BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte että Helmeri määrättiin varkaaksi? Näkeekö nyt jostain sinne päiväkirja-huoneeseenkin?
Oon aika pitkään tänään kattonut 24/7 , mutta tuo oli eka mikä näytettiin päikystä
Vierailija kirjoitti:
Joko täällä on setvitty nämä tutkintojen sarjatykittäjät?! On opiskelijoilla kokoista oltavat kun tutkintoja voi tehdä tutkintojen perään. Lienevätkö päivääkään töissä olleet, loiset.
Ei ikuisuusopiskelijoilla ole aikomustakaan koskaan mennä töihin. Tirinä on selvä ikuisuusopiskelijan stereotyyppi.
Ville voi sanoa sanan paska mutta välttelee myös sen sanan käyttämistä. Puhuu uskostaan... toiset huutaa päälle, Jukka ja Kristian yrittää kuunneella muut häipyy ja pölisee.
Vierailija kirjoitti:
Siis te seuraatte tuota koko ajan? Maksatteko siitä? Miksi klo 21:30 alkava joka iltainen Jimillä ei riitä?
Olen katsonut kaikki BB-kaudet. Muistaakseni kahtena ekana vuotena ei ollut 24/7, sitten kaveri sellaisen hommasi ja sain katsella sitä hänen tunnuksillaan. Siitä se sitten lähti. Tajusin miten paljon menettää ilman 24/7 jos elää vaan tunnin koostelähetysten kanssa. Nyt ostan aina 24/7 ja aina kun oon kotona niin tossa se pörrää taustalla. Tänäänkin tosi hyviä keskusteluja! Kiva kuunnella.
Kivat tyypit varkaina, Helmeri ja Tupu. Hauskaa tulossa.
Olispa hauska loppu BB:lle kun kaikki olis kääntyneet uskoon ja Ville perustaisi lahkon johon kilpailijat liittyisi ja hurmostelemaan.
Noniin, kuten arvelinkin että Helmeri ja Tupu on varkaita, kun saivat ne 4 ja 10 pussukat :D
Ei mikään helppo tehtävä kyllä.
Must tuntuu et oon ihastunut hissipoikaan <3
Siis oikeesti tosi tosi hyvännäköinen.
Nähdäänköhän sitä vielä joskus myöhemmin ohjelmassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko täällä on setvitty nämä tutkintojen sarjatykittäjät?! On opiskelijoilla kokoista oltavat kun tutkintoja voi tehdä tutkintojen perään. Lienevätkö päivääkään töissä olleet, loiset.
Saahan sitä opiskella jos sen itse maksaa. Opintotukea ei saa kuin yhteen korkeakoulututkintoon.
Ei se ihan niinkään ole, jos tulotaso putoaa henkilöllä niin samalla putoaa myös valtion verotulot jos olisi kuitenkin töissä eikä opiskelisi tyhjiä tutkintoja.
Kimmo opiskelee oikeustiedettä tuönohella. Lennonsuunnittelija. Ei oo sossupummi.
Vierailija kirjoitti:
Olispa hauska loppu BB:lle kun kaikki olis kääntyneet uskoon ja Ville perustaisi lahkon johon kilpailijat liittyisi ja hurmostelemaan.
Juu. Viimeisenä päivänä juodaan Kool-Aidia.
Ville käy saarnoja kuuntelemassa, mutta ei usko sellaisiin hurmoksellisuus tapahtumiin kaatumisiin, sanoo että se on ”twisted”
(Silti itse puhuu kielillä)
Tää jätkä flippaa jossain vaiheessa voisin lyödä vaikka vetoa.
Tupun strategiasta tulee vaikea pitkittäessään varkauksien aloittamista, koska kaikki tulevat tarkemmin kyttäämään toisiaan rahnojen vähetessä by helmeri.
Joko se taivaan iskän lapsi on alkanut käännyttämään muita tai muuten puhunut aiheesta / onko muut kyselleet?
Vierailija kirjoitti:
Must tuntuu et oon ihastunut hissipoikaan <3
Siis oikeesti tosi tosi hyvännäköinen.
Nähdäänköhän sitä vielä joskus myöhemmin ohjelmassa?
Se on sen ostoskeskuksen johtaja tms.
Oli kyllä ihana hymy :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis te seuraatte tuota koko ajan? Maksatteko siitä? Miksi klo 21:30 alkava joka iltainen Jimillä ei riitä?
Siis mulla on ollu jo aikoja ruutu plussa niin miks en antais telkusta pyöriä taustalla ? Onko se sulta jotenkin pois vai ?
Ota ihan rauhallisesti.
Ei helkkari, miten kaffeesta saa uskonnollisen aiheen. Saan päänsärkyä Villestä.
Vierailija kirjoitti:
Sairaana kotona ja ei jaksa tehdä muutakaan kuin maata ja katsoa bb:tä ja nukkua välillä. . Ruutu+ maksaa 7,95€/kk, hirveän kallista🤣!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaana kotona ja ei jaksa tehdä muutakaan kuin maata ja katsoa bb:tä ja nukkua välillä. . Ruutu+ maksaa 7,95€/kk, hirveän kallista🤣!
9,95
Facebookissa Tarina kirjoittii 25.6. tänä vuonna: ”Moi Facebook. Mä vaihdoin mun nimen. Mä oon nyt Tarina Sade Rauteenmaa.”
Melko alkuperäistä.