Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
43841/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Mira itkee noin kovasti? Oliko se vain tuo tulos vai tapahtuiko jotain muuta?

Siellä on varmaan ovet kiinni taas niin röökin puute!!!

Vierailija
43842/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.

Monelta tää oli?

Väkivaltainen käytös on ehdottomasti talossa kielletty.

Anu pitäisi poistaa talosta,rikkoi tätä sääntöä. Niko Saarinen teki samoin,joten poistettiin talosta.

Samaa mieltä. Onko joku laittanut palautetta tuotannolle?

Itse laitan.Mitä useampi laittaa,sitä tehokkaampaa.

Säännöt pitää olla kaikille samat.

Ei vit...ootteko tosissanne johan siellä tuotannossa on hauskaa kun ne lukee noita..

menkää kakarat jo nukkumaan!!

Mitä verbaalista lahjakkuutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43843/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin kellonaikaan tuo lasten ampumis -kysymys oli?

N. 10.45 Siinä oli ensin BB antamia kysymyksiä ja sitten kukin kysyi toisiltaan vielä kysymykset.

Kiitos. Eli ei näy enää. Näkyy vain 4 tuntia taaksepäin. No toivottavasti laittavat koosteeseen. Pelkistä ihmisten selostuksissa netissä kun saa harvoin täsmällistä kuvaa tapahtumista.

Siitä on olemassa Youtube klippi, mutta äkkisiltään en nyt löytänyt sitä.

Kantopaketilla on ollut ihan päteviä klippejä, mutta tuosta tilanteesta en löytänyt. Väittää ettei näkynyt kameroissa... taitanut tuotanto ottaa sen pätkän pois.

Vierailija
43844/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anua on kommentoitu älykkääksi, nopeaälyiseksi ja sanavalmiiksi naiseksi. Krisun kysymykseen silti hyytyi ja heitti tätä mukilla. Mitä ihmettä? Äiti-ihminen. Käyttäytyy varmaan pahemmin kuin omat tenavansa. Olisin luullut, että sieltä tulee Krisulle joku napakka vastaus. Nyt laski pisteet kyllä.

Kyllähän siitä kaikki mykistyi. Olihan se nyt aivan ala-arvoinen kysymys, kuten kysyjänsäkin.

Vierailija
43845/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun kukaan ei nouse Krisua vastaan. Anukin olis voinu puolustaa Miraa just äsken tossa sohvalla :(

Vierailija
43846/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatipäiset sukkeja törkeästi haukkujat tässä ketjussa kirjoittelee noita törkykommentteja ihan vain se intressi otsaansa lyötynä, että se kyseinen asukas sitten joskus löytää täältä nuo kommentit. Se on näiden vatipäiden ainut ja todellinen motiivi haukkumisilleen. Pääsevätpähän jossain pätemään, ja "loistamaan" reppanat luuserit.

By the way, finaali kolmikkoon kuuluu ehdottomasti MIra, Helmeri, ja Kimmo. Muilla ei ole mitään asiaa sinne saakka talossa jumittaa. Helmeri on voittaja.

Vierailija
43847/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anua on kommentoitu älykkääksi, nopeaälyiseksi ja sanavalmiiksi naiseksi. Krisun kysymykseen silti hyytyi ja heitti tätä mukilla. Mitä ihmettä? Äiti-ihminen. Käyttäytyy varmaan pahemmin kuin omat tenavansa. Olisin luullut, että sieltä tulee Krisulle joku napakka vastaus. Nyt laski pisteet kyllä.

Anun kanssa keskustelu on sitä ettei se sano mitään. Muut kiskoo siitä hohtimilla kommentteja. Ehkä se antaa sitten älykkään vaikutelman kun muut ehtii siinä maanitellessaan sanoa jotain fiksua jota Anu voi kompata.

Vierailija
43848/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä30735 kirjoitti:

Mira rouskuttaa sipsejä niin punaisessa kuin sinisessäkin haalarissa. 

Sipsit eivät ole vegaanien ruokaa. Mira ei syö edes perunaa, siis mitä hattua?

Vierailija
43849/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira teki vastoin yhteistä päätöstä ja nyt märisee, kun Krisu sanoi, että näin ei voida toimia? Mitä vittua?

Vierailija
43850/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.

Monelta tää oli?

Väkivaltainen käytös on ehdottomasti talossa kielletty.

Anu pitäisi poistaa talosta,rikkoi tätä sääntöä. Niko Saarinen teki samoin,joten poistettiin talosta.

Samaa mieltä. Onko joku laittanut palautetta tuotannolle?

Itse laitan.Mitä useampi laittaa,sitä tehokkaampaa.

Säännöt pitää olla kaikille samat.

Ei vit...ootteko tosissanne johan siellä tuotannossa on hauskaa kun ne lukee noita..

menkää kakarat jo nukkumaan!!

Mitä verbaalista lahjakkuutta. 

Kyllä melkeen koko ketju täynnä💩

Vierailija
43851/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu on saanut Miran itkemään ja siinä on jo aika saavutus.

Vierailija
43852/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu sanoi Miralle, että Kimmo ei ole aidosti hänen ystävänsä.

Vierailija
43853/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo Milla on selkeesti puupää vetää samaa kaavaa ruokailun kanssa kun normi elämässä!!

Jos se pelkää oikeesti perseessä puolesta että pienenee näyttää olevan selkeesti ylpeä siitä!!!

Se näyttää ihan painijalta yläkropasta edestä.

Mikä ihme teitä ihmisiä vaivaa kun täytyy toisten ulkonäköä arvostella.Mitä törkeemmin sitä parempi näköjään. Joka toinen kommentti on ulkonäköön puuttumista täällä.Jokaisessa noissa on jotain kaunista ulkoisestikin.Kirjoittakaa niistä.Hyvin täydellisiä kirjoittajat ilmeisesti.

Vierailija
43854/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- -

Mira: Haluuks joku mennä vielä? Anu: ai helvetti, nousee makuulta sohvalta ja kävelee tuoliin.

Krisu: jos sun pitäis valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis sun molemmat muksut edessä, ni kumman mä lopettaisin?

- Milla: et sä voi kysyy tommosta.

* Anu: ... siis... Toinen kysymys!

- Milla: tohon ei tarvii vastata

- Kimmo: siis sä voit vastata ihan mitä haluut.

Krisu: no se on pakko vastata tohon kysymykseen.

- Milla: vastaa että Krisu.

- Jukka: semmonen kysymys sieltä!

Krisu: täältä on Ville tulossa pahoja vielä sullekin, lähtee stressitaso thuomiseks nousuun.

* Anu_ onks teillä oikeesti joku kysymys?

Krisu: sä voit vastata tohon mitä sä haluat, vaikka mitä sä haluisit tehä mulle sen jälkeen.

- Mira: asteikolla 1-10 kuinka paljon vitutti äskeinen kysymys?

* Kymppi.

Krisu: Anteeksi!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Krisu: miten sä oot säilyny noin hyvännäköisenä noin pitkälle elämässäsi?

-Tuula: hihihih, mulla on hyvät geenit!

Krisu: mahtavaa, se näkyy.

- - - - - - - - - - - - - - -

Kimmo sanoo että häneltä on kysytty jotain jo eilen.

-Kevin makaa sängyssään peiton alla eikä tule kutsuhuudoista huolimatta olohuoneeseen.

Pitäsko se Kevin säästää huomiseksi joku kysyy. Keviniä huudetaan taas. Kevin makaa liikkumattoana.

Kimmo: ai niin, multa kysyttiin, kuinka paljon mua ärsytti se lapsen itku asteikolla 1-10 ja se oli 3.

- - - - 

Mira lähtee hakemaan Keviniä.

Mira: Kevin, tuut sä piinapenkkiin?

Kevin: mä ehkä olin jo aamulla, mutta voin mä tulla.

- -- - - - - - - 

Kevin tulee olohuoneeseen.

Kevin: Tupu kyl kysyi multa jo jotain aamulla.

Tupu: ainii, tärkeintä, mitä elämässä voi olla.

Kevin lähtee pois.

*Anu heittää Kristiania kohti  kahvimukillaan kovaa, Krisu nostaa kättä kasvojensa eteen ja muki osuu Krisun käteen, kimmoten siitä syrjään.

Krisu: ai saatana.

-Mira: Kimmo!

Kimmo ja Mira heittää takit niskaan ja tekee lähtöä terassille.

Krisu: se oli läppä.

- Tupu: ei se ollu ees läppä.

Krisu: no olihan se läppää!

-Jukka: mäkään en usko että toi oli läppää.

- Tupu: kaikkee ei voi laskee läpän piikkiin.

Krisu: voi!

-Milla: ei omasta lapsesta voi.

- Tupu: sit sä tiiät ku sulla joskus on omia lapsia, silleen niinku tai sun rakkaitas tolleen

Krisu: joo

- Tupu: mut joku raja.

Krisu: no ois ton saanu vielä vähän pitemmällekin.

- Tupu: Joo, mut sä oot myöskin sanonu, että sanokaa vaan jos menee yli.

Vierailija
43855/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 10.45 Siinä oli ensin BB antamia kysymyksiä ja sitten kukin kysyi toisiltaan vielä kysymykset.

Kiitos. Eli ei näy enää. Näkyy vain 4 tuntia taaksepäin. No toivottavasti laittavat koosteeseen. Pelkistä ihmisten selostuksissa netissä kun saa harvoin täsmällistä kuvaa tapahtumista.

Katso youtubesta kirjekuoret ja piinapenkki. 5t sitten, Krisu kysyy Anulta. On vielä youtubessa.

Vierailija
43856/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noi 24ssä puhuu ? Onko taas tullut tietoa äänestystuloksista ? 

Vierailija
43857/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää Villeä!!! Törkeää jos maanantain 2 prosentin Milla pääsee nyt 29.38 prosentillaan turvaan häädöltä.

Kuin nuo kehtaa edes kusettaa noin törkeästi...Anukin vähän ihmetytti..tai sitten manipulaatio puree??

Ei se ole kusetusta vaan tavallaan ihan järkevää. Jos suosikkisi ovat vaikka Kevin Helmeri Milla, niin kenen vuoro on tänään? Mun suosikit on Kevin ja Milla, eilen en äänestänyt kun koin sen turhaksi Anun ja Helmerin ylivoimaisuuden takia. Tänään äänestin Millaa.

Miten Milla voi olla kenenkään suosikki?

Milla todellakin on ihana ja hyväsydäminen ihminen ja osaa sanoa myös Krisulle vastaan kun hän heittää ala-arvoista läppää. Ja Millalla on järkeviä mielipiteitä kun on ollut järkeviä keskusteluja, mutta jos ette sitä ole huomannut, niin se varmaan johtuu siitä, että olette valinnut katseltavaksi pissakakka kameran, missä on Krisun jengi äänessä. Ja Millahan syö joo, mutta kyllä ihmisen syödä pitää, enkä tajua miten se ketään haittaa kun noilla sitä ruokaa kuitenkin on.

Itse en muista kuulleeni Millalta yhtään järkevää mielipidettä

En minäkään hänen omaansa.

Vierailija
43858/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- -

Mira: Haluuks joku mennä vielä? Anu: ai helvetti, nousee makuulta sohvalta ja kävelee tuoliin.

Krisu: jos sun pitäis valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis sun molemmat muksut edessä, ni kumman mä lopettaisin?

- Milla: et sä voi kysyy tommosta.

* Anu: ... siis... Toinen kysymys!

- Milla: tohon ei tarvii vastata

- Kimmo: siis sä voit vastata ihan mitä haluut.

Krisu: no se on pakko vastata tohon kysymykseen.

- Milla: vastaa että Krisu.

- Jukka: semmonen kysymys sieltä!

Krisu: täältä on Ville tulossa pahoja vielä sullekin, lähtee stressitaso thuomiseks nousuun.

* Anu_ onks teillä oikeesti joku kysymys?

Krisu: sä voit vastata tohon mitä sä haluat, vaikka mitä sä haluisit tehä mulle sen jälkeen.

- Mira: asteikolla 1-10 kuinka paljon vitutti äskeinen kysymys?

* Kymppi.

Krisu: Anteeksi!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Krisu: miten sä oot säilyny noin hyvännäköisenä noin pitkälle elämässäsi?

-Tuula: hihihih, mulla on hyvät geenit!

Krisu: mahtavaa, se näkyy.

- - - - - - - - - - - - - - -

Kimmo sanoo että häneltä on kysytty jotain jo eilen.

-Kevin makaa sängyssään peiton alla eikä tule kutsuhuudoista huolimatta olohuoneeseen.

Pitäsko se Kevin säästää huomiseksi joku kysyy. Keviniä huudetaan taas. Kevin makaa liikkumattoana.

Kimmo: ai niin, multa kysyttiin, kuinka paljon mua ärsytti se lapsen itku asteikolla 1-10 ja se oli 3.

- - - - 

Mira lähtee hakemaan Keviniä.

Mira: Kevin, tuut sä piinapenkkiin?

Kevin: mä ehkä olin jo aamulla, mutta voin mä tulla.

- -- - - - - - - 

Kevin tulee olohuoneeseen.

Kevin: Tupu kyl kysyi multa jo jotain aamulla.

Tupu: ainii, tärkeintä, mitä elämässä voi olla.

Kevin lähtee pois.

*Anu heittää Kristiania kohti  kahvimukillaan kovaa, Krisu nostaa kättä kasvojensa eteen ja muki osuu Krisun käteen, kimmoten siitä syrjään.

Krisu: ai saatana.

-Mira: Kimmo!

Kimmo ja Mira heittää takit niskaan ja tekee lähtöä terassille.

Krisu: se oli läppä.

- Tupu: ei se ollu ees läppä.

Krisu: no olihan se läppää!

-Jukka: mäkään en usko että toi oli läppää.

- Tupu: kaikkee ei voi laskee läpän piikkiin.

Krisu: voi!

-Milla: ei omasta lapsesta voi.

- Tupu: sit sä tiiät ku sulla joskus on omia lapsia, silleen niinku tai sun rakkaitas tolleen

Krisu: joo

- Tupu: mut joku raja.

Krisu: no ois ton saanu vielä vähän pitemmällekin.

- Tupu: Joo, mut sä oot myöskin sanonu, että sanokaa vaan jos menee yli.

Krisun anteeksi-kiekaisu on yhtä tyhjän kanssa koska siinä ei ole mitään aitoa anteeksi pyytämistä.

Vierailija
43859/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan varma, että nuo "äänestystulokset" on tuotannon toimesta käsiteltyjä. Mahdoton ajatella, että aikaisemmin 8 ihmisen kesken Helmeri ja Anu olisi saanut yli 50% annetuista äänistä. 

Tuo on kaikki vain hupatusta jolla ei ole mitää tekemistä mahdollisen äänestyksen kanssa. 

Vierailija
43860/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin videon, jossa Anu ja Krisu pyytävät toisiltaan anteeksi, Krisu sanoo että eipä mitään, kun hän itse kerjäsi sitä.

Lopussa paljon muuta höpinää.

Ketju on lukittu.