BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Montako tuo Krisu on juonu? Miten se voi olla noin päissään?
Kaksi juomaa per nuppi saivat. Keltä kaikilta se on ostanut?
Helmeriltä ainakin yhden juoman ja jääkaapista otti siiderin, kun kukaan ei sitä tunnustanut omakseen (maksoi yhteiseen rahnakassaan 4 kolikkoa)
että ainakin neljä pientä tölkkiä on menynyt
Vierailija kirjoitti:
anu siellä jo tarjoilee peppua parin drinkin jälkeen, nyt sitä viinaa.
Äiti ihminen kotiin lastensa luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi juomaa per nuppi saivat. Keltä kaikilta se on ostanut?
Helmeriltä ainakin yhden juoman ja jääkaapista otti siiderin, kun kukaan ei sitä tunnustanut omakseen (maksoi yhteiseen rahnakassaan 4 kolikkoa)
että ainakin neljä pientä tölkkiä on menynyt
Eihän se sitten ole kuin pikkuhiprakassa, eli vain hieman rentoutuneessa tilassa. Ilmeisesti on tuollainen silloin kun ei esitä, huhhuh.
Krisu herää Tupun vierestä huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Krisun osuus viikkotehtävässä oli todella stressaava. En ihmettelisi, vaikka paineet nyt vähän purkautuisivat. Niin ja viikkotehtävänhän hän veti ylivertaisen upeasti!
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelin.. Tykkään kyllä Krisusta mut vähän nyt omituinen meininki. Eikö nää saanut jokainen tyyliin yhen siiderin per naama, joista Krisu osti absolutistien siiderit itelleen. Vai saiko nää enemmänkin jotain, mennyt vaan multa ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa rakkaat katsojat minulle tiivistelmä, mitä tuolla on kuudessa tunnissa tapahtunut, kun olen poissa ollut?
Tehtävä ilmeisesti vielä jatkuu kolmella ihmisellä?
Mutta miksi Krisu jne eivät ole saunassa, jotkut on?
Onko Krisu pöhnässä?Ite oon tässä nyt tunnin verran ollut.
Juomat loppu, niin ei jengiä huvita kuivin suin istua saunassa tai paljussa. Näin mä ymmärrän tilanteen, eipä sitä ääneen ole sanottu.
Krisu on pienessä pierussa. Viinaa tekee lisää mieli ja jengi ravaa pk-huoneessa sitä lisää pyytämässä hänen mielikseen. Krisu kiroilee ja on semiääliö.
Kiitos.
Ketkä muut on juoneet kuin Krisu? Näyttää muita juopuneemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi tuo asukkaista uusia piirteitä esiin, siksi se olisi hyvä tuollaiseen jäyhään suomalaiseen joukkoon. Muuten tästä tulee tylsää katsotavaa.
Ehdottomasti lisää alkoholia asukkaille,
alkoholi tuo jokaisesta uusia piirteitä esille, joipa sitä tai seurasipa selvin päin toisten touhuja.
En minä ainakaan halua äänestää ketään voittajaksi ellen tiedä, kuinka hän käyttäytyy päihtyneenä tai kuinka suhtautuu päihtyneisiin. Todelliset luonteet tulee esille kummallakin tavalla.
Kohta tapahtuu, asukkaitten pitää mennä olohuoneen puolelle/ulos. Eivät pääse vessaan eikä keittiöön. Huh, ihan tässä jännittää :)
tänää on bileeT, kaikku ulos ja pari ovea menee kiinniö?
Tarinan tissit ja Timon peba bongattu!
Vierailija kirjoitti:
tänää on bileeT, kaikku ulos ja pari ovea menee kiinniö?
Jep! Ilmeisesti viimein saadaan viinaa keittiöön
Tuleeko joku yllätysesiintyjä?
Jumalauta tuo Mira huutaa, aivan kamala tyyppi.
Miks Kevin, Kimmo ja Jukka suunnittelee yhdessä pk-huoneeseen menoa?
Kertokaa ummikolle, mitä kaikkee tällaisissa juhlissa on nähty? Nyt on tuskin ryyppybileitä luvassa, mikä tuo jonkun mainitsema yllätysesiintyjä on?
Jukka mulkoilee Krisua usein, on siis jo aiempinakin päivinä mulkoillut salaa. Olen huomannut ettei pidä siitä, ei Krisukaan siitä sen puoleen, mutta Krisu ei ole petollinen.
Lipevä ääliö toi Jukka.
Muut kiusoittelee Millaa kun levittelee haarojaan koko ajan, Kimmo: "Millasta ei tuu ekana naama mieleen ku miettii", kaikki nauraa :D
Huumorista kuullut koskaan?
Voi olla hitunen sisäistä bitäkin, mutta uskoisin silti, että 95 % tuosta läpänheitosta ja pelleilystä on vain huumoria, yhteyden hakemista ja läheisyyttä.
Mieluummin tuota katsoo, kuin jörrikkämiesten leikkipaineja.