BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kristianko meinasi päästä vauhtiin? "mulla ei oo koskaan ollut oma sormi mun perseessä" "mulla ei oo koskaan ollu mun nyrkki toisen perseessä". Mutta muut tylsänä keskeytti tämän :,D
Korjatkaa jos oli joku toinen, kun kuuntelin vain taustalla sitä juttua.
Vierailija kirjoitti:
Miten 30 v akalla voi olla noin ohuet hiukset ja vähän moraalia
MISSÄ ITSENSÄ ARVOSTUS 😂😂😂
Seksiaddikti on seksiaddikti. Hän ottaa mitä haluaa. Varmaan on pari tai kolme seksisuhdetta samaan aikaan.
Mullakin tuli mieleen tänään päivällä, että eevistä on hyväksi käytetty. Nousi mieleen jo ennen noita puheita.
Tupulla vaikutti kaksi annosta. Puhunut viimeisen tunnin aikana enemmän kuin 1,5 viikon aikana yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis on varmaan perverssein ihminen jonka tiedän
Tuskinpa. Jos joku mies kertois vastaavaa niin hän saisi muilta miehiltä vain ihailevia katseita että uu mikä uros kun on saanut niin paljon naista ja erilaisia kokemuksia. Nyt kun nainen kertookin vastaavista kokemuksistaan niin sitä pidetäänkin ällöttävänä.
Toki tuosta porukasta ei miehetkään kerro tuollaisia juttuja, ainakaan tässä leikissä, mutta tuon ulkopuolella aika pervot jutut niilläkin.
Sä oot yhtä sekasin kun Peevis:O
Sössssööössöööööö kirjoitti:
Älykästä esittävä julkeuteensa kaatuva huorrrrra
NYT PIENTÄ RAJAA NÄIHIN JUTTUIHIN. MITÄ PERSUNAISVIHAAJIA TE OLETTE? TUO EDELLÄ LAUSUTTU ON RIKOS.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli mieleen, että onkohan Eevistä huväksikäytetty lapsena tai nuorena? Joskus hyväksikäyttö voi aiheuttaa estotonta seksikäytöstä ja ihminen hakee sillä seksillä huomiota ja on oppinut, ettei hänellä oikein ole ihmisarvoa ilman seksijuttuja.
Mahdollista on. Mulle tulee mieleen yksi ystäväni ja hänen käytöksensä parikymppisenä. Häntä oli sukulainen käyttänyt lapsena hyväksi. :/
Vierailija kirjoitti:
Anaalia harrastaa myös heterot. Monet ottavat m....nan nk suihin ja sillä hepulla tulikin k....sta kun piti tulla spermaa.
Itse en pysty ottamaan nk suihin. Tulee oksennus. Anaali taas epämiellyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Jukan ilme Eeviksen anaaliseksistä elokuvaa katsellessa ja suuhun kusemisesta.
Vaikuttaa siltä, että Jukka on tottunut olemaan se pervompi osapuoli.
Nyt tulee ihan uusi hämmentävä kokemus Jukalle.
:D
Vierailija kirjoitti:
Voi helkkari tota eevistä, tässäkin 2/3 liittyy seksiin.
Eikö toi oikeesti tajua että kaikki menee telkkariin
Tajuaa, mutta ei välitä.
Kinky.
Mies32vuotta kirjoitti:
Ymmärrän täysin miksi Eevis on valittu mukaan taloon.
Aina pitää olla mukana yksi vajaa älyinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten 30 v akalla voi olla noin ohuet hiukset ja vähän moraalia
MISSÄ ITSENSÄ ARVOSTUS 😂😂😂
Seksiaddikti on seksiaddikti. Hän ottaa mitä haluaa. Varmaan on pari tai kolme seksisuhdetta samaan aikaan.
No jos kristallipallosta lähdetään katsomaan niin sulla on varmaan sormi molemmissa sieraimissa.
Tupu sano v....tti. ei näin
Vierailija kirjoitti:
Tupu sano v....tti. ei näin
V... ttu
Kyllä kakkaa tulee aina pi**ppeliin anaaliseksissä. Ja tässä tapauksessa varsinkin kun nainen ei ole anustaan viikkoihin pessyt.
Mensan testiin osallistuminen tulee romahtamaan Suomessa.
Sössssööössöööööö kirjoitti:
Älykästä esittävä julkeuteensa kaatuva huorrrrra
Pienimunaisia tyhmiä miehiä pelottaa heeidän yläpuolella älyllisestikin oleva seksuaalinen nainen...miten muuten näitä voi tulkita??
Vierailija kirjoitti:
Anaalia harrastaa myös heterot. Monet ottavat m....nan nk suihin ja sillä hepulla tulikin k....sta kun piti tulla spermaa.
Itseasiassa ei mitään ihmeellistä
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli mieleen, että onkohan Eevistä huväksikäytetty lapsena tai nuorena? Joskus hyväksikäyttö voi aiheuttaa estotonta seksikäytöstä ja ihminen hakee sillä seksillä huomiota ja on oppinut, ettei hänellä oikein ole ihmisarvoa ilman seksijuttuja.
Mulle tuli mieleen kans. Aika surullista. Hakee epätoivoisesti hyväksyntää miehiltä, ja luulee tuolla tavalla saavansa sitä.
Voi myös olla että ei ole lapsena saanut aitoa hyväksyntää, ja itsetunto on tosi huono.
Ymmärrän täysin miksi Eevis on valittu mukaan taloon.