BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Pahvimuki se oli vaan ja Krisu sanoi aika törkeesti. Todella törkeetä.
Ne on bambua ne mukit ja ihan yhtä kovia ja kestäviä kuten esim posliinimukit.
Itse vaihtaisin nuo turvassa olevat hajuttomat ja mauttomat Anun ja Helmerin koska tahansa Miraan ja Millaan. Helmeri ja Anu on jo niin nähty.
Mä nyt vasta huomasin, että Anukin on tuossa makkarin keskustelussa mukana. Ei ole sanonut sanaakaan koko aikana, makaa murjottaa vaan.
Turha puolustella Krisua. Noin ei ahdisteta ketään kysyen kumpi lapsi tapetaan jos hällä ase tms. Krisulla menee ylija pitäisi poistaa talosta tai antaa vakava varoitus.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Millalla oikeasti tuon väriset hiukset vai olisiko värjännyt? Aika mahtava jos tuo on oma väri.
Punainen väri on vaaleampi kuin ruskea tai musta. Asukkaiden nukkuessa näet sen kenellä on oma väri hiuksissa ja kenellä ei. Ehkä tämän ymmärsi loppujen lopuksi. Epäilen et aika harva.
Mua ei naurata tuo Krisu enää yhtään, ei yhtään!!! Ottaa kupoliin tuollainen öykkäri, ja muiden mielipiteiden yli jyrääjä. Ja sitten sekin, että jannulla ei ole minkäänlaista filtteriä sen suhten, mitä toiselle ihmiselle voi sanoa. Edes läpällä ei voi loukata toisen ihmisarvoa, arvoja, ja tunteita . Muuama hauska maneeri mitä hänellä on, ei oikeuta finaaliin missään nimessä noiden törkyjuttujensa vuoksi.!
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ollu paahvimuki vaan mukeja joista yleensä juovat kahvia ja pesevät astianpesukoneessa, ei todellakaan mikään kertakäyttömuki vaan niitä vaaleita joissa vihteä leveä raita keskellä.
Mikään ei oikeuta väkivaltaa, ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi Miralle että luuletko sä että sulla on täällä jotain kavereita? Krisu vai? Mira ihmetteli miksi täällä saa koko ajan joku kiusata ihmisiä. Milla siihen lisää että tahallaan loukataan ja naamioidaan vitseksi.
Onneksi Mira itse ei kiusaa ketään...
Siisi ketä Mira kiusaa systemaattisesti talossa. Ei ketään.
Mira kiusaa ihan kaikkia. Ihan minkä tahansa asian kuulee tai näkee, joka haluttaisiin pitää salassa tai josta ei haluta tehdä mitään numeroa tai joka on kerrottu luottamuksella, Mira kailottaa heti kaikille kovaan ääneen.
Kysyppä äidiltäsi mikä kiusaamisen ja kielikellon ero on😅😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Joko Anu ja Helmeri on pannu?
Ei, koska Helmeri ei halua/uskalla, tosin on muille sanonut voivansa panna Anua talossa olonsa aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ollu paahvimuki vaan mukeja joista yleensä juovat kahvia ja pesevät astianpesukoneessa, ei todellakaan mikään kertakäyttömuki vaan niitä vaaleita joissa vihteä leveä raita keskellä.
Mikään ei oikeuta väkivaltaa, ikinä.
Edelleen Bambu muovimukeja jotka voi pestä koneessa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tytöillä palaa hihat Krisun määräilyyn Milla totesikin hyvin..tuo Tupu on kyllä sellainen selvittäjä osaa niin hyvin olla kaksinaamainen ettei torppaa täysin Krisua kun ei tiedä mitä ulkomaailma on varmasti mielta!!
Mitä selität ? Millahan miltei huusi Miralle, olivat hyvin tiukkoina Krisun kanssa Miralle.
Tietenkään ei saisi heittää mutta sano kyllä Risu tosi törkeesti. Itse oisin alkanut itkemään.
Varmaan asukkaat alkavat nimeämään Krisua ja samalla ampuvat itseään polveen, koska Krisu tulee selviämään häätöäänestyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin kellonaikaan tuo lasten ampumis -kysymys oli?
- -
Mira: Haluuks joku mennä vielä? Anu: ai helvetti, nousee makuulta sohvalta ja kävelee tuoliin.
Krisu: jos sun pitäis valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis sun molemmat muksut edessä, ni kumman mä lopettaisin?
- Milla: et sä voi kysyy tommosta.
* Anu: ... siis... Toinen kysymys!
- Milla: tohon ei tarvii vastata
- Kimmo: siis sä voit vastata ihan mitä haluut.
Krisu: no se on pakko vastata tohon kysymykseen.
- Milla: vastaa että Krisu.
- Jukka: semmonen kysymys sieltä!
Krisu: täältä on Ville tulossa pahoja vielä sullekin, lähtee stressitaso thuomiseks nousuun.
* Anu_ onks teillä oikeesti joku kysymys?
Krisu: sä voit vastata tohon mitä sä haluat, vaikka mitä sä haluisit tehä mulle sen jälkeen.
- Mira: asteikolla 1-10 kuinka paljon vitutti äskeinen kysymys?
* Kymppi.
Krisu: Anteeksi!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Krisu: miten sä oot säilyny noin hyvännäköisenä noin pitkälle elämässäsi?
-Tuula: hihihih, mulla on hyvät geenit!
Krisu: mahtavaa, se näkyy.
- - - - - - - - - - - - - - -
Kimmo sanoo että häneltä on kysytty jotain jo eilen.
-Kevin makaa sängyssään peiton alla eikä tule kutsuhuudoista huolimatta olohuoneeseen.
Pitäsko se Kevin säästää huomiseksi joku kysyy. Keviniä huudetaan taas. Kevin makaa liikkumattoana.
Kimmo: ai niin, multa kysyttiin, kuinka paljon mua ärsytti se lapsen itku asteikolla 1-10 ja se oli 3.
- - - -
Mira lähtee hakemaan Keviniä.
Mira: Kevin, tuut sä piinapenkkiin?
Kevin: mä ehkä olin jo aamulla, mutta voin mä tulla.
- -- - - - - - -
Kevin tulee olohuoneeseen.
Kevin: Tupu kyl kysyi multa jo jotain aamulla.
Tupu: ainii, tärkeintä, mitä elämässä voi olla.
Kevin lähtee pois.
*Anu heittää Kristiania kohti kahvimukillaan kovaa, Krisu nostaa kättä kasvojensa eteen ja muki osuu Krisun käteen, kimmoten siitä syrjään.
Krisu: ai saatana.
-Mira: Kimmo!
Kimmo ja Mira heittää takit niskaan ja tekee lähtöä terassille.
Krisu: se oli läppä.
- Tupu: ei se ollu ees läppä.
Krisu: no olihan se läppää!
-Jukka: mäkään en usko että toi oli läppää.
- Tupu: kaikkee ei voi laskee läpän piikkiin.
Krisu: voi!
-Milla: ei omasta lapsesta voi.
- Tupu: sit sä tiiät ku sulla joskus on omia lapsia, silleen niinku tai sun rakkaitas tolleen
Krisu: joo
- Tupu: mut joku raja.
Krisu: no ois ton saanu vielä vähän pitemmällekin.
- Tupu: Joo, mut sä oot myöskin sanonu, että sanokaa vaan jos menee yli.
Krisun anteeksi-kiekaisu on yhtä tyhjän kanssa koska siinä ei ole mitään aitoa anteeksi pyytämistä.
Se omahyväinen ilme sen anteeksi pyynnön jälkeen. Juu, tooooodella vilpitöntä.
Moneen kertaan pyyteli anteeksi, mutta ei ollut mukana yhdessäkään.
Ei pyydellyt moneen kertaan, mitä sä keksit ihan omias taas?! Yhden kerran sanoi, ihan vakuuttavasti ja varmasti sitä tarkoittaen anteeksi ja ihan vakava oli kasvoiltaan silloin.
Helmeri ja Jukkahan sillä kysymykselle naureskeli, ainoina, Helmeri kultapoika naureskeli kun Anu pantiin pohtimaan kumman lapsensa ammuttaisi ekana. Ei taida olla Helmeri ihan normaali.
Vierailija kirjoitti:
Milla voi olla sellainen tunne syöjä,ei mitään tekemistä niin nälkä, mä oon huomannut että jos oon yksin niin tekee mieli koko ajan jotain..toki röökilakko vaikuttaa!
Mikä röökilakko? Saivat eilen tupakkaa ja Milla on ollut tupakalla ulkona.
Milla heti meni "tyttöjen puolelle", vaikka itse oli Krisun kanssa samaa mieltä kiistan alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin kellonaikaan tuo lasten ampumis -kysymys oli?
- -
Mira: Haluuks joku mennä vielä? Anu: ai helvetti, nousee makuulta sohvalta ja kävelee tuoliin.
Krisu: jos sun pitäis valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis sun molemmat muksut edessä, ni kumman mä lopettaisin?
- Milla: et sä voi kysyy tommosta.
* Anu: ... siis... Toinen kysymys!
- Milla: tohon ei tarvii vastata
- Kimmo: siis sä voit vastata ihan mitä haluut.
Krisu: no se on pakko vastata tohon kysymykseen.
- Milla: vastaa että Krisu.
- Jukka: semmonen kysymys sieltä!
Krisu: täältä on Ville tulossa pahoja vielä sullekin, lähtee stressitaso thuomiseks nousuun.
* Anu_ onks teillä oikeesti joku kysymys?
Krisu: sä voit vastata tohon mitä sä haluat, vaikka mitä sä haluisit tehä mulle sen jälkeen.
- Mira: asteikolla 1-10 kuinka paljon vitutti äskeinen kysymys?
* Kymppi.
Krisu: Anteeksi!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Krisu: miten sä oot säilyny noin hyvännäköisenä noin pitkälle elämässäsi?
-Tuula: hihihih, mulla on hyvät geenit!
Krisu: mahtavaa, se näkyy.
- - - - - - - - - - - - - - -
Kimmo sanoo että häneltä on kysytty jotain jo eilen.
-Kevin makaa sängyssään peiton alla eikä tule kutsuhuudoista huolimatta olohuoneeseen.
Pitäsko se Kevin säästää huomiseksi joku kysyy. Keviniä huudetaan taas. Kevin makaa liikkumattoana.
Kimmo: ai niin, multa kysyttiin, kuinka paljon mua ärsytti se lapsen itku asteikolla 1-10 ja se oli 3.
- - - -
Mira lähtee hakemaan Keviniä.
Mira: Kevin, tuut sä piinapenkkiin?
Kevin: mä ehkä olin jo aamulla, mutta voin mä tulla.
- -- - - - - - -
Kevin tulee olohuoneeseen.
Kevin: Tupu kyl kysyi multa jo jotain aamulla.
Tupu: ainii, tärkeintä, mitä elämässä voi olla.
Kevin lähtee pois.
*Anu heittää Kristiania kohti kahvimukillaan kovaa, Krisu nostaa kättä kasvojensa eteen ja muki osuu Krisun käteen, kimmoten siitä syrjään.
Krisu: ai saatana.
-Mira: Kimmo!
Kimmo ja Mira heittää takit niskaan ja tekee lähtöä terassille.
Krisu: se oli läppä.
- Tupu: ei se ollu ees läppä.
Krisu: no olihan se läppää!
-Jukka: mäkään en usko että toi oli läppää.
- Tupu: kaikkee ei voi laskee läpän piikkiin.
Krisu: voi!
-Milla: ei omasta lapsesta voi.
- Tupu: sit sä tiiät ku sulla joskus on omia lapsia, silleen niinku tai sun rakkaitas tolleen
Krisu: joo
- Tupu: mut joku raja.
Krisu: no ois ton saanu vielä vähän pitemmällekin.
- Tupu: Joo, mut sä oot myöskin sanonu, että sanokaa vaan jos menee yli.
Krisun anteeksi-kiekaisu on yhtä tyhjän kanssa koska siinä ei ole mitään aitoa anteeksi pyytämistä.
Se omahyväinen ilme sen anteeksi pyynnön jälkeen. Juu, tooooodella vilpitöntä.
Moneen kertaan pyyteli anteeksi, mutta ei ollut mukana yhdessäkään.
Ei pyydellyt moneen kertaan, mitä sä keksit ihan omias taas?! Yhden kerran sanoi, ihan vakuuttavasti ja varmasti sitä tarkoittaen anteeksi ja ihan vakava oli kasvoiltaan silloin.
Helmeri ja Jukkahan sillä kysymykselle naureskeli, ainoina, Helmeri kultapoika naureskeli kun Anu pantiin pohtimaan kumman lapsensa ammuttaisi ekana. Ei taida olla Helmeri ihan normaali.
Siinä tilanteessa ei kukaan aidosti nauranut että hauska juttu. Kyllä se oli hämmentynyttä ei voi olla totta -naurua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tytöillä palaa hihat Krisun määräilyyn Milla totesikin hyvin..tuo Tupu on kyllä sellainen selvittäjä osaa niin hyvin olla kaksinaamainen ettei torppaa täysin Krisua kun ei tiedä mitä ulkomaailma on varmasti mielta!!
Mitä selität ? Millahan miltei huusi Miralle, olivat hyvin tiukkoina Krisun kanssa Miralle.
Joo en puhu siitä vaan mitä he puhuivat sängyssä sen jälkeen Kristusta!!!
Kun nimeää niin kannattaa kertoa miksi ja tuoda ilmi se mitä katsojille ei näytetä.
Mira kiusaa ihan kaikkia. Ihan minkä tahansa asian kuulee tai näkee, joka haluttaisiin pitää salassa tai josta ei haluta tehdä mitään numeroa tai joka on kerrottu luottamuksella, Mira kailottaa heti kaikille kovaan ääneen.