BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Nähdäänköhän tällä kaudella alkoholibileitä ollenkaan?
Kuinkahan kauan kestää että noiden kuherruskuukausi loppuu ja ovat puhuneet itsensä tyhjiin 🤔Sit varmaan alkaa toisten naamat ja jatkuva läsnäolo nyppiä.
Kevin kertoo olevansa homo mutta pelkää miehiä. Täh?
Inhokki löytynyt; Millan räkänaurua en kestä enää yhtään. Kamera vaihtuu saman tien kun tämä kuuluu.
Tarina muistuttaa pelottavasti erästä vanhaa tuttuani. Sama kireä tekoiloinen ikisosiaalisuus. Vuosien päästä kun tapasin niin psyyke lääkkeet oli lähes muuttaneet ulkomuodon tunnistamattomaksi.
Eikö ennen ole ollut sääntö, että talon ulkopuolelta kuuluviin ääniin ja aitojen ulkopuolella tapahtuvaan elämänmenoon ei saa kiinnittää huomiota eikä niistä ole saanut puhua?
Vierailija kirjoitti:
Onko Allu Tuppuraisella poikaa?
Meillä kaikilla Tuppuraisilla on samaa näköä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hämmentävä tyyppi. Tulee tunne, että on pahasti hukassa itsensä kanssa. Ei taida itsekään tietää onko lintu vai kala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi anu näyttää aivan nelikymppiseltä. ei uskoisi että on vain vuotta vanhempi.
Sulla on jäänyt levy päälle. Kade.
Öö mitä. Eka kerta kun kommentoin Anua tässä ketjussa.
Joku on haukkana väittämässä kateelliseksi Anun suhteen, mutta Tarinaa, Tupua ja Emmaa ei hän ole puolustamassa...
Puolustan kuule ihan keitä haluan, ja mielestäni Anu on saanut vaill aomaa syytään enemmän ilkeilyä kuin nuo mainitut. Nyt pitää kyllä myös puolustaa Eevistä, tökeröä tuollainen puhevikaan puuttuminen, mille ihminen ei itse voi mitään.
ei voi itse mitään? miten olisi puhekoulu? itsekin r- ja s-koulussa lapsena käynyt.
Minäkin kävin ekaluokalla puheterapeutilla ja sain kirjaimet kuntoon, mutta ei minua haittaa yhtään jos joku muu ei ole saanut tai halunnut puhettaan korjata. Tarja Halonenkin oli presidentti eikä hänen puhetapansa ollut sille esteenä. Pitää treenata omaa kärsivällisyyttään jos toisen puhtapa ärsyttää.
Kevin "tai siis sillee" puhuu jälleen kerran muunsukupuolisuudestaan. Nää on mielenkiintoisia keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Tarina muistuttaa pelottavasti erästä vanhaa tuttuani. Sama kireä tekoiloinen ikisosiaalisuus. Vuosien päästä kun tapasin niin psyyke lääkkeet oli lähes muuttaneet ulkomuodon tunnistamattomaksi.
Johtui varmaan halveksunnastasi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä et ymmärrä?
Vaikuttaa psykiatrista osastolta.
Vierailija kirjoitti:
Mun henkilökohtainen helvettini olisi se, että joutuisin olemaan samassa tilassa psykologisilla latteuksilla brassailevan feministin kanssa joka haluaa heti ensitapaamisella määrittää kaikille itse valistemansa liikanimen.
Sellaisille ihmisille suositellaan assosiaatioita, joilla on huono nimimuisti. Tarina kysyi jokaiselta saako hän liittää ko. assosiaation heidän nimeensä ja muistaakseni Emmi oli ainoa joka kieltäytyi ja Tarina kunnioitti tätä. Tarina myös selitti, että se auttaa häntä muistamaan.
Miksi tuo Tarina lajittelee ihmisiä eri seksuaalinimityksin, kerran on sukupuolineutraali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L-vika kuulostaa kyllä kamalalta.
Omissa korvissasi ja erityisesti korvienvälissäsi on vika jos keskityt puhetapaan asian sijasta.
En sanonut että keskityn siihen. Pikkuvikoja.
Voi että tuota yhtä joka ihan muina rölleinä siellä tuijottelee silmät pyöreinä :D
Harmittaa niin paljon tuon Stoorin puolesta. Olisin halunnut tykätä, mutta aivan kertakaikkiaan liikaa minä-minä -ihminen ja kiinnostus muihinkin tuntuu olevan sellaista päälleliimattua: kuuntelee ja kyselee ollakseen itse tärkeä ja primus motor kaikenlaiseen toimintaan. Yrittää ottaa sellaisen positiivishenkisen ylästatuksen muihin, mutta aika metsään menee esim. vanhempien ja kokeneempien ihmisten kanssa tuollainen "vitsi kun sä oot niin reflektiivinen" - tyyppinen juttu.
Jännä nähdä mikä on tän Tarinan elinkaari BB 2019 -talossa
Siis ei nyt heti uskois että toi Helmeri on vuoden vanhempi kuin Anu, ei mitenkään näytä samanikäisiltä. Luulin oikeesti että toi Helmis on jotain 20..
Kyllä on täysin pumpulissa kasvanut se Tarina. Pahin asia tuntuu elämässä olevan että jää ilman sänkyä yöksi. Huhhuh.
Varmaan curlingvanhempien kasvatti.
Sarjamurhaajakin olisi tuon mielestä hyvä ihminen, joka paranee halimalla.
Viikkotehtävä vahtia kolikoita? Löytyykö noista mitään infoa mistään? Toi bb:n oma sivu on kyllä tosi köykänen tai ehkä oon vaan sokea enkä löydä sieltä mitään.