Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
43901/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risu sai häätötilanne lapun. Miksi näytti kenelläkään,??? Miksi punaiset nyt tietää???

Vierailija
43902/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään ei saisi heittää mutta sano kyllä Risu tosi törkeesti. Itse oisin alkanut itkemään.

Turhaan täällä vielä jauhetaan tästä vanhasta riidasta joka on osapuolten kesken jo sovittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43903/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään ei saisi heittää mutta sano kyllä Risu tosi törkeesti. Itse oisin alkanut itkemään.

Toi on peliä, jokainen mennyt ihan vapaaehtoisesti osallistumaan, olisiko kannattanut jäädä kotiin?

Krisu kysyi tarkoituksella kysymyksiä, joiden tarkoitus oli nostaa stressitasoja, jotta viikkotehtävä onnistuu.

Ei kannata osallistua peleihin, joita ei hallitse, vain aggressio-ongelmainen alkaa viskoa tavaroita, vihanhallintakurssille tuollainen äiti, kuinkahan paljon tavaraa kotona lentää, siksikö ex'kin lähtenyt?

Vierailija
43904/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu ja Helmeri on molemmat ihmisinä ok mut että väsyttää tää romantiikka hehkutus ja voi pusi pusi touhu. Tuntuu et bileistäkin jäi käteen vain tää pikku pussailu vaikka siellä tapahtui kaikkea muutakin ja paljon! Tekemällä tehdään tästä nyt vuosisadan romanssi. Hitto kun on Love Islandit ja muut templaatit tätä varten, ihan menny pilalle koko bb kun panemista tai jotakin ihquu tykkäänisjuttua vaan väännetään kohokohdiksi! Yäääk. Eeviksestä ja panoista pääsi eroon niin eiköhän sitten valojeilasn tämä toinen nyhjäävä pari. Tahdon draamaa, keskustelua, ristiriitoja, hullutuksia, naurua, itkupotkuraivareita ja muuta. Pus pus on nyt nähty, siirryttäskö jo asiaan???

Vierailija
43905/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vetää Krisu. Parilla suun avauksella saa äärijeesustelijan uhoamaan väkivallalla ja äitylin turvautumaan väkivaltaan. Selvästi tajuaa jutun juonen, toisin kuin suurin osa noista seinäruusuista👍

Vierailija
43906/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan täällä vielä jauhetaan tästä vanhasta riidasta joka on osapuolten kesken jo sovittu.

Ei jauheta turhaan. Kaikkien ihmisten pitää nähdä se pätkä että tietävät mimmosta typpiä äänestävät.

Vierailija
43907/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se oli vain kysymys Anulle. Ei sen kummempaa. Ei Krisu oikeasti ollu menossa sen tenavia ampumaan. Ite oisin sanonut, että ammu mut tms. Miks kysymykseen pitää noin reagoida? Eikö Anulle tullu mieleen, että voisi ottaa esim itse luodin ja säästää lapset???

Ihan turhaa tommosesta riehua.

Voihan sitä kotona juttuja lueskellessaan kuvitella ja hekumoida mitä sitä sanoisi. Oikeasti varmaan useimmat jäätyisivät moisesta härskiydestä niin ettei pysty sanomaan yhtään mitään.

Itsekin ajattelen, että jos olisin pystynyt vastaamaan tuohon, olisin halunnut sanoa että käännä piippu omaan pärstääs ja anna palaa. Ja tuijottanut jätkää jäätävästi silmiin, ilmoittanut että Krisu tätä kysymystä et tule saamaan anteeksi, ja halveksin sua tästä ikuisuuteen. Ja kävellyt vasta sitten pois. Mutta jos olisin tuolla talon sisällä ollut, Anun paikalla, niin itsekin olisin halvaantunut sanattomaksi, mahdollisesti paiskannut jätkää jollain pahvimukia painavammalla ja joo, ehkä sitten joutunut talosta ulos. 

Vierailija
43908/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa tytöillä palaa hihat Krisun määräilyyn Milla totesikin hyvin..tuo Tupu on kyllä sellainen selvittäjä osaa niin hyvin olla kaksinaamainen ettei torppaa täysin Krisua kun ei tiedä mitä ulkomaailma on varmasti mielta!!

Mitä selität ? Millahan miltei huusi Miralle, olivat hyvin tiukkoina Krisun kanssa Miralle.

Joo en puhu siitä vaan mitä he puhuivat sängyssä sen jälkeen Kristusta!!!

Katsokaa se kohta sängystä kun puhuvat Miran ja Tupun kanssa,Milla puhuu asiaa Krisun tyylistä ja kuinka ymmärsi Tarinan pointin Kristusta..asiaa puhui!!

Vierailija
43909/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin vetää Krisu. Parilla suun avauksella saa äärijeesustelijan uhoamaan väkivallalla ja äitylin turvautumaan väkivaltaan. Selvästi tajuaa jutun juonen, toisin kuin suurin osa noista seinäruusuista👍

Tottakai. Synnynnäinen manipuloiva empatiakyvytön psykopaatti.

Vierailija
43910/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuotanto miten voitte heittää yks kask ,että äänet Anulla ? Alusta asti ei monikaan ole kirjoittannut ,että Anu voittoon.On ollut Tarina ,Krisu ja Ville.Kas nyt yks kaks Anu.Ihan kusetusta koko juttu.

Vierailija
43911/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin kellonaikaan tuo lasten ampumis -kysymys oli?

- -

Mira: Haluuks joku mennä vielä? Anu: ai helvetti, nousee makuulta sohvalta ja kävelee tuoliin.

Krisu: jos sun pitäis valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis sun molemmat muksut edessä, ni kumman mä lopettaisin?

- Milla: et sä voi kysyy tommosta.

* Anu: ... siis... Toinen kysymys!

- Milla: tohon ei tarvii vastata

- Kimmo: siis sä voit vastata ihan mitä haluut.

Krisu: no se on pakko vastata tohon kysymykseen.

- Milla: vastaa että Krisu.

- Jukka: semmonen kysymys sieltä!

Krisu: täältä on Ville tulossa pahoja vielä sullekin, lähtee stressitaso thuomiseks nousuun.

* Anu_ onks teillä oikeesti joku kysymys?

Krisu: sä voit vastata tohon mitä sä haluat, vaikka mitä sä haluisit tehä mulle sen jälkeen.

- Mira: asteikolla 1-10 kuinka paljon vitutti äskeinen kysymys?

* Kymppi.

Krisu: Anteeksi!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Krisu: miten sä oot säilyny noin hyvännäköisenä noin pitkälle elämässäsi?

-Tuula: hihihih, mulla on hyvät geenit!

Krisu: mahtavaa, se näkyy.

- - - - - - - - - - - - - - -

Kimmo sanoo että häneltä on kysytty jotain jo eilen.

-Kevin makaa sängyssään peiton alla eikä tule kutsuhuudoista huolimatta olohuoneeseen.

Pitäsko se Kevin säästää huomiseksi joku kysyy. Keviniä huudetaan taas. Kevin makaa liikkumattoana.

Kimmo: ai niin, multa kysyttiin, kuinka paljon mua ärsytti se lapsen itku asteikolla 1-10 ja se oli 3.

- - - - 

Mira lähtee hakemaan Keviniä.

Mira: Kevin, tuut sä piinapenkkiin?

Kevin: mä ehkä olin jo aamulla, mutta voin mä tulla.

- -- - - - - - - 

Kevin tulee olohuoneeseen.

Kevin: Tupu kyl kysyi multa jo jotain aamulla.

Tupu: ainii, tärkeintä, mitä elämässä voi olla.

Kevin lähtee pois.

*Anu heittää Kristiania kohti  kahvimukillaan kovaa, Krisu nostaa kättä kasvojensa eteen ja muki osuu Krisun käteen, kimmoten siitä syrjään.

Krisu: ai saatana.

-Mira: Kimmo!

Kimmo ja Mira heittää takit niskaan ja tekee lähtöä terassille.

Krisu: se oli läppä.

- Tupu: ei se ollu ees läppä.

Krisu: no olihan se läppää!

-Jukka: mäkään en usko että toi oli läppää.

- Tupu: kaikkee ei voi laskee läpän piikkiin.

Krisu: voi!

-Milla: ei omasta lapsesta voi.

- Tupu: sit sä tiiät ku sulla joskus on omia lapsia, silleen niinku tai sun rakkaitas tolleen

Krisu: joo

- Tupu: mut joku raja.

Krisu: no ois ton saanu vielä vähän pitemmällekin.

- Tupu: Joo, mut sä oot myöskin sanonu, että sanokaa vaan jos menee yli.

Krisun anteeksi-kiekaisu on yhtä tyhjän kanssa koska siinä ei ole mitään aitoa anteeksi pyytämistä.

Se omahyväinen ilme sen anteeksi pyynnön jälkeen. Juu, tooooodella vilpitöntä.

Moneen kertaan pyyteli anteeksi, mutta ei ollut mukana yhdessäkään.

Ei pyydellyt moneen kertaan, mitä sä keksit ihan omias taas?! Yhden kerran sanoi, ihan vakuuttavasti ja varmasti sitä tarkoittaen anteeksi ja ihan vakava oli kasvoiltaan silloin.

Helmeri ja Jukkahan sillä kysymykselle naureskeli, ainoina, Helmeri kultapoika naureskeli kun Anu pantiin pohtimaan kumman lapsensa ammuttaisi ekana. Ei taida olla Helmeri ihan normaali.

Siinä tilanteessa ei kukaan aidosti nauranut että hauska juttu. Kyllä se oli hämmentynyttä ei voi olla totta -naurua.

Turja valehdella, katsoin sen kohdan useampaan kertaan ja aivan nauroivat heti kysymyksen jälkeen kuin hauskalle vitsille, aivan samalla tavalla. Sitten vasta kun naiset alkoivat kauhistella, muuttui ääni kellossa. Helmeri on ihan yhtä psyko, nautaa nyt toisen lapsen ampumiselle! Ja Helmeri taisi olla ainoa, joka ei sanonut Krisulle mitään vastaan, kaikki muut, jopa Jukka, tosin pikkuisen myöhemmin, tuomitsi kyssän, mutta ei Helmeri.

Vierailija
43912/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille akoille tekeekin hyvää, että joku laittaa luun kurkkuun. Huomaa käytöksestä, että Millalle ja Miralle harvoin sanotaan vastaan ja luulevat, että vain heidän tavallaan tulee toimia.

Vierailija
43913/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu ei niitä sataa tuhatta saa, se on varma.

Harri Moisiokin sanoi ettei voita tätä kilpailua ja yleensä hyvis voittaa eikä mikään läyhääjä.

Krisun kannattajat myös aggressiivisia.

Vierailija
43914/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 10.45 Siinä oli ensin BB antamia kysymyksiä ja sitten kukin kysyi toisiltaan vielä kysymykset.

Kiitos. Eli ei näy enää. Näkyy vain 4 tuntia taaksepäin. No toivottavasti laittavat koosteeseen. Pelkistä ihmisten selostuksissa netissä kun saa harvoin täsmällistä kuvaa tapahtumista.

Toivottavasti ei. Tuskin Anun lapsille kovinkaan hyvä asia, jos kuulevat että "sun äiti on sellaisessa ohjelmassa, jossa oli kysytty kumman teistä se ampuis".

Jos katsojien parasta ajateltaisiin, niin pitäisi kaikille näyttää millainen ihminen Krisu on, myös koosteiden katsojille. Moni nuori voi katsoa 24/7:n kautta näitä tilanteita, joissa Krisu jatkuvasti ärsyttää muita asukkaita. Jos Krisu voittaa, niin siinä on todella haitallinen "siistin tyypin" malli nuorille.

Vierailija
43915/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että aika usein kun joku talossa itkee, netissä joku väittää sitä tekoitkuksi. Pari kysymystä sellaisille: Mistä tiedätte, että joku tekoitkee eikä ole oikeasti surullinen? Osaatteko te itse tekoitkeä, kun oletatte muiden noin vain osaavan?

Tekoitku on lyhyttä ja ei paljon kyyneleitä valu. 

Vierailija
43916/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Krisun häiriköimisestä mainittiin sunnuntain lähetyksessä sen silmät rupesivat kiilumaan.

Vierailija
43917/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahvimuki se oli vaan ja Krisu sanoi aika törkeesti. Todella törkeetä.

Ei muuten ollu paahvimuki vaan mukeja joista yleensä juovat kahvia ja pesevät astianpesukoneessa, ei todellakaan mikään kertakäyttömuki vaan niitä vaaleita joissa vihteä leveä raita keskellä.

Mikään ei oikeuta väkivaltaa, ikinä.

Krisuhan sanoi,ai saatana. Kyllä siihen sattui.

Jos heittäjä olisi ollut mies,olisi hänet jo poistettu talosta vakavan sääntörikkomuksen takia.

Vierailija
43918/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- -

Mira: Haluuks joku mennä vielä? Anu: ai helvetti, nousee makuulta sohvalta ja kävelee tuoliin.

Krisu: jos sun pitäis valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis sun molemmat muksut edessä, ni kumman mä lopettaisin?

- Milla: et sä voi kysyy tommosta.

* Anu: ... siis... Toinen kysymys!

- Milla: tohon ei tarvii vastata

- Kimmo: siis sä voit vastata ihan mitä haluut.

Krisu: no se on pakko vastata tohon kysymykseen.

- Milla: vastaa että Krisu.

- Jukka: semmonen kysymys sieltä!

Krisu: täältä on Ville tulossa pahoja vielä sullekin, lähtee stressitaso thuomiseks nousuun.

* Anu_ onks teillä oikeesti joku kysymys?

Krisu: sä voit vastata tohon mitä sä haluat, vaikka mitä sä haluisit tehä mulle sen jälkeen.

- Mira: asteikolla 1-10 kuinka paljon vitutti äskeinen kysymys?

* Kymppi.

Krisu: Anteeksi!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Krisu: miten sä oot säilyny noin hyvännäköisenä noin pitkälle elämässäsi?

-Tuula: hihihih, mulla on hyvät geenit!

Krisu: mahtavaa, se näkyy.

- - - - - - - - - - - - - - -

Kimmo sanoo että häneltä on kysytty jotain jo eilen.

-Kevin makaa sängyssään peiton alla eikä tule kutsuhuudoista huolimatta olohuoneeseen.

Pitäsko se Kevin säästää huomiseksi joku kysyy. Keviniä huudetaan taas. Kevin makaa liikkumattoana.

Kimmo: ai niin, multa kysyttiin, kuinka paljon mua ärsytti se lapsen itku asteikolla 1-10 ja se oli 3.

- - - - 

Mira lähtee hakemaan Keviniä.

Mira: Kevin, tuut sä piinapenkkiin?

Kevin: mä ehkä olin jo aamulla, mutta voin mä tulla.

- -- - - - - - - 

Kevin tulee olohuoneeseen.

Kevin: Tupu kyl kysyi multa jo jotain aamulla.

Tupu: ainii, tärkeintä, mitä elämässä voi olla.

Kevin lähtee pois.

*Anu heittää Kristiania kohti  kahvimukillaan kovaa, Krisu nostaa kättä kasvojensa eteen ja muki osuu Krisun käteen, kimmoten siitä syrjään.

Krisu: ai saatana.

-Mira: Kimmo!

Kimmo ja Mira heittää takit niskaan ja tekee lähtöä terassille.

Krisu: se oli läppä.

- Tupu: ei se ollu ees läppä.

Krisu: no olihan se läppää!

-Jukka: mäkään en usko että toi oli läppää.

- Tupu: kaikkee ei voi laskee läpän piikkiin.

Krisu: voi!

-Milla: ei omasta lapsesta voi.

- Tupu: sit sä tiiät ku sulla joskus on omia lapsia, silleen niinku tai sun rakkaitas tolleen

Krisu: joo

- Tupu: mut joku raja.

Krisu: no ois ton saanu vielä vähän pitemmällekin.

- Tupu: Joo, mut sä oot myöskin sanonu, että sanokaa vaan jos menee yli.

Krisun anteeksi-kiekaisu on yhtä tyhjän kanssa koska siinä ei ole mitään aitoa anteeksi pyytämistä.

Se omahyväinen ilme sen anteeksi pyynnön jälkeen. Juu, tooooodella vilpitöntä.

Moneen kertaan pyyteli anteeksi, mutta ei ollut mukana yhdessäkään.

Ei pyydellyt moneen kertaan, mitä sä keksit ihan omias taas?! Yhden kerran sanoi, ihan vakuuttavasti ja varmasti sitä tarkoittaen anteeksi ja ihan vakava oli kasvoiltaan silloin.

Helmeri ja Jukkahan sillä kysymykselle naureskeli, ainoina, Helmeri kultapoika naureskeli kun Anu pantiin pohtimaan kumman lapsensa ammuttaisi ekana. Ei taida olla Helmeri ihan normaali.

Siellä tuli kolmesti vaiko peräti neljästi se Anteeksi siinä jälkitohinoissa. Silleen heittona väliin. Ihan voit laskea itsekin.

Retronurkkauksessa sovittiin viimeisen kerran se tilanne. Anu oli jo rangaistuksensa jo saanut.

Jukkahan älähti välittömästi siitä kysymyksestä kuten Kevinkin. Helmeri reagoi hymyilleen kaikkeen. Hymy on toisille ilon ja stressin purkuun asia.

Vierailija
43919/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se oli vain kysymys Anulle. Ei sen kummempaa. Ei Krisu oikeasti ollu menossa sen tenavia ampumaan. Ite oisin sanonut, että ammu mut tms. Miks kysymykseen pitää noin reagoida? Eikö Anulle tullu mieleen, että voisi ottaa esim itse luodin ja säästää lapset???

Ihan turhaa tommosesta riehua.

Voihan sitä kotona juttuja lueskellessaan kuvitella ja hekumoida mitä sitä sanoisi. Oikeasti varmaan useimmat jäätyisivät moisesta härskiydestä niin ettei pysty sanomaan yhtään mitään.

Itsekin ajattelen, että jos olisin pystynyt vastaamaan tuohon, olisin halunnut sanoa että käännä piippu omaan pärstääs ja anna palaa. Ja tuijottanut jätkää jäätävästi silmiin, ilmoittanut että Krisu tätä kysymystä et tule saamaan anteeksi, ja halveksin sua tästä ikuisuuteen. Ja kävellyt vasta sitten pois. Mutta jos olisin tuolla talon sisällä ollut, Anun paikalla, niin itsekin olisin halvaantunut sanattomaksi, mahdollisesti paiskannut jätkää jollain pahvimukia painavammalla ja joo, ehkä sitten joutunut talosta ulos. 

Lääkkeet!!!!

Vierailija
43920/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmohan eilen sanoi, että häntä stressasi, kun Mira oli käynyt just tupakalla ja pyysi laittamaan laastarin. Eli Mira taitaa olla Kimmolle vaan röökiseuraa.

Ketju on lukittu.