Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
7261/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuuko toi vi**n Eevi ikinä? Aina ku sitä näkee niin makaa jossain.

Istuu, jukan kyrv*n päällä

Vierailija
7262/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tuo palkattu pari tonne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7263/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä Eevis siihen sanoi kun Jukka ehdotti omia sänkyjä ens yöks?

Vierailija
7264/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajuherne ei tee muuta kuin makaa ja panee, hyi helvetti. Miten toi jukka tollaseen sortui??

Jukka taitaa olla niitä miehiä, joille kelpaa reikä kuin reikä.

Vierailija
7265/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Kimmolla jokin lääkitys, kun kutsutaan useasti pk-huoneeseen? Monta kertaa päivässä.

Mikä lääke sun mielestä pitää ottaa monta kertaa päivässä??!!

Mm. insuliini.

Ja minkäköhän takia sun mielestä insuliinit ja mittarit ei olis talossa mukana?? Itse skannaan tunnin välein ja sormesta muutamasti päivässä. Pika pistettävä ennen ruokailua, pitkävaikutteiset aika säännöllisin ajoin aamuin illoin. Ei täsmää.

Vierailija
7266/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukka lähti runkkaamaan vessaan

ei halua panna kun haisti sormiaan, ja vihjaili omassa sängyssä nukkumisesta

Haisti???? Ei tarkoita mitään.

Oletan, että hän tarkoitti sanaa "haistoi". https://fi.wiktionary.org/wiki/Liite:Verbitaivutus/suomi/haistaa

Vierailija
7267/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timo tais käydä just paskalla.

Olen katsonut yhtä lukuunottamatta kaikki iltaisin lähetettävät koosteet, ja niiden perusteella ei kyllä ole tästä kaverista selvinnyt yhtään mitään. Ei ole tainnut useimmissa koosteissa puhua yhtään lausetta. En tiedä onko tyyppi mykkä vai leikataanko nuo koosteet niin, että näytetään lähinnä niitä eniten äänessä olevia.

Koosteista en tiedä kun en niitä katso, mutta tänäänkin Timo on ollut keskusteluissa mukana. Pääsee ehkä paremmin esille pienemmässä porukassa, kun ei ole niin huomionhakuinen kuin monet muut tuolla. Mutta hyviä ja fiksuja keskusteluja se on tuolla käynyt, joka päivä.

90% katsojista seuraa kuitenkin vain koosteita (kuten minä ja kaikki tietämäni), joten aika huonot saumat on Timolla pysyä talossa, jos joutuu äänestykseen enemmän koosteissa esiin päässeitten tyyppien kanssa.

Vierailija
7268/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Kimmolla jokin lääkitys, kun kutsutaan useasti pk-huoneeseen? Monta kertaa päivässä.

Mm. insuliini.

Eiköhän se ois pumpulla hoidettu jos piikit talossa kiellettyjä.

En usko, että kukaan insuliinikäyttöinen diabeetikko huonontaisi hoitotasapainoaan noin satunnaisilla ja harvoilla hoitokerroilla.

Vierailija
7269/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näittekö, mikä määrä lukijoita BB Emma uutisilla iltapäivälehdessä?!

Hahahah, ei tipukaan Emma tänään.

Ei tipu ei. Mutta johtuu pelkästään siitä että häätöpäivä vasta huomenna sunnuntaina :) 

Ai että kun ottaa kukkahattuja pannuun, nuori tyttö uskaltaa elää.

En ole kukkahattutäti, vaan 24-vuotias ja minusta on todella ällöttävä, että nuori tyttö jakaa itseään saadakseen kivan matkan tai baari-illan. Nämä naiset pitävät yllä ällöttävää käsitystä, että nainen on alempiarvoinen mieheen nähden.

Ei kun sinä pidät sitä yllä. Seksin harrastaminen aikuisten kesken vapaaehtoisesti ei ole likaista ja alentavaa. Sinä annat aseet käteen niille jotka käyttää naisiin valtaa h----sanalla.

Ilmeisesti kannatat sitten seksin ostamisen sallimista yleensäkin ja bordelleja, joihin ei liity ihmiskauppaa jne?

Vierailija
7270/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajuherne ei tee muuta kuin makaa ja panee, hyi helvetti. Miten toi jukka tollaseen sortui??

Ja millä se enää pystyy pelaamaan itteään ulos tosta tilanteesta? Tosi rento meininki nyt kun sanoo että ollaa sittekin vaan kavereita.

Vierailija
7271/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timo tais käydä just paskalla.

Olen katsonut yhtä lukuunottamatta kaikki iltaisin lähetettävät koosteet, ja niiden perusteella ei kyllä ole tästä kaverista selvinnyt yhtään mitään. Ei ole tainnut useimmissa koosteissa puhua yhtään lausetta. En tiedä onko tyyppi mykkä vai leikataanko nuo koosteet niin, että näytetään lähinnä niitä eniten äänessä olevia.

Koosteista en tiedä kun en niitä katso, mutta tänäänkin Timo on ollut keskusteluissa mukana. Pääsee ehkä paremmin esille pienemmässä porukassa, kun ei ole niin huomionhakuinen kuin monet muut tuolla. Mutta hyviä ja fiksuja keskusteluja se on tuolla käynyt, joka päivä.

90% katsojista seuraa kuitenkin vain koosteita (kuten minä ja kaikki tietämäni), joten aika huonot saumat on Timolla pysyä talossa, jos joutuu äänestykseen enemmän koosteissa esiin päässeitten tyyppien kanssa.

Timo johti s3lvästi äänestyksessä eilen. Toisrna Tarina ja Emman palkki huomattavasti pienempi.

Vierailija
7272/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ANTISOKERIDEITTAILIJA kirjoitti:

Eli jos harrastan seksiä vanhan varakkaan miehen kanssa vaikkapa 10 kertaa ja saan vastapalvelukseksi uuden auton ja matkan Bahamalle olen "sokerideittailija". Mutta jos saankin sen sijaan 15.000 euroa käteistä olen prostituoitu.

Vakavasti puhuen mielestäni käytännössä sama asia.

Mutta prostituutiohan Suomessa laillista. Ranskan laeista en tiedä.

Voithan sä sen noinkin esittää jos haluat. Mä vaan sanoin että "myi rahasta itseään" ei ole synonyymi saadulle ruualle, juomalle ja matkalle ja siellä harrastetulle seksille.

Totta!

Pari kuivakkaa vanhaa piikaa vaan haluaa että mies tarjoaa niille illalliset, drinkit ja vie niitä teatteriin, matkoille, tapahtumiin JA sen jälkeen naimisiin.

Mutta kun nuori nainen sanoo, että tein tän vain huvin vuoksi enkä vakavissani enkä taatusti halua ton tyypin kanssa naimisiin niin johan alkaa naisilla huorittelu ja halveksuminen. Naisilla, naista kohtaan nimenomaan, ei sitä miestä.

Tän takia maailma on miesten, miehet pitää miesten puolia ja nämä naiset pitää miesten puolia. Emmanlaisten rohkeiden ja tasa-arvoisten nuorten naisten ansiosta maailma saattaa vielä joskus olla naisten!

Muuten olen kyllä samaa mieltä kanssasi, paitsi että kuivakkana vanhapiikana huomautan, että ainakaan tämä kuivakka vanhapiika ei ole koskaan halunnut naimisiin, eikä tule haluamaankaan, sen takia sitä vähän niin kuin on kuivakka vanhapiika. Illalliset ja teatteri- ja leffaseura on aina kelvannut ja joskus seksikin, milloin ei ole retkahtanut viinin siemailu perseiden olalle vedoksi. Ja umpihumalassa seksi on kauheaa, ei ei ei.

Eiköhän ne ole enneminkin ne nopeasti ja usein naimisiin pärähtävät tyypit, joiden mielestä naisen pitäisi vannoa vihkivala heti kun joku mies vain hymyilee. Ne joiden elämän sisältö on pitkälti parisuhdetta, pari suhdetta, ja toisten parisuhteiden kyttääminen.

Vierailija
7273/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos harrastan seksiä vanhan varakkaan miehen kanssa vaikkapa 10 kertaa ja saan vastapalvelukseksi uuden auton ja matkan Bahamalle olen "sokerideittailija". Mutta jos saankin sen sijaan 15.000 euroa käteistä olen prostituoitu.

Voithan sä sen noinkin esittää jos haluat. Mä vaan sanoin että "myi rahasta itseään" ei ole synonyymi saadulle ruualle, juomalle ja matkalle ja siellä harrastetulle seksille.

Totta!

Pari kuivakkaa vanhaa piikaa vaan haluaa että mies tarjoaa niille illalliset, drinkit ja vie niitä teatteriin, matkoille, tapahtumiin JA sen jälkeen naimisiin.

Mutta kun nuori nainen sanoo, että tein tän vain huvin vuoksi enkä vakavissani enkä taatusti halua ton tyypin kanssa naimisiin niin johan alkaa naisilla huorittelu ja halveksuminen. Naisilla, naista kohtaan nimenomaan, ei sitä miestä.

Tän takia maailma on miesten, miehet pitää miesten puolia ja nämä naiset pitää miesten puolia. Emmanlaisten rohkeiden ja tasa-arvoisten nuorten naisten ansiosta maailma saattaa vielä joskus olla naisten!

En pidä yhtään sen enempää arvossa toyboyta, joka harrastaa seksiä iäkkään naisen (tai miehen) kanssa pelkän rahan tai saamiensa hyödykkeiden vuoksi.

Vierailija
7274/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo ravaa päiväkirjahuoneessa koska Big Brother haluaa kysyä monta kertaa päivässä miltä tuntuu asua yhdessä tuon muun jengin kanssa. Kimmo nauraa vedet silmissä ja kertoo mielipiteitään ja imitoi vuorotellen jokaista kanssa-asukasta. Sen jälkeen poistuu taas kasvot peruslukemilla muiden asukkaiden pariin. 

Vierailija
7275/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mm. insuliini.

Ja minkäköhän takia sun mielestä insuliinit ja mittarit ei olis talossa mukana?? Itse skannaan tunnin välein ja sormesta muutamasti päivässä. Pika pistettävä ennen ruokailua, pitkävaikutteiset aika säännöllisin ajoin aamuin illoin. Ei täsmää.

Ainut syy miks mun mielestä lääkkeet sais tai pitäis ottaa ehkä pk-huoneessa on se, että joku lääke pitää ottaa tiettyyn aikaan/tietyin aikavälein ja ku heillä ei oo tuolla kelloa eikä varmaan enää viikon jälkeen hirveen tarkkaa aikakäsitystä ni helpompi ku bb kutsuu aina päiväkirjahuoneeseen 🤷🏼‍♀️

Vierailija
7276/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastiko Emma seksiä vanhan varakkaan miehen kanssa 10 kertaa?

Saiko auton? Saiko matkan Bahamalle? Saiko 15000 euroa?

Ei, ei, ei. Ei mitään noista. Nuo ei liity Emmaan mitenkään. Haluat vain suotta mustamaalata

ja tuoda naisalisteista asennettasi esille. Valta ei ole vain miesten oikeus. 

Vierailija
7277/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta!

En pidä yhtään sen enempää arvossa toyboyta, joka harrastaa seksiä iäkkään naisen (tai miehen) kanssa pelkän rahan tai saamiensa hyödykkeiden vuoksi.

Tähän sopii taas vanha tuttu Voi pyhä yksinkertaisuus!

Vierailija
7278/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, katoin mielenkiinnosta vanhoja bb jaksoja ja oli kyllä paljon mielenkiintoisempia kuin tämä.

Vierailija
7279/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihalla taas joku hiippari? Jukka, Kimmo ja Mira olivat tupakalla kunnes kesken tupakan Kimmo sano, että mennään sisälle ja mira kysy, että miks niin Kimmo sanoi, että "noh se perus". Tämän jälkeen vielä bb ilmoitti kaks kertaa, että menkää sisälle (olivat jo sisällä). 

Sillä lailla. Kuinkahan kauan kestää, että joku oikeesti pääsee kunnolla häiriköimään..

Onko selvinnyt, missä kohti Redi-aluetta tuo BB-talo on? Jossain siinä kauppakeskuksen päällä olevan yleisen kattokansipuiston lähellä kai, jos sinne kerran ajettiin keskuksen hissillä...  Jos se on sopivan lähellä jotain tasanteita/kattoja/siltoja, joita myöten pääsee kiipeilemään talon pihan kulmille, niin ei ihme, jos paikalliset juniorit käyvät kokeilemassa näkyykö mitään...

Vierailija
7280/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näittekö, mikä määrä lukijoita BB Emma uutisilla iltapäivälehdessä?!

Hahahah, ei tipukaan Emma tänään.

Ei tipu ei. Mutta johtuu pelkästään siitä että häätöpäivä vasta huomenna sunnuntaina :) 

Ai että kun ottaa kukkahattuja pannuun, nuori tyttö uskaltaa elää.

En ole kukkahattutäti, vaan 24-vuotias ja minusta on todella ällöttävä, että nuori tyttö jakaa itseään saadakseen kivan matkan tai baari-illan. Nämä naiset pitävät yllä ällöttävää käsitystä, että nainen on alempiarvoinen mieheen nähden.

Ei kun sinä pidät sitä yllä. Seksin harrastaminen aikuisten kesken vapaaehtoisesti ei ole likaista ja alentavaa. Sinä annat aseet käteen niille jotka käyttää naisiin valtaa h----sanalla.

Ilmeisesti kannatat sitten seksin ostamisen sallimista yleensäkin ja bordelleja, joihin ei liity ihmiskauppaa jne?

Mites toi sun mielestä liittyy Emmaan tai BB:hen??

Tajuat jääneesi tappiolle ja koetat vaan vängätä ja jankata. 

Ketju on lukittu.