BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Näitä kun lukee niin tulee vaikutelma, että kaikki pitäisi vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakaan ei Tarina ärsytä yhtään. Toivon ettei lähtis talosta.
Eikö edes se että kesken bileidenkin hänen oli pakko alkaa valittaa omasta epävarmuudestaan ja ulkopuolisuuden tunteesta pilaten samalla muiden tunnelma? Tai se kun hän puhuu ihan ristiin miten itse toimii? Tai että hän vaatii muita muuttamaan huumorintajuaan, äänensävyään ja sanavalintoja hänen seurassa? Tai eikö edes "vau miten ihanaa! mä oon oikeesti ihan superkiitollinen tästä! tosi hieno kysymys! mä oon niin innoissani! mua jännittää! ii vau jee superkivaa jeejee mä oon niin kiitollinen musta tää on niin mahtavaa!"
Minusta hän on ihan todella rasittava ja raskas ihmistyyppi
Tarina ei osaa lukea muita ihmisiä. Varsinkaan Krisua. Tarina haukkui, että Krisu alensi häntä sillä nuolisin sun tissejä -kommentilla. Mutta eikö se ollut Krisulta ihan suora kuittaus nimenomaan Jukalle, joka alkoi löpisemään, että ainut syy miksi Krisu on mukava Tarinaa kohtaan (juttelivat siis paljussa aiemman kireyden jälkeen asiallisesti tässä vaiheessa) on, koska on kiinnostunut tästä seksuaalisesti? Mun mielestä Krisu siis tarkoitti sen kommentin nimenomaan torppaamaan tuon Jukan vihjauksen. "Joo Tarina (juttelen sun kanssa vaan, koska) haluan nuolla sun tissejä". Näin itse käsitin tuon tilanteen.
Te jotka veikkaatt talon neliöiksi yli 200 tai peräti 300 neliömetriä, niin mihin perustatte arvionne?
Itse veikkaan olohuoneen neliöiksi 20-25 m2 ja siitä sitten karkeasti arvioin koko talon olevan about 80m2
Hitto toi Tarina on ärsyttävä :D ja itsekäs. Miten tulee edes mieleen vaihdattaa mustat sukat toisiin -_- kun lahkeet ne kuitenkin peittää! Muidenkin täytyy ehtiä valmistautua!
Tietokone 247 toimii hyvin. Kännykkä pätkii.
Tarinan itsekeskeisyys ja saman jankuttaminen on tympeää katsottavaa. Asukkaatkin alkaneet saamaan tarpeekseen. Kevinkin jo sanoi perjantaina Tarinalle, että sun ei ehkä kannattais jatkuvasti vatvoa tuota samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten talossa turvonneet (ei järjestyksessä):
-. Milla
- Mira
- Tarina
- Tupu
Mirahan on ihan selvästi hoikistunut, varsinkin kasvoista. Puhuneetkin, että Miran vyön voi laittaa kireämmälle.
No, kun ei saa päivittäin litkittyä niitä sokerilitkujaan. Sehän vetää Batterya liikaa ja siideriä muina päivinä irl.
Ketjussa yritetään nyt kovasti vaikuttaa ääniin. Yksi tai kaksi tyyppiä massapostittaa samaa asiaa. Eiköhän tulos ole se mikä se on, ilman tuota vaivaakin.
Mitä Tarinasta muka enää saa irti? Ei se tuo edes draamaa vaan pelkkää itkua ja valitusta. Asukkaatki antoi eniten pisteitä hänelle.
Ei mulla ole sun uikkarit ja kuitenkin on...siis Tarina ei edes katsonut mitä käsissä on en tiedä sanaa mikä sitä kuvais!!
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän Tarina valehtelee tuosta hänen nimestään? Hänen facebookissa on päivitys jossa kertoo että hänen uusi nimi on Tarina.
Miten Tarina on valehdellut nimestään?
Vierailija kirjoitti:
Te jotka veikkaatt talon neliöiksi yli 200 tai peräti 300 neliömetriä, niin mihin perustatte arvionne?
Itse veikkaan olohuoneen neliöiksi 20-25 m2 ja siitä sitten karkeasti arvioin koko talon olevan about 80m2
Tuo on pienen omakotitalon koko. Mieti kuinka monta aikuista asukasta talossa on.
Vierailija kirjoitti:
Olet sitten ihan puhtaasti huono arvioimaan. N. 150-170 m2
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään kaikista, joista muut eivät tykkää. Pidän Tarinasta, pidin Eeviksestä ja pidän Jukasta. Mielestäni Krisu on aivan kauhea ihmisenä, eikä hänessä ole mitään hauskaa. On narsisti päällepäsmäri. Mielestäni Jukka on paljon sympaattisempi kaveri, vaikka häntä täällä haukutaankin. En ole mitenkään huomannut, että hän olisi jotenkin tyhmempi kuin muut. Mutta sen tiedän, että teillä suomalaisilla on tosi huono maku ihmisten suhteen...
Krisu ei todellakaan ole mikään narsisti, joka viikkotehtävässä laittanut ryhmän edun oman etunsa edelle ja tehnyt sata lasissa sen eteen että tehtävä onnistuisi.
Jukka sensijaan oli täysin valmis kusemaan tehtävän kun vain itse olisi päässyt panemaan, kantaa Krisulle kaunaa vieläkin siitä ettei Krisu antanut pilata viikkotehtävää.
Jukka on juudas joka on valmis iskemään puukon selkään heti kun toinen selkänsä kääntää, kuten perjantain juhlien aikaan nähtiin kun Jukka kulki ryhmästä toiseen panettelemassa Krisua.
Vierailija kirjoitti:
Heitin tuon 300 ihan siitä, kun oma kämppäni on reilu 30 m2 ja tuumin, että tuolla talossa on tilaa ehkä 10 x enemmän. Tiedä sitten. xD
Kertokas joku, jos löydätte oikean vastauksen tähän jostain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua hämää kun Anu ja Helmeri näyttävät aivan samalta. Voisivat olla sisko ja veli. Olen kyllä kuullut teoriasta, että ihmiset rakastuvat omaan kuvaansa eli tuntevat vetoa sellaisiin ihmisiin, joiden piirteet muistuttavat omia piirteitä, mutta on tuo silti jotenkin outoa, että noin läpinäkyvästi samannäköiseen ihastuu!
Naimanaamat🤣
Nussuturvat! 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakaan ei Tarina ärsytä yhtään. Toivon ettei lähtis talosta.
Eikö edes se että kesken bileidenkin hänen oli pakko alkaa valittaa omasta epävarmuudestaan ja ulkopuolisuuden tunteesta pilaten samalla muiden tunnelma? Tai se kun hän puhuu ihan ristiin miten itse toimii? Tai että hän vaatii muita muuttamaan huumorintajuaan, äänensävyään ja sanavalintoja hänen seurassa? Tai eikö edes "vau miten ihanaa! mä oon oikeesti ihan superkiitollinen tästä! tosi hieno kysymys! mä oon niin innoissani! mua jännittää! ii vau jee superkivaa jeejee mä oon niin kiitollinen musta tää on niin mahtavaa!"
Minusta hän on ihan todella rasittava ja raskas ihmistyyppi
Jotku yksittäiset tekemiset ärsyttää kuten muidenkin kohdalla, itse henkilö ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko että Helmeri on koskaan sekstannut, tulee hänestä sellainen neitsytmäinen vaikutelma.
Et ole ainoa joka on huomannut saman asian. Helmeri ei osaa edes suudella. Anu ei vastaa suudelmaan, koska Helmeri on kokematon.
Miksi puhutte asioista kun ette tiedä mistä puhutte?! Helmeri on ihan itse sanonut että kaksi pitkää parisuhdetta takana. Toinen ainakin kesti 7 vuotta.
Miten kaksi pitkää parisuhdetta takaa sen ettei olisi kokematon??
Jos vaikka ekassa päättivät odottaa avioliittoon saakka eikä ollut esiaviollista touhua lainkaan.
Toisessa puoliso sai vierasta polttareissa ja huomasi, että tällaista lisää eikä häistä sitten tullut mitään, kuten tiedämme.
Tarina ulos .Nyt on liikaa jo kuunneltu hänen juttujaan.Jossain vaiheessa jopa Kevin yritti puhua hänelle ns järkeä päähän.En tiedä sitten onko hänkin kyllästynyt siihen ,että asioita vatvotaan koko ajan.Taas naisella oli tavaroita ympäriinsä.