Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
46681/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tulisi bileet missä kaikki muut saisivat viinaa ja Krisu joutuisi tarjoilijaksi. Haluaisin niin nähdä sen.

Vierailija
46682/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risu taitaa voittaa koko skaban.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46683/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri haaveilee synttäreistä ja skuuttauksesta..

Krisu "joo paljon kaljaa".…

Helmeri voikin saatais jotkut viikinkiaiheiset bileet..

Krisu "joo viikingit oli kovia vetää viinaa"

Vierailija
46684/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun tulisi bileet missä kaikki muut saisivat viinaa ja Krisu joutuisi tarjoilijaksi. Haluaisin niin nähdä sen.

Joo oisko yhtä lipevä kun laiva isäntänä🤣

Vierailija
46685/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomattomia nämä Krisun puolustajat kun ymmärtää ihmisen itkettämisen kun sen tekee Krisu jostain syystä. Minusta ihmisen itkettäminen ei missään tilanteessa ole oikein.

Ei mikään ihme, että jotkut maailmanjohtajahirviöt ovat saaneet aikoinaan niin paljin suosiota kun näin lyhyessä ajassa yhdestä kiusaavasta alkoholistitörkyläjästäkin on tullut kansan suosikki.

Kannattaisi olla hieman varovaisempi sanoissaan ja siinä miten toisia somessa nimittelee. Krisu ei ole tahallaan ketään itkettänyt, mutta tuo alkoholistitörkyläjäksi nimittely julkisesti on sinulta tahallista ilkeyttä ja täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkit.

Sivusta, on se jännä että ne on herkimpiä itse loukkaantumaan tässä ketjussa jotka puolustaa Krisun oikeutta surutta nimitellä ja vittuilla asukkaille.

Miksi sä kiusaat Krisua? Ootko jo koulussa opinnut kiusaajaksi vai katkeroitunut elämän myötä?

En minä ole Krisua miksikään nimitellyt. Kunhan vain havaitsin vanhan totuuden että suorapuheisuuden kovaäänisimmät äänitorvet eivät kestä maistaa omaa lääkettään tipankaan vertaa.

Kiusaajaksi sinä Krisua kutsut vaikka itse ole sellainen. Miksi olet ottanut Krisun kohteeksi?

Siis millä perusteella sun mielestä on hyväksyttävää, että itse nimittelet jotain random kommentoijaa kiusaajaksi, mutta hän ei saisi sanoa niin Kristianista? Eihän tossa ole mitään logiikkaa.

-eri

Käytin hänen omaa logikkaansa.

Eli sä voit käyttää ”hänen logiikkaansa” silloin, kun se sua hyödyttää, mutta jos samaa logiikkaa käyttää joku sun kanssa eri mieltä oleva, se onkin väärin? Ok, se käykin hienosti järkeen.

Mutta mitäpä voisi odottaa ihmiseltä, joka tykkää Kristianin kaltaisesta tyypistä. Krisukin on nimitellyt Tarinaa mm. vitun sekopääksi, sairaaksi, lehmäksi ja kaikesta loukkaantujaksi, mikä on ihan samaa tasoa kuin se, että joku täällä kutsuu Krisua alkoholistiksi tai törkyturvaksi. Pitäiskö Krisuakin syyttää kunnianloukkauksesta, kun kerran häntä kritisoivia sun mielestä pitäisi?

Tuon törkyläjän keksi alun perin Ville. Sanoi sen päiväkirjahuoneessa kun häneltä oli mennyt hermot Krisun veetuiluun ja kirosanoja täynnä olevaan puhetyyliin ja jatkuvaan piereskelyyn toisten silmille. Törkyläjä kuvaa Krisua ja hänen käytöstä niin hyvin, ettei sen käytöstä kukaan voisi koskaan saada kunnianloukkaussyytettä sillä se on mitä Krisu on.

Vierailija
46686/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

anu alkaa kyllä nousta suosikiksi. ihanan tasapainpinen ja normaali verrattuna muihin.

Vierailija
46687/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasapainoinen😁

Vierailija
46688/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kveini on mun elämäni nainen <3

Vierailija
46689/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun näytettäisiin noita päiväkirjahuonevierailuja enemmän. Tänäänkin Anu ja Hemmi oli siellä pitkän tovin kahdestaan.

Vierailija
46690/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu kotiin lasten ja lohikeitto jäbän luo mars

Vierailija
46691/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomattomia nämä Krisun puolustajat kun ymmärtää ihmisen itkettämisen kun sen tekee Krisu jostain syystä. Minusta ihmisen itkettäminen ei missään tilanteessa ole oikein.

Ei mikään ihme, että jotkut maailmanjohtajahirviöt ovat saaneet aikoinaan niin paljin suosiota kun näin lyhyessä ajassa yhdestä kiusaavasta alkoholistitörkyläjästäkin on tullut kansan suosikki.

Kannattaisi olla hieman varovaisempi sanoissaan ja siinä miten toisia somessa nimittelee. Krisu ei ole tahallaan ketään itkettänyt, mutta tuo alkoholistitörkyläjäksi nimittely julkisesti on sinulta tahallista ilkeyttä ja täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkit.

Sivusta, on se jännä että ne on herkimpiä itse loukkaantumaan tässä ketjussa jotka puolustaa Krisun oikeutta surutta nimitellä ja vittuilla asukkaille.

Miksi sä kiusaat Krisua? Ootko jo koulussa opinnut kiusaajaksi vai katkeroitunut elämän myötä?

En minä ole Krisua miksikään nimitellyt. Kunhan vain havaitsin vanhan totuuden että suorapuheisuuden kovaäänisimmät äänitorvet eivät kestä maistaa omaa lääkettään tipankaan vertaa.

Kiusaajaksi sinä Krisua kutsut vaikka itse ole sellainen. Miksi olet ottanut Krisun kohteeksi?

Missä olen sanonut Krisua kiusaajaksi? Huomaa että kirjoitin olevani eri kirjoittaja kuin aikaisemmat. Ihan vain huvitti tuo mikä on totta oikeassa elämässäkin että annas kun sanot kovaääniselle totuudentorvelle totuuuksia hänestä itsestään tai yhdenkin poikkipuolisen sanan, niin johan on helvetti irti :D. Jankkkauksestasi päätellen osui ja upposi.

Miksi sä haukut mua jankkaajaksi?

Missä mä haukun sua jankkaajaksi :D. Varo nyt kuule sitä kunnianloukkaussyytettä vai mitä :D.

Miks sä uhkailet mua?

Ilmoitin krisua haukkuvan viestisi nettipoliisille. Kunnianloukkaussyyte tulee perässä.

Ja sitten nettipoliisi katsoo mitä BB:ssä on tapahtunut ja toteaa, että törkyläjä mikä törkyläjä.

Vierailija
46692/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin pikavipin ja 100e jukalle 😍

😂...

Vierailija
46693/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks yp vois poistaa toin yhden joka ilmeisesti jankkaa sivupersoonansa kanssa kunnianloukkauksista ja jankkaamisesta.

Kunnianloukkaus ja powiisiwwe ilmoittelu hulluhan se siellä.

Mitä tuollaisen ihmisen päässä liikkuu? Miksi ihminen on tuollainen?

Kalterit kolahtaa kohta Krisun haukkujille.

Tämän täytyy olla se sama tyyppi joka jankkasi vähän aikaa sitten siitä pahvimukista kun krisu melkein kuoli siihen. :D Ei hyvänen aika.

Vierailija
46694/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyön vaikka vetoa, että myöhemmin tänään Jukka naureskelee/puhuu pahaa/halveksuen Villen kielillä puhumisesta. Ruudussa klippi, missä Jukka pyytää Villeltä näytettä miltä kielillä puhuminen kuullostaa, ja Ville puhuikin pätkän jotain. Ei olis Jukalta eka kerta olla kaksnaamanen ja myöhemmin hekotella asialle, vaikka tossa klipissä totes että ”mielenkiintosta, kyllä se ihan kieleltä kuullostaa”.

Toisaalta ei noi oikeestaan poissulje toisiaan. Pidän itsekin toki hölynpölynä, mutta joo, kieleltä kuulostaa, joskin hieman ykstotiselta.

Vierailija
46695/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkin takaa näkee Jukan slaikan

https://imgur.com/a/jccIZUL [/quote]

Vierailija
46696/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisulle tuli herkkä hetki yöllä. Silmät kostui ja meinas tulla itku. Kimmo kävi halaamassa ja halusi olla yksin.

Siihen olis pitänyt jonkun sanoa ihan läpällä että mitä se vit*un itkupilli täällä synkistelee, eikä mitään halauksia. Ja että koita nyt vit*tu ryhdistäytyä siinä äläkä vollota ku joku vi*un pikkutyttö ja vielä kunnon pieru perään. Siis ihan läpällä vaan.

MIksi? Krisu ei ole koskaan käyttäytynyt noin ketään surullsita kohtaan.

Ai ei vai? Olkoon Tarina vaikka kuinka ärsyttävä, niin kuin minunkin mielestä oli, mutta kyllä Krisu vaan jatkoi vittuilua, vaikka näki Tarinalla kyyneleet silmissä.

Ja Krisuhan nauttii siitä kun saa toisen surulliseksi ja itkemään. Kyllä se siis oli juuri tuollaista käyttäytymistä Tarinaa kohtaan ja Krisu myös haukkui tarinaa pillittäjäksi.

Aivan kuin Tarinalle ei olisi saanut tulla paha mieli siitä, että hänelle vit*uiltiin.

Sen sijaan en voi käsittää että aletaan paapomaan jotain törkyläjää kun hän tulee surulliseksi sen takia ettei saanut lisää viinaa.

Tuolle olisi oikeasti pitänyt sanoa että ryhdistu alkoholisti ja mene hoitoon, eikä edes mitenkään läpällä.

Mä ymmärrän Krisun turhautumisen Tarinan kanssa keskusteluun, koska sitä olisi pitänyt pelata vain Tarinan asettamilla säännöillä. Jos Krisu halusi viedä oman kantansa kertomisen loppuun asti, esim. kertomalla ettei varsinaisesti kaipaa olla kaikkien kaveri, seurauksena oli pillitys. Ei se ole myöskään avointa keskustelua, että vedetään itkukortilla keskustelu poikki, kun pitäisi sietää eroavat mielipidettä.

Kristian turhautui tasan tarkkaan siitä syystä, että keskustelun olisi pitänyt olla korrektia ja analyyttista eikä mitään haista vittu -kamaa. Ei ymmärrä konfliktien ratkaisemisesta ja toisten kuuntelemisesta hölkäsen pöläystä, koska yy alkaa ärsyttää ja ei ole omaa tyyliä ja mitä vielä. Ei yksinkertaisesti hermo kestä asiallisuutta, mikä sinällään on aika jännäkin juttu. 

Tarina ei minun mielestäni pyrkinyt pelaamaan keskustelua omilla säännöillään, vaan itse asiassa kirjojen säännöillä. Kristian on taas erittäin kaukana mistään oppikirjamaisesta käytöksestä, eikä varmaan koskaan ole kiinnostunut sellaista kehittämäänkään.

Tarina jankkas ja vänkäs just tasan tarkkaan omilla säännöillään ja ne säännöt oli että vain Tarina on oikeassa ja muuta vaihtoehtoa ei ole.

Miksi ajattelet, että ne olivat vain Tarinan sääntöjä? Eikä esim. rauhanomaista viestintää, jota kai ideaalitilanteessa pitäisi ollakin aina. 

Toki jos lähtökohta on se, että ilkeästi sanominen tai vittuilu ei ole yhtään sen pahempi kuin pitkällinen, mutta asiallinen keskustelu, niin silloin tämäkään keskustelu ei etene mihinkään. Mä en ole kuitenkaan missään kirjassa nähnyt tällaista kantaa. Kyllähän kaikenlainen loukkaaminen ja ilkeämielisyys on kaikkein pahinta. 

Tarina, rupee vaikka harjottelemaan kevään teatterikorkean pääsykoetta varten ja jätä tää palsta.

Hah, olipa heikko. Itsehän olen noin 20 vuotta vanhempi kuin Tarina enkä asu samaisella paikkakunnalla ja nimeltänikin ihan jotain muuta, joten aika nahkeesti liityn Tarinaan. Mistä näin päättelit?

Tarinahan lukee psykaa. Aikooko hän muka hakea teatterikorkeaan?

Vierailija
46697/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä olen sanonut Krisua kiusaajaksi? Huomaa että kirjoitin olevani eri kirjoittaja kuin aikaisemmat. Ihan vain huvitti tuo mikä on totta oikeassa elämässäkin että annas kun sanot kovaääniselle totuudentorvelle totuuuksia hänestä itsestään tai yhdenkin poikkipuolisen sanan, niin johan on helvetti irti :D. Jankkkauksestasi päätellen osui ja upposi.

Miksi sä haukut mua jankkaajaksi?

Missä mä haukun sua jankkaajaksi :D. Varo nyt kuule sitä kunnianloukkaussyytettä vai mitä :D.

Miks sä uhkailet mua?

Ilmoitin krisua haukkuvan viestisi nettipoliisille. Kunnianloukkaussyyte tulee perässä.

Mäkin ilmoitin kaikki Tarinaa haukkuvien viestit nettipoliisille. Odottele vaan postia.

Vierailija
46698/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuppimuna pois talosta..

Ken hän on..?

Kimmo

Vierailija
46699/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu kysyi äsken Villeltä mikä lintu sanoo "titityy! ei tiennyt. sitten kysyi miten käki ääntelee ville vastasi " eiks se oo kvaak kraak..." hitto että repesin nauramaan.

Vierailija
46700/90773 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin, tuleeko kenenkään bb-talossa olevan jampan kumppanille mieleen häipyä suhteesta, kun seuraa ulkopuolelta toisen edesottamuksia talossa. Ehtisi kerätä kamansa ja muuttaa veke sillä aikaa, kun jamppa säätää bb-talossa. Tuli vaan mieleen...:D

Ketju on lukittu.