BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Tais jukka ja eevis sössiä tän tehtävän taas.
Yllätys, oliko taas reva levällään?
Alkanut ärsyttää tuo Krisun läyhääminen!!!
Minusta on mielenkiintoista ja erityisesti kunnioitettavaa, etteivät Helmeri ja Kevin ole saaneet vielä yhtään nimeämispistettä. Helmerin kohdalla se tuntuu hyvin ymmärrettävältä, mutta että myöskään Kevin ei ole ärsyttänyt muita edes yhden pisteen verran. Nämä kaksi ovat keskenään erilaisia, mutta ilmeisesti hyvin mukavia asuinkumppaneita. Itse jos olisin tuolla, niin saisin hurjan äänisaaliin muilta asukkailta jo ensimmäisellä viikolla. Uskon olevani sen verran ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Alkanut ärsyttää tuo Krisun läyhääminen!!!
Muija tainnut sen tuonne ilmoittaa🤣
Timo viihtyy Tarinan seurassa.
Krisu taas huutelee viimeisiä alkoholeja talossa vaikka tuntuu olevan jo hyvässä päihteessä.
Älyllistä seuraa tuolla Kimmo, Eevis, Timo, Tarina, Kevin ts samalla aaltopituudella
Timo on kunnon namedroppaaja!
Kehua retostaa tuolla altaassa kaikki linnanjuhlansa ja bryan adamsin kanssa puskapissalla käymisensä, Kurt cobainit ja kaikki on hänen kavereitaan.
Mä en tahdo saada ton Kevinin puheesta välillä mitään selvää.
Vierailija kirjoitti:
Ville jankkaa uskostaan ja alkon lopettamista keittiön pöydän äärellä punaviinistä nauttivalle Timolle. Ville on rasittava!
Paasaajat ovat aina rasittavia. Miksi yrittää muuttaa jotain toista, kun totuus on, että vain itseään voi muuttaa. Villellä on sillä saralla vielä paljon tehtävää. 🥳
Olisi ihan hauska nähdä tuo viinanhimoinen päissään. Millainen silloin on.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tahdo saada ton Kevinin puheesta välillä mitään selvää.
Läppäisis Timo sitä, ei jaksa tuota hermis-falsettia.
Ville on jo ihan täynnä tuota älytöntä ryyppäämistä. ;)
Krisu pyysi muuttamaan veden viiniksi ja aika kiukkusesti Ville vastas, että EI ONNISTU! (ei edes yrittänyt, mokoma)
Joo Krisun luonne tulee esiin kun ottaa vähän eli just tuollainen vit..ärsyttävä joka luulee olevansa porukan "hauskin" mies!
Vierailija kirjoitti:
Joo Krisun luonne tulee esiin kun ottaa vähän eli just tuollainen vit..ärsyttävä joka luulee olevansa porukan "hauskin" mies!
Toivottavasti alkaa huor*tella Millaa ja Miraa ja homotella Keviniä ja Kimmoa. :)
Vierailija kirjoitti:
Krisu taas huutelee viimeisiä alkoholeja talossa vaikka tuntuu olevan jo hyvässä päihteessä.
Jos on noin viinan perään niin ehkä olis kannattanut jäädä vain sinne Kallion baarehin.
Taas toi yx juntti pitää jalkaa ruokapöydällä.
Krisu on pihi jätkä ei maksanut vielä Helmerille jos tarviikin itse niitä myöhemmin kaljan ostoon?Ei sillä nyt niitä ihan kymmeniä ole.