BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se tuli Hermelin omasta suusta, hän EI OLE IHASTUNUT Anuun.
Tuohan nyt ollut aivan päivänselvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on kaukana kauniista kuten joku väitti. Synkän ja aneemisen näköinen. Huono tukka ja silmäpussit vaikka on vasta kolmekymppinen. Jollain suhteilla päässyt taloon , kait mielenkiintoisempia siellä hakemuksissa oli.
Meikattuna Mira on talon nätein, Tarina myös. Kroppa on kaikilla huono, mutta eihän tuo missikisa ole. Hyvä että on normaaleja naisia eikä peili mukana käveleviä.
Olen ihmetellyt tätä Anun ns. kauneutta. En ääneen, mutta kun täällä jaksetaan hänestä kaunottarena puhua.
Verrattuna kokonaisuutena muihin. Anulla on ainoa hyvä tasapainoinen kroppa. Millalla on parhaat hiukset ja iho (hienoa että sai sen kuntoon). Mira naamasta söpöin kun saisi ruokatottumukset kuntoon ja röökin pois (ihon kunto ja kilot). Tarinan kasvonpiirteet jopa mallimaisen kauniit kun ei puhu kiihkeästi tai toljota tyhjyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
anu ja helmeri on kun nukkeja, jotka on juuri ja juuri saatu ohjelmoitua reagoimaan pikkasen ihmisten puheeseen, mutta eivät itse osaa muodostaa puhetta eikä omia ajatuksia. Jonkun eläväisen kumppanin "leluksi" sopisivat.. yhdessä ne ei sais mitään aikaan.
Barbie ja Ken. Hemuli etenkin näyttää 80-luvun Keniltä.
Ollaakseen barbie pitäs olla muodot ja iloinen ilme ja mieli. Anulla ei ole. Hän on lauta ja nyrpeä naama.
Muakaan ei Tarina ärsytä yhtään. Toivon ettei lähtis talosta.
Vierailija kirjoitti:
Eniten talossa turvonneet (ei järjestyksessä):
-. Milla
- Mira
- Tarina
- Tupu
Mirahan on ihan selvästi hoikistunut, varsinkin kasvoista. Puhuneetkin, että Miran vyön voi laittaa kireämmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on kaukana kauniista kuten joku väitti. Synkän ja aneemisen näköinen. Huono tukka ja silmäpussit vaikka on vasta kolmekymppinen. Jollain suhteilla päässyt taloon , kait mielenkiintoisempia siellä hakemuksissa oli.
Meikattuna Mira on talon nätein, Tarina myös. Kroppa on kaikilla huono, mutta eihän tuo missikisa ole. Hyvä että on normaaleja naisia eikä peili mukana käveleviä.
Olen ihmetellyt tätä Anun ns. kauneutta. En ääneen, mutta kun täällä jaksetaan hänestä kaunottarena puhua.
Verrattuna kokonaisuutena muihin. Anulla on ainoa hyvä tasapainoinen kroppa. Millalla on parhaat hiukset ja iho (hienoa että sai sen kuntoon). Mira naamasta söpöin kun saisi ruokatottumukset kuntoon ja röökin pois (ihon kunto ja kilot). Tarinan kasvonpiirteet jopa mallimaisen kauniit kun ei puhu kiihkeästi tai toljota tyhjyyteen.
Ei kiihkeästi puhuminen ja tyhjään toljottaminen vaikuta kasvonpiirteisiin mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Paljon arvioitte että talossa on neliöitä?
Itse veikkaan 75-80m2
Reilusti isompi, 160 ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tupu hoitaja? Jotenkin tuo turha touhuaminen pitkin pöytiä tuo mieleen synnärillä yhden hoitsun kenen jälkeen joutui toinen aina tulla tekemään samat jutut. Tukka oli sotkunutturalla ja katseli lasit nenällä että lisämaitoa ei voi antaa, yritä imettää vielä. Nauraa rätkätti lasikopissa kun vauvat huusi vauvalassa.
Kyllä kertoi lähihoitaja olevansa
Tupu sosionomi ja todennäköisesti toiminut sossuna ja n 8 v lastentarhanopettajana.
Kun Tupu itse kertoi olevansa lähihoitaja, miksi väittää ettei olisi, kai sen nyt itse tietää :D
Jukka kotiin! Toivon todellakin, että Jukka kotiin, muuten tässä maailmassa ei ole oikeutta, Eevis haukuttiin pataluhaksi ja tuosta limanuljaskasta vaan tykätään, vaikkei ole edes mitään järkevää sanottavaa mihinkään.
Miksiköhän Tarina valehtelee tuosta hänen nimestään? Hänen facebookissa on päivitys jossa kertoo että hänen uusi nimi on Tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tupu hoitaja? Jotenkin tuo turha touhuaminen pitkin pöytiä tuo mieleen synnärillä yhden hoitsun kenen jälkeen joutui toinen aina tulla tekemään samat jutut. Tukka oli sotkunutturalla ja katseli lasit nenällä että lisämaitoa ei voi antaa, yritä imettää vielä. Nauraa rätkätti lasikopissa kun vauvat huusi vauvalassa.
Kyllä kertoi lähihoitaja olevansa
Tupu sosionomi ja todennäköisesti toiminut sossuna ja n 8 v lastentarhanopettajana.
Kun Tupu itse kertoi olevansa lähihoitaja, miksi väittää ettei olisi, kai sen nyt itse tietää :D
Voi olla sekä lähihoitaja, että sosionomi/lastentarhanopettaja.
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan 75-80m2
Musta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ei Tarina ärsytä mua jopa viihtyisin Tarinan seurassa. Ääniä Tarinalle ja jompikumpi pojista himaan .
MIehet ovat olleet kuitenkin tiimipelaajia, mutta Tarinan ainoa tarjonta on ollut valittamista ja itsestään puhumista. Missä todellinen kanssakäyminen toisten asukkaiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mammat :D
Teille tekis hyvää tunti päivässä Yliksellä.
Sehän on internetin vihoviimeinen likakaivo.
Luulin että se on Vauva.fi ja siksi tulin tänne. Aika hyvin on odotukset täyttyneet.
Täällä ei sentään jaeta seksikumppaneista tai muista ihmisistä salaa otettuja kuvia.
Mitähän Krisun tyttöystävä ajattelee Krisun kiinnostuksesta talon miesväkeä kohtaan? Kaikkia muita paitsi Villeä suudellut ja Helmeri selvästi kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten talossa turvonneet (ei järjestyksessä):
-. Milla
- Mira
- Tarina
- Tupu
Mirahan on ihan selvästi hoikistunut, varsinkin kasvoista. Puhuneetkin, että Miran vyön voi laittaa kireämmälle.
Batteryn ja kebabin pois jääminen tehonnut.
Vierailija kirjoitti:
Osaako kukaan sanoa miksi 24/7 näkyy Ruudun kännysovelluksessa paljon paremmin kuin tietokoneen kautta? (Sama netti molemmissa.) Tietokoneella videossa vilkkuu koko ajan ne latauspallurat ja välillä pätkiikin.
Mulla kännyllä tökkii. Liian paljon katsojia.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän Tarina valehtelee tuosta hänen nimestään? Hänen facebookissa on päivitys jossa kertoo että hänen uusi nimi on Tarina.
Narsismi ja huono itsetunto. Luultavasti kiusattu ja jäänyt ilman huomiota lapsena mistä seurannut myös hänen olemattomat sosiaaliset taidot.
Anu on talon tylsin asukas. Ei mitään syytä pitää talossa.
Itse veikkaan 75-80m2