BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi anu näyttää aivan nelikymppiseltä. ei uskoisi että on vain vuotta vanhempi.
Sulla on jäänyt levy päälle. Kade.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa tasapuolista keskustelua äsken pihalla, kunnes Ville alkoi pitämään "raamattupiiriään".
Jukka livahti heti makuuhuoneeseen, jossa Tarina tarinoi mm. seksuaalivähemmistöjen oikeuksista.
Jeesusta ja vihervassaripaasausta tämä kausi näköjään.
Löivät 99% viikkobudjetista vetoa, että viikkotehtävä onnistuu.
Ja sinä käsitystäni tämän palstan yksioikoisesta ajattelusta. Tarinan reaktio ei liittynyt millään tavalla siihen, että hän on feministi. Reaktio voi vaikka syntyä siitä, että hän koki yleisön äänestävän häntä vastaan. Jännittävän päivän jälkeen vieraassa porukassa hän nyt reagoi noin.
Monet feministit kyllä pystyvät nukkumaan muuallakin kuin sängyssä, huoh.
Tuo oli kyllä hyvä esimerkki siitä miten vaikeaa on oikeasti hyödyntää meditaatiota ja psykologian oppeja normielämässä. Moni pystyy saavuttamaan zenin rauhallisessa ja ärsykkeettömässä tilassa, mutta kun mukaan tuodaan ärsykkeitä niin tasapaino rakoilee. Tämä johtuu siitä, että moni alussa tarvitsee ärsykkeettömän ympäristön aloittelijana. Joogatunneilla jne. valmistellaan yleensä mahdollisimman häiriötön tila meditaatio-osuuteen. Silloin ihmiset eivät saa käytännön harjoitusta meditaation hyödyistä stressitilan helpottamiseen.
Sama psykologian teorioista ja self helpistä. Kaikki toimii kuin rasvattu kun lukee teorioita ja yhdistelee niitä asioihin, joista ei ole tilanne päällä. Yllättävässä tilanteessa on kuitenkin ensin reaktio ja sitten muut ajatukset, ellei ole harjoittanut itseään niin, että tarkoituksellisesti kylmentää itsensä tunnereaktiolta ja alkaa tarkastella suoraan asioita muista näkökulmista.
Eiköhän Tarinakin kehity kun ei ole vielä 30 v. Ehkä hän hallitsee täydellisen mielenrauhan tilanteessa kuin tilanteessa kun täyttää 100 v.[/quote]
Onpas taas kunnon keittiöpsykologiaa. Luulisi jo tuonikäisen osaavan hallitsevan tunteitaan vähän paremmin kun kyseessä ei ole mikään vakava tilanne eikä kukaan ole kuolemassa. Ehkä kyseessä on ilmiö nuorista, jotka elävät jossain stadipumpulissa, eivät ole koskaan kohdanneet elämässä mitään suurempaa vastoinkäymisiä kun 'sängyn menettäminen BB talossa ". Tai (mitä todella toivon) Tarina vedättää kaikkia ja näyttelee surkeaa näytelmäänsä, ottanut jonkun roolin päälle psykologisesta testissään. Jos ei, niin sitten on kyllä surkuhupaisa tapaus. Tarinan kannattaisi lähteä kypsymään vaikka kehitysmaahan, jossa tulee huomaamaan että on suurempia huolia kun sängyn menettäminen. Siellä feministillä vois olla vähän enemmän tehtävääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa tasapuolista keskustelua äsken pihalla, kunnes Ville alkoi pitämään "raamattupiiriään".
Jukka livahti heti makuuhuoneeseen, jossa Tarina tarinoi mm. seksuaalivähemmistöjen oikeuksista.Jeesusta ja vihervassaripaasausta tämä kausi näköjään.
Just nyt kyllä on :D Toinen porukka puhuu ekologisuudesta, MUTTA mielipiteitä on keskustelussa monia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia tehtäviä arvelette kilpailijoilla olevan yöaikana kauppakeskuksessa?
Löytää takaisin taloon :D
Eikö siellä ole ainakin kuntosli, joten varmaan joku urheilusuoritustehtävä siellä. Ja sitten voi olla, että saavat x minuuttia aikaa kahmia varusteita jotain tehtävää varten jostain sponssaavasta liikkeestä, siellä olisi esim. XXÖ jos tulee joku perinteinen ulkona yöpymistehtävä.
Hyvin ne vahtivuoroja järkkää. Saas nähdä ku tulee yö miten rahnojen vahtiminen onnistuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun Tarina vahvistaa stereotypiani feminististä. Draamakuningatar, kaikesta loukkaantuva ja äärettömän itsekeskeinen hörhö, jolla ei ole mitään kosketusta normimaailmaan. Jos patjalla nukkuminen sisätiloissa saa aikaan itkupotkuraivarit, niin ei kai se mitään... femakoissa ja viher-vassareissa on Suomen tulevaisuus!
Kertoo lähinnä sinun heikosta äo:sta, jos yleistät ja supistat maailmanlaajuisen historiallisen tasa-arvoa kannattavan aatteen yhteen ihmiseen.
Ne kauheat feministit kun ovat mm hommanneet kovalla taistelulla naisille äänioikeuden. Mutta sehän onkin sinulle vain uuden aggression aihe.
Niinpä, minä olen vanhanliiton feministi, ja Tarina on ehdottomasti ÄLLÖTTÄVIN ihminen noista, minussa ole yhtään mitään samaa kuin tossa ihmisessä.
Juuri ton kaltasten hipsteriälykääpiöiden takia en enää ääneen kustukaan missään feministiksi, kun se termi on täysin pilaantunut tommosten äärisateenkaarihörhöjen takia.
Ainoa mikä niitä kiinnostaa, on transsukupuolisuuden väittäminen tosiasiaksi, muuskupuoliset ja muu todellisuudesta vieraantunut ylemmyydentunto, oma kupla.Tyypillinen TERF, joka ei osaa tai edes halua oppia uutta. Puhutaan siitä miten huonosti oli 70-luvulla asiat ja miten kaikki on nyt paremmin. Ja keskitytään vain valkoisiin cisheteronaisiin, jotka ovat niitä oikeita naisia, kaikki muut ovat pelkkiä esittäjiä. Säälittävää.
Anteeksi, mutta en saanut kommentistasi mitään selvää. Mitä jos kävisit persukoulun ensin loppuun ja tulisit sitten vasta someen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä panisin samantien Jukkaa jos olisin tuolla.
N23
Luuletko, että Jukka antais?
Hei, se on mies. Tottakai se antaisi. Eikö se sitäpaitsi itsekin kehunut olevansa tinderissä aktiivinen, että senkin pohjalta aika helpolta vaikuttaa.
Sillä saattaa olla rima korkealla, kun joutuu 100km hakusäteellä tinderöimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timolla kunnon aamustondis. Miralla pian kissanpäivät.
Mira sanoi Iltasanomissa että ei hän sinne nussimaan lähde.
Muistan että tällaisia legendaarisia varmoja lupauksia ovat ennenkin antaneet tyypit, joista on paljastunut ahkeria peitonheiluttajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä näyttää 50+ mies tai nainen? Timo 52 näyttää hyvältä, Tupu 54 näyttää mummulta. Kylmää faktaa.
Elikä esim. Sandra Bullock on Tupua vuoden vanhempi. WAU!
Kyllähän Timppakin jää Brad Pittille,Cruisen Tompalle ja Johnny Deppille jälkeen. Mutta mitä sitten?
Tapahtuuko tuolla mitään? Joku tehtävä? Makoilevat kahdessa porukassa ainakin. Kerkesin avata 24/7 vasta nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun Tarina vahvistaa stereotypiani feminististä. Draamakuningatar, kaikesta loukkaantuva ja äärettömän itsekeskeinen hörhö, jolla ei ole mitään kosketusta normimaailmaan. Jos patjalla nukkuminen sisätiloissa saa aikaan itkupotkuraivarit, niin ei kai se mitään... femakoissa ja viher-vassareissa on Suomen tulevaisuus!
Kertoo lähinnä sinun heikosta äo:sta, jos yleistät ja supistat maailmanlaajuisen historiallisen tasa-arvoa kannattavan aatteen yhteen ihmiseen.
Ne kauheat feministit kun ovat mm hommanneet kovalla taistelulla naisille äänioikeuden. Mutta sehän onkin sinulle vain uuden aggression aihe.
Niinpä, minä olen vanhanliiton feministi, ja Tarina on ehdottomasti ÄLLÖTTÄVIN ihminen noista, minussa ole yhtään mitään samaa kuin tossa ihmisessä.
Juuri ton kaltasten hipsteriälykääpiöiden takia en enää ääneen kustukaan missään feministiksi, kun se termi on täysin pilaantunut tommosten äärisateenkaarihörhöjen takia.
Ainoa mikä niitä kiinnostaa, on transsukupuolisuuden väittäminen tosiasiaksi, muuskupuoliset ja muu todellisuudesta vieraantunut ylemmyydentunto, oma kupla.Minä olen ensimmäisen aallon feministi ja huomaan itsessäni paljon samaa Tarinan kanssa. Tarina on kiinnostunut itsensä kehittämisestä ja näkemystensä laajentamismahdollisuuksista . Sinä et näytä olevan kiinnostunut itsesi kehittämisestä yhtään saati näkemystesi laajentamisesta. Vaikka ei pitäisi transsukupuolisuutta oikeana tai totena niin voi silti oppia ymmärtämään miksi muut niin kokevat. Ehkä teet siihen omaan kuplaasi ikkunan, jotta näet ja kuulet. Voit toki pitää ikkunassa turvaverkon ettei vaan mikään uusi ajatus vahingossa sekoita omaa linjaasi jos sitä pelkäät. Harvoin tasapainoisella ihmisellä on syytä pelätä, että oma vakaumus muuttuu, vaikka hän pystyisikin ymmärtämään toisen ihmisen "transtuntemukset". Etkö itse nosta itseäsi turhan ylös toteamalla, että toisen kokema elämä (tranhenkilö) ei ole hänelle totta? Etkö itse ole todellisuudesta vieraantunut jos et näe 50 vuotta transhenkilönä eläneen ihmisen päivittäistä todellisuutta tai kiellät ja torjut sen täysin? Miksi väheksyt toisen ihmisen kokemusta omasta itsestään? Näetkö siis harhoja silloin kun kohtaat trans henkilön?
Ihan sama mikä olet, koko feministi-sana on pilaantunut tällasten harhaisten kupla-Tarinoiden vuoksi jo ajat sitten.
Jokainen normaali länsimaalainen ihminen on feministi, mutta kuka sitä viitsii enää ääneen sanoa, kun se on todellakin koko sana ihan väärinymmärretty ja pilattu nykyisten itseään "feministeiksi" kutsuvien toimesta.
Missäs minä itseäni väitin tasapainoiseksi, olen ihan normaali viallinen ihminen, en täydellinen ja kaikkitietävä, kuten Tarina ja muut kaltaisensa spesiaalit SJW:t, oman elämänsä lumihiutaleet. Ja juu, pidän noista termeistä, vaikken ole äärioikeistolainen persunatsi, kuten seuraavaksi alat vänkäämään, noi termit kuvaavat niin hyvin noita kaikkitietäviä hipstereitä satoine sukupuolineen..
Selviskö Tärinä yön ylitse? Vai aiheuttiko sängyttömyys mittavat vauriot mielenterveyteen? Pääseköhän hän koskaan ylitse tästä kokemuksesta....
Terv. Huolestunut sänkykauppias-88
Ps. Meiltä saat 10% alennusta kaikista sängyistä koodilla "personal_hell19"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon yllättänyt näistä kommenteista, että Anu näyttää 10v ikäistään vanhemmalta. Ja tosi törkeää levittää jotain huumejuoruja. Ei mielestäni arvaisi mitenkään, että olis ex huumeiden käyttäjä. Kuten vaikka Krisusta voisi epäillä.
Tässä linkissä Anu näyttää kyllä aivan ikäiseltään ja on tuolla enemmän "kuluneen" näköisiä nuorempiakin.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/04e5aaf0-6ccf-4d41-aa0b-070e8d…Tosi törkeää levittää Anusta juoruja mutta heti perään vedät Krisusta sen saman johtopäätöksen vaan ulkonäön perusteella?
Itse olen saman ikäinen kuin Anu, enkä olisi hänestä ikinä uskonut että on 31, katsoin ensin että ainakin 10 vuotta minua vanhempi.Sulla ei sitten ole mitään realistista käsitystä, kuinka rupsahtaneilta useimmat oikeasti nelikymppiset näyttävät.
Ei se rupsahtamisesta minusta aina ole kiinni, minusta hän vaan näytti niin aikuismaiselta kasvoistaan. Itse ja omat tämän ikäiset tutut näytetään ehkä enemmän teineiltä. Ehkä lapset saavat vanhan näköisiksi?
En tiedä johtuuko lapsista. Mutta itse olen myös saman ikäinen enkä näytä ollenkaan vanhalta, vaikka yksinhuoltajan arki on ollut välillä aika raskasta. Ehkä joitakin lapset vanhentaa ja joitakin ei.
Ihmiset!
Tarina lukee psykologiaa. Hänestä ei siis ole automaattisesti tulossa terapeuttia ja hänestä ei ole mitenkään tulossa psykiatria!!
Psykiatriksi tullakseen ihminen valmistuu ensin lääkäriksi (lääketieteen lis.), jonka jälkeen hän erikoistuu psykiatriaan noin kuusi vuotta.
Terapeutiksi tullakseen ihminen lukee ensin itsensä psykologiksi (psyk.maisteri), jonka jälkeen hän lisäkouluttautuu terapeutiksi.
Pelkkä psykologin tutkinto antaa valmiudet toimia esim ammatinvalintapsykologina tai vaikka psykologian opettajana lukiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi anu näyttää aivan nelikymppiseltä. ei uskoisi että on vain vuotta vanhempi.
Sulla on jäänyt levy päälle. Kade.
Öö mitä. Eka kerta kun kommentoin Anua tässä ketjussa.
en jaksa koko ketjua lukea, mutta olette varmaan pohtineet sitä että kuka tippuu ensin. uskon että viiksekäs nainen tippuu ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu tulee menemään pitkälle, miehet haluaa että hän menee pitkälle.... ;)
Anu on myös minun suosikki. T:28MTapetti jonka kuullut sanovan ehkä kolme sanaa eilisen ja tän päivän aikana. Vois lähteä ekana.
Mutta hän on juuri söpö ja kaunis... hiljaiset ja ujot naiset on parhaita. T:28M
Mielestäni on turhan aikaista ruveta leimaamaan ketään turhaksi ja tapetiksi ekan päivän perusteella. Antaa suulaimpien nyt vielä höytrytä, ihmisten todelliset piirteet ja kyvyt tulevat kyllä paremmin esiin, kun heitä koetellaan viikkotehtävillä ja porukan oma ryhmädynamiikka alkaa muodostua. Ei ensivaikutelma ole useinkaan kertonut siitä, miten joku osallistujista istuu taloon - muistaakseni Kätlinkin oli aika huomaamaton, mutta nousi lopult aikamoiseksi yleisön suosikiksi.
Olisko taas, että saavat pistää valinaisella riskillä 1-99% viikon ostosbudjetista tehtävään?