Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
15481/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tänään ei tule kunnolla alkoholia sitä haluaville asukkaille, niin peruutetaan kaikki Ruutu+, eiks jeh?

Peruutan ruutu+ tilauksen jos noille tulee jotku ryyppybileet, vaikka nauttisin kyllä siitä, kun Krisu paljastaa todellisen luonteensa kaikille kun päihtyy, mutta ei, siltikään en jaksaisi katsoa.

Vierailija
15482/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu on pihi jätkä ei maksanut vielä Helmerille jos tarviikin itse niitä myöhemmin kaljan ostoon?Ei sillä nyt niitä ihan kymmeniä ole.

Krisu vaikuttaa sellaiselta, joka pummii muilta ja on valmis juomaan muiden jämät. Oliko mukana siinä keskustelussa, missä Milla (?) kertoi pöllineensä tupakalla olijoiden juomia ja sanoiko Krisu asiaan jotain kannustavaa tai paheksuvaa? En ihmettelisi, vaikka Krisu olisi tehnyt viinanhimossaan vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15483/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo Krisun luonne tulee esiin kun ottaa vähän eli just tuollainen vit..ärsyttävä joka luulee olevansa porukan "hauskin" mies!

Sen tarve olla koko ajan äänessä. Sikarikerhon kokoontumisessakin toisinaan piipahtanut esiin.

Helmeri tai Kimmo heittää jonkun jutun ilmoille, niin se kovaan ääneen alkaa toistamaan sitä. Nauraa eniten päälle ja on olevinaan niin pirun hauska. Mielellään läyhäis, mutta muut ei lähde siihen mukaan.

Nyt pikkuhumalassa alkaa vänkää entistä hanakammin ja kiroilu alkaa kuulostamaan entistä agressiivisemmalta. Anu jo sille pariin kertaan huomauttanut tuosta suullisesta annista.

Ra-sit-ta-va känniääliö. Juu, lisää alkoholia vaan, jospa jengillä pikku hiljaa silmät aukeis Krisusta.

Vierailija
15484/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukka on ärsyttävä pomottaessaan palvelijoita. Ärsyttäviä pyyntöjä. Ja näsäviisas.

Älykäs voi näytellä tyhmää mutta ei päinvastoin. Eli Jukka oisi vaan omana itseään. Joku häviää geenilotossa.

Voi ku olette tosikkoja. Tyhmät ei tajua ei se mitään. Koittakaa tsempata

Hyvää päivän jatkoa. Kyllä se siitä😉

Vierailija
15485/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nuo oikeesti muka jonkun Viking buffetin tyyppisen illallisen, vai onko se joku vitsi? Kai sinne viiniä ja olutta sitten tulee myös.

Vierailija
15486/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tänään ei tule kunnolla alkoholia sitä haluaville asukkaille, niin peruutetaan kaikki Ruutu+, eiks jeh?

Peruutan ruutu+ tilauksen jos noille tulee jotku ryyppybileet, vaikka nauttisin kyllä siitä, kun Krisu paljastaa todellisen luonteensa kaikille kun päihtyy, mutta ei, siltikään en jaksaisi katsoa.

Mikä hänen todellinen luonteensa sitten on?

Vierailija
15487/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa rakkaat katsojat minulle tiivistelmä, mitä tuolla on kuudessa tunnissa tapahtunut, kun olen poissa ollut?

Tehtävä ilmeisesti vielä jatkuu kolmella ihmisellä?

Mutta miksi Krisu jne eivät ole saunassa, jotkut on?

Onko Krisu pöhnässä?

Vierailija
15488/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin et Krisun habitus oli tarkoituksella tuonne valittu mutta sehän on oikeesti jäänyt Irwin Goodman aikaan🤣

Vierailija
15489/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka kysyy Helmeriltä, voiko palavan sydämen sammuttaa vaahtosammuttimella.

Jukka on rakastunut.

Vierailija
15490/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo jo kyselee Helmerin kulllin kokoa. Ja lipoo samalla huuliaan.

Vierailija
15491/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hänen todellinen luonteensa sitten on?

Rääväsuinen, junttimainen, sovinistinen pummi, joka on valmis tekemään ihan mitä tahansa voittaakseen, ei mikään mukava heppu loppuenlopuksi.

Vierailija
15492/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin et Krisun habitus oli tarkoituksella tuonne valittu mutta sehän on oikeesti jäänyt Irwin Goodman aikaan🤣

MINÄ kutsuin sitä vara-Irwiniksi jo ensimmäisenä iltana. Löytyy tämän ketjun alkupäästä.

Vierailija
15493/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tehtävä mennä läpi ainakaan Villellä ja Eeviksellä. Mitenkäs Helmeri, onko käynyt saunomassa ja poreammeessa? Onko saunassa ollessa tehnyt selvästi hommia, eikä vai nautiskellut ja jutellut?

Vierailija
15494/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

anu siellä jo tarjoilee peppua parin drinkin jälkeen, nyt sitä viinaa.

Vierailija
15495/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa rakkaat katsojat minulle tiivistelmä, mitä tuolla on kuudessa tunnissa tapahtunut, kun olen poissa ollut?

Tehtävä ilmeisesti vielä jatkuu kolmella ihmisellä?

Mutta miksi Krisu jne eivät ole saunassa, jotkut on?

Onko Krisu pöhnässä?

Ite oon tässä nyt tunnin verran ollut.

Juomat loppu, niin ei jengiä huvita kuivin suin istua saunassa tai paljussa. Näin mä ymmärrän tilanteen, eipä sitä ääneen ole sanottu.

Krisu on pienessä pierussa. Viinaa tekee lisää mieli ja jengi ravaa pk-huoneessa sitä lisää pyytämässä hänen mielikseen. Krisu kiroilee ja on semiääliö.

Vierailija
15496/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmerin pitää antaa sylitansseja.

Vierailija
15497/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Hemmi <3

Mä tykkään siitä aina vaan enemmän, kunnon heittäytymistä

Vierailija
15498/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristian on tylsä noiden juopon sönkötystensä kanssa.

Vierailija
15499/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu vetää jo röökiä siellä. Lisää juomaa Anulle niin alkaa tapahtumaan!

Vierailija
15500/90773 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu aikoo penetroitua Helmeriin seuraavan kerran kun ovat saunassa. Krisu käski Helmeriä laskemaan housut alas ja hyppäämään syliinsä istumaan, Jukka keskeytti touhun.

Ketju on lukittu.