Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
43241/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.

Anu sai rangaistukseksi syödä mukinpaiskeluteostaan lusikallisen wasabia. Niko Saarinen häädettiin talosta kun heitti toista asukasta lasilla. Tasa-arvo?!?! Anu ulos.

Joo,tuosta täytyy laittaa tuotannolle viestiä.

Mies kun tekisi saman,niin ulos lentäisi.

Miksi tuotanto yrittää suojella Anua ja viestii samalla,että väkivalta on sallittu. Liikutaan vaarallisilla vesillä.

Älä nyt noin tosikko ole, ota ihan läpällä ja rauhotu.

Jos anu ois halunnut vahingoittaa, ois heittänyt päin naamaa.

Vierailija
43242/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Krisu sanonut immuniteetin saatuaan, että nyt hänen juttunsa vaan pahenevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43243/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu edelleem ykkösenä 33% kun hemmillä 19%

Taitaa loppua ruutu+

Tuotannon äänestysmanipulointia maksimaalisen rahamäärän keräämiseksi.

En tajua kuka haluaisi katsoa Anua talossa kun ei tämä tuo sinne mitään.

Ei ole. Tuhannet jonnet laudalla äänestää Anua.

Miten y-laudan nyymeillä on muka varaa äänestää Anua? Onko niitten viikkorahoja korotettu?

Laudan keski-ikä on 33 v.

En usko, oon käynyt lukemassa niitä juttuja. Kyllä keski-ikä liikkuu vahvasti siellä 14-16 v. tasolla.

Samaa mieltä että osa voi olla 30+, mutta kyllä sinne kirjoittelee suureksi osaksi tosi nuorta porukkaa.

onko sulla vielä sellaset harhakuvitelmat maailmasta, että ajattelet aikuiset asiallisiksi ja hyväkäytöksisiksi ihmisiksi.  voi hyvänen aika.

esim minä olen somessa välillä täysi idiootti ja trolli, olen liki 50 nainen.

Ja sulla harhakuvitelmat ettei kirjoitustyylistä pysty päättelemään mitään?

Vierailija
43244/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.

Anu sai rangaistukseksi syödä mukinpaiskeluteostaan lusikallisen wasabia. Niko Saarinen häädettiin talosta kun heitti toista asukasta lasilla. Tasa-arvo?!?! Anu ulos.

Miksi tuotanto yrittää suojella Anua ja viestii samalla,että väkivalta on sallittu. Liikutaan vaarallisilla vesillä.

Kyllä siinä aika erilaisesta tilanteesta oli kyse. Niko oli raivoissaan ja huusi (oliko humalassakin en muista?), tilanne jatkui pitkään ja eskaloitui koko ajan. Anulle kävi nopea tunteenpurkaus, joka meni saman tien ohi. Niko heitti särkyvän lasin seinään, se meni säpäleiksi. Anu heitti bambumukin (kevyt muovimuki). Ainut mikä oli mun mielestä arveluttavaa oli se, miten suoraan päin Anu mukinsa heitti, mutta tulihan siitä rankkukin anyway.

Niko raivostui lisäksi kohteelleen nollasta saataan ihan tyhjästä, eli ei tullut hettämisen kohteen provosoimaksi muualla kuin omassa päässään. Päin vastoin tyttö jolle Niko alkoi yhtäkkiä huutaa ja heitti lasin perään yritti hillitä Nikoa ja vakuutella ettei ollut tehnyt mitään. Itse olen lähes varma siitä että psyko-Ade kuiskasi Niko korvaan jotain juuri ennen Nikon sekoamista. Niko biletti umpikännissä hyvällä tuulella, tuli patterien vaihto, kun sekä Aden että Nikon mikeissä ei ollut paristoja eikä tuotanto kuullut, Ade kuiskasi nopeasti jotain Nikon korvaan. Heti tän jälkeen Niko sekosi ja alkoi syytellä sitä naista.

Siis eskaloituiko se Nikon tilanne nyt kauan ja oli jatkunut jo pitkään vai raivostuiko se nollasta sataan ihan tyhjästä? Nyt tulee ihan erisuuntaista infoa... Anu ainakin reagoi välittömästi kun paiskasi sen mukinsa. Impulssinkontrolli puuttui häneltä täysin.

Vierailija
43245/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuo Anun heitto tapahtui? kertokaa aika.

Vierailija
43246/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ehkä liioiteltua heittää Anu ulos, kun hän reagoi Krisun TODELLA asiattomaan kysymykseen.

Krisua pitäisi rankaista.

Miten se kysymys muka oli asiaton? Jos toinen istuu piinapenkissä jossa muiden on tarkoitus esittää PIINAAVIA kysymyksiä, niin miksei tollasta sais muka kysyä?!? Ei todellakaan Krisulle mitään rankkua vaan palkinto hyvästä yrittämisestä viikkotehtävän eteen <3 

Kaikki olivat yksimielisiä että joku raja pitää olla. Mutta Krisulla on ihan selvästi mennyt kusi päähän ja tämähän on vain hyvä. Kuvittelee että tällaisilla jutuilla tulee voitto eikä todellakaan tule. Nyt kun vaan tuotanto näyttäisi ihmisille Krisun pahimmat törkeydet. Se on kyllä kansalaisvelvollisuus, koska olisi todella väärin jos Krisu voittaisi tämän siksi että tuotanto pimittää viihdearvon takia sitä minkälainen ihminen Krisu on.

Vierailija
43247/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Krisun jutut liittyy viikkotehtävään. Punaisille pahat jutut ja sinisille hyvät. Ei nuo henkilökohtaisia heittoja ole!

Vierailija
43248/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä siellä tapahtuu? Anu heitti mukin seinään??

Heitti Krisua päin.

Niko Saarinen poistettiin vastaavasta teosta talosta pois.Tiesi sen etukäteen.

Sääntökirjassa lukee selvästi,että väkivaltainen käytös on ehdottomasti kielletty ja johtaa talosta poistamiseen.

Voisiko tänään olla elokuva,eilisen pieni pusu vain,jatkoksi: Nainen saa käyttäytyä väkivaltaisesti

BB-talossa.Aina löytyy lieventäviä asianhaaroja,kun on nainen kyseessä.Sääntökirjassa ei kylläkään mainita,että tämä tai muutkaan säännöt eivät koskisi tasapuolisesti molempia sukupuolia.

No kato ku Anu on äityli. Ja äityleillä on aina eri säännöt ku muilla. Heitä pitää kohdella silkkihansikkain ja paremmin kuin muita ihmisiä.

Vierailija
43249/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko ollut vähän ennen yhtätoista?

Vierailija
43250/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo on noussut suosikkeihini. Pidän hänen viihdyttävästä nokkeluudesta ja viisaasti perustelluista argumenteista.

Vierailija
43251/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä aika erilaisesta tilanteesta oli kyse. Niko oli raivoissaan ja huusi (oliko humalassakin en muista?), tilanne jatkui pitkään ja eskaloitui koko ajan. Anulle kävi nopea tunteenpurkaus, joka meni saman tien ohi. Niko heitti särkyvän lasin seinään, se meni säpäleiksi. Anu heitti bambumukin (kevyt muovimuki). Ainut mikä oli mun mielestä arveluttavaa oli se, miten suoraan päin Anu mukinsa heitti, mutta tulihan siitä rankkukin anyway.

Niko raivostui lisäksi kohteelleen nollasta saataan ihan tyhjästä, eli ei tullut hettämisen kohteen provosoimaksi muualla kuin omassa päässään. Päin vastoin tyttö jolle Niko alkoi yhtäkkiä huutaa ja heitti lasin perään yritti hillitä Nikoa ja vakuutella ettei ollut tehnyt mitään. Itse olen lähes varma siitä että psyko-Ade kuiskasi Niko korvaan jotain juuri ennen Nikon sekoamista. Niko biletti umpikännissä hyvällä tuulella, tuli patterien vaihto, kun sekä Aden että Nikon mikeissä ei ollut paristoja eikä tuotanto kuullut, Ade kuiskasi nopeasti jotain Nikon korvaan. Heti tän jälkeen Niko sekosi ja alkoi syytellä sitä naista.

Kyllä vastuu on aina väkivallan tekijällä.

Vierailija
43252/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan tosiaan että näytetään mitä Krisu sanoi Anulle kokonaisuudessaan ja kaikkien muiden reaktiot siihen ja Anun mukin heittäminen ja kysytän sen jälkeen kenet pitäisi heittää talosta ulos. Jos tuota Krisun kysymystä ei näytetä olen todella pettynyt tuotantoon.

No ihan selkee. Anu rikkoi sääntöjä, Krisu ei.

Vierailija
43253/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan ja tarkennan vielä että Krisu sanoi että "jos sun pitäisi valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis molemmat sun muksut edessä, kumman mä lopettaisin".

Ja BB antoi Alulle tästä rankun kun hermostuessaan heitti kupin.

On tietysti hyvä, että väkivaltainen käytös on talossa kiellettyä. Mutta kyllä pedofiilisten puheiden ja lastentappamiskommenttien pitäisi myös olla. Miten telkkarissa voidaan sallia tollasta.

Ne on läppiä mitä Krisu heittää, älkää ny vetäkö hernettä nenään tollasesta :D

Miks jotkut ihmiset oikeuttaa itselleen kusipäisen käytöksen? Miksi sun mielestä juuri Krisulle on ok heittää tuollaista?

Ei toi oo kusipäistä käytöstä. Se on huumoria. Jos sulla on kuiva huumorintaju, niin älä nyt pillastu jos muilla on erilainen. Ja kyllä tuolla kuka vaan vois mun mielestä heittää tollasta, ei se pelkästään oo Krisulle ok vaan muille myös.

Huumoria? Kysyä että kumman lapsistaan joku tappaisi? Ei siitä kyllä minusta saa huumoria tekemälläkään, ei edes mustaa huumoria.

Ei kyllä.

Taitaa krisu olla tuhkamuna kun noin alas vajoaa. Yritti vielä reteesti naureskella kun Tupu sano että tajuat sitten kun saat omia lapsia.. Korvat alkoi vihdoin luimistua ja naama näyttää pelokkaalta kun Tupu vielä jatkoi vihasella voimakkaalla äänellä.

Vierailija
43254/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka Anun on heittänyt ja minne?

Vierailija
43255/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aivan varma että muitakin ottaa päähän tuo Krisu mutta miksi kukaan ei voi sanoa että hei voitko lopettaa tai että sairas...varmasti vois silloin hieman kelata mitä sanoo mutta kun kaikki vaikenee niin Krisu kuvittelee että hyvää läppää!!

Kyllä Kimmo ainakin puolusteli Krisua aamulla. Ja muutkin asukkaat oli illalla lähtenyt mukaan Krisun läppään ihan hyvällä fiiliksellä. Ville ja Tupu nyt oli ainoot jotka paheksui Krisun huumoria, koska ne on niin kuivia ja tosikkoja.

Siis tuossa kun Krisu puhui Anun lapsen lopettamisesta, kyllä kaikki oli yhtä lailla tuohtuneita eikä kukaan puolustanut, päin vastoin. Kun Krisu käski Hemmiä pitämään naisensa kurissa Anun heitettyä kahvimukin, Hemmillä oli Mona-Lisa-hymy naamallaan hetken ja sitten nousi ja lähti sanomatta Krisulle sanaakaan. Piinapenkkikierroksella Jukan piti vastata kenen jutut kyllästyttää eniten tms. ja vastasi Krisu.

Siis mitä mä just luin😲 Mitä siellä oikeen tapahtuu?! Toivottavasti joku ystävällinen sielu lataa tän youtubeen, koosteessa tuskin näytetään.

Kohta täällä varmaan joku itkee että äiti ihminen pihalle kun heitti mukin;D

No kysyivät toisiltaan kiperiä kysymyksiä. Krisu meni taas liian pitkälle. Halusi tietää kumman Anun lapsen lopettaisi ampumalla, ts. kumman Anu valitsisi ammuttavaksi.

Miten se oli muka liian pitkälle menemistä. Punaisten kuuluu stressaantua, Krisu yrittää voittaa viikkotehtävän koska tietää miten stressi saadaan nousemaan äityleillä. Anua lähinnä nauratti toi Krisun tilanne...

Anua ei todellakaan naurattanut tuo tilanne. Kuten ei ketään muutakaan. Tupu tai Mira kysyi Anulta asteikolla yhdestä kymmeneen kuinka paljon vitutti tuo kysymys ja Anu vastasi kymmenen.

Eka reaktio oli Anulta naurahdus

Vierailija
43256/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristianilla ei ole minkäänlaista käsitystä siitä mitä asioita ihmiset normaalisti stressaavat koska itse taitaa hoitaa nuo tilanteet omassa arjessaan lähtemällä kaljalle. 

Vierailija
43257/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aivan varma että muitakin ottaa päähän tuo Krisu mutta miksi kukaan ei voi sanoa että hei voitko lopettaa tai että sairas...varmasti vois silloin hieman kelata mitä sanoo mutta kun kaikki vaikenee niin Krisu kuvittelee että hyvää läppää!!

Kyllä Kimmo ainakin puolusteli Krisua aamulla. Ja muutkin asukkaat oli illalla lähtenyt mukaan Krisun läppään ihan hyvällä fiiliksellä. Ville ja Tupu nyt oli ainoot jotka paheksui Krisun huumoria, koska ne on niin kuivia ja tosikkoja.

Siis tuossa kun Krisu puhui Anun lapsen lopettamisesta, kyllä kaikki oli yhtä lailla tuohtuneita eikä kukaan puolustanut, päin vastoin. Kun Krisu käski Hemmiä pitämään naisensa kurissa Anun heitettyä kahvimukin, Hemmillä oli Mona-Lisa-hymy naamallaan hetken ja sitten nousi ja lähti sanomatta Krisulle sanaakaan. Piinapenkkikierroksella Jukan piti vastata kenen jutut kyllästyttää eniten tms. ja vastasi Krisu.

Siis mitä mä just luin😲 Mitä siellä oikeen tapahtuu?! Toivottavasti joku ystävällinen sielu lataa tän youtubeen, koosteessa tuskin näytetään.

Kohta täällä varmaan joku itkee että äiti ihminen pihalle kun heitti mukin;D

No kysyivät toisiltaan kiperiä kysymyksiä. Krisu meni taas liian pitkälle. Halusi tietää kumman Anun lapsen lopettaisi ampumalla, ts. kumman Anu valitsisi ammuttavaksi.

Miten se oli muka liian pitkälle menemistä. Punaisten kuuluu stressaantua, Krisu yrittää voittaa viikkotehtävän koska tietää miten stressi saadaan nousemaan äityleillä. Anua lähinnä nauratti toi Krisun tilanne...

Anua ei todellakaan naurattanut tuo tilanne. Kuten ei ketään muutakaan. Tupu tai Mira kysyi Anulta asteikolla yhdestä kymmeneen kuinka paljon vitutti tuo kysymys ja Anu vastasi kymmenen.

Eka reaktio oli Anulta naurahdus

Älä viitsi teeskennellä tyhmää.

Vierailija
43258/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä siellä tapahtuu? Anu heitti mukin seinään??

Heitti Krisua päin.

Niko Saarinen poistettiin vastaavasta teosta talosta pois.Tiesi sen etukäteen.

Sääntökirjassa lukee selvästi,että väkivaltainen käytös on ehdottomasti kielletty ja johtaa talosta poistamiseen.

Voisiko tänään olla elokuva,eilisen pieni pusu vain,jatkoksi: Nainen saa käyttäytyä väkivaltaisesti

BB-talossa.Aina löytyy lieventäviä asianhaaroja,kun on nainen kyseessä.Sääntökirjassa ei kylläkään mainita,että tämä tai muutkaan säännöt eivät koskisi tasapuolisesti molempia sukupuolia.

No kato ku Anu on äityli. Ja äityleillä on aina eri säännöt ku muilla. Heitä pitää kohdella silkkihansikkain ja paremmin kuin muita ihmisiä.

mikäs lapseton eunukki siellä taas inisee.

Tyhjän muovimukin (vai onko paperimuki?) heittäminen ei kovin kummoista väkivaltaa ole, vaikka sääntörikkomus olisikin.

Vierailija
43259/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu edelleem ykkösenä 33% kun hemmillä 19%

Taitaa loppua ruutu+

Tuotannon äänestysmanipulointia maksimaalisen rahamäärän keräämiseksi.

En tajua kuka haluaisi katsoa Anua talossa kun ei tämä tuo sinne mitään.

Ei ole. Tuhannet jonnet laudalla äänestää Anua.

Miten y-laudan nyymeillä on muka varaa äänestää Anua? Onko niitten viikkorahoja korotettu?

Laudan keski-ikä on 33 v.

En usko, oon käynyt lukemassa niitä juttuja. Kyllä keski-ikä liikkuu vahvasti siellä 14-16 v. tasolla.

Samaa mieltä että osa voi olla 30+, mutta kyllä sinne kirjoittelee suureksi osaksi tosi nuorta porukkaa.

onko sulla vielä sellaset harhakuvitelmat maailmasta, että ajattelet aikuiset asiallisiksi ja hyväkäytöksisiksi ihmisiksi.  voi hyvänen aika.

esim minä olen somessa välillä täysi idiootti ja trolli, olen liki 50 nainen.

Yleisesti ottaen kyllä. Mut toi on toinen ryhmä joka ei osaa nuorison lisäks käyttäytyä (missään) eli keski-iän ylittäneet naiset ja varsinkin silloin kun ne saa alkoholia. Erästä poliisia siteerakseni: " Mikään ei ole niin kamalaa, kuin keski-ikäinen nainen humalassa."

Vierailija
43260/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopisi mainiosti että Anu heitettäisiin pihalle sääntörikkomuksen takia. Sitten pääsisi viimeinkin tapetti-Anusta ja samalla kaikki kääntyisivät Krisua vastaan. Win-win.

Ketju on lukittu.