BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mira pääsee huomenna jatkoon....
Vierailija kirjoitti:
Helmeri ressukalla näyttää olevan mikromuna.
Mä katsoin ihan samaa, semmonen pieni pippeli.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän huomenna Miraa.
Krisu taisi tajuta sohvalla että voittorahat meni kun lävähti ruutuun se teksti.
Joku voisi laittaa sen tekstin jos muistaa.
Krisu alkoi vittuilemaan kahta kauheammin muille sen jälkeen kun teksti lävähti ruudulle. Näki naamasta että sitä todella vitutti ja purki pahaa oloaan muihin....
Vierailija kirjoitti:
Ei paljon haittaa jos naama ja kroppa näyttää tuolta.
Kauheeta jos olisi Krisun tyylinen poika.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että kukaan vanhempi voisi pitää tuota Krisun kysymystä hyväksyttävänä. Erityisesti kun se kysyttiin äidiltä, joka ei ole nähnyt lapsiaan pitkään aikaan ja varmasti jo pelkkä heidän ajatteleminen saa tunteet pintaan. Niin täytyy kyllä olla mieleltään aika kieroutunut kysyäkseen jotain noin julmaa ja kauheaa. Tuo olisi ollut kauhea kysymys kelle tahansa asukkaalle, jos sen olisi muotoillut koskemaan jotain läheisiä perheenjäseniä, mutta vielä pienistä lapsista puhuttaessa aivan järkyttävä. Olen itse tosi herkkä ja kaikki lapsiin kohdistuva väkivalta, edes sen kuvittelu, saa kyllä voimakkaita tunteita aikaan. Joten en kyllä moiti Anun reaktiota tippaakaan. Krisu menetti ainakin minun silmissä kaikki pisteensä enkä tule varmasti enää tämän kauden aikana unohtamaan tuota heittoa.
voi herranjumala. Onpa avmammat herkkiksiä.
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse olla 100x ressukampi kuin Helmeri...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu on tämän kauden paras asukas. Tylsä olisi tämäkin päivä ollut ilman Krisun tarjoamaa viihdettä.
Jos Krisu putois niin katsojaluvut varmaan puolittuis samalla. Ainut joka tuo mitään tapahtumaa tonne.
Kun fiksut ihmiset piti häätää, niin nyt tapahtumaa tuodaan räyhäämällä ja jatkavalla kettuilulla. Onpa hienoa!
Katsoitko sinä päivittäin tätä vain Tarinan takia joka piti samanlaisia tarinatuokioita joka päivä samasta aiheesta? Itse vaihdoin aina pois kun Tarinan poppoo tuli ruutuun koska en jaksa kuunnella enää asioiden turhaa ruotimista.
En minä ainakaan kenenkään yksittäisen takia BB:tä katsonut, mutta Tarina toi tervetullutta vaihtelua pippelijutuille ja meikkijutuille. En mikään fani ollut, mutta kyllä tuo BB:n dynamiikka muuttui aika oleellisesti kun hän lähti ja häntä ellen myös Eevis ja Timo.
Olisin itse toivonut ennemmin tapetteja ensin pois, mutta nyt kävi näin, kun asukkaat ei tapetteja tietenkään nimenneet. Olisi parempi tälle ohjelmalle että äänestyksessä olisi aina kaikki ihmiset, en tosin tiedä osaisiko ihmiset siltikään ajatella pitää ne kiinnostavat talossa, vaikka olisivatkin ärsyttäviä. Itse en pidä Krisusta, mutta näen kyllä viihdearvon, se on tosin nyt huomattavasti laskenut kun ns. "älyköt" lähti, ohjelma on nyt lähes pelkkää Krisua ja se nostaa Krisun ärsyttävyyden liian suuriin lukemiin, ei ole mitään muuta tarjolla.
Voi Kimmoa, mitähän ajattelee :(
Vierailija kirjoitti:
Mä etsin jossain vaiheessa sen TV viestin ja laitan sen joka päivä tänne.
Krisu ei voita.
Sairaan ilkeä ihminen.
häh? eiks se viesti ollu Jukasta?
Krisu voittoon! Huippu tyyppi! Ei haittaa vaikka on kertonut kiduttaneensa eläimiä tai vaikka on selkeästi alkoholiriippuvainen tai käyttäytyy seksistisesti eikä arvostava muiden rajoja tai kiroilee jatkuvasti tai haistattelee muille tai vitsailee pedofiilijuttuja tai heittää läppää lasten ampumisesta niiden omalle äidille! Kunnon äijä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu on tämän kauden paras asukas. Tylsä olisi tämäkin päivä ollut ilman Krisun tarjoamaa viihdettä.
Jos Krisu putois niin katsojaluvut varmaan puolittuis samalla. Ainut joka tuo mitään tapahtumaa tonne.
Kun fiksut ihmiset piti häätää, niin nyt tapahtumaa tuodaan räyhäämällä ja jatkavalla kettuilulla. Onpa hienoa!
Katsoitko sinä päivittäin tätä vain Tarinan takia joka piti samanlaisia tarinatuokioita joka päivä samasta aiheesta? Itse vaihdoin aina pois kun Tarinan poppoo tuli ruutuun koska en jaksa kuunnella enää asioiden turhaa ruotimista.
En minä ainakaan kenenkään yksittäisen takia BB:tä katsonut, mutta Tarina toi tervetullutta vaihtelua pippelijutuille ja meikkijutuille. En mikään fani ollut, mutta kyllä tuo BB:n dynamiikka muuttui aika oleellisesti kun hän lähti ja häntä ellen myös Eevis ja Timo.
Olisin itse toivonut ennemmin tapetteja ensin pois, mutta nyt kävi näin, kun asukkaat ei tapetteja tietenkään nimenneet. Olisi parempi tälle ohjelmalle että äänestyksessä olisi aina kaikki ihmiset, en tosin tiedä osaisiko ihmiset siltikään ajatella pitää ne kiinnostavat talossa, vaikka olisivatkin ärsyttäviä. Itse en pidä Krisusta, mutta näen kyllä viihdearvon, se on tosin nyt huomattavasti laskenut kun ns. "älyköt" lähti, ohjelma on nyt lähes pelkkää Krisua ja se nostaa Krisun ärsyttävyyden liian suuriin lukemiin, ei ole mitään muuta tarjolla.
Ja tämän kirjoittanut ei ollut se jolle vastasit.
Äsken koosteessa näytetty twiitti meni näin:
Jos EDES murto-osa Jukan sikamaisuuksista ja törkeyksistä ois näytetty telkkarissa, veikkaan että aika hemmetisti enemmän porukkaa ois sen kannalla että Jukka ulos #bbsuomi
https://twitter.com/SaanaCarita/status/1178382102901018625?s=20
Kertoo kyllä jotain Krisustakin, että asukkaat olivat oitis varmoja, että twiitti koskee häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän huomenna Miraa.
Krisu taisi tajuta sohvalla että voittorahat meni kun lävähti ruutuun se teksti.
Joku voisi laittaa sen tekstin jos muistaa.
Twiitissä puhuttiin Jukasta.
Oikeasti vai huijaatko?
Karmeista karmein toi Krisu.
Eipä tuo ilahtunut siitä TV ruudun viestistä kun joku vaan vitsillä heitti.
Ei muka tajunnut että häntä tarkoitettiin.
Mira sen sitten sanoi.
Samaa mieltä kuin Mira.
Karmea Krisu ollut jo viime viikolla.
Sellaista se on kun on viinan himo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että kukaan vanhempi voisi pitää tuota Krisun kysymystä hyväksyttävänä. Erityisesti kun se kysyttiin äidiltä, joka ei ole nähnyt lapsiaan pitkään aikaan ja varmasti jo pelkkä heidän ajatteleminen saa tunteet pintaan. Niin täytyy kyllä olla mieleltään aika kieroutunut kysyäkseen jotain noin julmaa ja kauheaa. Tuo olisi ollut kauhea kysymys kelle tahansa asukkaalle, jos sen olisi muotoillut koskemaan jotain läheisiä perheenjäseniä, mutta vielä pienistä lapsista puhuttaessa aivan järkyttävä. Olen itse tosi herkkä ja kaikki lapsiin kohdistuva väkivalta, edes sen kuvittelu, saa kyllä voimakkaita tunteita aikaan. Joten en kyllä moiti Anun reaktiota tippaakaan. Krisu menetti ainakin minun silmissä kaikki pisteensä enkä tule varmasti enää tämän kauden aikana unohtamaan tuota heittoa.
Kyllä sinäkin ehkä vielä joskus ymmärrät, jos saat lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Krisu voittoon! Huippu tyyppi! Ei haittaa vaikka on kertonut kiduttaneensa eläimiä tai vaikka on selkeästi alkoholiriippuvainen tai käyttäytyy seksistisesti eikä arvostava muiden rajoja tai kiroilee jatkuvasti tai haistattelee muille tai vitsailee pedofiilijuttuja tai heittää läppää lasten ampumisesta niiden omalle äidille! Kunnon äijä!
Viihdyttävin! BBssä kuuluukin olla vähän kusipäisiä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta jos olisi Krisun tyylinen poika.
Mulla 2 poikaa, melkein aikuisia.
Ei tuollaiseksi tule kun huonolla kasvatuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinäkin ehkä vielä joskus ymmärrät, jos saat lapsia.
Mulla on lapsia. Osaan silti olla ottamatta tollaset heitot liian tosissaan.