Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
44801/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oottako huomannut että ville on nykyään levoton.

Voiskohan olla syynä, että aistii olevansa vähän ulkopuolinen. Ja mielestäni etenkin Krisu on ikäänkuin kääntynyt Villeä vastaan, alkuuhan Krisu jopa ihailikin Villeä. Mielestäni käpylehmäviikon jälkeen Krisu on alkanut v*ttuilemaan ilkeästikin Villelle. Onhan se ennenkin kuittaillut mutta nyt siinä on mielestäni ilkeä ja vihamielinen sävy, ja tulee tunne että Krisu haluaa oikeasti loukata Villeä. Kyllä tuollaisen passiivisaggressiivisen ilkeilyn ja ryhmän hiljaisesti hyväksytyn "sylkykupin" roolissa oleminen alkaa ahdistaa pidemmän päälle. 

Jos katsot 24/7niin krisun ja villen välit on hyvät, krisu jopa ehdotti että menevät yhdessä "kupille". Muut sen sijaan ovat tosi ilkeitä välillä Villelle. Häpeisivät.

Edelleenkin aamulla Krisu kyllä v*ttuili Villelle ihan suoraan, eikä santanut Villella suunvuoroa selittää asiaa, Krisu vaan möykkäsi ja sitten poistui koko huoneesta. Ja tilanne oli täysin rauhallinen ennen Krisun kilahtamista. Krisun poistuttua Kimmo ja Ville ihmetteli käytöstä ja myös Helmeri tuli paikalle ja totesi, että kyllä Krisu käyttäytyy ajoittain huonosti.

Se ettei tuosta syntynyt riitaa on täysin Villen ansiosta, Krisu kyllä yritti riitaa saada aikaiseksi. Eli se, että tulevat jotenkuten toimeen johtuu Villesta ja hänen rautahermoistaan.

Vierailija
44802/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiskohan olla syynä, että aistii olevansa vähän ulkopuolinen. Ja mielestäni etenkin Krisu on ikäänkuin kääntynyt Villeä vastaan, alkuuhan Krisu jopa ihailikin Villeä. Mielestäni käpylehmäviikon jälkeen Krisu on alkanut v*ttuilemaan ilkeästikin Villelle. Onhan se ennenkin kuittaillut mutta nyt siinä on mielestäni ilkeä ja vihamielinen sävy, ja tulee tunne että Krisu haluaa oikeasti loukata Villeä. Kyllä tuollaisen passiivisaggressiivisen ilkeilyn ja ryhmän hiljaisesti hyväksytyn "sylkykupin" roolissa oleminen alkaa ahdistaa pidemmän päälle. 

No varmaan kuule johtuu siitä, että Villen mielestä edes 14-vuotias r*iskauksen uhri ei saisi tehdä ab*rttia vaan olisi hänen silmissään murhaaja. Krisun ja Villen välillä on se ero, että Krisu mielestäni suuttuu konkreettisesta asiasta silloin kun suuttuu ja on johdonmukainen siinä, mitä ei voi sietää. Villen suuttuminen niinkin kovasti ped*-vitsistä (niin ala-arvoinen kuin se olikin) tuntui taas tekopyhältä jeesustelulta, kun hän kuitenkin on sitä mieltä, että r*iskatun tai seks*aalisesti hyväksi käytetyn lapsen tulisi synnyttää tuon raisk**jansa lapsi. Mitä psyykkistä vahinkoa se tuolla lapselle tekisikään. Mutta ehei, ei suututa niistä seurauksista, mitä lapselle koituu ins*stin tai r*iskauksen seurauksena. Suututaan siitä, että alaikäinen hyväksik*ytön uhri voi haluta abortin tai ped*filiasta heitetään typerä vitsi. Vitsi on kuitenkin vitsi. Oli kuinka paska tahansa. Vitsi ei vaikuta jonkun elävän ihmisen elämään noin konkreettisella tavalla. Mutta se, että raisk*ttu lapsi ei olisi oikeutettu aborttiin tai häntä pidettäisiin murhaajana, vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44803/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka täällä maanisesti tykittää tuhansia viestejä päivässä siitä, että Krisu muka olisi kiusaaja, eivät tiedä oikeasta kiusaamisesta mitään. Luulen, että porukka on niin kyllästyneitä tuohon viesteillä jankuttajaan, että alkavat jo toivoa hänen oikeasti joutuvan oikean kiusaajan kohteeksi. Jotta ei tarvitsisi tuota tyhjänpäiväistä jankutusta enää lukea täältä.

Mitä "oikea kiusaaminen" mielestäsi on? Pelkkää fyysistä väkivaltaako?

Ei tietenkään fyysistä väkivaltaa. Varsinkaan täysi-ikäisten kohdalla. Sehän olisi liian helppoa todentaa ja todistaa.

Tiedät mitä oikea kiusaaminen on kun koet sen. Krisun räävitön kielenkäyttö ei sitä ole, todellakaan.

Krisu puhuu harmittoman räävittömästi sen LISÄKSI että hän myös haluaa välillä tahallaan ärsyttää muita. Se että hän jatkuvasti kiroilee ja puhuu juntisti (mikä suurimman osan ajasta on harmitonta), on ikään kuin hänen alibinsa, ettei niihin hänen oikeasti pahantahtoisiin juttuihinkaan olisi helppo puuttua. Krisu varmistaa yleisellä räävittömyydellään sen, että hänen oikeasti huonokin käytös voidaan selittää sillä, että "kun Krisu nyt vaan puhuu noin."

On olemassa ihmisiä jotka puhuvat kuin Krisu mutta eivät loukatakseen. Heidät erottaa Krisusta se, että kun heille sanoo että tuo loukkasi, niin he eivät enää tykitä yhtä ärsyttäviä juttuja saman ihmisen seurassa. Ihminen voi yhtä aikaa olla hyvä tyyppi ja paha suustaan. Mutta Krisua en näe tällaisena ihmisenä ollenkaan, koska niiden "mukavuusvaiheiden" jälkeen hän toistuvasti palaa trollimoodiin, vaikka ympärillä on edelleen samat ihmiset, jotka eivät edelleenkään halua tulla kohdelluksi noin. Tiedä sitten mikä mielikuva pelkkien koosteiden kautta tulee, ehkä siellä näytetään vain ruma puhe, jossa ei itsessään ole ärsytystarkoitusta.

Itsellä on 24/7 ja todellakin kokemuspohjaista tietoa henkiseen invalidisoitumiseen johtavasta kiusaamisesta. Krisun läpistä osa on karmeita ja inhoan niitä. Krisu ei muutenkaan ole suosikkini BB-finaaliin vaikka osalle hänen läpistään naurankin. Mutta kiusaamista hänen touhunsa ei ole. Todellakin toivon, että termiä ei väärinkäytettäisi, koska kohta ketään oikeaa uhria ei oteta todesta.

Mulla on kokemusta kiusaamisesta myös ja mua kiusattiin niin ettei muuten jotenkin tajunneet sitä edes kiusaamiseksi, tuli just sitä komenttia että "älä leikistä suutu", vaikka paskat se mitään leikkiä ollut. Vaikka kiusaajat välillä härnäsi muitakin, niin kyllä se oli erilaista mua kohtaan, jotenkin intensiivisempää, tarkoituksenmukaisempaa.

Näen Krisun toiminnassa ihan selvää kiusaamista, oikein tuijottaa mielenkiinnolla kohteidensa reaktioita ärsyttäessään ja nauttii siitä, kun kukaan ei puutu. Ei oikeasti kadu tekemisiään, mutta myöntyy pyytelemään anteeksi koska ymmärtää muuten joutuvansa liian huonoon valoon.

Itsellänikin on oikein trauma siitä ikivanhasta lällätyksestä ”höpönöpölöpö se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu...” Mulle sitä aikoinaan kiusaajat lällätteli ja myös joku tuota mitäsänytleikistäsuutut.

Mutta Krisu on ihan samanlainen törkyturpa joka ikiselle tuolla. Hän ei erottele ihmisiä kuten kiusaaja erottelee. Hän piti vähiten Tarinasta, mutta Tarinan pyynnöstä alkoi varoa sanojaan juuri tätä kohtaan. Niin ei oikea kiusaaja tekisi. 24/7 todistaa, että Krisu on tahditon törkyturpa aivan kaikkia kohtaan tasapuolisesti, se erottaa hänet kiusaajasta.

Krisu kyllä on valikoiva sen suhteen, keiden loukkaantumisesta naljailee sekä päin naamaa että selän takana. Tämä toisen reaktioista naljailu on iso osa sitä v*ttulua. Esimerkiksi Kimmolle sanoi kunnioittavasti, että miten hienosti tämä puuttuu Krisun käytökseen, naisista taas puhuu tyyliin lätisijöinä. Villen selän takana en ole kuullut käytävän mitään ilkkumista, vaikka tämä on monta kertaa valittanut Krisulle jostain. Ville kommentoi enemmän sanoja, naiset ilkeyttä, joka on pahempi asia kuin kiroilu. Silti Krisu vähättelee juuri naisten suhtautumista käutökseensä. Mutta älä pelkästään minua usko. Jatka 24/7:n seuraamista, niin huomaat.

Olen eri mieltä kanssasi todellakin. Melkein myös uskallan sanoa, että jos tietäisit minun tarinani liittyen aiheeseen kiusaaminen, ottaisit paremmi huomioon näkökantani. Sanon edelleen, että minusta täälläkin nyt Krisua leimaamalla tehdään hallaa ihan oikeille kiusaamisen uhreille. Kiusatuksi joutuminen voi oikeasti tuhota elämän peruuttamattomasti. Uhrit ovat todella yksin ja väärinymmärrettyjä.

Mutta omalta osaltani jätän nyt keskustelun tähän, koska ymmärrän tämän vääntämisen hyödyttömyyden. Yhtä hyödytöntä kuin yhteiskunnan muka-taistelu koulukiusaamista vastaan. Eräs opettaja oli oikeassa sanoessaan, että kiusaaminen ei koskaan lopu ja siksi taistelu on parempi luovuttaa. Ongelman juuri lähtee juuri siitä, että koko termi ymmärretään väärin. Kyseessä on yhden henkilön hylkääminen ja eristäminen mitä moninaisimmin keinoin. Siihen sisältyy juuri se, että muut näkyvästi hyväksytään ja otetaan joukkoon mukaan.

"Ongelman juuri lähtee juuri siitä, että koko termi ymmärretään väärin. Kyseessä on yhden henkilön hylkääminen ja eristäminen mitä moninaisimmin keinoin. Siihen sisältyy juuri se, että muut näkyvästi hyväksytään ja otetaan joukkoon mukaan."

Juuri tätä olen talossa huomannut! En tiedä onko nyt enää uhria, kun Tarina poissa.

Siksi kiusaamiseen on niin vaikea puuttua, kun ihmiset eivät sitä helposti huomaa. Kiusaaja usein on joku suosittu hauska tyyppi joka päättää ketä kaikki vihaa, ja laumasielut uskoo, että kingi vain toteaa faktan jonkun huonoudesta eikä kiusaa.

Tämä kiusaaminen levisi jopa nettiin. Näkyy esim. kommentteja missä hekumoidaan ajatuksella, kuinka eräs sai talossa poistuessaan nähdä olevansa Suomen vihatuin ihminen. Ei voi mitenkään väittää, että Krisu ei olisi tähän myötävaikuttanut. Kun nää kirjoittelijat toistelee TÄSMÄLLEEN Krisun sanoja. Mutta ovatko he omasta mielestään kiusaajia? Eivät välttämättä.

Tarina kylläkin eristäytyi ihan itse porukasta ja hyökkäsi Krisun kimppuun säännöllisesti kun näki että Krisu oli jollakin tavoin heikoilla.

Kyllä fakta on se että Tarina kiusasi Krisua.

Salli mun nauraa..Ei kukaan kiusaa Krisua vittu ja taas vittu jne

Vierailija
44804/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näen taas et Krisu kyseinalaistaa Villeä mutta selvästi kiinnostunut Villen ajatusmailmasta.

Kyllä Krisu tänä aamunakin ihan avoimesti vttuili Villelle ja ihan oli tarkoitettu ilkeäksi v*ttuiluksi se, eikä miksikään huumoriksi tai kyseenalaistukseksi, mölötti niin ettei Ville saanut suun vuoroa  ja sitten Krisu vaan poistui paikalta kuuntelemasta toisen vastinetta omalle vttuilulleen. Ville olis ihan asiallisesti selittänyt näkökantansa.

no onko mikään ihme että niillä alkaa menee hermot toisiinsa kun kuukauden päivät kestänyt toisia 247. Kyllähän konfliktit kuuluu BBseen. Emmä ainakaan jaksais kattoa 10 viikkoa sitä että kaikki hymyssä suin piirileikkejä leikkien.

Yksi syy Krisun suosioon on nimenomaan se että tuo eloa ja konfliktitilanteita taloon.

Niin varmasti onkin, en minä sitä kiellä. On minustakin tosi mielenkiintoista seurata miten tällainen ilkeilevä tyyppi kokoaa hovinsa ja miten ihmiset vaan hyväksyy sen käytöksen sanomatta mitään ja sekin on kiinnostavaa, miten katsojat fanittaa ja selittelee ilkeilijän käytöstä jotenkin paremmaksi ja oikeuttaa sen, kun taas muiden vastaavasta käytöksestä nousee hirveä haloo.

Kiinnostavia keskusteluita ollut aiheesta ja varmasti monen silmät on auenneet.

Ihmiset ovat monitahoisia. Mua ihmetyttää, että aina riittää katsojia, jotka haluavat leimata BB:ssä jotkin asukkaat täysin hyviksi ja toiset täysin pahoiksi. Sulle sopisi paremmin fiktiiviset sarjat ja leffat, joissa juoni noudattaa tälllaista tyypillistä sankari-pahis-asetelmaa.

BB taas on reality ja siinä tavalliset ihmiset näyttävät sekä huonoja että hyviä puoliaan. Lisäksi tuo on stressaava ympäristö, joten katsojalta vaaditaan sitä, että vähän yrittää itsekin miettiä, miksi asukas reagoi niin kuin reagoi. Esimerkiksi kuinka paljon kulloinenkin viikkotehtävä vaikuttaa psyykkeeseen ja miten se vaikuttaa asukkaiden käyttäytymiseen. Loppupeleissä BB on kuitenkin myös psykologinen koe. Tutustu vaikka Stanfordin vankilakokeeseen niin ymmärrät, että kuinka psykologiset ihmiskokeet voivat vaikuttaa ihmisten käyttäytymiseen ja ryhmäytymiseen. Minkälaisia rooleja ihmiset erilaisissa tilanteissa ottavat. Miten annetut asut, ohjeistukset, ryhmäjaot vaikuttavat siihen, miten ihmiset keskenään toimivat.

Olenko sanonut että Krisu olisi joku pahuuden ruummillistuma? En, eikä ole kukaan mukaan. Sinä vain et kestä ajatusta siitä, että joku ei pidä Krisua parhaana kultapoikana vaan näkee hänessä huonojakin puolia ja muodostaa niidenkin perusteella mielipiteensä henkilöstä.

Mutta katson minä fiktiivisiä sarjoja ja leffojakin, kyllä niidenkin henkilöhahmot on yleensä monitajoisia, jopa lastenohjelmissakin, jos nyt ei lasketa aivan pienimmille tarkoitettuja ohjelmia.

Tälle krisujankkaajalle ei kannata enää vastata, vahvisti juuri sen mitä edellinen kirjoittaja sanoi. Asia on loppuunkäsitelty.

Vierailija
44805/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menis hermot tuolla tehtävät koneessa😂

Vierailija
44806/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahvimuki se oli vaan ja Krisu sanoi aika törkeesti. Todella törkeetä.

Ei muuten ollu paahvimuki vaan mukeja joista yleensä juovat kahvia ja pesevät astianpesukoneessa, ei todellakaan mikään kertakäyttömuki vaan niitä vaaleita joissa vihteä leveä raita keskellä.

Mikään ei oikeuta väkivaltaa, ikinä.

Siis onko tällä palstalla muita keskustelijoita ollenkaan kuin muutama hassu ja sitten tämä Anun kahvikuppi spämmääjä?

Spämmääjälle tiedoksi että ollaan huomattu jo että tunteisiisi on mennyt se että Anu viskaisi kevyen mukin Krisua päin, mutta minun mielestä se oli tosi hauska LÄPPÄ, mustaa huumoria siis. Nauroin kuset housussa. Hih.

Fyysinen väkivalta on sun mielestä hauska läppä. Ok. Toivottavasti en koskaan törmää suhun pimeällä kujalla ettei tarvi pelätä oman henkensä puolesta.

No kun niin Krisua puolustat täällä niin olikos sinun mielestä sitten eilen hauska läppä, kun asukkaille näytettiin twiittejä missä kritisoitiin asukkaita ja Krisu ja Jukka sitten tarttuivat yhteen nimimerkkiin ja sanoivat että painetaan tuo mieleen ja naureskeli sitten että ohjelman jälkeen etsivät kyseisen kommentoijan käsiinsä ja antoivat ymmärtää, että twiittaaja saa pesäpallomailasta ja muuta väkivaltaa osakseen. Tuo nauratti kovasti Krisua ja Jukkaa.

Tuossako tilanteessako väkivalta ja sillä uhkailu on ok ja kiva läppä?

Joo, oli varmaan niistä twiittaajista kiva kuulla tota läppää, miten Krisu ja Jukka tulee haulikoiden kanssa kotiovelle vähän jututtamaan.

Krisu on niin tekopyhä. Aina haukkumassa muita loukkaantujiksi, mutta entä se itse! Se ei vaan rupea loukkaantuessaan itkemään vaan tulee tosi hyökkääväksi ja ja ilkeäksi. Parempaa loukkaantumista?

Tähän tietysti joku kommentoi, että eihän se nyt oikeasti mene ketään ampumaan. Ja ettei se oikeasti tarkoita mitään vitsejään muutenkaan. Ei se oikeasti Anun toista lasta tappais. Ei se oikeesti kiihotu itkevistä vauvoista. No ei niin, eihän kukaan niin luulekaan! Lol! Ongelmahan on se, että hän ylipäätään haluaa tunkea muiden mieliin tuollaisia epämukavia ja ahdistavia ajatuksia.

Vierailija
44807/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menis hermot tuolla tehtävät koneessa😂

Huoneessa!!

Vierailija
44808/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupulle ääniä, tahtoo Tupun jatkoon! 

Voiko kuvitella seuraavia bileitä ilman Tupua? Kuka oli porukan sitkein sissi? 

Ja jukkis ulos. Rosis odottaa, ja lupaava syrjäytyjän ura.

Vierailija
44809/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Timo joutui häätöäänestykseen niin Taru kysyi että haluatko keskustella kahdenkesken asiasta. Kaukoviisaana ja ilmeisesti hyvänä ihmistuntijana Timo kieltäytyi kunniasta. Voi vain kuvitella mikä show siitä olisi syntynyt jälkeenpäin kun Taru olisi aloittanut höpinänsä ilman pisteitä ja pilkkuja valittamalla kuinka Timo pahoitti MINUN mieleni ja miltä MINUSTA nyt tuntuu. Loputtomiin, loputtomiin...

Vierailija
44810/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ollu paahvimuki vaan mukeja joista yleensä juovat kahvia ja pesevät astianpesukoneessa, ei todellakaan mikään kertakäyttömuki vaan niitä vaaleita joissa vihteä leveä raita keskellä.

Siis onko tällä palstalla muita keskustelijoita ollenkaan kuin muutama hassu ja sitten tämä Anun kahvikuppi spämmääjä?

Spämmääjälle tiedoksi että ollaan huomattu jo että tunteisiisi on mennyt se että Anu viskaisi kevyen mukin Krisua päin, mutta minun mielestä se oli tosi hauska LÄPPÄ, mustaa huumoria siis. Nauroin kuset housussa. Hih.

Fyysinen väkivalta on sun mielestä hauska läppä. Ok. Toivottavasti en koskaan törmää suhun pimeällä kujalla ettei tarvi pelätä oman henkensä puolesta.

No kun niin Krisua puolustat täällä niin olikos sinun mielestä sitten eilen hauska läppä, kun asukkaille näytettiin twiittejä missä kritisoitiin asukkaita ja Krisu ja Jukka sitten tarttuivat yhteen nimimerkkiin ja sanoivat että painetaan tuo mieleen ja naureskeli sitten että ohjelman jälkeen etsivät kyseisen kommentoijan käsiinsä ja antoivat ymmärtää, että twiittaaja saa pesäpallomailasta ja muuta väkivaltaa osakseen. Tuo nauratti kovasti Krisua ja Jukkaa.

Näin myös tämän ja tuli taas epätoivo, että katsojaa väkivallalla uhkailevä törppö on voittajasuosikki. Mielestäni mikään uhkailu ei ole kiva läppä. En ainakaa itse olisi pitänyt kivana jos olisin ollut tuo twiittaaja.

Vierailija
44811/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että kukaan vanhempi voisi pitää tuota Krisun kysymystä hyväksyttävänä. Erityisesti kun se kysyttiin äidiltä, joka ei ole nähnyt lapsiaan pitkään aikaan ja varmasti jo pelkkä heidän ajatteleminen saa tunteet pintaan. Niin täytyy kyllä olla mieleltään aika kieroutunut kysyäkseen jotain noin julmaa ja kauheaa. Tuo olisi ollut kauhea kysymys kelle tahansa asukkaalle, jos sen olisi muotoillut koskemaan jotain läheisiä perheenjäseniä, mutta vielä pienistä lapsista puhuttaessa aivan järkyttävä. Olen itse tosi herkkä ja kaikki lapsiin kohdistuva väkivalta, edes sen kuvittelu, saa kyllä voimakkaita tunteita aikaan. Joten en kyllä moiti Anun reaktiota tippaakaan. Krisu menetti ainakin minun silmissä kaikki pisteensä enkä tule varmasti enää tämän kauden aikana unohtamaan tuota heittoa.

voi herranjumala. Onpa avmammat herkkiksiä.

Kyllä sinäkin ehkä vielä joskus ymmärrät, jos saat lapsia.

Normaalilla empatiakyvyllä varustettu lapsetonkin kyllä ymmärtää, mutta jos ei ole empatiaa, niin pitäisi olla omakohtainen kokemus ymmärtääkseen.

T: Lapseton joka ymmärtää täysin Anun reaktion ja pitää Krisun käytöstä äärettömän törkeänä.

Mulla ei ole lapsia mutta mulla on kaksi kultastanoutajaa. Jumankauta kun mä olisin niistä kuukauden erossa ja joku kysyis että kumman pojan ammun jos ne olis nyt tässä😢 Se olis todella asiaton kysymys jo koirista, saati sitten ihmis lapsista! Ei normaalia kolmekymppisen miehen puhetta.

Itselläni myös koira, mutta kierroksen otto samasta kysymyksestä olisi 0. Varmaan vastaisin, että vanhempi tai vaivaisempi saisi lähteä, jos pakko olisi. En osaa samaistua siihen, voisiko kysymys lapsia koskien mennä tunteisiin, eikä toki olisi korrektia nimetä ketään, mutta se on silti vain teoreettinen kysymys, ketään ei olla satuttamassa.

Täällä tai talossa olevat eivät kai kukaan ole koskaan kuulleet Sofien valinta kirjasta tai elokuvasta? Ihmetellään miten kukaan voi kysyä tuollaista ja siten paljastetaan että ollaan melko sivistymättömiä. Englannin kielessä ”Sophie’s choice” on paljon käytetty idiomi tarkoittaen vaikeaa valintaa.

Sinä se jaksat ylpeillä päivästä toiseen sillä, että tiedät sophien valinta-nimisen kirjan, jonka kyllä tietää kaikki muutkin ihmiset. Tämä Krisun heitto ei liity mitenkään kyseiseen kirjaan, vaan heitti henkilökohtaista törkyä toisen ihmisen niskaan, ihan henkilökohtaisesti, ei viitannut kirjaan eikä elokuvaan sillä.

Mene jo muualle pätemään. Kaikki ei tiedä kirjaa ja ehkä krisu sai piinapenkkiin siitä idean. Muiden kysymykset olivat todella noloja suurin osa, ei mitään piinallista.

Vierailija
44812/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, oli varmaan niistä twiittaajista kiva kuulla tota läppää, miten Krisu ja Jukka tulee haulikoiden kanssa kotiovelle vähän jututtamaan.

Krisu on niin tekopyhä. Aina haukkumassa muita loukkaantujiksi, mutta entä se itse! Se ei vaan rupea loukkaantuessaan itkemään vaan tulee tosi hyökkääväksi ja ja ilkeäksi. Parempaa loukkaantumista?

Tähän tietysti joku kommentoi, että eihän se nyt oikeasti mene ketään ampumaan. Ja ettei se oikeasti tarkoita mitään vitsejään muutenkaan. Ei se oikeasti Anun toista lasta tappais. Ei se oikeesti kiihotu itkevistä vauvoista. No ei niin, eihän kukaan niin luulekaan! Lol! Ongelmahan on se, että hän ylipäätään haluaa tunkea muiden mieliin tuollaisia epämukavia ja ahdistavia ajatuksia.

Krisun faneista on vain hauska läppä kun Krisu ja Jukka uhkaa katsojaa haulikolla, mutta itkee sitten kun Anu heittää jotain pahvimukilla. :D

Vierailija
44813/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupulle ääniä, tahtoo Tupun jatkoon! 

Voiko kuvitella seuraavia bileitä ilman Tupua? Kuka oli porukan sitkein sissi? 

Ja jukkis ulos. Rosis odottaa, ja lupaava syrjäytyjän ura.

54 vuotias kulahtanut muija.Katoppa miltä vastaavat näyttää katukuvassa.Miten voi oĺa 54.

Vierailija
44814/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupu hyvin säilynyt ikäisekseen. Hyvät geenit.

Vierailija
44815/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu sutjakka nainen ja äiti ihminen vielä.

Vierailija
44816/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupu hyvin säilynyt ikäisekseen. Hyvät geenit.

No siinä tapauksessa mulla on supergeenit!!

Vierailija
44817/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuotanto ei näytä noita haulikkouhkauksia ja sitä vauvan itkujuttua koosteessa? Eihän kooste anna mitään todellista kuvaa Krisusta katsojille.

Eilenkin Vehviläinen antoi ymmärtää katsojille että Krisu vi*tuilee nyt tehtävän takia ja unohti samalla mainita, että Krisu on kyllä vi*tuillut koko bb:ssä oloajan kaikille.

Toisaalta olisiko sillä mitään merkitystä kun näköjään 24/7 fanitkin vaan hurraa kaikelle mitä Krisu tekee.

Toivon vaan niin, että nuo kaikki Krisu-fanit saavat joskus työkaverikseen tuollaisen Krisun.

Vierailija
44818/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummo 65 v kirjoitti:

Kun Timo joutui häätöäänestykseen niin Taru kysyi että haluatko keskustella kahdenkesken asiasta. Kaukoviisaana ja ilmeisesti hyvänä ihmistuntijana Timo kieltäytyi kunniasta. Voi vain kuvitella mikä show siitä olisi syntynyt jälkeenpäin kun Taru olisi aloittanut höpinänsä ilman pisteitä ja pilkkuja valittamalla kuinka Timo pahoitti MINUN mieleni ja miltä MINUSTA nyt tuntuu. Loputtomiin, loputtomiin...

Rahnat antoi kuitenkin Tarinalle.Et näin.

Vierailija
44819/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevinhän on vallan mainio asukas. tosi nuori ja aika ehdoton kyllä vielä (iän kanssa seestynee) mutta tulee myös hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa, esim. miran jonka kanssa ei ole paljoakaan yhteistä varsinkaan poliittisesti. ei se ole tarinan kaltainen mielensäpahoittaja ollenkaan. yrittää parhaansa tehtävissä ja on usein niissä aika hyväkin. mielestäni se tuo tiettyä mielenkiintoakin esim. millainen dynamiikka sillä on krisun kanssa, tulevat juttuun ja välillä väittelevät/menee hermo muttei mitenkään keitä yli eivätkä jankkaa ja villenkin kanssa pystyy olemaan vaikka sen ajatusmaailma selvästi ahdistaa. ei sen suosio musta (tällaisesta vanhemmasta naisimmeisestä) ole välttämättä vaan sateenkaariväkeen liitoksissa, se on ihan söötti nuori ihminen. millan lisäksi noita ihan nuorison oloisia ei tuolla muita olekaan, ja kevin on mun mielestä aika symppis

aika monesti olen nähnyt ihmisten valittelevan että puhuu vain identiteettiasioista, mutta niinhän monet muutkin tuolla puhuvat eniten itselleen ominaisimmasta asiasta eniten, kuten ville uskonnosta jne. kanssa-asukit myös kyselevät tietty näistä jokaiselle tärkeistä aiheista.

Vierailija
44820/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliksellä selvitettiin juuri että Anun ulkopuolinen säätö on hänen pomo kiinteistövälitysfirmassa.

Ketju on lukittu.