BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Kysyn uudelleen onko näytetty joku äänestystilanne noille tänään en löydä kun kelaan taaksepäin jos joku kertoo suunnilleen ajan kiitos🤩
On näytetty alle puoli tuntia sitten noin suunnilleen. En katsonut tarkkaa aikaa. Krisu ja Millä näki telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon on meitä Anun ikäisiä jotka tuota seuraa ja äänestää eikä kaikki räkönokat vaan äänestä!!!
Tämä on todennäköisesti Anun lähipiiriltä. Kielenkäyttö paljastaa...
On tunnistettavaa kyllä.
Joo tälläinen pubi ruusu kuin mä olen niin ei ole Anun tyylisiä mun kaveripiirissä😬
Eipä se Anun kaveripiiri mitään hienostoa todellakaan ole. :D Työkaverit on toki eri asia.
Anu johtaa äänestystilannetta. Anu sportti mimmi ja Helmeti. Aiku ihanaa.
Menisivät pihalle ja aurinko paistaa. Kävelyä kävelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisukin tajus et Miran ei kannattais meikata koska saa siitä mielihyvää ja tätä myöten se vähentää stressiä. Miraa ei kiinnostanut yhtään vaan jatkoi meikkaamista. Vissiin pääasia et hänel on hyvä olo, ei se onnistuuko tehtävä.
Joo ja röökiäkin vetää ettei vaan hermo mene!!
Krisu eilen mainitsikin siitä mutta ei myönnä sitä,eli hän on minä minä minä tyyppi!!!!
Miran stressitasot on kuitenkin korkeammat kuin Krisun. Ehkä Krisun kannattaisi välillä keskittyä itseensä sen sijaan, että on koko ajan arvostelemassa muita ja puuttumassa heidän tekemisiinsä.
Pääasia et Milla pysyy viimeisenä äänestystilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn uudelleen onko näytetty joku äänestystilanne noille tänään en löydä kun kelaan taaksepäin jos joku kertoo suunnilleen ajan kiitos🤩
Streamin kello näyttää 13:38 ainakin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Streamin kello näyttää 13:38 ainakin minulla.
Eikun sori, 14:38.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee ressiä taas illalla kun 2 eniten ääniä saanutta sanotaan. Anu ei kuuluisi olla ku peräpäässä. Siellä on Milkatupujukja
Ketä on Milkatupukja ? Suomenkielen kirjoitustaito olis eduksi!
Suomen kielen. Eli ei tuo näytä olevan hallussa sinullakaan.
Krisulla oli jatkuvaa vääntöä Tarinan kanssa ja sanoi itsekin, että koki olevansa varpaillaan hänen seurassaan. Ei se toisaalta ihmetytä, että nyt on selvästi rentoutuneempi eikä saa stressitasoaan enää nousemaan samalla tavalla. Tarina viikkotehtävän ajaksi takaisin ja käsirautoihin Krisun kanssa, niin se olis siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
bb tulokset...Tupu punasesta joukkueesta stressanut eniten oliko se 58% Krisu vähiten 42% Mira 44%Sinisestä joukkueesta eniten stressanut Anu 57% muistaakseni,meni niin äkkiä nuo äsken...eli punasen joukkueen pitää kohottaa stressitasoa ja sinisen joukkueen laskea. Ville eniten kaikista ihmisistä tasapainossa 51%. lisätkää tai korjatkaa.
Jotenkin ei yllätä yhtään, että Krisu on ollut suuna päänä aiheuttamassa stressiä muille esim. valehtelemalla Helmerille, että tämä oli puhunut rumasti Anusta ja yleisesti naisista, mutta Krisun omat stressitasot ovat tietysti porukan alhaisimmat. Tykkää kiusata toisia ja taitaa nauttia tästä asetelmasta. Toivottavasti asukkaille kerrotaan nuo yksilöiden stressitasot, niin kaikki pääsevät näkemään Kristianin panoksen.
Jukka sano. Tupun ressi kun häätöäänestystilanne ja eilinen viestintä tv. Tunnisti itsrnsä.
Siis kusettaako tuotanto ,että saataisi pitää Anu jatkossa ?? Anu on kyllä alusta asti ollut ihminen jota ei ole toivottu jatkoon.Samalta tuntuu kaikki muutkin formaatit.
Tarina ja Krisu yhdessä punaisessa joukkueessa olisi ollut kyllä mahtava nähdä.
Jos Millalle näytettiin kahdestaan Krisun kanssa että on tippumassa, niin aivan varmasti kun tilanne tulee, niin Anulle näytetään myös tuo sama.
Kumma ettei käy mielessä josko se oiskin toisinpäin, että äänestetään niitä ketkä joutuu häätöön
Vierailija kirjoitti:
Siis kusettaako tuotanto ,että saataisi pitää Anu jatkossa ?? Anu on kyllä alusta asti ollut ihminen jota ei ole toivottu jatkoon.Samalta tuntuu kaikki muutkin formaatit.
Anu saa kyllä yhtälailla kehuviakin kommentteja esim ku faceekin kattoo. Ei kaikki vihaa. Vihakommentit vaan jää paremmin mieleen.
Älä huuta. Milka ja Risucäänestystilanbe tv
Seuratkaa Millaa miten reagoi kun on viimeisenä.
Anun työpaikan kiinteistövälitysfirman pomo haluaa ilmeisesti firmalleen näkyvyyttä.Tuolla BB facebookin puolella veikkailtiin,että Anun äänet tulevat etukäteen masinoidulta ryhmältä.
Pitäisikö viranomaisen ihan ratsata tällainen firma Hyvinkäällä?Onko jotain hämärää...
Helmerillä oli kans alhaiset stressitasot. Eli se, että oli stressaantunut siitä, mitä oli ehkä puhunut kännissä, oli vaan näyttelemistä.