BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, mitä palsta tylsimykset ajatteli äänestäessään Eeviksen vip asiakkaaksi?
Työntekijänä sen olis kerrankin nähnyt liikkeesä, kun Krisu sitä olis tuolla juoksuttanut.
Tänään oli lehdessä juttua, että ohjelmaan liittyvät yleisöäänestykset on pelkkää silmänlumetta ja ohjelman käsikirjoittaja/ohjaaja/tuottaja tmv. porukka tekee nuo päätökset vaikka niistä muuta väitetään ja annetaan ymmärtää. Kysymys siis kuuluu, mitä nuo tylsimykset ajatteli päättäessään, että Eevis laitetaan vip asiakkaaksi?
Vaikkakin niin olis.
Tässä ketjussa oli äänestys eevis-jukka. Eevis sai ketjussa suuren osan äänistä. Eikä kaikki välttämättä edes äänestäneet siellä sivuilla.
Että kyllä palstan tylsimykset halusi Eeviksen myös vip-asiakkaaksi. Kansaa tässä järjestelyssä on ainakin kuultu. Valitettavasti.
🤣 Hups ! Sekoititko nyt kansan ja katsojat ?
Hups! En sekoittanut. Väännän nyt tosikolle rautalangasta: katsojat ovat myös kansaa. Koko kansastahan tässä ei ollut mainintaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarina ei osaa laulaa,
Tarina ei osaa soittaa,
Tarina ei osaa tanssia,
Tarina ei osaa räpätä,
Tarina ei osaa vitsejä,
Tarina ei osaa komiikkaa,
Tarina ei osaa stand uppia,
Tarina ei osaa esittää eläimiä,
Tarina ei osaa imitoida eläimiä,
Tarina ei osaa runoilla,
Tarina ei osaa improta.
-Ei se kuuluisa ilmaisutaidon lukio taida kovin kummoinen olla?
No minusta taas lukio on onnistunut vähän liiankin hyvin kun Tarina ei muuta teekkään kuin ilmaisee itseään aamusta iltaan. Fakta nyt vaan on se että taidoista viis, menestyksen avain on se että ilmestyy paikalle. Tämä Woody Allenin viisaus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi eevis haluaa aina maistaa Helmerin alkoholijuomia.
Onko se liian vaikeaa ottaa itselle samaa juomaa. Kovat on ollu ämmmällä puheet viihteellä käymisestäkin, mutta nyt näkyy olevankin absolutisti.
Ihme pälli.
En pysty pitämään älykkäänä ihmistä joka kirjoittaa tai puhuu noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ulkonäöstä välttämättä haluat puhua, niin minusta kyllä Eevistä kauniimpia ovat Anu, Mira ja Milla.
Tämä on ihan makuasia. Minusta kaunein on Eevis ja toinen ihan ok on Anu.
Eeviksellä näky yöllä, kun jukkaa liehitteli, vatsalihakset. Ihmettelin, että miten tuolla lapamadolla voi olla noinkin treenattu kroppa?
No niin katoin minäkin että what??
No mikä ihme siinä on, että Eeviksellä on hyvä timmi kroppa missä näkyy vatsalihakset jos on harrastanut 15 vuotta tanssia ja myös opettaa sitä. Hitto täällä on yksinkertaista porukkaa. Ei kai se, että talossa makaa tarkoita etteikö ulkomaailmassa tekisi muuta.
Kyllä toiset jaksaa urheilla mitta muuten kyllä ovat laiskoja. Itsensä eteen tehdään töitä mutta ei silti jakseta kokata tai siivota.
Ei siis auta vaikka olisi keho kuinka kunnossa
Yhdenkään vip -vieraan kasvojenilmeistä päätellen Tarinan ja Kevinin musiikki- tai tanssi- tai sirkusesitykset eivät todellakaan olleet viihdyttäviä tai nautinnollisia.
Miksi siis lässyttää tuollaista potaskaa päällikölle??
Vierailija kirjoitti:
Ai sinäkin? Oon kuullu vissiin kymmenen ihmisen kertovan tän ja lukenu vähintään yhtä monta kertaa facesta jne
Taitaa olla tosi yleinen tai sitten kaikki jonossa olleet kertoo netissä.
:D
Tämä missä minä olin läsnä, tapahtui läntisessä Suomessa ja aikaa tapahtuneesta on jo vierähtänyt.
Ei ole tapahtunut minun kuulteni kuin yhdesti.
Uskon, että jollekin joka on pikaruokalassa töissä, voi näitä asiakkaita sattua kohdalle vaikka joka viikko.
Paljonko kokoomuslainen potkulautailija tänään juonut?
Vierailija kirjoitti:
mikä toi biisi on mitä timo soitteli 2 lähetyksessä kello 18.32? Tulen hulluksi jos en saa tietää.
oisko jotain gary moorea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinäkin? Oon kuullu vissiin kymmenen ihmisen kertovan tän ja lukenu vähintään yhtä monta kertaa facesta jne
Taitaa olla tosi yleinen tai sitten kaikki jonossa olleet kertoo netissä.
:D
Tämä missä minä olin läsnä, tapahtui läntisessä Suomessa ja aikaa tapahtuneesta on jo vierähtänyt.
Ei ole tapahtunut minun kuulteni kuin yhdesti.
Uskon, että jollekin joka on pikaruokalassa töissä, voi näitä asiakkaita sattua kohdalle vaikka joka viikko.
Urbaanilegendaa! Kerrottu jo vuosia.
Sääli että tehtävä taitaa olla kosahtanut jo, Krisun valtavasta panoksesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
No minusta taas lukio on onnistunut vähän liiankin hyvin kun Tarina ei muuta teekkään kuin ilmaisee itseään aamusta iltaan. ---
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi eevis haluaa aina maistaa Helmerin alkoholijuomia.
Onko se liian vaikeaa ottaa itselle samaa juomaa. Kovat on ollu ämmmällä puheet viihteellä käymisestäkin, mutta nyt näkyy olevankin absolutisti.
Ihme pälli.En pysty pitämään älykkäänä ihmistä joka kirjoittaa tai puhuu noin.
yhyy.
Eeviksen höpinä työehtosopimuksesta itsekästä paskaa.
Tavoite pilata tehtävä että pääsee taas saamaan pilluaan kutiavaksi..
Vierailija kirjoitti:
On tuo Tarina aika kakara, kyllä.
Kenenkään kakarat ei oo noin sekopäitä.
Voi ei Krisu - pysy nyt lestissäs!!!!!
Helmeri alkoi säveltää uutta työttömiä halveksuvaa kipaletta?
Alkaa ärsyttää, jos Krisua suositaan jatkossakin tuotannon toimesta. Krisua on promottu ensi jaksosta lähtien. Ja nyt saa toimia päällikkönä. Toivottavasti Krisukin laitetaan jatkossa tiukille tai ohjelmasta menee maku.
Joku kuulostaa ihan Tarja Haloselta 🤔
Eivät AINA.