmää vaan olin oikeasti!
No kyllä taidat olla joko tyhmä tai sitten jollain tavalla autistinen, jos vertauskuvat (noin yleisetkin) on ihan outoja.
Luin myös vähän huolimattomasti. Ihan kuin siinä olisi sanottu, että "lyödä homoja raamatulla päähän". En ole autistinen enkä erityisen tyhmä. Tai olen tyhmä kyllä joskus, kuten esim äsken. Olen joskus myös vähän kuin asperger, mutta en kuitenkaan ole asperger.
Tiedoksesi, että normaaliälykkäätkin joskus käsittävät asioita väärin ja tekevät tyhmiä huolimattomuusvirheitä ym.
No niin, koita nyt rauhoittua jo.
Olin rauhallinen ja hyvällä tuulella ennen kuin sanoit tuon. Fiilikseni oli 4/5 ja kommenttisi takia se putosi 2,5/5:een. Nyt se on 3/5. Kohta varmaan taas 4/5, mutta jonkinlaisen pienen arven tuo saattoi sieluuni silti jättää! Ja esimerkiksi luo epäluuloisuutta muita ihmisiä kohtaan.
Uskon, että olet tarpeeksi fiksu ymmärtämään mitä tuollainen kommentti saa aikaan, ja siksi tuon kirjoititkin. Miten oikeutat sen itsellesi, että luot negatiivisia fiiliksiä jossain ihmisessä ruudun toisella puolella? Älä vastaa minulle pliis, jos meinaat vain ilkeillä. Toivon sinulle kaikkea hyvää mutta myös sitä, että vähän mietit. Hyvää illanjatkoa.
No et kyllä ihan terveeltä vaikuta.
Ei minun tarvitsekaan olla terve! Mieluummin epäterve kuin epämukava. Mukava ihminen olisi jättänyt tuon kirjoittamatta eikä yrittänyt provosoida lisää. Vaikea tuota on edes ottaa itseensä, kun ei pysty sen sanojaa yhtään kunnioittamaan.
Jukka narsistisen luonteensa kanssa luullut että Kevin yrittää häntä ja nyt ruokkii Kevinin (kuviteltuja) tunteita käymällä silittelemässä häntä ym. Narsisti ei halua että toisen tunteet pääsee lopahtamaan vaikka itse sattuisi olemaan hetero ja toinen mikälie? Pääasia että häntä ihaillaan.
Jos Keviniä ei ole ennen miehet lähestyneet niin varmana bb:stä päästyään alkaa satelemaan treffipyyntöjä. Jos olisin homomies (olen nainen) niin varmana ihastuisin Keviniin. On niin suloinen. <3
Jukka on bi? Kimmon sänkyyn teki mieli muuttaa ja Keviniä kehui pk-huoneessa?
Anusta näkyy uusia puolia, hyvä.
Tuo Helmeri on niin ennalta-arvattava..
Mitä luulette, jos Krisu olisi sunnuntain häädössä, äänestäisivätkö häntä pois, koska tietävät kuitenkin nyt sen, että Krisu oli yksi suosikeista.
Vierailija kirjoitti:
Sille kelpaa kuka tahansa.. Kun talon naiset eivät ole lämmenneet (niitäkin kaikkia varmaan yritetty), niin täytyy laajentaa reviiriä..
Vierailija kirjoitti:
Kimmohan yritti bileissä Helmeriäkin 😍
Anu pois ni nähdään jotain lisää
Jes! Kimmo vonkasi ja Helmerin pää ja kädet kävi kimmon munissa! Ilman Anua se homma olisi edennyt.
Kyllä BB:stä tuli tylsä Tarinan lähdön jälkeen. Oli kyllä niin hölmöä äänestää hänet pois.
Vierailija kirjoitti:
Jukka on puutteessa vaan, kaikki käy. Tyyppillinen läheisyysriippuvainen ison perheen pienin lapsi.
Mun mielest Jukka sanoi bileissä et kyl hänel seisomaan alkais mut miellyttää enemmän naiselliset piirteet
Kyllä Mä sanon et Anu ja Helmeri noista pois. Ovat kaikista tylsimmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmohan yritti bileissä Helmeriäkin 😍
Anu pois ni nähdään jotain lisää
Jes! Kimmo vonkasi ja Helmerin pää ja kädet kävi kimmon munissa! Ilman Anua se homma olisi edennyt.
Joo ei heteromies tuolleen käyttäydy homomiehen seurassa + ne jutut
Helmeri sanoi toissapäivänä olevansa pihi. PIHI. Tainnut mennä palstamammoilta ohi.
Otti eilen Villen luonnon päälle. Olis huutanut vessan ovelta saattajat. Oli sieklä varmaan puoltuntia ja hermostuneena järjesteli purkkeja.