BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mira onneton ei pystynyt olemaan ilman röökiä🤢
Koosteesta näkee että Krisu käyttää valtaansa aina kun pystyy: kutsuu Villeä sorkaksi koko ajan kuin merkatakseen sen alastatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koosteessa nyt Tarina nillittää ja jankuttaa.
Toivoton tyyppi!Oikeasti Tarina puhui ihan asiaa. Kyllä Krisun pitäisi tajuta ettei juuri hänelle heitä tuollaista.
Tai kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko Krisu juuri, et luulee et tyttöystävällä enemmän ikävä häntä kuin Krisulla tyttöystävää?
Sanoi, just noin ja jänskäsi myös, että onkohan hällä enää tyttöystävää ku tulee talosta pois.
Niin, siinäpä vasta kysymys...
Siis tuleeko noille asukkaille tänään tieto ketkä on turvassa häätöäänestyksessä?
Vierailija kirjoitti:
Ah Tarina antaa Krisulle kunnon palautetta kännikommenteista. Ei ihme että Krisu antoi kaksi ääntä, ei kestä kritiikkiä lainkaan.
Näki Krisun kehonkielestä, että oikein pinnisteli hillitäkseen itsensä, oikeasti vaan vitutti ja ajatteli että joojoojoojoo.
Jukka tas kohta pöllii kädestä Miran tupakan.
Ihme juntti.
Vierailija kirjoitti:
Ah Tarina antaa Krisulle kunnon palautetta kännikommenteista. Ei ihme että Krisu antoi kaksi ääntä, ei kestä kritiikkiä lainkaan.
Meinaatko, että Krisu harrastaa aikamatkailua? Nimeämiset oli torstaina ja toi Tarinan palaute annettiin sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Mitä noi punaiset pimittää Anulta? Just Hemmi sano että kertoo Anulle kun viikkotehtävä on suoritettu. MITÄ??
Anu on juonessa mukana. Jukka sanoi, että Hemmi on puhunu pahaa naisista ja Anusta. Ei siis ole mitään, tai ainakin liioitellaan juttua. Hemmi ei tiedä, mitä on "sanonut".
Vierailija kirjoitti:
Mira onneton ei pystynyt olemaan ilman röökiä🤢
Selittää nyt että ei mulle tää rööki vaan ihana päästä ulos..no miksi työnsi heti sen röökin suuhunsa ja imi simona😂
Ja te maksatte oikein tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidetään nuo vaimot ja tyttöystävät ketjun ulkopuolella.
Kai nyt saa kirjoittaa siitä mitä asukas itse puhuu talossa 😅
Toki. 42678 kirjoittajan typerän kommentoinnin tapaisia viestejä tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Koosteesta näkee että Krisu käyttää valtaansa aina kun pystyy: kutsuu Villeä sorkaksi koko ajan kuin merkatakseen sen alastatusta.
Mä jotenkin näen palvelijan alempana kuin palveltavan. Mut tsemppiä sulle ton Krisun aiheuttaman kateuden kanssa.
Mitenhän krisun vitu tuskäyrä pysyy korkealla, kun turvassa olo kerrotaan.
Voi Helmeriä. Ihan itku kurkussa tuolla.
Krisukin alkoi jo vähän tsemppaamaan sitä ja sanoi, että kerro sit jos et jaksa.
Pitääkö paikkansa huhu, jonka mukaan Ville on pyörinyt aiemmin uusnatzipiireissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmolta niin spot-on analyysi pk:ssa Jukasta ja katsojien toiveesta! :D Miten onkin noin kartalla. Samoin Ville asian ytimessä Krisusta. Onneksi ovat tuolla vielä järjen ääninä (vaikka keskenään ovatkin monesta asiasta vastakkaista mieltä.) Edelleen loistava casting.
mitä sanoivat?
Todella typistettynä: Ville kommentoi edellistä raskasta päivää, kun keskustelut olivat pelkkiä alapääjuttuja. Mietti, mistä johtuu Krisun härski ja asiaton käytös, pissakakkapyllyjutut. Halusi keskustella tämän kanssa asiasta kahden kesken, niin kuin sitten tekikin. (Krisu oli lähinnä "tämmönen mä nyt oon" -asenteella, myönsi kyllä että kyseessä on jonkinlainen suojautumiskeino.)
Kimmo kommentoi Jukasta, että pelkää tämän lähtevän tänään (eli eilen), vaikkei sitä toivoisi. Uskoi ihmisiä Jukassa ärsyttävän se, että komentelee muita ja on "melko itsevarma" (eli tarkoitti ylimielinen) ja "ihmiset ovat sadisteja, ja haluavat nähdä kun porukka putoaa polvilleen" tai jotain sinne päin :D Varmaan omalla huumorillaan sanoi, mutta totuuden siemen vahvasti mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenkin näen palvelijan alempana kuin palveltavan. Mut tsemppiä sulle ton Krisun aiheuttaman kateuden kanssa.
Ei mene noin, se on aikuiselle itsenäiselle ihmiselle kova pala jos menettää sen itsenäisyyden ja tarvitsee apua ihan perusasioissa. Sen vuoksi mekin kun lähihoitajiksi opeteltiin harjoiteltiin sekä toisen syöttämistä että syötettävänä oloa, täytyy tietää konkreettisesti miltä toisesta tuntuu jos syöttäjä syöttää esim. liian nopeasti tai käyttäytyy muuten alentavasti. Syötettävänä oleminen tuntui jo sinällään alentavalta, vaikka olikin vain harjoittelua ja leikkiä.
Mutta itse uskon, että Ville olis varmasti sanonut Krisulle jos tuo sorkittelu olisi loukannut jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Helmeri, Anu, Krisu, Jukka, Tupu ja Kimmo ovat kännijuhlijoita eivätkä toisiaan nimeä niinkauan kuin pystyvät. Toinen joukko on Ville, Kevin, Milla, Anu. Mutta onneksi nyt yleisö valitsee häätöön joutuvat.
Mun mielestä Anu joi siihen malliin, että oli kyllä juonut ennenkin ja juo vastakin.
En ymmärrä mitä noi stressaa stressaamisesta, kyllä tuolla stressaa miettimättäkin. Ja miksi ihmeessä punaset ja siniset muka piti erottaa, kimmon älynväläys taas. Eihän se palvele ketään.