Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
43741/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka on häntäpäässä ja vaikka ei mikään suosikkini ole, niin asukkaana toki monin verroin parempi kuin jo turvassa oleva ankea Anu.

Vierailija
43742/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Anu ja Helmeri on pannu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43743/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu on NIIN tylsä tuol makkarissa. Kun ei ole Hemmiä, niin Anu ei ole mitään. Hiljainen seinäruusuke.

Vierailija
43744/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu on kyllä yks talon tylsimmistä asukkaista. Miks ihmiset äänestää sitä jatkoon?

Mä en keksi muuta syytä kuin romantiikan nälkäiset kuvittelee, että Helmerin ja Anun välillä vielä liekki roihahtaa.

Eipä roihahda, se tilanne meni jo. Tuossa ei ole mitään söpöä, lähinnä vaivaantunutta lähentelyä ihoikävissään, kun ei mielenkiintoisempaa hahmoa ole.

Mä luulen että Anu on ollut Helmerille osaksi pakoa Krisun vaikutuspiiristä. Hemmillä ei oikein ollut ystävää talossa ja siksi hengaili pitkään Krisun puudelina ja jes-miehenä. Ehkä se ja Krisun aiheuttama mahdollinen imagohaitta rupesi vaivaamaan ja kyllästyttämään. Ja vaihtoehdot talossa oli vähissä. Olen ihan varma siitä ettei Hemmiä olisi tarvinnut niin ankarasti muuten painostaa Anun suutelemiseen. Hemmi on kuitenkin komea 32 vee eikä mikään teini.

Vierailija
43745/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vattu kun tuo punkero Milla mättää taas suolapähkinää naamaan.

Mä yhdessä vaiheessa oikein mietin että tuntuuko se vaan sen takia että että syö koko ajan kun mua ärsyttää sen syömistapa ,mutta kyllä se syö eniten en tiedä tajuaako itse ollenkaan...

Vierailija
43746/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaas tähän väliin päivätehtävä:

Punaisten pitää maata makkarissa pimeessä, ei saa nukahtaa. Nukahtamisesta sakkoa 100 rahnaa.

Siniset ratkaisee pulmatehtäviä olkkarissa. 2 tuntia aikaa. Jokaisesta suoritetusta tehtävästä saa 30 rahnaa. Heillä on valot päällä. Kolme viidestä ratkastu.

Vierailija
43747/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas milla syö nyt sipsejä sanoi miralle mulla on nälkä737

En tajua miten se pystyy syömään noin paljon tunnin välein nälkä,varsinkaan kun ei liiku yhtään .Minä en ole syönyt tänään vielä mitään kun ei ole nälkä.

Vierailija
43748/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu hitain.

Hemuli ehkä vieläkin hitaampi, koska pitää Anua uskomattoman älykkäänä.

Vierailija
43749/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Millalla oikeasti tuon väriset hiukset vai olisiko värjännyt? Aika mahtava jos tuo on oma väri.

Juu, tuon väriset hiukset on todella yleisiä ihmisillä. Oikein luonnolliset.

Vierailija
43750/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä30735 kirjoitti:

Anu on NIIN tylsä tuol makkarissa. Kun ei ole Hemmiä, niin Anu ei ole mitään. Hiljainen seinäruusuke.

No kun Hemmi on eri joukkueessa ja vielä Millan kanssa samassa niin pitäähän se miettimään.

Vierailija
43751/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.

Oikeesti? Kai Anu poistettiin talosta väkivaltaisen käytöksen vuoksi vai vieläkö joku pervo haluaa katsoa sen strigipersettä, jonka esittely on Anun ainoa tehtävä tuolla.

Vierailija
43752/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Millalla oikeasti tuon väriset hiukset vai olisiko värjännyt? Aika mahtava jos tuo on oma väri.

Eipä taida olla kyllä sen selkeesti näkeekin?

Vierailija
43753/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu on kyllä yks talon tylsimmistä asukkaista. Miks ihmiset äänestää sitä jatkoon?

Mä en keksi muuta syytä kuin romantiikan nälkäiset kuvittelee, että Helmerin ja Anun välillä vielä liekki roihahtaa.

Eipä roihahda, se tilanne meni jo. Tuossa ei ole mitään söpöä, lähinnä vaivaantunutta lähentelyä ihoikävissään, kun ei mielenkiintoisempaa hahmoa ole.

Mä luulen että Anu on ollut Helmerille osaksi pakoa Krisun vaikutuspiiristä. Hemmillä ei oikein ollut ystävää talossa ja siksi hengaili pitkään Krisun puudelina ja jes-miehenä. Ehkä se ja Krisun aiheuttama mahdollinen imagohaitta rupesi vaivaamaan ja kyllästyttämään. Ja vaihtoehdot talossa oli vähissä. Olen ihan varma siitä ettei Hemmiä olisi tarvinnut niin ankarasti muuten painostaa Anun suutelemiseen. Hemmi on kuitenkin komea 32 vee eikä mikään teini.

Hyvä pointti! Helmerihän ei ole niin tyhmä, minkä kuvan siitä talossa helposti saa. Se funtsii paljon ja onhan se nähnyt mikä jätkä tuo Kristian on.

Onhan sillä välillä Jukka henkireikänä myös, mutta siinä on Krisun vikaa. Ne on bullytyyppisiä eli aivan jotain muuta kuin Helmeri.

Helmeri on nuori herra, jolla on nuoren herran libido. Kyllähän sitä pikku viinapäissään ja himoissaan kaunista naista haluaa suudella.

Vierailija
43754/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi joku äänestää Villeä? Ei alkuun ees haitannu niin pahasti noi uskontojutut, mutta sit alkoi ärsyttää hänen luonne ja tilannetajuttomuus. Ja nyt taas hänen aatteensa. Ja hän on myös aina oikeassa.

Vierailija
43755/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu heitti kupilla Risua mutta siinä ei ollutviiniä

Onhan Anu poistettu talosta? Väkivaltainen selvästi.

Vierailija
43756/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä30735 kirjoitti:

Seinäruusu myös Hemmin kanssa. Molemmat ovat.

Vierailija
43757/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Kevin, et voi loukkaantua siitä jos heterot eivät tunne kaikkia LBGT ym skeneen liittyviä termejä, niitä on nykyään niin paljon että vaikka mielestäni olen ihan valistunut niin en kyllä todella kaikkea tiedä.

Kevin on ammattiloukkaantuja.

Vierailija
43758/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äänestystilanne päivitetty 17.00

Ville johtaa

Milla

Kimmo

Tupu

Jukka

Mira

Mulle mieleinen tilanne.

Vierailija
43759/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla voi olla sellainen tunne syöjä,ei mitään tekemistä niin nälkä, mä oon huomannut että jos oon yksin niin tekee mieli koko ajan jotain..toki röökilakko vaikuttaa!

Vierailija
43760/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu hitain.

Hemuli ehkä vieläkin hitaampi, koska pitää Anua uskomattoman älykkäänä.

SE oli kyllä hauska kohta. Tosin Helmeri oli tuhannen päissään. Anulla on elämä tasapainossa.

Helmerihän selitti sitä Anun älykkyyttä ja mä ajattelin sen tarkoittavan sitä, että Anussa on tiettyä arkiälykkyyttä, että on elämän erialueet tasapainossa.

Selittelen, juu.

Ketju on lukittu.