BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Paljon arvioitte että talossa on neliöitä?
Itse veikkaan 75-80m2
Käsittämättömän huono veikkaus. Ainakin 150 m2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Krisun tyttöystävä ajattelee Krisun kiinnostuksesta talon miesväkeä kohtaan? Kaikkia muita paitsi Villeä suudellut ja Helmeri selvästi kiinnostaa.
Miksi se nyt läpästä suuttuisi?
Entä jos pussailisi talon naisten kanssa? Ihan varmasti tälläkin palstalla olisi haukuttu Krisu pettäväksi siaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän Tarina valehtelee tuosta hänen nimestään? Hänen facebookissa on päivitys jossa kertoo että hänen uusi nimi on Tarina.
Narsismi ja huono itsetunto. Luultavasti kiusattu ja jäänyt ilman huomiota lapsena mistä seurannut myös hänen olemattomat sosiaaliset taidot.
Tai saanut kaiken aina periksi ja kaikki tehty hänen mielensä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Muakaan ei Tarina ärsytä yhtään. Toivon ettei lähtis talosta.
Eikö edes se että kesken bileidenkin hänen oli pakko alkaa valittaa omasta epävarmuudestaan ja ulkopuolisuuden tunteesta pilaten samalla muiden tunnelma? Tai se kun hän puhuu ihan ristiin miten itse toimii? Tai että hän vaatii muita muuttamaan huumorintajuaan, äänensävyään ja sanavalintoja hänen seurassa? Tai eikö edes "vau miten ihanaa! mä oon oikeesti ihan superkiitollinen tästä! tosi hieno kysymys! mä oon niin innoissani! mua jännittää! ii vau jee superkivaa jeejee mä oon niin kiitollinen musta tää on niin mahtavaa!"
Minusta hän on ihan todella rasittava ja raskas ihmistyyppi
Ärsyttää yhtä paljon Helmerin ja Anun nyhjäys.
Ihan sama mulle kun seksi viltin alla.
Kumpaakaan ei jaksa katsoa.
200 neliötä. Tuokin voi olla alakanttiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän Tarina valehtelee tuosta hänen nimestään? Hänen facebookissa on päivitys jossa kertoo että hänen uusi nimi on Tarina.
Miksi itse valehtelet?
Tarina on muuttanut sukunimeään, ei etunimeään. On puhunut nimenvaihdosta talossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
anu ja helmeri on kun nukkeja, jotka on juuri ja juuri saatu ohjelmoitua reagoimaan pikkasen ihmisten puheeseen, mutta eivät itse osaa muodostaa puhetta eikä omia ajatuksia. Jonkun eläväisen kumppanin "leluksi" sopisivat.. yhdessä ne ei sais mitään aikaan.
Barbie ja Ken. Hemuli etenkin näyttää 80-luvun Keniltä.
Ollaakseen barbie pitäs olla muodot ja iloinen ilme ja mieli. Anulla ei ole. Hän on lauta ja nyrpeä naama.
Siellä joku kateellinen läski taas katkerana.
Rakennusmestari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan 75-80m2
Veikkaisin että lähemmäs 200m2.
Olin ensin sen kannalla, että Jukka noista kolmesta häätöön, mutta nyt tuntuu siltä, että Ville sais melkein lähteä. Hänen korttinsa on nyt nähty. On tietyt järkähtämättömät mielipiteet ja nyt näyttää itsekin jo tosi kyllääntyneeltä menoon. Tuskin innostuu keskustelemaan avoimemmin mielin enää jatkossa. Enkä usko, että lähentyy muiden asukkaiden kanssa tuon enempää. Missio oli tuoda omaa Jeesus-sanomaa eikä tutustua tasavertaisina. Kohtelee muita opetuslapsinaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko että Helmeri on koskaan sekstannut, tulee hänestä sellainen neitsytmäinen vaikutelma.
Et ole ainoa joka on huomannut saman asian. Helmeri ei osaa edes suudella. Anu ei vastaa suudelmaan, koska Helmeri on kokematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinalla on paljon enemmän annettavaa taloon kuin Jukalla! Myös enemmän kuin Villellä. Ville tai Jukka kumpi tahansa voi lähteä.
Tarinan anti on saman asian jankuttamista. Ei tuota enää jaksa. Ankea ihminen.[/quote
Asiaa! Miten kukaan jaksaa enää kuunnella/katsella tota naista viikosta toiseen???
En haluaisi että Jukka lähtee. Vaikka on iljettävä niin tuo silti sisältöä sikarikerhoon.
Eikö toi Tarina nyt tajua, että muidenkin pitäisi valmistautua iltaan? Hän vain olettaa, että häntä täytyy palvella ensin ja muut tekee mitä ehtii. Todella itsekästä ja rasittavaa toimintaa.
Rakennusmestari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan 75-80m2
Oletko katsonut pohjapiirroskuvan?
Vierailija kirjoitti:
Mua hämää kun Anu ja Helmeri näyttävät aivan samalta. Voisivat olla sisko ja veli. Olen kyllä kuullut teoriasta, että ihmiset rakastuvat omaan kuvaansa eli tuntevat vetoa sellaisiin ihmisiin, joiden piirteet muistuttavat omia piirteitä, mutta on tuo silti jotenkin outoa, että noin läpinäkyvästi samannäköiseen ihastuu!
Naimanaamat🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko että Helmeri on koskaan sekstannut, tulee hänestä sellainen neitsytmäinen vaikutelma.
Et ole ainoa joka on huomannut saman asian. Helmeri ei osaa edes suudella. Anu ei vastaa suudelmaan, koska Helmeri on kokematon.
Miksi puhutte asioista kun ette tiedä mistä puhutte?! Helmeri on ihan itse sanonut että kaksi pitkää parisuhdetta takana. Toinen ainakin kesti 7 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan 300 m2.
Ei missään nimessä ole noin paljoa =D
Miksi se nyt läpästä suuttuisi?