BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Niimpä. Tarina taas prassailee, narsisti!
Kenen luvalla te haukutte ja mollaatteminua ja minun viestejä? En ole antanut lupaa. Tästä lähiten jokainen joka mollaa tai haukkuu maksaa minulle miljoona euroa.
Kyllä nautin tuosta Jukan tuskasta!!
Jukka jo vähän vilkaisi Millaa
eikö ne muka panneet viimeyönä, molemat taisi valvoa eilen myöhään
Jos (kun) tehtävä epäonnistuu noiden kanien takia, niin kumpikin on seuraavassa äänestyksessä.
Alotti uudestaan vänkäämisen Jukka
Vieläkin Jukka jankkaa. Pitäköön sen munansa nyt housuissaan vaan.
Jukka jaksaa yrittää edelleen ja kyselee muilta, että aikooko ne vaan sokeasti uskoo siihen mitä Krisu sanoo. Että voi olla kova panetus poijjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa Kevin Syyriassa islamislaisten keskellä - koska siellä kävisi noin ja näin niin sitä kompensoidakseen täällä SUOMESSA (ei kotimaa) saatava kaikki rusinat kaikista pullista ja saatava uhriutua yms.
Katse peiliin UHRIUTUJAT
Kovan numeron tekevät itsestään joka näyttää rakennetulta feikiltä......Kevin saisi olla onnellinen, että asuu Suomessa. Seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen asema on hyvin huono Länsi-Euroopan ja Pohjois-Amerikan ulkopuolella. Afrikassa, Lähi-Idässä tai Venäjällä Kevin ei olisi enää edes hengissä jos olisi erehtynyt kulkemaan kadulla omana itsenään. Epäkohtiin pitäisi puuttua siellä missä niitä on, ei Suomessa ja uhriutua täällä kaikesta. Pidän Kevinistä, hän on herttainen mutta uhriutuu ja loukkaantuu liikaa.
Tajuatko miten paska argumentti tuo on? Saisi olla onnellinen, ettei häntä ole tapettu tai kidutettu, olisi siis hiljaa.
Tasa-arvon lähtökohta ei voi olla se, että tehdään vähemmän pahaa kuin jossain muualla. Tässäkin ketjussa Keviniä jatkuvasti haukutaan ja hänen sukupuoli-identiteettinsä kyseenalaistetaan. Sellainen satuttaa ihmistä. Kevin on varmasti saanut kokea myös fyysistä väkivaltaa tai ainakin väkivallan uhkaa.
Jos homopari kävelee käsi kädessä yöllä, on aivan varma että joku alkaa uhkailla ja vähintäänkin huudella perään. Ei tämä ole mikään homojen satumaa, vaikka jotkut niin tuntuvat kuvittelevan.
Vai niin. Minulla on homokavereita (joista osa pariskuntia), joista yksikään ei ole kokenyt mitään kuvailemasi kaltaista. Kevin voisi myös itse olla hiukan vähemmän in your face niin suhtautuminen voisi muuttua positiivisemmaksi. Suomi on maailmanlaajuisesti ajatellen suorastaan paratiisi seksuaalivähemmistöille, ihan oikeasti vaikka sinä näkisit syrjintää joka nurkalla.
Se on just noin. Sun homokaverit ei oo kokenu mitään vihaa tai vähättelyä eikä mun maahanmuuttajakaverit rasismia eli ei ole olemassa mitään syrjintää. Ainakaan Suomessa.
Sanoinko, ettei rasismia tai seksuaalivähimmistöihin kohdistuvaa ole olemassa Suomessa? On - valitettavasti - mutta sen vakavuus on paljon vähäisempää kuin suurimmassa osassa maailmaa. Jos tätä et tajua, niin en voi valitettavasti auttaa.
Tuo Emma on kyllä oudon itkuinen
Vierailija kirjoitti:
eikö ne muka panneet viimeyönä, molemat taisi valvoa eilen myöhään
Eivät panneet, nukkuivat erillään viime yönä ja ei ollut mitään panohommia.
Miksi tästä ketjusta poistetaan asiallisia viestejä ja asiattomia jätetään?
Jukka ja Eevis ULOS talosta!!!!!
Timo pyllisti nakuna kameraan ;)
Nyt jukka etsii liittolaista talosta krisua vastaan 24/7, kimmo kohta läyhäämään tupakkipaikalle??
Jukalla ei ole kyllä enää toivoakaan selvitä seuraavalle viikolle, jos nyt joutuu häätöäänestykseen. On kuin 15-vuotias teinipoika vailla minkäänlaista aivotoimintaa!
Tässä on kolme yötä ennen kun viikkotehtävä loppuu. Pystyvätkö olemaan niin kauan banematta.