Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
45161/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vittu toi Kevin on vammainen.

Transu on loukkaava sana?

Pitäis kuulemma sanoa transsukuouolinen eikä transu.

Pojat hämmentyneenä luuli että transu on lyhenne siitä.

Vierailija
45162/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta koostessa ei tietenkään kerrottu, että mitä Krisu oli sanonut. Hohhoijjaa.

No niinpä tietysti. Mun mielestä tuossa petetään pahan kerran niitä katsojia jotka laittaa rahansa aikanaan Krisun äänestämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45163/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kevin uusi tarina?

Vierailija
45164/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevin pahoitti mielensä sanansa transu 🙄🙄🙄

No onhan se vähän... Sama viba kuin vaikka n-sanassa tummaihoisesta.

Vierailija
45165/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan ymmärrä naista, joka voi tuollaisen turhuuden vuoksi jättää lapsensa kuukausiksi! Kertoo paljon siitä, millainen sydän hänellä on. Lisäksi on täysin persoonaton, ei ole tähän mennessä sanonut tai tehnyt mitään, mihin olisin kiinnittänyt huomota. Ulos.

Ja tämä kommentti sai niin paljon peukkuja?? Voi luoja miten surullista sakkia täällä on.

Joo koska löytyy myös naisia, joille äitiys on pyhä ja lapset etusijalla - se palkitsee kyllä myöhemmin. En ole ikinä ajatellut, että lapset ovat taakka, joista tarvii viikkoja lomaa.

Ei vuoroviikot lasten isän kanssa tarkoita sitä, että tarvii lapsista ”lomaa”. Se on juurikin sitä lasten etusijalle asettamista, että hyväksyy isän olevan lapsille aivan yhtä tärkeä kuin äiti. Vauva-aikana äiti on usein luonnollisesti tärkeämpi, erityisesti jos imettää. Mutta vanhempien lasten kanssa ei kyllä ole mitään syytä sille, että isä ei olisi yhtä tärkeä vanhempi kuin äitikin. Hyvä, että Anu on välittänyt nimenomaan LASTEN edusta ja haluaa heidän olevan läheisiä molempien vanhempien kanssa.

Höpö höpö.Anun arvojärjestys on pielessä,jos jättää 4v. ja 7v. kuukausiksi ilman minkäänlaista yhteydenpito mahdollisuutta. Lasten etu ei tällainen ratkaisu todellakaan ole.Oltiin Anusta muutoin mitä mieltä tahansa,niin oma etu edellä on toiminut. Edestään valitettavasti löytää...4v.  äidin häipyminen on valtava trauma.

Joo no, en itekään jättäisi pieniä lapsia moneksi kuukaudeksi. Mutta mun mielestä se ei ole äidiltä sen enempää väärin kuin isältäkään, ja inhottaa että naista demonisoidaan asiasta, joka mieheltä hyväksytään. En tiedä loukkaako tuollainen ajattelu enemmän isiä vai äitejä - isiä siksi, että heidät katsotaan vähemmän tärkeiksi vanhemmiksi, ja äitejä siksi, että heidät haukutaan lyttyyn jos uskaltavat haluta elämältä muitakin asioita kuin vain äitiyttä. Aivan perseestä se joka tapauksessa on. Nyt eletään vuotta 2019!

Siis enitenhän se on loukkaavaa miehiä kohtaan - heistä ei tämän näkemyksen mukaan yksinkertaisesti ole mitään väliä, ovat kotona tahi ei.

Sitten ilmeisesti samat tyypit, jotka näin väheksyvät isiä ja isyyttä, nillittävät kuinka oikeuslaitokset tuomitsevat (pun intended) lapset aina äideilleen. No miksiköhän? Kun itse miehetkään eivät pidä isyyttä minkään arvoisena. 

Ja tuo pun intended on siinä, että nykyaikana, kun kukaan ei oikeasti halua lapsia, niiden huoltajuus on tuomio.

Kiteytyksenä tärkeä sanoma: Niin kauan kuin lapset ovat pieniä,heidän tarpeensa menevät AINA kaiken muun edelle. 

Vierailija
45166/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevin on rasittava...

Vierailija
45167/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala Jukka on tällä hetkellä menossa jatkoon 🙈😱

Miten niin jatkoon.

Turvaan pääsee Kimmo.

Su lähtee Mira,Tupu tai Jukka.

Tosin Jukka nyt toisena.

Ellei Jukka saa illalla paljon ääniä. Kimmon johto melkoinen.

Näyttää siltä että Mira tai Tupu lähtee.

Vierailija
45168/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on halventava nimitys transsukupuolisesta henlilöstä. Vähän sama (tai ei edes ole) jos tummaihoista sanotaan neekeriksi

Vierailija
45169/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tota Kimmoa vielä ihmettelen, tai en Kimmoa mutta tuntuu hassulta miksi homomies yrittäisi heteroa. Onko Hemmillä kuitenkin jotain kiinnostusta miehiin ja Kimmo tän aistisi?

Kyllähän homo voi heteroonkin ihastua. Mutta mulla kyllä pikkasen tutka piippaa Helmerin kohdalla, enkä ees tiedä miksi.

Mulla myös, kai se on tuo tapa puhua miehille *Kimmoooo" jos Kimmo sanoo jotain, tai muutenkin puhuu eri tavalla mun mielestä miehille. Tai saattaa koskettaa Kimmoa ohimennen aika tarpeettomastikkin.

Helmerihän sanoi bileissä, ettei sulje ketään pois (miehet, naiset..)

Vierailija
45170/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mököttäminen ja pelleily ei edistä kyllä yhtään minkään vähemmistön asiaa.

Jos toinen ei ole tarkoittanut loukata, ja on jo pahoillaan, niin silloin ei enää temppuilla ja diivailla sen mielipahansa kanssa.

Typerää käytöstä.

Vierailija
45171/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tuossa, että ketä Kimmo muistuttaa, ja nyt hoksasin: Sauli Niinistöä.

Just. Aivan hämmentävä yhdennäköisyys. Tuula myös muistuttaa ikätoveriaan Jennifer Lopezia.

Vierailija
45172/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu on ärsyttävä!!!!!!

Krisu on välillä vähän ilkeä. En tykkää yhtään sellaisesta piirteestä.

Vierailija
45173/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta huumori on niin parasta. Maailmassa ei ole mitään aihetta josta ei saisi laskea leikkiä, kunhan ei puututa persoonaan. Voi heittää vitsiä kuolevista, lihavistaja vammaisista jne.jne.

Vierailija
45174/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä jutusta Ville suuttui Krisulle?

Varmaan siitä, kun Krisu oli sanonut kimmolle että alkaako tällä seisomaan kun kuulee vauvan itkua.

No jopas oli kamalaa 😂😂😂😂

No eipä tulis koskaan mieleen sellaistakaan sanoa, että missä ne ajatukset sillä jätkällä liitää, kun tollasta edes tulee mieleen?

Mutta tuossa oli minusta huomionarvoisinta se, miten Krisu otti vastaan Villen palautteen, kuuntelihan se, mutta lopuksi sano kuitenkin että vttu minähän puhun mitä tahdon. Ei noilla sanoilla, mutta sanoma oli sama "tulen varmasti sanomaan jatkossakin vastaavaa, sen voin luvata".

Ihme tyyppi. Ei kyllä kuuntele ketään eikä ota lainkaan huomioon muiden tunteita.

Vierailija
45175/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tota Kimmoa vielä ihmettelen, tai en Kimmoa mutta tuntuu hassulta miksi homomies yrittäisi heteroa. Onko Hemmillä kuitenkin jotain kiinnostusta miehiin ja Kimmo tän aistisi?

Kyllähän homo voi heteroonkin ihastua. Mutta mulla kyllä pikkasen tutka piippaa Helmerin kohdalla, enkä ees tiedä miksi.

Mulla myös, kai se on tuo tapa puhua miehille *Kimmoooo" jos Kimmo sanoo jotain, tai muutenkin puhuu eri tavalla mun mielestä miehille. Tai saattaa koskettaa Kimmoa ohimennen aika tarpeettomastikkin.

Helmerihän sanoi bileissä, ettei sulje ketään pois (miehet, naiset..)

No må kans olin kuulevani...

Vierailija
45176/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen täällä sanonut jo kuukausi sitten, että Helmeri voi hyvinkin olla bi. Ja aina tullut kymmeniä alapeukkuja.

Vierailija
45177/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala Jukka on tällä hetkellä menossa jatkoon 🙈😱

Miten niin jatkoon.

Turvaan pääsee Kimmo.

Su lähtee Mira,Tupu tai Jukka.

Tosin Jukka nyt toisena.

Ellei Jukka saa illalla paljon ääniä. Kimmon johto melkoinen.

Näyttää siltä että Mira tai Tupu lähtee.

Äsken lähetyksen alussa näytettiin tilanne, Jukka johdolla (36% ja Kimmolla 33%, ehkä?)

Vierailija
45178/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Krisu ilkeä ja katkera maailmalle sen takia kun on saanut tuollaisen ulkonäön?

Vierailija
45179/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no kyllä se nykypäivänä jo osataan mieltää ikäväksi sanaksi, kuten n-sana mustista. ymmärrän ettei kaikesta voi kaikkea tietää, mutta ymmärrän myös jos nämä ihmiset turhautuvat kun joutuvat aina kaikille aloittamaan ohjeistuksen ns alusta. ois silleen kiva jos ainakin ikävimmät termit ois poissuljettu ihan kohteliaisuussyistä.

Vierailija
45180/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se vähän... Sama viba kuin vaikka n-sanassa tummaihoisesta.

mä olen kyllä ihan rehellisesti luullut että se on lyhenne transsukupuolisuudesta. Ei ole koskaan edes tullut mieleen että se olis negatiivinen sana :o

Ketju on lukittu.