BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä on oikeesti törkeetä miten nuo muut kohtelee Villeä. Katson koostetta. Ainut on Kevin jolla selkeesti tuntuu pahalta tuollainen kohtelu.
Kevin on oikeasti hyvä ihminen. Erottuu joukosta tuolla empaattisuudellaan ja sellaisella tietynlaisilla herkkyydellään. Kevin voittoon ❤️❤️❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi yrjötys ällö Ville kaivoi ruokapöydässä nenää huolella ja vaan pyyhi räät paperiin jonka vei vielä keittiöön, eikä pessyt käsiäänkää. Hyvi miten inhottava ukko
Ja yli sata kertaa päivässä: "JEESUS ON HERRA!"
Muistelen että raamatussakin jo sanottiin, että ne on tekopyhiä jotka ääneen ja isosti rukoilee, ja neuvottiin, että jos haluaa olla hyvä, niin menee jonnekin piiloon ja hiljaa rukoilee, etteivä muut näe sitä showta.
Älä tee niinkuin fariseus joka menee rukoilemaan keskelle katua, että kaikki varmasti näkevät. Vaan mene yksin kammioosi ja rukoile siellä hiljaisuudessa , Jumala kyllä kuulee kaikki.
TÄMÄ. Ihmettelen ettei Ville itse ymmärrä tätä miten tekopyhä vaikutelma tuosta tulee ja koko miehen epäilee olevan pelkkää teatteria sen takia.
Tuollaiset ihmiset osaavat poimia raamatusta kaikki sellaiset kohdat joissa heidän on helppo olla ok. On helppo hetero miehenä lyödä ihmisiä raamatulla päähän, kun toiset ovat homoja. Helppo miehen on vaatia naisia olemaan tekemättä aborttia, vaikka nainen olisi 14v ja väkisinmaattu.
Tulee niin ällöttävä olo ja voimakas viha, kun miettii tuollaisia tekopyhiä JEESUS JEESUS JEESSSSUSSSSS huutajia, kun itse raamattua lukiessani sain siitä Jeesuksesta ihan toisenlaisen kuvan.
Minun luetunymmärrykselläni Jeesus ei olisi tuollaista käytöstä ihaillut. Hän ei tuominnut ihmisiä vaan oli kaikkien h uor ien ja huonoksi katsottujen puolella. Jeesus nauroi tuollaisille fariseuksille.
Miten Ville ei sitä tajua.
Siis onko Ville lyönyt Raamatulla homoja?
Älä jaksa leikkiä ja pelleillä, ettet muka nyt tietäisi mitä tarkoitetaan, kun puhutaan raamatulla päähän lyömisellä.
Siis, sain tuosta tekstistä oikeasti sen kuvan, että Ville olisi lyönyt homoja Raamatulla (tai että tuo kirjoittaja haluaa ihmisten luulevan niin), ja halusin varmistuksen asialle, koska se kuulosti niin oudolta. Ajattelin, että olisiko kyse voinut olla pelkästä hipaisusta mutta vihainen kirjoittaja halusi liioitella asiaa. Mutta nyt kyllä luulen, että kyse oli vain jostain vertauskuvasta. En leikkinyt tyhmää vaan olin oikeasti!
No kyllä taidat olla joko tyhmä tai sitten jollain tavalla autistinen, jos vertauskuvat (noin yleisetkin) on ihan outoja.
Luin myös vähän huolimattomasti. Ihan kuin siinä olisi sanottu, että "lyödä homoja raamatulla päähän". En ole autistinen enkä erityisen tyhmä. Tai olen tyhmä kyllä joskus, kuten esim äsken. Olen joskus myös vähän kuin asperger, mutta en kuitenkaan ole asperger.
Tiedoksesi, että normaaliälykkäätkin joskus käsittävät asioita väärin ja tekevät tyhmiä huolimattomuusvirheitä ym.
No niin, koita nyt rauhoittua jo.
Olin rauhallinen ja hyvällä tuulella ennen kuin sanoit tuon. Fiilikseni oli 4/5 ja kommenttisi takia se putosi 2,5/5:een. Nyt se on 3/5. Kohta varmaan taas 4/5, mutta jonkinlaisen pienen arven tuo saattoi sieluuni silti jättää! Ja esimerkiksi luo epäluuloisuutta muita ihmisiä kohtaan.
Uskon, että olet tarpeeksi fiksu ymmärtämään mitä tuollainen kommentti saa aikaan, ja siksi tuon kirjoititkin. Miten oikeutat sen itsellesi, että luot negatiivisia fiiliksiä jossain ihmisessä ruudun toisella puolella? Älä vastaa minulle pliis, jos meinaat vain ilkeillä. Toivon sinulle kaikkea hyvää mutta myös sitä, että vähän mietit. Hyvää illanjatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Siis toi Jukkahan on umpi pönttö!! Mitä se selittää Kevinistä pkhuoneessa?! Harmi että Tupu läks ja toi jäi.
Samaa selittää kuin Kevinkin, näkevät vaan asian toisinpäin.
Kevin ihastunut Jukkaan! Yrittänyt laivaviikolla jopa iskeä.
Eiks ton Jukan pitäis olla hetsku?
😁😁😁
Voisiko Krisu olla huohottamatta mikkiin. Ällön kuuloista. Taitaa olla tosi huono kunto kun noin huohotuttaa pikku liikunta.
Toda kirjoitti:
Miten on mennyt ihan ohi että Kimmo on homo. Youtubesta löytyy video jossa inezin haastattelussa kertoo olevansa homo.
Huomaahan sen jo lässyttävästä puhetavasta/ äänestä
Onko BBssä ollut koskaan tehtävää, että asukkaan täytyisi esittää toista asukasta esim. päivän? Se olisi viihdyttävää, ja varmasti kiristäisi myös välejä!
Joo Kevin ois ihan huippu ystävä, omaa poikaani vain 2v vanhempi, joten meistä ei varmasti ystäviä koskaan tulisi, mutta aivan ihana ihminen. Nyt kun Tarina lähti niin oikein kukoistaa
Toda kirjoitti:
Miten on mennyt ihan ohi että Kimmo on homo. Youtubesta löytyy video jossa inezin haastattelussa kertoo olevansa homo.
se puhuu homoudestaan aika usein, joskus aika hardcore settiäkin, mutta esim vain koosteen katsojat eivät tunne kimmoa oikeastaan ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Jukka tuolla höpisi Kevinistä. Kiusallista kuultavaa.
Jukka luulee että pk-huoneen puheet eivät näy katsojille?
Silloinhan kun on ihastunut itse, niin helposti kuvittelee että vastapuolikin on ihastunut. Tulkitsee kaiken flirtiksi jne.
Jukalle taitaa oikeasti kelvata mikä tahansa, joka liikkuu.... Ei siinä että Kevinissä olisi mitään vikaa, on ihana, mutta Jukka Kevinin kanssa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas Kevin on kuuma 😍 kyllä voikin hiukset tehdä paljon ulkonäköön
Kevinillä on sellaiset ajattomat, veistetyt kasvot. Tosi hyvännäköinen vaikka missä vermeissä ja uusi hiustyyli korostaa piirteitä hyvin.
Kevin on tosi tyylikäs. Uskomattoman hyvännäköinen..
No nyt on mutta muuten yleensä ihan hukassa tyylinsä kanssa.
Kertokaa mistä löytyy kuvia uudesta tukasta.
Tästä videopätkästä ainakin:
Kimmohan yritti bileissä Helmeriäkin 😍
Anu pois ni nähdään jotain lisää
jukka on kans yks epeli. on ite koittanu iskee kaikki naiset ja muunsukupuoliset ja kuvittelee et kaikki on niin häneen ihastunu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi yrjötys ällö Ville kaivoi ruokapöydässä nenää huolella ja vaan pyyhi räät paperiin jonka vei vielä keittiöön, eikä pessyt käsiäänkää. Hyvi miten inhottava ukko
Ja yli sata kertaa päivässä: "JEESUS ON HERRA!"
Muistelen että raamatussakin jo sanottiin, että ne on tekopyhiä jotka ääneen ja isosti rukoilee, ja neuvottiin, että jos haluaa olla hyvä, niin menee jonnekin piiloon ja hiljaa rukoilee, etteivä muut näe sitä showta.
Älä tee niinkuin fariseus joka menee rukoilemaan keskelle katua, että kaikki varmasti näkevät. Vaan mene yksin kammioosi ja rukoile siellä hiljaisuudessa , Jumala kyllä kuulee kaikki.
TÄMÄ. Ihmettelen ettei Ville itse ymmärrä tätä miten tekopyhä vaikutelma tuosta tulee ja koko miehen epäilee olevan pelkkää teatteria sen takia.
Tuollaiset ihmiset osaavat poimia raamatusta kaikki sellaiset kohdat joissa heidän on helppo olla ok. On helppo hetero miehenä lyödä ihmisiä raamatulla päähän, kun toiset ovat homoja. Helppo miehen on vaatia naisia olemaan tekemättä aborttia, vaikka nainen olisi 14v ja väkisinmaattu.
Tulee niin ällöttävä olo ja voimakas viha, kun miettii tuollaisia tekopyhiä JEESUS JEESUS JEESSSSUSSSSS huutajia, kun itse raamattua lukiessani sain siitä Jeesuksesta ihan toisenlaisen kuvan.
Minun luetunymmärrykselläni Jeesus ei olisi tuollaista käytöstä ihaillut. Hän ei tuominnut ihmisiä vaan oli kaikkien h uor ien ja huonoksi katsottujen puolella. Jeesus nauroi tuollaisille fariseuksille.
Miten Ville ei sitä tajua.
Siis onko Ville lyönyt Raamatulla homoja?
Älä jaksa leikkiä ja pelleillä, ettet muka nyt tietäisi mitä tarkoitetaan, kun puhutaan raamatulla päähän lyömisellä.
Siis, sain tuosta tekstistä oikeasti sen kuvan, että Ville olisi lyönyt homoja Raamatulla (tai että tuo kirjoittaja haluaa ihmisten luulevan niin), ja halusin varmistuksen asialle, koska se kuulosti niin oudolta. Ajattelin, että olisiko kyse voinut olla pelkästä hipaisusta mutta vihainen kirjoittaja halusi liioitella asiaa. Mutta nyt kyllä luulen, että kyse oli vain jostain vertauskuvasta. En leikkinyt tyhmää vaan olin oikeasti!
No kyllä taidat olla joko tyhmä tai sitten jollain tavalla autistinen, jos vertauskuvat (noin yleisetkin) on ihan outoja.
Luin myös vähän huolimattomasti. Ihan kuin siinä olisi sanottu, että "lyödä homoja raamatulla päähän". En ole autistinen enkä erityisen tyhmä. Tai olen tyhmä kyllä joskus, kuten esim äsken. Olen joskus myös vähän kuin asperger, mutta en kuitenkaan ole asperger.
Tiedoksesi, että normaaliälykkäätkin joskus käsittävät asioita väärin ja tekevät tyhmiä huolimattomuusvirheitä ym.
No niin, koita nyt rauhoittua jo.
Olin rauhallinen ja hyvällä tuulella ennen kuin sanoit tuon. Fiilikseni oli 4/5 ja kommenttisi takia se putosi 2,5/5:een. Nyt se on 3/5. Kohta varmaan taas 4/5, mutta jonkinlaisen pienen arven tuo saattoi sieluuni silti jättää! Ja esimerkiksi luo epäluuloisuutta muita ihmisiä kohtaan.
Uskon, että olet tarpeeksi fiksu ymmärtämään mitä tuollainen kommentti saa aikaan, ja siksi tuon kirjoititkin. Miten oikeutat sen itsellesi, että luot negatiivisia fiiliksiä jossain ihmisessä ruudun toisella puolella? Älä vastaa minulle pliis, jos meinaat vain ilkeillä. Toivon sinulle kaikkea hyvää mutta myös sitä, että vähän mietit. Hyvää illanjatkoa.
No et kyllä ihan terveeltä vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
😁😁😁
Siis JUKKA jauhoi tällaista paskaa. Kevin ei kuulemma myönnä 🤣 Hän taitaa itse olla ihastunut Keviniin!!
Vierailija kirjoitti:
😁😁😁
Vaan eipä ole. On kertonut kiihottuvansa näteistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko BBssä ollut koskaan tehtävää, että asukkaan täytyisi esittää toista asukasta esim. päivän? Se olisi viihdyttävää, ja varmasti kiristäisi myös välejä!
En tiedä, mutta ihan superhyvä idea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta ihan superhyvä idea!
Super huono idea.
Voi sitä mielipahaa, kun Villeä on rienattu ja Keviniä.
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä on oikeesti törkeetä miten nuo muut kohtelee Villeä. Katson koostetta. Ainut on Kevin jolla selkeesti tuntuu pahalta tuollainen kohtelu.
Villellä oli rangaistus kärsittävänä! Eikä mikään palvelkaa kaikki minua tehtävä.
Mistäs tiedätte kuinka bb oli ohjeistanut pkhuoneessa noita muita?
Mitä tuo Jukka tuolla höpisi Kevinistä. Kiusallista kuultavaa.