BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Anu on talon tylsin asukas. Ei mitään syytä pitää talossa.
Anu tietää että kantsii olka Hemulin vanavedessä ja pientä sormi hipsuntaa niin menevätvyhdessä vinaaliin.
Mira on kyllä sinut makkaroidensa kanssa!
No johan täällä alkoi taas massapostitus ja lietsonta Tarinaa vastaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua hämää kun Anu ja Helmeri näyttävät aivan samalta. Voisivat olla sisko ja veli. Olen kyllä kuullut teoriasta, että ihmiset rakastuvat omaan kuvaansa eli tuntevat vetoa sellaisiin ihmisiin, joiden piirteet muistuttavat omia piirteitä, mutta on tuo silti jotenkin outoa, että noin läpinäkyvästi samannäköiseen ihastuu!
Naimanaamat🤣
Nussuturvat! 😜
Youtube bb 2019 Kimmo ja Tupu. Aluksi kuitenkin A ja H. Että on hauskaa. Saa nauraa. Kun Tupu kierii portaita alas
Antakaa ääniä Tarinalle saadaan toinen pojista kotimatkalle.
Jukka ulos, ällöttävä hyypiö, ei jaksa hetkeäkään enää katsella.
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää Tarinaa. Olen todella yrittänyt edes jotenkin ymmärtää ja kestää, mutta ei vaan tule mitään. Toivon hartaasti, että lähtee kotiin tänään.
Sama täällä. Liika on liikaa. Tarinan on todella aika lähteä kotiin prosessoimaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole sun uikkarit ja kuitenkin on...siis Tarina ei edes katsonut mitä käsissä on en tiedä sanaa mikä sitä kuvais!!
Mira kertoi aiemmin päivällä että häneltä on kadoksissa yksi meikkipaletti, sellainen pieni kullanvärinen. Jukka sanoi heti, että kannattaa katsoa Tarinan laatikosta, sieltä se hänen pipokin löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka veikkaatt talon neliöiksi yli 200 tai peräti 300 neliömetriä, niin mihin perustatte arvionne?
Itse veikkaan olohuoneen neliöiksi 20-25 m2 ja siitä sitten karkeasti arvioin koko talon olevan about 80m2
Itse asun n. 80m2 asunnossa. En missään nimessä saisi asuntooni mahtumaan tavaranpaljoutta, mitä talossa on. Esimerkiksi makuuhuoneessahan on 14 sänkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on talon tylsin asukas. Ei mitään syytä pitää talossa.
Anu tietää että kantsii olka Hemulin vanavedessä ja pientä sormi hipsuntaa niin menevätvyhdessä vinaaliin.
Naimanaamat🤣
Nussuturvat! 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakaan ei Tarina ärsytä yhtään. Toivon ettei lähtis talosta.
Eikö edes se että kesken bileidenkin hänen oli pakko alkaa valittaa omasta epävarmuudestaan ja ulkopuolisuuden tunteesta pilaten samalla muiden tunnelma? Tai se kun hän puhuu ihan ristiin miten itse toimii? Tai että hän vaatii muita muuttamaan huumorintajuaan, äänensävyään ja sanavalintoja hänen seurassa? Tai eikö edes "vau miten ihanaa! mä oon oikeesti ihan superkiitollinen tästä! tosi hieno kysymys! mä oon niin innoissani! mua jännittää! ii vau jee superkivaa jeejee mä oon niin kiitollinen musta tää on niin mahtavaa!"
Minusta hän on ihan todella rasittava ja raskas ihmistyyppi
Tarina ei osaa lukea muita ihmisiä. Varsinkaan Krisua. Tarina haukkui, että Krisu alensi häntä sillä nuolisin sun tissejä -kommentilla. Mutta eikö se ollut Krisulta ihan suora kuittaus nimenomaan Jukalle, joka alkoi löpisemään, että ainut syy miksi Krisu on mukava Tarinaa kohtaan (juttelivat siis paljussa aiemman kireyden jälkeen asiallisesti tässä vaiheessa) on, koska on kiinnostunut tästä seksuaalisesti? Mun mielestä Krisu siis tarkoitti sen kommentin nimenomaan torppaamaan tuon Jukan vihjauksen. "Joo Tarina (juttelen sun kanssa vaan, koska) haluan nuolla sun tissejä". Näin itse käsitin tuon tilanteen.
En tykkäis minäkään jos joku törkyturpa mainitsisi yhtään missään yhteydessä tissieni nuolemisen.
Tarina ainoa joka uskaltaa vastustsaa Krisua, ei missään nimessä Tarinaa ulos!
Krisu haaveilee siitä, että Tarina äänestetään ulos. Jos Tarina jää, tulee 100 prosenttia megasuperdraama, koska Krisu ei pysty hyväksymään sitä ja sitä olisi jännä kattoo. Kun Jukka jää, talo hiljenee vielä entisestä enemmän.
tarina kasvaa talossa, hyvä paikka sille.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Krisun tyttöystävä ajattelee Krisun kiinnostuksesta talon miesväkeä kohtaan? Kaikkia muita paitsi Villeä suudellut ja Helmeri selvästi kiinnostaa.
Entäpä Krisun käytössä talossa?
En hiffaa lain, missä on se huone kussa Jukka hiero Eevistä ja kussa myöskin Ville Helkun ja Eeviin kanssa himmailivat tokaviikolla. Joku lasiovi oli siinä huoneessa. EN löytänyt pohjakuvasta. Mutta siis jos ylhäältäpäi kattoo pohjista, niin:: Olohuone suurin ja yläoikeella,siitä vasemmalle keittiö, keittiön "alla" pesuhuone, sitten pk-huone ja varastohuone sen kylesä, alhaalla keskellä sisääntuloaula, alaoikealla makuuhuone. "Tyhjää" tilaa makuuhuoneen ja olkkahuoneen välillä. Melko erilainen ratkaisu kuin aiemmat talot, joiussa oli olkkari keskellä ja sen ympärillä muut huoneet. Sisustus tämänvuotisessa oikeestaan paljon muakvampi kuin missään aiemmassa, en näyttivät laikkaussaleilta tai joltain ankealta nykyaikaiselta asuntomessukämpältä
Jos ymmärsin oikein Ville haaveilee siitä että kaikille saisi sanoa asioista. Esimerkiksi läskeille pitäisi saada sanoa läskeistä. Hieman yllättävää.
Näkyykö mistään sitä Helmerin ja Krisun suudelmaa? Näin sen 24/7, mutta meni vähän ohi kun samalla siivoilin :D