BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.
Monelta tää oli?
Väkivaltainen käytös on ehdottomasti talossa kielletty.
Anu pitäisi poistaa talosta,rikkoi tätä sääntöä. Niko Saarinen teki samoin,joten poistettiin talosta.Samaa mieltä. Onko joku laittanut palautetta tuotannolle?
Joo tottakai. Oon järkyttyneenä tykittäny palautetta itku silmässä täällä koko päivän. Vitun bambumuki :( Oon hysteerisessä tilassa täällä, koska tämä oli järkyttävää väkivaltaa.
Seuraavalla kerralla se saattaa olla vaikka halko, jonka Anu heittää.
Eli näet tässäkin ns. porttiteorian? Jos joku tarttuu pahvimukiin, niin tarttuu myöhemmin ilman muuta järeämpiinkin aseisiin?
Vierailija kirjoitti:
Mihin kellonaikaan tuo lasten ampumis -kysymys oli?
N. 10.45 Siinä oli ensin BB antamia kysymyksiä ja sitten kukin kysyi toisiltaan vielä kysymykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on kyllä yks talon tylsimmistä asukkaista. Miks ihmiset äänestää sitä jatkoon?
Mä en keksi muuta syytä kuin romantiikan nälkäiset kuvittelee, että Helmerin ja Anun välillä vielä liekki roihahtaa.
Eipä roihahda, se tilanne meni jo. Tuossa ei ole mitään söpöä, lähinnä vaivaantunutta lähentelyä ihoikävissään, kun ei mielenkiintoisempaa hahmoa ole.
Mä luulen että Anu on ollut Helmerille osaksi pakoa Krisun vaikutuspiiristä. Hemmillä ei oikein ollut ystävää talossa ja siksi hengaili pitkään Krisun puudelina ja jes-miehenä. Ehkä se ja Krisun aiheuttama mahdollinen imagohaitta rupesi vaivaamaan ja kyllästyttämään. Ja vaihtoehdot talossa oli vähissä. Olen ihan varma siitä ettei Hemmiä olisi tarvinnut niin ankarasti muuten painostaa Anun suutelemiseen. Hemmi on kuitenkin komea 32 vee eikä mikään teini.
Hyvä pointti! Helmerihän ei ole niin tyhmä, minkä kuvan siitä talossa helposti saa. Se funtsii paljon ja onhan se nähnyt mikä jätkä tuo Kristian on.
Onhan sillä välillä Jukka henkireikänä myös, mutta siinä on Krisun vikaa. Ne on bullytyyppisiä eli aivan jotain muuta kuin Helmeri.
Helmeri on nuori herra, jolla on nuoren herran libido. Kyllähän sitä pikku viinapäissään ja himoissaan kaunista naista haluaa suudella.
Ei edes halunnut.
Älä viitti, kyllä halus. Sehän lähti keittiössä suu hymyn tirrissä, nyt lähdetään pussailemaan. Anu vaan oli niin hemmetin nihkee.
Oksennan, jos tuosta varsinaisten Einsteinien känni-imuttelusta vielä jauhetaan.
Lupaat vaan. :)
Pidät muidet oksennuksesta? No ei kai siinä.
En pidä. Mutta ei pidä puhua omiaan, koska tuosta "suhteesta" varmasti vielä jatketaan viikko kausia, etkä oksenna kuitenkaan.
Ei Helmerillä ja Anulla ole mitään suhdetta. Eikä tule olemaan. Ei sinne päinkään. Senkin oksennusfriikki.
Jaa, että sä olitkin kiukkupirkko, joka ei ymmärrä lukeemansa.
Oi että oon kateellinen Anun bodysta mutta omaa päätä en halua vaihtaa.
Mikä ihmisiä kiinnostaa ja jopa vihastuttaa Millan syömisessä? Hänellä on kuulemma nopea aineenvaihdunta ja usein nälkä. Nälässäkö pitäisi elää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.
Monelta tää oli?
Anu pitäisi poistaa talosta,rikkoi tätä sääntöä. Niko Saarinen teki samoin,joten poistettiin talosta.Samaa mieltä. Onko joku laittanut palautetta tuotannolle?
Itse laitan.Mitä useampi laittaa,sitä tehokkaampaa.
Säännöt pitää olla kaikille samat.
Joo Milla on selkeesti puupää vetää samaa kaavaa ruokailun kanssa kun normi elämässä!!
Jos se pelkää oikeesti perseessä puolesta että pienenee näyttää olevan selkeesti ylpeä siitä!!!
Se näyttää ihan painijalta yläkropasta edestä.
Joko Anu on poistettu talosta?
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero ja äänestän Keviniä. Mua ei kiinnosta hän en seksuaalisuus eikä se että on ulkomaalainen.
Todella symppis kaveri.
olen hetero ja en äänestä keviniä. mua ei kiinnosta hänen seksuaalisuus eikä se että on ulkomaalainen. todella itsekeskeinen narisija.
Onko kukaan katsonut elokuvan Sofien valinta? Siinä äiti joutui tekemään tuon valinnan .....
Kenellä naisista talon ohuimmat hiukset ja huulet?
Vierailija kirjoitti:
Noin 10.45. Piinapenkkitehtävän jälleen asukkaiden jatkaessa vielä omilla kysymyksillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelta tää oli?
Itse laitan.Mitä useampi laittaa,sitä tehokkaampaa.
Säännöt pitää olla kaikille samat.
Ei vit...ootteko tosissanne johan siellä tuotannossa on hauskaa kun ne lukee noita..
menkää kakarat jo nukkumaan!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N. 10.45 Siinä oli ensin BB antamia kysymyksiä ja sitten kukin kysyi toisiltaan vielä kysymykset.
Kiitos. Eli ei näy enää. Näkyy vain 4 tuntia taaksepäin. No toivottavasti laittavat koosteeseen. Pelkistä ihmisten selostuksissa netissä kun saa harvoin täsmällistä kuvaa tapahtumista.
Miksi Mira itkee noin kovasti? Oliko se vain tuo tulos vai tapahtuiko jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Anu ja Helmeri on pannu?
Hyi. Tätä ei halua edes ajatella. Hrrrr.
Ei varmaan halua kukaan sillä niin kova pettymys se tulisi olemaan, mikromuna ja kuivis, hyi.
Kuka sanoi Miralle että luuletko sä että sulla on täällä jotain kavereita? Krisu vai? Mira ihmetteli miksi täällä saa koko ajan joku kiusata ihmisiä. Milla siihen lisää että tahallaan loukataan ja naamioidaan vitseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Eli ei näy enää. Näkyy vain 4 tuntia taaksepäin. No toivottavasti laittavat koosteeseen. Pelkistä ihmisten selostuksissa netissä kun saa harvoin täsmällistä kuvaa tapahtumista.
Toivottavasti ei. Tuskin Anun lapsille kovinkaan hyvä asia, jos kuulevat että "sun äiti on sellaisessa ohjelmassa, jossa oli kysytty kumman teistä se ampuis".
Anua on kommentoitu älykkääksi, nopeaälyiseksi ja sanavalmiiksi naiseksi. Krisun kysymykseen silti hyytyi ja heitti tätä mukilla. Mitä ihmettä? Äiti-ihminen. Käyttäytyy varmaan pahemmin kuin omat tenavansa. Olisin luullut, että sieltä tulee Krisulle joku napakka vastaus. Nyt laski pisteet kyllä.
Syökö Milla taas🐽