Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
1601/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helkkari, miten kaffeesta saa uskonnollisen aiheen. Saan päänsärkyä Villestä.

Mirahan sen aloitti.

Vierailija
1602/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit Tarina on ollut kaunis pitkähiuksisena, facessa näkyy hänen vanhoja kuviaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko se taivaan iskän lapsi on alkanut käännyttämään muita tai muuten puhunut aiheesta / onko muut kyselleet?

Kyllä, siksi täällä kääntyy aina kanava taivaattomiin keskusteluihin.

Vierailija
1604/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tajua miten ne saa pöllittyä mitään kun koko ajan porukkaa tossa ja vahti hyvä

Vierailija
1605/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi hopeakettu aika charmantti. Tulee vähän Pave Maijanen mieleen.

Vierailija
1606/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina tänään aamupäivällä kertoi muille, että hänen ja Runon nimet on ihan oikeat ja alkuperäiset ja että siinä oli jotain kohtalon johdatusta, kun sattuivat löytämään toisensa. Hyvin dramaattisesti kertoi heidän suhteen alkamisesta. Tarinalle oli tullut voimakas tunne, että jotain isoa on tapahtumassa ja oli kuin tuuli olisi pyyhkäissyt yli ja hän putosi toiseen ihmiseen tms. Sitten loppuun vielä siteerasi tarkkaan jotain kirjaa, jossa myös kuvataan samanlaista tunnetta. Kuuliko kukaan muu sitä? Oli niin imelä stoori, että huh huh.

Oho, okei kiitos tiedosta!

T. Se joka epäili nimen alkuperäisyyttä ja keksijää

Facebookissa Tarina kirjoittii 25.6. tänä vuonna: ”Moi Facebook. Mä vaihdoin mun nimen. Mä oon nyt Tarina Sade Rauteenmaa.”

Melko alkuperäistä.

Ei voi mitään mutta tämä psykologian opiskelija vaikuttaa melko epävakaalta... mutta varmaan sama ilmiö kuin aikanaan oli psyk sh:n koulutukseen hakeutuvissa, osa lähti opiskelemaan alaa koska oman pääkopan ongelmat vaativat selvittämistä ja luulivat että aöan opiskelu auttaisi... yleensä ei auttanut.

Vierailija
1607/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä tajua miten ne saa pöllittyä mitään kun koko ajan porukkaa tossa ja vahti hyvä

Joo nyt on vaikea salatehtävä tugella ja helmerillä. en usko että onnistuvat...

Vierailija
1608/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis te seuraatte tuota koko ajan? Maksatteko siitä? Miksi klo 21:30 alkava joka iltainen Jimillä ei riitä?

Sairaana kotona ja ei jaksa tehdä muutakaan kuin maata ja katsoa bb:tä ja nukkua välillä. . Ruutu+ maksaa 7,95€/kk, hirveän kallista🤣!

9,95

7,95€/kk maksan vanhana tilaajana.

Vierailija
1609/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helkkari, miten kaffeesta saa uskonnollisen aiheen. Saan päänsärkyä Villestä.

Mirahan sen aloitti.

Niin, päivässä tottuneet että villen kanssa pitää viitata keskustelunaheissa uskontoon.

Vierailija
1610/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina ei halua tieten tahtoen tappaa toista olentoa esim. banaanikärpäsiä. On kuulemma helppo tehdä joku ansa ja viedä ne ulos.

Keittiössä siis banaanikärpäsiä ja Milla sanoi jotain että haluu tappaa ne kaikki ja siirsi banaanit jääkaappiin.

Vierailija
1611/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina haluu säästää banaanikärpäset.

Miten ihmeessä niitä voi ulos kuljettaa, tavalliset kärpäset voikin, mutta ei kyllä noita banaanikärpäsiä. Huh mikä idiootti.

😂

Vierailija
1612/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miksi ne haluaa pilata viikkotehtävän, kun sittenhän ovat varmasti seuraavan viikon äänestyksessä.

Vierailija
1613/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina ei halua tieten tahtoen tappaa toista olentoa esim. banaanikärpäsiä. On kuulemma helppo tehdä joku ansa ja viedä ne ulos.

Keittiössä siis banaanikärpäsiä ja Milla sanoi jotain että haluu tappaa ne kaikki ja siirsi banaanit jääkaappiin.

Jukka sanoi et ”tohon en lähde” viitaten siis ettei lähde siihen keskusteluun sen kanssa ja meni pois. Nyt kerto sohvalla muille siitä mitä Tarina sanoi ja muiden ilmeet oli aika paljonpuhuvia. Kovasti yrittävät vielä olla kohteliaita ja hyvää pataa kaikkien kansssa. Kukaan ei sanonut oikein mitään, Tupu vaan totesi että ”se olis aika vaikeaa” (banaanikärpästen ulos vieminen)

😂

Vierailija
1614/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina haluu säästää banaanikärpäset.

Miten ihmeessä niitä voi ulos kuljettaa, tavalliset kärpäset voikin, mutta ei kyllä noita banaanikärpäsiä. Huh mikä idiootti.

😂

Sellaista se, kun täytyy olla luontoihminen vaikkei ymmärrä luonnosta mitään.

Vierailija
1615/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu tarinoi jostain matkoista joissa maksaa tuhansia euroja jotta pääsee kattoo jotain julkkiksia ollut kattoo Obamaa ja Richard Bransonia, nyt kuulemma Clooney, Will Smith ... on kuulemma liput jo ostettu.

Vierailija
1616/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä en haluu et noi kärpäset kuolee. En haluu tieten tahtoen tappaa elävää olentoa" t. Tarina kun Milla ehdotti että banaanien ympärillä lentäville kärpäsille pitäisi tehdä jotain.

Herranjumala ne on KÄRPÄSIÄ mitkä hädin tuskin elää edes viikkoa. Ja sitä paitsi Tarina syö lihaa. 

Alkaa ihan todella tulla yli tää "olen niin hyvä ihminen :)" esitys

Vierailija
1617/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu tarinoi jostain matkoista joissa maksaa tuhansia euroja jotta pääsee kattoo jotain julkkiksia ollut kattoo Obamaa ja Richard Bransonia, nyt kuulemma Clooney, Will Smith ... on kuulemma liput jo ostettu.

Aika tylsää tarinaa ... blaa blaa ..

Vierailija
1618/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Must tuntuu et oon ihastunut hissipoikaan <3

Siis oikeesti tosi tosi hyvännäköinen.

Nähdäänköhän sitä vielä joskus myöhemmin ohjelmassa?

Googlaa sen kuvia. Ei ole hyvännäkönen. Vaikuttaa aika lyhyeltä. Plus että 34veenä jo ton puljun pomo niin jos ei ole perheellinen mies niin vientiä on sen verran että tuskin vilkasis sua päinkään. Ainakaan kahta kertaa.

Vierailija
1619/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko täällä on setvitty nämä tutkintojen sarjatykittäjät?! On opiskelijoilla kokoista oltavat kun tutkintoja voi tehdä tutkintojen perään. Lienevätkö päivääkään töissä olleet, loiset.

Saahan sitä opiskella jos sen itse maksaa. Opintotukea ei saa kuin yhteen korkeakoulututkintoon.

Myöhemmin voi saada mm. aikuiskoulutusrahaa, jos haluaa aloittaa vaikka toisen tutkinnon suorittamisen. Opiskelu kannattaa paremmin kuin työttömänä oleminen.

Vierailija
1620/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Miran ongelma on tuon ruoan suhteen? Vali vali.

Ketju on lukittu.