BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Krisua parempaa päällikköä talossa tuskin on
Vierailija kirjoitti:
Huhuhuville kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Kristian, Jukka ja Hermanni koittivat myös Kimmon lisäksi saada Kevinin ymmärtämään miksi Ville nyt ei oikeasti Keviniä inhoa kuten Kevin luulee.
Kristian, Jukka, Hermanni tai Kimmo ei olleetv paikalla kun Ville sanoi Kevinille, Millalle ja Emmalle että hänen silmissään heillä ei ole ihmisarvoa. Ja szehän se on mikä Keviniä edelleen hiertää.
Sanoiko tosiaan noilla sanoilla? Vai oliko se näiden kohteena olleiden oma tulkinta jostain muusta sanotusta? Tämä on aika rankka väite, olisi kiva tietää miten asia oikein meni.
Sanoi. Kyllä. Ja perusteli raamatulla.
Kamalaa jos sanoi noin! Ei noin saa sanoa ihmisille ettei ihmisarvoa heillä! Olen itse uskovainen ja nyt sanon että tuo Villen touhu on mennyt ihan metsään, vaikuttaa kamalan lakihenkiseltä ja ylpeältä. Ei pidä arvossa ihmisiä jos ei uskossa, aivan kamalaa jos uskova sanoo että ei ihmisarvoa jos ei elä raamatun mukaan. Sitä varten jeesus tuli, että jokaisella mahdollisuus ottaa vastaan evankeliumin sanoma, jos halua ottaa sen vastaan,,mutta alaspainamalla,lyttäämällä ja toisen ihmisen haukkumisella ei todellakaan saa uskova harrastaa! Villen touhu lyö yli.
Tolla menolla ei ihme et uskovia ruvetaan vihamaana ja karttamaan ja yleistämään et kaikki on tuollaisia. Villen touhu on väärin, jos ei ole rakkautta ihmisiä kohtaan ei kannata myöskään julistaa evankeliumia
Toisia pitää kunnioittaa, vaikka eläisikin eri elämää tai sanoisi vaikka mitä,
Sanoi eilen Kevinille, että koittaa selittää nyt asiaa uudelleen esimerkin kautta. Että jos olisi vaikka perhe, jossa lapsi lähtisi rikolliselle tielle, eivät hänen vanhempansa varmasti hyväksyisi rikollista tietä, mutta kuitenkin edelleen rakastaisivat lastaan muuten. Ja vaikka hän ei hyväksy uskonsa ja näkymyksensä vuoksi homoutta, niin ei se tarkoita että vihaisi Keviniä. Tuossa juuri silloin Kimmokin sanoi, että hän on käynyt asiasta todella hyvän keskustelun Villen kanssa.
Täällä tahallaan väärinymmärretään Villeä. Samoin Kevin tahallaan ymmärtää väärin, että saisi pahoittaa mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin arvasin, että Ville yrittää Helmeriä ja Krisua mielistelemällä pysyä pidempään talossa.
Eipä valinnut yhtään naista.
No mä taas arvasin, että valitsee ne, koska ovat läheisimpiä ja heillä on ollut paljon hyviä keskusteluja.
Ville ei ole erityisen läheinen kenenkään kanssa ja paristi on Krisu selkeästi lähtenyt "karkuun" tai vaivihkaa häipännyt Villen tultua paikalle. Tarinan kanssahan tuo keskustelee.
No niin, mä kerroin jo tossa aamulla, miten tämä risteily menee. Kokitkin meni juuri niin kuin mä kerroin.
Nyt vain ulkona sateessa henkilökunnalle PALJON tehtäviä ja että kiirettä pitää pitää.
Krisu määrää mm. tauot. Ja tehtävät.
Jos Krisu möhlii tämän tehtävän, henkilökunta tietty suuttuu ja äänestävät sen häätöön tällä viikolla. Ihan kateuttaan sen tekevät. Kellokallesta työpaikalla ei ole koskaan pidetty.
Muut tais kyllä hokata miksi Eevis äänestettiin..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin arvasin, että Ville yrittää Helmeriä ja Krisua mielistelemällä pysyä pidempään talossa.
Mun mielestä Krisu on ainoa oikea valinta risteilypäälliköksi. Vippiin olisi voinut valita kaverikseen Tarinan, mut toisaalta Tarinan viihdearvo on parempi ei-vippinä. Muiden naisten kanssa juttu tuskin olisi luistanut ja Helmeri ihan hyvä valinta Eeviksen kannalta.
Minä taas olisin halunnut Mirasta päällikön, jotenkin veikkaan että hänestä olisi ollut kiva komentaa topakasti, ja olisi ollut viihdyttävää nähdä, miten porukan auktoriteetti- ja komennuskammoiset siihen reagoivat ;)
Mielestäni viikkotehtävät on tehtävä.
Nähdään kuka on kuka kun tehtävät kiristyy ja ruokaa on vähemmän saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä taas arvasin, että valitsee ne, koska ovat läheisimpiä ja heillä on ollut paljon hyviä keskusteluja.
Ville ei ole erityisen läheinen kenenkään kanssa ja paristi on Krisu selkeästi lähtenyt "karkuun" tai vaivihkaa häipännyt Villen tultua paikalle. Tarinan kanssahan tuo keskustelee.
Et ole tainnut katsoa 24/7 yhtään. Monesti Ville on ollut paikalla kun Krisun sikarikerho kokoontuu.
Eikö Eevis pysty istumaan missään? Makaa aina ja joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
Useammassa tilanteessa paljastunut ettei tiedä mistään mitään.
Olen kyllä moneen kertaan ihmetellyt samaa.
Tarinan yleissivistys on aivan olematonta.
Onko hän niin tiukasti keskittynyt itseensä, että ei kertakaikkiaan kiinnitä juuri mihinkään huomiota.
Käynyt Kallion lukion ja lukiossa saa hyvän yleissivistyksen. Tarina on todella mielenkiintoinen BB asukas
Eikös Kallion lukio ole Helsingin huonotasoisin?
lähes 9 ka pitää olla
Mm Tarja Halonen on käynyt sen
Lähes ysin keskiarvo on höpönlöpöä, koska ilmaisutaidon linjalle valitaan pääsykokeilla, jossa painotetaan ihan muuta kuin keskiarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut katsoa 24/7 yhtään. Monesti Ville on ollut paikalla kun Krisun sikarikerho kokoontuu.
Jep. Ja esim. eilen otti sovittelijan roolin Kevinin ja Villen välissä.
Käsittämätöntä että Eevis jota palstan mukaan inhotaan, on katsojat äänestäneet laiskottelemaan ja passattavaksi vielä lisää. Typerät, eevis olisi pitänyt laittaa töihin
eeviksen virnistys leveni entisestään kun pääsi vippivieraaksi. miksi sitä ei pestattu palvelemaan kun tähän saakka ei ole muuta tehnyt kun nussinu ja maannu.
Vierailija kirjoitti:
Missä noi katsojaäänestykset oikein on, vai onko ne vaan sellasessa hybriditelevisiossa jossa on kakessa se sininen nappi? Ei mulla ole sellasta tv:tä, eikö todella voi muuten noissa äänestää?
En käsitä miksei voi ilmaseksi bb.sivulla äänestäåä tommosia, miksi tehty vain joidenkin oikeudeksi.
Nuo katsojaäänestykset on Big Brother sivulla ja ihan ilmaisia äänestyksiä eikä tarvi kaukosäädintä.
Ai sinnexrehataan vikingin line. Aiku ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vit*ussa aina pitää vetää naiskortti esiin ja pahoittaa siitä mielensä jos ei valita naista? Eikö nyt eletä sukupuolineutraaliuden aikakautta?
T. Nainen 26v.
Sano se Villelle äläkä täällä pauhaa, Villehän se sanoi että mies on aina naisen yläpuolella ja kykenevämpi.
Tällallainen on uusi viikkotehtävä - tervetuloa Big Brotherella -alukselle!
Big Brother -talon asukkaiden maanantai pyörähti käyntiin uuden viikkotehtävän parissa.
Viikkotehtävän ajan, eli torstaihin saakka, asukkaat elävät risteilysimulaattorissa, eli Big Brotherella -risteilyaluksella.
Osa talon asukkaista on henkilökuntaa, osa matkustajia.
Laivan henkilökunta palvelee matkustajia 24 tuntia vuorokaudessa, ja palvelun on oltava Viking Linen tapaan ensiluokkaista.
Tehtävä on suoritettu onnistuneesti, kun henkilökunta onnistuu ratkaisemaan eteen tulevat pulmat, palvelemaan matkustajia hyvin sekä suorittamaan annetut työtehtävät moitteettomasti. Myös asukkaiden pitää osata eläytyä rooliinsa. Big Brother päättää onko tehtävä onnistunut vai ei.
Asukkaat päättävät viikkobudjettinsa vedonlyöntiprosentin, joka on vähintään 25 prosenttia ja enintään 99 prosenttia.
ELI TUO 24/7 VIP asukkaita on palveltava yötä päivää, on se juttu joka jäytää noita jo ensi yönä. Hahhahaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä noi katsojaäänestykset oikein on, vai onko ne vaan sellasessa hybriditelevisiossa jossa on kakessa se sininen nappi? Ei mulla ole sellasta tv:tä, eikö todella voi muuten noissa äänestää?
En käsitä miksei voi ilmaseksi bb.sivulla äänestäåä tommosia, miksi tehty vain joidenkin oikeudeksi.
ainakin tuo Eevis/ Jukka äänestys oli sivulla.
Mikä sellanen äänestys oli, mitä siinä äänestettiin? Ihan ohi menny.
Mitkähän ois kommentit jos ois paljastunut että on Emman tekemä, olisko löytyny myötätuntoa?!