Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
43921/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa tytöillä palaa hihat Krisun määräilyyn Milla totesikin hyvin..tuo Tupu on kyllä sellainen selvittäjä osaa niin hyvin olla kaksinaamainen ettei torppaa täysin Krisua kun ei tiedä mitä ulkomaailma on varmasti mielta!!

Mitä selität ? Millahan miltei huusi Miralle, olivat hyvin tiukkoina Krisun kanssa Miralle.

Joo en puhu siitä vaan mitä he puhuivat sängyssä sen jälkeen Kristusta!!!

Katsokaa se kohta sängystä kun puhuvat Miran ja Tupun kanssa,Milla puhuu asiaa Krisun tyylistä ja kuinka ymmärsi Tarinan pointin Kristusta..asiaa puhui!!

Milla nyt pelkäsi ja ihaili Tarinaa alusta saakka vaikka jauhoi mitä. Seurasi kuin koiranpentu emäntäänsä.

Vierailija
43922/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu ei niitä sataa tuhatta saa, se on varma.

Harri Moisiokin sanoi ettei voita tätä kilpailua ja yleensä hyvis voittaa eikä mikään läyhääjä.

Krisun kannattajat myös aggressiivisia.

Kukaan tuolla ei saa sataatuhatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43923/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.ruohonjuuri.fi/tuotemerkit/ecoffee_cups

Heitetty muki.

Ostin noita pari vuotta sitten perheen teineille joululahjaksi, kun on voi kouluun ottaa kahvia mukaan. Paljon uusia ihania värejä, silloin oli vaan tylsiä ruskeita.

Vierailija
43924/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harri Moisiokin sanoi ettei voita tätä kilpailua ja yleensä hyvis voittaa eikä mikään läyhääjä.

Eli suurin osa Big Brotherin katselijoista on aggressiivisia?

Vierailija
43925/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin vetää Krisu. Parilla suun avauksella saa äärijeesustelijan uhoamaan väkivallalla ja äitylin turvautumaan väkivaltaan. Selvästi tajuaa jutun juonen, toisin kuin suurin osa noista seinäruusuista👍

Joo kyllä se pelata osaa. Mutta tunne - ja tilannetaju täysin kadoksissa. Ja käytöstavat.

Vierailija
43926/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira makaa sängyssä vittuuntuneena kun ei pääse röökille eikä ulos, ei puhunut Krisusta mitään.

Huomannut kuulema savunhajua ja alkanut panikoimaan kun ovet lukossa.

Krisun vihaajat kääntää vaan kaiken Krisuun!

Vierailija
43927/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on käsitys, että suurinosa BB seuraajista on Krisun kannattajia?

Vierailija
43928/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmohan eilen sanoi, että häntä stressasi, kun Mira oli käynyt just tupakalla ja pyysi laittamaan laastarin. Eli Mira taitaa olla Kimmolle vaan röökiseuraa.

Mitä muuta pitäisi olla?

Vierailija
43929/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitä ressiä tulee.

Vierailija
43930/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mammat valehtelee minkä ehtii, mitä kukainenkin on sanonut ja mitä ei. Miettikää, mitä arvoja opetatte lapsillenne.

Vierailija
43931/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa tytöillä palaa hihat Krisun määräilyyn Milla totesikin hyvin..tuo Tupu on kyllä sellainen selvittäjä osaa niin hyvin olla kaksinaamainen ettei torppaa täysin Krisua kun ei tiedä mitä ulkomaailma on varmasti mielta!!

Mitä selität ? Millahan miltei huusi Miralle, olivat hyvin tiukkoina Krisun kanssa Miralle.

Joo en puhu siitä vaan mitä he puhuivat sängyssä sen jälkeen Kristusta!!!

Katsokaa se kohta sängystä kun puhuvat Miran ja Tupun kanssa,Milla puhuu asiaa Krisun tyylistä ja kuinka ymmärsi Tarinan pointin Kristusta..asiaa puhui!!

Milla nyt pelkäsi ja ihaili Tarinaa alusta saakka vaikka jauhoi mitä. Seurasi kuin koQiranpentu emäntäänsä.

Asiaa puhui jokatapauksessa tuosta Kristusta ihan sama miten käveli Tarinan perseessä!

Vierailija
43932/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että aika usein kun joku talossa itkee, netissä joku väittää sitä tekoitkuksi. Pari kysymystä sellaisille: Mistä tiedätte, että joku tekoitkee eikä ole oikeasti surullinen? Osaatteko te itse tekoitkeä, kun oletatte muiden noin vain osaavan?

Niinpä. Kertoo eniten kirjoittajista itsestään jotka ilmeisesti käyttää itkua manipulointikeinona.

Sitä käyttävät monet ihmiset hyväkseen. Et ymmärtänyt et Kevin halusi saada huomiota, kun ei ollut saanut paljon kyseisenä hetkenä. Kyse on siis huomion hausta. Jotkut saavat itkupotkuraivat jos heitä ei huomioda. On ollut samanlaisia asukkaita aikaisemmilla kausilla.

Vierailija
43933/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään ei saisi heittää mutta sano kyllä Risu tosi törkeesti. Itse oisin alkanut itkemään.

Turhaan täällä vielä jauhetaan tästä vanhasta riidasta joka on osapuolten kesken jo sovittu.

Ei ole vanha juttu, jos tapahtui tänään.

Krisu joutuu myös ihmeen usein tekemään noita ns. sovintoja.

Vierailija
43934/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä mammat valehtelee minkä ehtii, mitä kukainenkin on sanonut ja mitä ei. Miettikää, mitä arvoja opetatte lapsillenne.

Ei ole eikä tule kuka hullu tänne enää lapsia ylipäätään tekee😲

Vierailija
43935/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanantaisen äänestyksen ja sekä kaikkien somejen perusteella. Vauvapalsta on ainoa paikka jossa tämä Krisu viha on järjestelmällistä.

Vierailija
43936/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin kellonaikaan tuo lasten ampumis -kysymys oli?

- -

Mira: Haluuks joku mennä vielä? Anu: ai helvetti, nousee makuulta sohvalta ja kävelee tuoliin.

Krisu: jos sun pitäis valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis sun molemmat muksut edessä, ni kumman mä lopettaisin?

- Milla: et sä voi kysyy tommosta.

* Anu: ... siis... Toinen kysymys!

- Milla: tohon ei tarvii vastata

- Kimmo: siis sä voit vastata ihan mitä haluut.

Krisu: no se on pakko vastata tohon kysymykseen.

- Milla: vastaa että Krisu.

- Jukka: semmonen kysymys sieltä!

Krisu: täältä on Ville tulossa pahoja vielä sullekin, lähtee stressitaso thuomiseks nousuun.

* Anu_ onks teillä oikeesti joku kysymys?

Krisu: sä voit vastata tohon mitä sä haluat, vaikka mitä sä haluisit tehä mulle sen jälkeen.

- Mira: asteikolla 1-10 kuinka paljon vitutti äskeinen kysymys?

* Kymppi.

Krisu: Anteeksi!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Krisu: miten sä oot säilyny noin hyvännäköisenä noin pitkälle elämässäsi?

-Tuula: hihihih, mulla on hyvät geenit!

Krisu: mahtavaa, se näkyy.

- - - - - - - - - - - - - - -

Kimmo sanoo että häneltä on kysytty jotain jo eilen.

-Kevin makaa sängyssään peiton alla eikä tule kutsuhuudoista huolimatta olohuoneeseen.

Pitäsko se Kevin säästää huomiseksi joku kysyy. Keviniä huudetaan taas. Kevin makaa liikkumattoana.

Kimmo: ai niin, multa kysyttiin, kuinka paljon mua ärsytti se lapsen itku asteikolla 1-10 ja se oli 3.

- - - - 

Mira lähtee hakemaan Keviniä.

Mira: Kevin, tuut sä piinapenkkiin?

Kevin: mä ehkä olin jo aamulla, mutta voin mä tulla.

- -- - - - - - - 

Kevin tulee olohuoneeseen.

Kevin: Tupu kyl kysyi multa jo jotain aamulla.

Tupu: ainii, tärkeintä, mitä elämässä voi olla.

Kevin lähtee pois.

*Anu heittää Kristiania kohti  kahvimukillaan kovaa, Krisu nostaa kättä kasvojensa eteen ja muki osuu Krisun käteen, kimmoten siitä syrjään.

Krisu: ai saatana.

-Mira: Kimmo!

Kimmo ja Mira heittää takit niskaan ja tekee lähtöä terassille.

Krisu: se oli läppä.

- Tupu: ei se ollu ees läppä.

Krisu: no olihan se läppää!

-Jukka: mäkään en usko että toi oli läppää.

- Tupu: kaikkee ei voi laskee läpän piikkiin.

Krisu: voi!

-Milla: ei omasta lapsesta voi.

- Tupu: sit sä tiiät ku sulla joskus on omia lapsia, silleen niinku tai sun rakkaitas tolleen

Krisu: joo

- Tupu: mut joku raja.

Krisu: no ois ton saanu vielä vähän pitemmällekin.

- Tupu: Joo, mut sä oot myöskin sanonu, että sanokaa vaan jos menee yli.

Krisun anteeksi-kiekaisu on yhtä tyhjän kanssa koska siinä ei ole mitään aitoa anteeksi pyytämistä.

Se omahyväinen ilme sen anteeksi pyynnön jälkeen. Juu, tooooodella vilpitöntä.

Moneen kertaan pyyteli anteeksi, mutta ei ollut mukana yhdessäkään.

Ei pyydellyt moneen kertaan, mitä sä keksit ihan omias taas?! Yhden kerran sanoi, ihan vakuuttavasti ja varmasti sitä tarkoittaen anteeksi ja ihan vakava oli kasvoiltaan silloin.

Helmeri ja Jukkahan sillä kysymykselle naureskeli, ainoina, Helmeri kultapoika naureskeli kun Anu pantiin pohtimaan kumman lapsensa ammuttaisi ekana. Ei taida olla Helmeri ihan normaali.

Siellä tuli kolmesti vaiko peräti neljästi se Anteeksi siinä jälkitohinoissa. Silleen heittona väliin. Ihan voit laskea itsekin.

Retronurkkauksessa sovittiin viimeisen kerran se tilanne. Anu oli jo rangaistuksensa jo saanut.

Jukkahan älähti välittömästi siitä kysymyksestä kuten Kevinkin. Helmeri reagoi hymyilleen kaikkeen. Hymy on toisille ilon ja stressin purkuun asia.

Mira: Haluuks joku mennä vielä? Anu: ai helvetti, nousee makuulta sohvalta ja kävelee tuoliin.

Krisu: jos sun pitäis valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis sun molemmat muksut edessä, ni kumman mä lopettaisin?

- Milla: et sä voi kysyy tommosta.

* Anu: ... siis... Toinen kysymys!

- Milla: tohon ei tarvii vastata

- Kimmo: siis sä voit vastata ihan mitä haluut.

Krisu: no se on pakko vastata tohon kysymykseen.

- Milla: vastaa että Krisu.

- Jukka: semmonen kysymys sieltä!

Krisu: täältä on Ville tulossa pahoja vielä sullekin, lähtee stressitaso thuomiseks nousuun.

* Anu_ onks teillä oikeesti joku kysymys?

Krisu: sä voit vastata tohon mitä sä haluat, vaikka mitä sä haluisit tehä mulle sen jälkeen.

- Mira: asteikolla 1-10 kuinka paljon vitutti äskeinen kysymys?

* Kymppi.

Krisu: Anteeksi!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Krisu: miten sä oot säilyny noin hyvännäköisenä noin pitkälle elämässäsi?

-Tuula: hihihih, mulla on hyvät geenit!

Krisu: mahtavaa, se näkyy.

- - - - - - - - - - - - - - -

Kimmo sanoo että häneltä on kysytty jotain jo eilen.

-Kevin makaa sängyssään peiton alla eikä tule kutsuhuudoista huolimatta olohuoneeseen.

Pitäsko se Kevin säästää huomiseksi joku kysyy. Keviniä huudetaan taas. Kevin makaa liikkumattoana.

Kimmo: ai niin, multa kysyttiin, kuinka paljon mua ärsytti se lapsen itku asteikolla 1-10 ja se oli 3.

- - - - 

Mira lähtee hakemaan Keviniä.

Mira: Kevin, tuut sä piinapenkkiin?

Kevin: mä ehkä olin jo aamulla, mutta voin mä tulla.

- -- - - - - - - 

Kevin tulee olohuoneeseen.

Kevin: Tupu kyl kysyi multa jo jotain aamulla.

Tupu: ainii, tärkeintä, mitä elämässä voi olla.

Kevin lähtee pois.

*Anu heittää Kristiania kohti  kahvimukillaan kovaa, Krisu nostaa kättä kasvojensa eteen ja muki osuu Krisun käteen, kimmoten siitä syrjään.

Krisu: ai saatana.

-Mira: Kimmo!

Kimmo ja Mira heittää takit niskaan ja tekee lähtöä terassille.

Krisu: se oli läppä.

- Tupu: ei se ollu ees läppä.

Krisu: no olihan se läppää!

-Jukka: mäkään en usko että toi oli läppää.

- Tupu: kaikkee ei voi laskee läpän piikkiin.

Krisu: voi!

-Milla: ei omasta lapsesta voi.

- Tupu: sit sä tiiät ku sulla joskus on omia lapsia, silleen niinku tai sun rakkaitas tolleen

Krisu: joo

- Tupu: mut joku raja.

Krisu: no ois ton saanu vielä vähän pitemmällekin.

- Tupu: Joo, mut sä oot myöskin sanonu, että sanokaa vaan jos menee yli.

Jukka: semmonen kysymys sieltä.

ja heti noin 10 minuutin jälkeen kun Tupu sanoi ettei kaikki mene läpällä, JUkka "älähti" ettei myöskään usko olleen läppää. Sinä et ole ns. luotettava todistaja vaan keksit omasta päästä ja kerrot omien mieltymystesi mukaan sävytettynä tarinasi. 

Vierailija
43937/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.

Monelta tää oli?

Väkivaltainen käytös on ehdottomasti talossa kielletty.

Anu pitäisi poistaa talosta,rikkoi tätä sääntöä. Niko Saarinen teki samoin,joten poistettiin talosta.

Samaa mieltä. Onko joku laittanut palautetta tuotannolle?

Kerro mihin tai mistä?

Vierailija
43938/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanantaisen äänestyksen ja sekä kaikkien somejen perusteella. Vauvapalsta on ainoa paikka jossa tämä Krisu viha on järjestelmällistä.

Ihan asiallista ihmettelyä on ollut siitä, miten tuollaista tyyppiä fanitetaan. Kumma, että Krisu käännetään tässä uhriksi.

Vierailija
43939/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että aika usein kun joku talossa itkee, netissä joku väittää sitä tekoitkuksi. Pari kysymystä sellaisille: Mistä tiedätte, että joku tekoitkee eikä ole oikeasti surullinen? Osaatteko te itse tekoitkeä, kun oletatte muiden noin vain osaavan?

Ei se koske vaan bb-taloa, vaan yleensäkkin tosi-tv ohjelmia joissa itketään. Esim. vain elämää julkkiksiahan pilkataan pitkin nettiä, aina jos joltakin tirahtaa parikin kyyneltä, tismalleen sama suhtautuminen kuin bb-asukkaiden itkuihin.

Suomalaisille tuneiden näyttäminen tuntuu olevan edelleen tosi vaikea asia, varsinkin sellaisten tunteiden joita on pidetty pitkään heikkouden merkkinä, vaikka eihän ne mitään heikkoutta oikeasti tarkoita, melkeinpä päinvastoin nykyisen pilkan aikaan, aika rohkea on se, joka kehtää avoimesti näyttää esim. surunsa ja itkeä muiden nähden, piittaamatta siitä mitä muut siitä ajattelee.

Minusta itkemistä saisi näyttää enemmänkin, että siitä tulisi tavallisempi asia, eikä joku hirveän nolo kammotus, joka on varmasti aina tekoitkua, koska eihän raavas ja vahva suomalainen koskaan itke.

Vierailija
43940/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.ruohonjuuri.fi/tuotemerkit/ecoffee_cups

Heitetty muki.

Ostin noita pari vuotta sitten perheen teineille joululahjaksi, kun on voi kouluun ottaa kahvia mukaan. Paljon uusia ihania värejä, silloin oli vaan tylsiä ruskeita.

Onpa kivoja. Vois ajatella joululahjaksi. :)

Ketju on lukittu.