Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
45881/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tätä tylsyyttä nyt oikeasti katsoa huomiseen kello 14 asti? Pääsevätköhän edes nukkumaan? Ihan perseestä, kun eivät voi edes keskustella kunnolla, vaan vuorokausi hoetaan hippaa.

jos tuo on jo eilen alkanut, niin hyvinhän ovat leikin klaaranneet yönkin yli.

Jonkun vaan pitää ottaa se riski ja jäädä hipaksi pidemmäksi aikaa.

Tänään alkanut nelisen tuntia sitten ja huomiseen kestää.

no enpä ole menettänyt mitään kun en ole katsonut, tylsää tollanen.

paitsi ne tanssit onneksi satuin näkemään, kun juuri silloin päätin vilkasta.

😂😂😂

No kävipä tsägä sulla et just silloin🤭

joo kun tulin juuri kotiin vähän ennemmin ja asetuin just sillon sattumalta koneen eteen syömään lohikiusausta. 😄

Vierailija
45882/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu on tosi tylsä eikä edes nätti, ikäistään vanhemman näköinen.

Ei selvästikään ole tylsä, kun saa kommentointia paljon aikaan. Itse pidän nanusta, enkä näe sitä ollenkaan sellaisena kuin inhoajat.

Yllättäen Anu paljastuikin vesimieheksi, ilmankos pidän siitä, kun itsekin olen, ja samanlainen sulkeutunut mutta ärsutettynä vaarallinen.😎

Nanu on aivan ikäisensä näköinen, en ymmärrä tollasta paskanjauhuuta yhtään. Ulkonäkökö tosiaan saa tollasta kateutta aikaan. Itse olen ruma kuin notreeamen kellonsoittaja, mutta ei minua muiden hyvät ulkonäöt haittaa.

Milla ja Helmeri on turhimmat tuolla, Milla ällöttävä idiootti ja Helmeri nynny tapetti.

Vai että oikein nanu? :D Eiköhän se oli asukkaiden lemppari, joten älä viitti olla typerä.

Anu on tällä viikolla ollut esillä, koska joku teini hoksas Anun tissit. Siitähän se hämmennys nousi.

Mitä ihmettä talossa tehdään sulkeutuneella ihmisellä? Mikä semmoisen viihdytysarvo on? Kyllä Anu on tylsä. Sen talossa oloa ei tietäis, jos ei joku peräkammarin nylpyttäjä tois sitä esille koko ajan.

Sorry, mutta mä en saa viihdykettä Anusta, en sen tisseistä, enkä berberistä, en kasvoista, en jaloista, käsistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45883/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin Eevis hengaili talossa urheiluliiveissä ja nyt Anun vuoro hakea vähäpukeisuudella huomiota. 

Tuolla on KUUMA ja huono ilma, siitä on kuultu liki päivittäin.

Minä oon kotona kokonaan ilman paitaa ja tissiliivejä kun on kuuma, vaikka mulla roikkuu ne navassa asti liiveittä. Revi siitä.

Ps.Älä helvetissä puhu haisulista samassa lauseessa Anun kanssa!!!

49v

Vierailija
45884/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tää on et ekaks kokoonnuttiin makkariin, eikä ovea ees tarvinnu laittaa kiinni, no seuraavaks keittiöön. Ei siellä tuotanto mitään touhua esim olkkarissakaan, joten miks nuo on tuolla keittiössä?

Vierailija
45885/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin aiempaa jaksoa:

Ville hän suorastaan uhkailee Krisua; mitä se muka olis tehny, jos Krisu olis heittänyt lisää mustaa huumoria? Vetänyt turpaan vai?

Ja kohtuuagressiiviseti vaahtosi, että Krisun täytyy lopettaa tietynlainen käytös/jutut, koska hän ei siedä sitä..?? Yhtä lailla vois muut vaatia, että lopettaa jeesustelunsa ja muiden väheksynnän verrattuna omaan Pyhyyteensä, koska eivät siedä sitä tai...?! Kukaan muu ei ole kuitenkaan alentunut tähän.

Villen mielestä stressituloksetkin oli väärennetty, koska eihän HÄN taivaan iskän lähettiläänä stressaa - - tulokset kertoi siitä, että Ville oikeasti kiehuu, mutta esittää muuta. Krisu on REHELLINEN vitu*tuksistaan, niin keho ei reagoi kiehumalla, mutta jeesu*stelijoiden ja kukkahattujen mielestä se ei ole sopivaa. Vit*tu mitä pyhistelyä.

Kevinin pisteet laski, kun otti nokkiinsa, kuun muut ei ole ajatustenlukijoita ja käyttivät keskustellessa termiä "transu" - - olis kertonut, että ei halua kuulla keskusteluja "transuista" jos se on niin kamalaa. Ihan yleinen termi /keskustelun aihe kuitenkin. Mutta ei, hänen ei kuulemma tarvitse kertoa tällaisista yksityiskohdista, vaan MUIDEN pitäisi OTTAA SELVÄÄ ja jotenkin AUTOMAATTISESTI tietää..?!

Mira oli MUKANA, kun siniset päättivät, etteivät kerro punaisille äänestystuloksista ja vaahtoaa jälkeenpäin, että kamalaa, kun Krisu määräsi asiasta ja nyt hän ei saa keskustella asiasta punaisten kanssa, vaikka on paha mieli😂😂.

On se Krisu KAMALA!

Ville pitää itseään ylimyksenä, se on tullut ilmi. Koska hänellä on agenda, hän laskeutuu rahvaan tasolle pelatakseen, tavoitellen voittorahoja.  Ville ei ole hyvää mainosta uskovaisille. Olen tavannut uskovaisia, he eivät aseta itseään ylimyksiksi. Narsistit asettavat.

Kevin on herkkänahkainen nuori taitelija, etsii itseään ja paikkaa maailmassa. Sympaattinen, älykäs kaveri, joka taistelee persoonallisuudestaan. Kevin haluaa olla sellainen kun, hänellä on siihen rohkeutta. Ekalla viikolla Kevin kertoi, että pelkää miehiä, koska miehet ovat huudelleet hänelle solvaavasti kaduilla.

Mira on wt, eiku tomera täti. Hän itse sanoo, että hänellä on heikko itsetunto. Väittäisin toista. :D

Vierailija
45886/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Milla ja Ville puhu mitään toisilleen. Samassa ruokapöydässä kahdestaan ja kumpikin oli hiljaa.

Vierailija
45887/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI Helmeri aina makaa tai istuu keittiön tasolla? :O

Vierailija
45888/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville vaan näyttää rajat huonolle käytökselle jota Krisu edustaa.

Vierailija
45889/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki siellä on kylmä uskon sen ,mutta silti nainen kiskoo peittoja päälle ja välillä kömpii Helmerin kainaloon kun kylmä.Miksi ei pue päälle ? Jossain luki mikä oli Anun suusta niin hän oli luullut Helmeriä 16 vuotiaaksi kun se astui taloon sisään :))). Minä veikkasin ,että joku vähän yli parikymppinen.

Vierailija
45890/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tää on et ekaks kokoonnuttiin makkariin, eikä ovea ees tarvinnu laittaa kiinni, no seuraavaks keittiöön. Ei siellä tuotanto mitään touhua esim olkkarissakaan, joten miks nuo on tuolla keittiössä?

Koska BB voi halutessaan niin päättää.

Vierailija
45891/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin Eevis hengaili talossa urheiluliiveissä ja nyt Anun vuoro hakea vähäpukeisuudella huomiota. 

Minä oon kotona kokonaan ilman paitaa ja tissiliivejä kun on kuuma, vaikka mulla roikkuu ne navassa asti liiveittä. Revi siitä.

49v

Mua järkyttää että haisulihokija olet 49v. Luulin että max 22. Surullista.

Vierailija
45892/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevinin pisteet laski, kun otti nokkiinsa, kuun muut ei ole ajatustenlukijoita ja käyttivät keskustellessa termiä "transu" - - olis kertonut, että ei halua kuulla keskusteluja "transuista" jos se on niin kamalaa. Ihan yleinen termi /keskustelun aihe kuitenkin. Mutta ei, hänen ei kuulemma tarvitse kertoa tällaisista yksityiskohdista, vaan MUIDEN pitäisi OTTAA SELVÄÄ ja jotenkin AUTOMAATTISESTI tietää..?!

Automaattisesti ei tarvitse tietää, mutta joskus sateenkaari-ihmiset ei vaan jaksa vetästä PowerPoint esitystä käyntiin jokaisen ihmisen kanssa jokaisesta termistä. Varsinkin jos noita sanoja on joutunut kuulemaan kiusaajilta jne livenä useastikin. Kyllä aika monet jo tajuu että transulla ei yleensä hyvää tarkoiteta.

Keskustelu näistä on kyllä ihan ookoo ja Kevinkin sitä harrastaa tuolla, mutta jos homoilla ja muilla menee hermo joskus niin se suotakoon.

joo homomiehiltäkin vielä joskus kysellään että haluutko olla nainen ni kyl uskon jos kyllästyttää alkeellisetkin väärinymmärrykset. noissa tapauksissa jos ei asiasta MITÄÄN tiedä, ja sekoittaa useamman jutun keskenään, ni on ihan suositeltavaa olla käyttämättä mitään termejä. jos en ite tietäs jostain aiheesta mitään niin en lähtis hosumaan ja puhumaan ohi suuni. joten joku vois sanoo mulle että opettele ensin perusteet, enkä loukkaantuis.

näissä sukupuolijutuissa on vielä se että aihepiirin tiedejulkaisut ja kirjallisuus on suurelta osin englanniks, ni ei oo suomeks vielä vakiintunu kaikki mut kyl se transu sanana kalskahtaa korvaan.

Bb talossa ei ole kirjastoa, nettihärpäkkeitä, eikä seksuaalivähemmistöjen pamfletteja.

Kevinille on osa asukkaista ihan selvästi kertoneet, että eivät ole aiemmin olleet seksuaalivähemmistöjen kanssa tekemisissä ja että ihan oikeasti eivät tiedä heistä /aiheesta mitään.

Silti Kevinin mielestä heidän olisi mystisesti ja automaattisesti vaan pitänyt tietää, mistä HÄNEN kuullen saa keskustella ja mistä ei?!

Vierailija
45893/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisun horoskooppi olisi kyllä mielenkiintoista tietää. En edes yritä arvailla, on se niin monipuolinen tyyppi. Oisko antanut vinkkiä kuukaudesta tai jotain?

Vierailija
45894/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Automaattisesti ei tarvitse tietää, mutta joskus sateenkaari-ihmiset ei vaan jaksa vetästä PowerPoint esitystä käyntiin jokaisen ihmisen kanssa jokaisesta termistä. Varsinkin jos noita sanoja on joutunut kuulemaan kiusaajilta jne livenä useastikin. Kyllä aika monet jo tajuu että transulla ei yleensä hyvää tarkoiteta.

Keskustelu näistä on kyllä ihan ookoo ja Kevinkin sitä harrastaa tuolla, mutta jos homoilla ja muilla menee hermo joskus niin se suotakoon.

joo homomiehiltäkin vielä joskus kysellään että haluutko olla nainen ni kyl uskon jos kyllästyttää alkeellisetkin väärinymmärrykset. noissa tapauksissa jos ei asiasta MITÄÄN tiedä, ja sekoittaa useamman jutun keskenään, ni on ihan suositeltavaa olla käyttämättä mitään termejä. jos en ite tietäs jostain aiheesta mitään niin en lähtis hosumaan ja puhumaan ohi suuni. joten joku vois sanoo mulle että opettele ensin perusteet, enkä loukkaantuis.

näissä sukupuolijutuissa on vielä se että aihepiirin tiedejulkaisut ja kirjallisuus on suurelta osin englanniks, ni ei oo suomeks vielä vakiintunu kaikki mut kyl se transu sanana kalskahtaa korvaan.

Sen verran sekavaa settiä heität että oot varmaan sekopäinen huonoryhtinen old school lesbo.

Vierailija
45895/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

49v

No niinpä toki Eevikselle pisteet että on sinut itsensä kanssa mielummin olisin kuitenkin nähnyt häntä ilman niitä sporttiliivejä😧(siis paita päällä)

Vierailija
45896/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

49v

49V, ja käyttää tuollaista kieltä...Anun kaveriko se siellä taas.Kyllä fiksu Eevis pääsee pitemmälle elämässään kuin tyhjäpää Anusi ikinä.

Vierailija
45897/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu on tosi tylsä eikä edes nätti, ikäistään vanhemman näköinen.

Ei selvästikään ole tylsä, kun saa kommentointia paljon aikaan. Itse pidän nanusta, enkä näe sitä ollenkaan sellaisena kuin inhoajat.

Yllättäen Anu paljastuikin vesimieheksi, ilmankos pidän siitä, kun itsekin olen, ja samanlainen sulkeutunut mutta ärsutettynä vaarallinen.😎

Nanu on aivan ikäisensä näköinen, en ymmärrä tollasta paskanjauhuuta yhtään. Ulkonäkökö tosiaan saa tollasta kateutta aikaan. Itse olen ruma kuin notreeamen kellonsoittaja, mutta ei minua muiden hyvät ulkonäöt haittaa.

Milla ja Helmeri on turhimmat tuolla, Milla ällöttävä idiootti ja Helmeri nynny tapetti.

Vai että oikein nanu? :D Eiköhän se oli asukkaiden lemppari, joten älä viitti olla typerä.

Anu on tällä viikolla ollut esillä, koska joku teini hoksas Anun tissit. Siitähän se hämmennys nousi.

Mitä ihmettä talossa tehdään sulkeutuneella ihmisellä? Mikä semmoisen viihdytysarvo on? Kyllä Anu on tylsä. Sen talossa oloa ei tietäis, jos ei joku peräkammarin nylpyttäjä tois sitä esille koko ajan.

Sorry, mutta mä en saa viihdykettä Anusta, en sen tisseistä, enkä berberistä, en kasvoista, en jaloista, käsistä...

Anu ja Tupu ovat samantasoisia, joista ei irtoa ohjelmaan viihdykettä. Kummatkin letkauttavat alle kymmenen hauskaa kommenttia viikossa. Molemmat kykenevät juttelemaan ainoastaan omasta arjestaan ja perheistään. Sikarikerhossa ovat vain kuuntelijoita. Kimmo, Krisu ja Jukka on yhtälö, josta irtoaa monipuolista viihdettä. Hemmi ei kykene syvällisiin keskusteluihin, mutta on sympaattinen ja hauska, valitettavan harvoin nykyään.

Vierailija
45898/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

49v

49V, ja käyttää tuollaista kieltä...Anun kaveriko se siellä taas.Kyllä fiksu Eevis pääsee pitemmälle elämässään kuin tyhjäpää Anusi ikinä.

Tuo kommentoija ei tainnut puhua älykkyydestä vaan kuumuudesta ja miltä näyttää(luetun ymmärtämis vaikeuksia näemmä sinulla🤔)

Vierailija
45899/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisun horoskooppi olisi kyllä mielenkiintoista tietää. En edes yritä arvailla, on se niin monipuolinen tyyppi. Oisko antanut vinkkiä kuukaudesta tai jotain?

Toukokuussa syntynyt.

Vierailija
45900/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Anu on ihan kiva ja iloinen tuolla, alkanut puhumaan enemmän. Hymyilee paljon ja on kaikkien kanssa ihan hyvissä väleissä.

Ketju on lukittu.