Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
39621/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarina käyttää käsiään otti huulirasvan taskusta

Vierailija
39622/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Tarina ainut joka uskaltaa vastustaa Krisua ? MItä vastustamista se on kun valittaa ,jauhaa jne silti samasta aiheesta !!! Antaisi asian olla :Noiko se talon ulkopuolella ???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39623/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu taas niin hyvännäköisenä. Että käy kateeksi. Voi minua heikkoa kun oon bersona roskaan. Plussat minulle ooon niin sinut itseni kanssa. Oon minä niin hyvä.

Vierailija
39624/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää turhaan tuhlatko rahojanne Tarinaan se ei tipu se on varma!!!!

Aina on tasaisesti ollut naisia ja miehiä,tuotanto tiputtaaa miehen tänään!!

Vierailija
39625/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villehän on ihan pantavan näköinen. Varmasti ollut vientiä entisessä elämässä.

Vierailija
39626/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka kotiin! Toivon todellakin, että Jukka kotiin, muuten tässä maailmassa ei ole oikeutta, Eevis haukuttiin pataluhaksi ja tuosta limanuljaskasta vaan tykätään, vaikkei ole edes mitään järkevää sanottavaa mihinkään.

Eevis ja Jukka ovat kaksi eri ihmistä. Eevis haukuttiin koska oli peseytymätön makoilija, joka puhui teennäisesti.

Jukka on taas suht perustyyppi. Tuommoisia janttereita on kaikkialla.

Vierailija
39627/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole sun uikkarit ja kuitenkin on...siis Tarina ei edes katsonut mitä käsissä on en tiedä sanaa mikä sitä kuvais!!

Mira kertoi aiemmin päivällä että häneltä on kadoksissa yksi meikkipaletti, sellainen pieni kullanvärinen. Jukka sanoi heti, että kannattaa katsoa Tarinan laatikosta, sieltä se hänen pipokin löytyi.

ja tarinan oman kamat on pitkin kämppää

Vierailija
39628/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka veikkaatt talon neliöiksi yli 200 tai peräti 300 neliömetriä, niin mihin perustatte arvionne?

Itse veikkaan olohuoneen neliöiksi 20-25 m2 ja siitä sitten karkeasti arvioin koko talon olevan about 80m2

Olet sitten ihan puhtaasti huono arvioimaan. N. 150-170 m2

En ole kysynyt olenko hyvä vai huono arvioimaan. Kysyin mihin perustatte laskelmanne ja arvionne?

Tuo nyt oli aika huono kun joku sanoi, että talossa on monta asukasta =D

Vierailija
39629/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka veikkaatt talon neliöiksi yli 200 tai peräti 300 neliömetriä, niin mihin perustatte arvionne?

Itse veikkaan olohuoneen neliöiksi 20-25 m2 ja siitä sitten karkeasti arvioin koko talon olevan about 80m2

Tuo kahden aikuisen ja kahden lapsen asunto. BB talo on suunniteltu 14 aikuiselle ihmiselle.

Vierailija
39630/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Tarina ainut joka uskaltaa vastustaa Krisua ? MItä vastustamista se on kun valittaa ,jauhaa jne silti samasta aiheesta !!! Antaisi asian olla :Noiko se talon ulkopuolella ???

Nimenomaan, ainoa joka uskaltaa sanoa ääneen ajatuksensa ja olla eri mieltä esim. Krisun käytöksen hyväksymisestä. Minustakin Krisu kättäytyy todella törkeästi ja aikuinen ihminen voisi opetella puhumaan muutenkin kuin kiroilemalla ja puhumalla törkeyksiä.

Krisun käytös häiritsee muitakin, mutta eivät ota asiaa puheeksi toisin kuin Tarina.763

Vierailija
39631/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villehän on ihan pantavan näköinen. Varmasti ollut vientiä entisessä elämässä.

Kyllä vaan. Sanoin jo ekalla viikolla, että panisin jos sais suukapulaa käyttää. ;) Sitten se viikolla kaksi alkoi opetella hymyilemään, niin entistä namummaksi muuttui. Herkku.

Vierailija
39632/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu ja Ville päättivät just että kiusaaminen on 100% kiusatun omassa päässä.

Vierailija
39633/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina on jo oppinut ettei Krisun kanssa kannata KESKUSTELLA. Krisu jäi vaille Tarinan huomiota ja useaan otteeseen yritti oma-alotteisesti väen vängällä saada keskustelua aikaan, mutta Tarina älysi kieltäytyä. Krisulta oli vain bluffia ettei tykkää keskustella, oikeasti nautti vahingoniloisena miten saa siitä tekosyyn kiusaamiseen. Nykyään Tarina osaa jo varoa.

Vierailija
39634/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu ja Ville päättivät just että kiusaaminen on 100% kiusatun omassa päässä.

Onko Villen lapset jo kouluiässä? Ehkä Ville pääsee vielä testaamaan teorioitaan käytännössä.

Vierailija
39635/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina vaihtuu kamera, kun Helmeri aukaisee suunsa? Ei ihme, että joillakin on sellainen kuva, ettei Helmeri juurikaan puhu.

Vierailija
39636/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää turhaan tuhlatko rahojanne Tarinaan se ei tipu se on varma!!!!

Aina on tasaisesti ollut naisia ja miehiä,tuotanto tiputtaaa miehen tänään!!

Hahhah, hyvä yritys. Tottakai kannattaa äänestää Tarinaa, ei tuotannolla ole mitään tuollaista logiikkaa, sinä vaan haluat ettei Tarinaa äänestettäisi.

Vierailija
39637/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asun n. 80m2 asunnossa. En missään nimessä saisi asuntooni mahtumaan tavaranpaljoutta, mitä talossa on. Esimerkiksi makuuhuoneessahan on 14 sänkyä.

Ok.

Vierailija
39638/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakaan ei Tarina ärsytä yhtään. Toivon ettei lähtis talosta.

Eikö edes se että kesken bileidenkin hänen oli pakko alkaa valittaa omasta epävarmuudestaan ja ulkopuolisuuden tunteesta pilaten samalla muiden tunnelma? Tai se kun hän puhuu ihan ristiin miten itse toimii? Tai että hän vaatii muita muuttamaan huumorintajuaan, äänensävyään ja sanavalintoja hänen seurassa? Tai eikö edes "vau miten ihanaa! mä oon oikeesti ihan superkiitollinen tästä! tosi hieno kysymys! mä oon niin innoissani! mua jännittää! ii vau jee superkivaa jeejee mä oon niin kiitollinen musta tää on niin mahtavaa!"

Minusta hän on ihan todella rasittava ja raskas ihmistyyppi

Tarina ei osaa lukea muita ihmisiä. Varsinkaan Krisua. Tarina haukkui, että Krisu alensi häntä sillä nuolisin sun tissejä -kommentilla. Mutta eikö se ollut Krisulta ihan suora kuittaus nimenomaan Jukalle, joka alkoi löpisemään, että ainut syy miksi Krisu on mukava Tarinaa kohtaan (juttelivat siis paljussa aiemman kireyden jälkeen asiallisesti tässä vaiheessa) on, koska on kiinnostunut tästä seksuaalisesti? Mun mielestä Krisu siis tarkoitti sen kommentin nimenomaan torppaamaan tuon Jukan vihjauksen. "Joo Tarina (juttelen sun kanssa vaan, koska) haluan nuolla sun tissejä". Näin itse käsitin tuon tilanteen.

En tykkäis minäkään jos joku törkyturpa mainitsisi yhtään missään yhteydessä tissieni nuolemisen.

Joo, no se on tullut selväksi, että Krisun kielenkäyttö inhottaa Tarinaa. Mutta Tarina pääsisi itse helpommalla, jos ei luo liian hätäisesti omia johtopäätöksiään tuon tietynlaisen häntä ärsyttävän kielenkäytön takia. Sillä en oikeasti usko, että Krisu tuossa tilanteessa halusi yhtään mitenkään aiheuttaa Tarinalle inhottavaa oloa. Vaan vastasi Jukan seksistiseen läppään samantyylisellä vedolla, mutta sarkastisesti. Mun mielestä Tarinan ja Krisun erimielisyydet monesti johtuvat siitä, että Tarina näkee tuon Krisun räikeämmän kielenkäytön olevan jo itsessään todistusaineistoa siitä, että Krisu tarkoittaa sanomansa asiat pahasti. Vaikkei se tilanne itseasiassa niin olisikaan.

Vierailija
39639/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan, ainoa joka uskaltaa sanoa ääneen ajatuksensa ja olla eri mieltä esim. Krisun käytöksen hyväksymisestä. Minustakin Krisu kättäytyy todella törkeästi ja aikuinen ihminen voisi opetella puhumaan muutenkin kuin kiroilemalla ja puhumalla törkeyksiä.

Krisun käytös häiritsee muitakin, mutta eivät ota asiaa puheeksi toisin kuin Tarina.763

Sanoohan muutkin siitä kiroilusta ja terskaläpistä jatkuvasti. Ville varsinkin. Kaikkien naisten ja myös Kevinin olen kuullut aiheesta puhuvan Krisulle. Useat äänestävät jaloillaan, kun Krisun jutut alkaa mennä yli. Eivät aina viitsi enää vaivautua sanomaan asiasta, vaan lähtevät pois. Ville vielä jaksaa ilmottaa asiasta joka kerta, että kohta hän poistuu, jos suu ei siisteydy.

Krisua ei vaan kiinnosta, koska oma perse on tärkein. Se on kuvottava.

Vierailija
39640/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asun n. 80m2 asunnossa. En missään nimessä saisi asuntooni mahtumaan tavaranpaljoutta, mitä talossa on. Esimerkiksi makuuhuoneessahan on 14 sänkyä.

Sullahan on seiniä ja kämppä on jaettu pienempiin osiin. Helposti 80 neliöön mahtuu moinen määrä kamaa, kun ottaa seinät veks,

Ketju on lukittu.