Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
44561/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villehän on ressaaja. Eiköbiskä auta. Niinpä.v

Vierailija
44562/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miralla ihana kalju päässä, hiukset on alkanut tippumaan battery-roskaruoka ruokavalion takia?

https://imgur.com/a/yq2wmXS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44563/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmeri voittaa. Syystä ettei kukaan kanna hälle kaunaa. Ja on ilo silmälle ja korvalle. Toiseksi Kevin.

Tällä palstalla on paljon Helmeri-vihaajia, koska Helmeri vihaa työttömiä ja ei istua kökötä mumminsa sairasvuoteella.

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Helmerin kaltaiset ahkerat työmiehet rahoittaa minunkin lorvimiseni, ihanaa

Vierailija
44564/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole onneksi koskaan tavannut noin kamalaa ihmistä kuin mitä Krisu on. Ihan hirveä ihminen.

Mutta Krisu on ainoa joka suhtautuu tähän viikkotehtävän tarvittavalla vakaumuksella. Näitte varmaan miten stressipalkit nousi juuri kuten oli tarkoituskin.

Joo, no varmasti stressitasot nousisivat myös waterboardingilla, mutta kun ihmisten välissä suhteissa on joku raja. Jota Krisulla ei selvästi ole ja jonka ylittämisestä hän nauttii yli kaiken. Tämänaamuisista ilmeistä päätellen kun selosti Anun lapsen lopettamisesta ampumalla.

Erittäin hyvä testi Anulle jonka eloisuudessaan on pumpattavan barbaran luokkaa

Kyllä Helmeri mielellään tuommosta barbaraa varmaan pumppais mutta ei halua pilata mainettaan talossa

Vierailija
44565/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo Krisun vähemmistö juttu oli mistä joku mainitsi? Mihin vähemmistöön hän nyt kuuluu? Bi?

Vähemmistöjä on niin älyttömästi, että ei voi tietää. Voi olla joku diagnoosi, kansallisuus/etnisyys, uskonto, harrastus, ihan mitä tahansa. Ilmeisesti on kuitenkin jotakin minkä voisi kääntää häntä vastaan, eli olisko joku uskontotausta tai diagnoosi, veikkaan.

Adhd?

Down??

Vierailija
44566/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että kukaan vanhempi voisi pitää tuota Krisun kysymystä hyväksyttävänä. Erityisesti kun se kysyttiin äidiltä, joka ei ole nähnyt lapsiaan pitkään aikaan ja varmasti jo pelkkä heidän ajatteleminen saa tunteet pintaan. Niin täytyy kyllä olla mieleltään aika kieroutunut kysyäkseen jotain noin julmaa ja kauheaa. Tuo olisi ollut kauhea kysymys kelle tahansa asukkaalle, jos sen olisi muotoillut koskemaan jotain läheisiä perheenjäseniä, mutta vielä pienistä lapsista puhuttaessa aivan järkyttävä. Olen itse tosi herkkä ja kaikki lapsiin kohdistuva väkivalta, edes sen kuvittelu, saa kyllä voimakkaita tunteita aikaan. Joten en kyllä moiti Anun reaktiota tippaakaan. Krisu menetti ainakin minun silmissä kaikki pisteensä enkä tule varmasti enää tämän kauden aikana unohtamaan tuota heittoa.

voi herranjumala. Onpa avmammat herkkiksiä.

Kyllä sinäkin ehkä vielä joskus ymmärrät, jos saat lapsia.

Normaalilla empatiakyvyllä varustettu lapsetonkin kyllä ymmärtää, mutta jos ei ole empatiaa, niin pitäisi olla omakohtainen kokemus ymmärtääkseen.

T: Lapseton joka ymmärtää täysin Anun reaktion ja pitää Krisun käytöstä äärettömän törkeänä.

Mulla ei ole lapsia mutta mulla on kaksi kultastanoutajaa. Jumankauta kun mä olisin niistä kuukauden erossa ja joku kysyis että kumman pojan ammun jos ne olis nyt tässä😢 Se olis todella asiaton kysymys jo koirista, saati sitten ihmis lapsista! Ei normaalia kolmekymppisen miehen puhetta.

Itselläni myös koira, mutta kierroksen otto samasta kysymyksestä olisi 0. Varmaan vastaisin, että vanhempi tai vaivaisempi saisi lähteä, jos pakko olisi. En osaa samaistua siihen, voisiko kysymys lapsia koskien mennä tunteisiin, eikä toki olisi korrektia nimetä ketään, mutta se on silti vain teoreettinen kysymys, ketään ei olla satuttamassa.

Vierailija
44567/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahvimuki se oli vaan ja Krisu sanoi aika törkeesti. Todella törkeetä.

Ei muuten ollu paahvimuki vaan mukeja joista yleensä juovat kahvia ja pesevät astianpesukoneessa, ei todellakaan mikään kertakäyttömuki vaan niitä vaaleita joissa vihteä leveä raita keskellä.

Mikään ei oikeuta väkivaltaa, ikinä.

Siis onko tällä palstalla muita keskustelijoita ollenkaan kuin muutama hassu ja sitten tämä Anun kahvikuppi spämmääjä?

Spämmääjälle tiedoksi että ollaan huomattu jo että tunteisiisi on mennyt se että Anu viskaisi kevyen mukin Krisua päin, mutta minun mielestä se oli tosi hauska LÄPPÄ, mustaa huumoria siis. Nauroin kuset housussa. Hih.

Fyysinen väkivalta on sun mielestä hauska läppä. Ok. Toivottavasti en koskaan törmää suhun pimeällä kujalla ettei tarvi pelätä oman henkensä puolesta.

Onko hiekkaa vaossa??

Vierailija
44568/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villehän on ressaaja. Eiköbiskä auta. Niinpä.v

Eikö oma iskäsi auttanut oikeinkirjoituksessa?

Vierailija
44569/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira on ihan kauhea akka, toivottavasti lentää tällä viikolla ulos. Menkööt ulos polttamaan ketjussa tupakkaa ja juomaan sitä Batterya litratolkulla.

Vierailija
44570/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla esittää Krisulle niin kaveria ja Krisun loukatessa Krisun selän takana kaveria Krisun loukkaamalle. Krisu joutuu joka päivä pyytämään anteeksi loukkauksiaan. Oli loukattu sininen tai punainen. Huonostihan tuo Krisu pelaa. Keskittyisi nyt vain omaan pelaamiseensa eikä itkettäisi muita. Eikös Krisu ja Milla päättäneet ettei ekatuloksia kerrota muille minkä ruudussa näkivät. Nythän voikin olla että talonväki äänestää itse poislähtijän. Olisi loogisempaa kun yleisöä rahastettu koko viikko jo. Nyt kun talonväki ei tekisi päätöstä Krisu kuninkaan halujen mukaan joka pitäisi kännihanakat eli Jukan, Kimmon ja Tupun. Nyt onkin jännä kuka on lojaali Miralle vai puukottaako Millakin Miran selkään. Krisu puhuu yhteisistä päätöksistä joissa pysyä, mutta itse sooloilee päivittäin keksien huijauksia, valheita ja pyytää muita olemaan huijauksessa. Kaikkien on tehtävä kuten hän sanoo, kukaan ei hangoittele kun ovat Krisun ohjaksissa. Krisuhan painotti haluavansa olla loppuun asti. Rahan kiilto silmissä ollut koko ajan ja pelaa likaista peliä.

Ei vaan katsojat päättää kuka lähtee. Krisun toiveuni on heittää Mira talosta ulos.

Vierailija
44571/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa selata jos on aiemmin ollut puhetta, mutta miten tuo viikkobudjetti oikein menee?

Ymmärsinkö et nyt olis ollu mahis saada 200e 99% ja viime viikolla oli yli 400e vaikka vain yksi asukas lähti talosta. En ymmärrä.

Vierailija
44572/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko talossa sallittua salakuunnella toisia? Onko sitä tehty tuolla?

Eilenkin olisi ollut muille asukkaille hyvä hetki seisoa seinän takana kuuntelemassa Krisun vetämän juorupiirin aka "Sikarikerhon" keskustelua.

Vierailija
44573/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista muiden pompottamista tuolla yhdellä, mene, tee, tuo, vie ja itse vain makaa...? Tuolla tyylillä joutuu melko nopeasti asukkaiden äänestämään häätöön...

Vierailija
44574/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira ainakin uskaltaa olla oma itsensä eikä esitä muuta kuin on. Arvostan häntä siitä!

Vierailija
44575/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Mira Krisun uusi Tarina?

Vierailija
44576/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villehän kerran jutteli Krisun kanssa ja sanoi suoraan sille ,että ihan kun hänen sisällä kaksi ihmistä ,on tämä joka kiroilee ja viljelee niitä alapää juttuja ja sitten ihminen joka pystyy juttelee fiksusti ja on tietoa.Tuo jälkimmäinen : äsken katselin kun Krisu jutteli Kimmon kanssa niin ihan hyvää keskustelua sähköautoista (juu mä en tiedä niistä mitään ).On tuo Krisu monesti jutellut järkeviä.Kyselee paljon tietoa esim Kimmolta lakiasioista ,Joskus tuntuu ,että aidosti juttelee ...ihmettelee uskonnon asioista.Hitto jättäisi nyt v%&/ ja alapää jutut pois niin farmaan ihan fiksu kundi finaaliin.Sitten on taas ihmisiä jotka ihan hiljaa ,ei tee mitään ,niin mitä ne tuolla on ? Esim Milla heiluttaa vaan persettä ja syö.Anu yrittää Helmerin rinnalla finaaliin.

Vierailija
44577/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsenäiset vahvat naiset on krisun uhka

Vierailija
44578/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukka: "Krisulla on vaikea asettua toisen asemaan, ajattelee että jos hän ei loukkaannu siitä, ei loukkaannu kukaan toinenkaan".

Krisu on siis jäänyt vähän jälkeen tunne-elämänsä kanssa, eikä ole empaattisuus kehittynyt normaalisti. Varhaislapsuudessa jotain vikaa, empatikyky kehittyy siinä 3-4 vuotiaana (riippuen lapsesta).

Krisuhan on itsekin todennut olevansa tunnekylmä.

Onko ajatus se että no ei siinä mitään sitten jos henkilö itse sanoo olevansa tunnekylmä. Ei kun kiusaamaan ihmisiä. Esim toi oli viin veemäistä Krisulla että kun Mira makasi henkisesti maassa, alkoi syöttää Miralle ideaa ettei tupakkakaveri Kimmo piittaa vaikka Mira lähtee. Mira itse sanoi että Kimmo voi stressaantua siitä jos näkee Miran prosentit ja normaali ihminen ei siihen saumaan rupea syöttämään ideaa ettei Kimmo välitä kun toisella on muutenkin ihan mieli maassa ja angsti päällä.

Ei, vaan tunnekylmä ihminen ei itse tiedosta olevansa tunnekylmä kuten narsistikaan ei tiedosta olevansa narsisti. Krisu ei ole tunnekylmä, narsisti tai edes psykopaatti.

Vierailija
44579/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai polttaako Hemmikin tupakkaa :o

Vierailija
44580/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu vihaa kaikkia jotka ovat hänen kanssaan erimielisiä eikä tehdä niinkuin hän käskee!!

Ketju on lukittu.