BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupusta näkee hyvin sen kuinka paljon huonot elintavat vanhentaa, alkoholi ja tupakka esimerkiksi saa naisen näyttämään 20 vuotta vanhemmalta mitä oikeasti on.
LOL, ihan on ikäisensä näköinen, jopa nuoremman välillä.
Minulla ei kyllä ole mitään 24/7 kyttäyskameraa, mutta eilisen jakson perusteella.
Onko sulla ikäkriisi vai.Niin tuolta 50+ SUOMALAISET NAISET näyttävät. Toista se on nuorekas Timo 52, joka sarjadeittailee 30-40 -vuotiaita naisia.
Niin, Suomessahan tässä ollaan, ihan sama minulle miltä vinkuintialaiset naiset näyttää 50+, mutta veikkaan että nekin näyttää 50+, katsopas kun ikä näkyy ihmisessä, oli miten leikelty kuminaama tahansa, niissä ikä näyttää lisäksi karmealta.
Luonnollinen ikääntyminen sensijaan on ihan normaalia, ei karmeaa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuon Tarinan klipin menetetystä sängystä...kotiin vaan tyttö jos pitää heti alkaa draamailemaan!!!Hänen elimistö menee sekaisin...
Tekoitkua kuivin silmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupusta näkee hyvin sen kuinka paljon huonot elintavat vanhentaa, alkoholi ja tupakka esimerkiksi saa naisen näyttämään 20 vuotta vanhemmalta mitä oikeasti on.
Minulla ei kyllä ole mitään 24/7 kyttäyskameraa, mutta eilisen jakson perusteella.
Onko sulla ikäkriisi vai.Niin tuolta 50+ SUOMALAISET NAISET näyttävät. Toista se on nuorekas Timo 52, joka sarjadeittailee 30-40 -vuotiaita naisia.
Voiko Timoa moittia?
Jos tyypillinen 50 vuotias nainen näyttää TUOLTA?
Hiljainen nössö ei anna mitään katsojalle. Timolla ja Tarinalla nyt hyvät keskustelut
Aww. Helmerillä siirtolapuutarhamökki Marjaniemessä. Sanoko se hinnaksi 80 000 €?!
Siis mikä hiton psykologista analyysia Tarina yrittää tehdä? "Miten sä koet surun?" "Miten sä koet sun tunteet?" "Positiivinen self-talk on tärkeää" "Sä oot muuten tosi analyyttinen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko Timoa moittia?
Jos tyypillinen 50 vuotias nainen näyttää TUOLTA?
Jos näitte Tupun miehen, niin sehän oli aivan vastaava kuin Timo. Samanlainen ruskettunut hoikka hopeakettu.
Tupu on ihan kaunis nainen, mutta tuo tarhatätilook on tuommoista mummoilua.
Vierailija kirjoitti:
Minä, minä, minä, minä, minä... Kyllähän katsojat tuon Tarinan kotiin lähettävät, kun pääsevät äänestämään.
Tai sitten katsojat antavat piruuttaankin Tarinan jäädä raastamaan asukkaiden hermoja. Niinkin on takavuosina tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
On jännä nähdä, kauanko persu-Mira pystyy pitään öyhöttämisen kurissa. Varmaan tuotanto joutuu ajamaan Miran ulos jo ekalla viikolla rasssssististen puheiden ja vihapuheiden takia.
Tunnetko hänet ja tiedät että hän puhuu tuollaisia? Esittelyssä luki vaan, että on vahvoja mielipiteitä m.aahanmuutosta, mikä ei sinänsä rasssistista ole.
Mielenkiintoinen keskustelu Tarinalla ja Timolla :)
noniin elikkäs omat 5 suosikkia on:
1.Kristian koska hän on hauska,ei mikään huomion hakuinen sekä hän sanoo asiat aikalailla suoraan.
2.Ville hän on rauhallinen ja vaikuttaa ihan perus jampalta, ainoa miinus tulee tuosta jatkuvasta jeesustelusta.
3.Anu koska hän vaikuttaa myös jalat maassa muijalta sekä hän on erittäin kaunis ja viehättävä.
4.Kevin on yllättäen minusta ihan hauska tyyppi, voi olla vielä paljon iloa hänestä tuolla, toki voi olla että käy ärsyttämään hänessa tuo erilaisuuden korostaminen mutta harmiton ihminen hän on.
5. Se lennonsuunnittelija vaikutti ihan fiksulle äijälle.
Inhokit on sitten Tarina,Emma,Eevaleena,Helmeri sekä Milla.
Loput on sitten taas hajuttomia ja mauttomia ollut.
M28
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä hiton psykologista analyysia Tarina yrittää tehdä? "Miten sä koet surun?" "Miten sä koet sun tunteet?" "Positiivinen self-talk on tärkeää" "Sä oot muuten tosi analyyttinen"
Samaa tässä miettiny koko ajan. Joka jumalan asia pitää pilkkoa niin pieniin osiin ettei koko hommassa oo enää mitään järkeä. Mutta onhan se muka hienoa ja syvällistä kysyä "miten sä koet sun tunteet?"
Joo-o. Joku raja tolla itsensä ja muiden reflektoimisellakin. Narina ulos.
Toi teennäisyys paistaa tosta Tarinasta aika pitkälle... Ollaan niin keskustelevaa, syvällistä ja ymmärtävää.
Vierailija kirjoitti:
Katselin eilen yöllä kameroita ( en kyllä muista tilanneeni saati maksaneeni ruutu+ palvelua).
Tarinan esitys kun sai kuulla että hänelle ei ole sänkyä oli naurettava, tekoitkua ja murjotusta. Siis jäi ilman sänkyä! Mitenköhän pärjää tosivaikeuksissa.
Kevin vaahtosi Kimmolle että rikollisten rangaistukset pitäisi olla jotain uudelleen koulutusta yhteiskuntaan, siitä se rikollinen tajuaa muuttua, Tarina myös komppasi tähän että rakkautta jakamalla saa takaisin rakkautta. Eli rikolliset pitäisi rakastaa ei-rikollisiksi...Nuoria ja hölmöjähän nuo tietty ovat...mahtaako pää kestää tuota taloa laisinkaan.
Nuoria ja hölmöjä, jotka eivät millään suostu uskomaan, että toiset ihmiset vaan ovat pahoja ja vaarallisia muille. Eiköhän esim. se sarja.kuristajakin nyt ole aivan yhteiskuntakelvoton, siinä ei rakkaus auta.
Miten tuollainen ihminen kuin Tarina voi päästä opiskelemaan psykologiaa? Eikö sinne ole mitään soveltuvuustestejä?
Villellä on kyllä lähtenyt käsistä tuon uskonnon kanssa, mutta niinhän itsekkin sanoi aamulla ulkona, että hällä on aina ollut tapana hurahtaa asioihin ja tehdä ns. täysillä, eli varmaan tuo hurahtaminenkin liittyy johonkin aivoissa olevaan naksahtamiseen, joka on vallannut tämän ihmisen koko elämän milloin milläkin pakkomielteellä.
Ulkonahan tuo kertoi olleensa ateisti, mutta sitten oli tutkinut tarkkaan kristinuskoa pidemäänkin ja jumala sitten löytänyt hänet. Aika hurja muutos, ateistista pakkomielteiseksi uskovaksi. Pakkomielteisellä tarkoitan sitä, että liittää Jumalan ihan joka asiaan mitä tekee, ei se ole normaalia edes uskovaiselta, edes sellaiselta joka on lapsesta asti aivopesty uskomaan.
Vierailija kirjoitti:
Keneltä Anu näyttää? Muistuttaa jotain julkisuudesta tuttua henkilöä, mutta en saa päähäni ketä.
Noora Karma :)?
Jännä muuten, kun kukaan palstamies ei ole tullut väittämään, että täällä mammat on vaan kateellisia Tarinalle ja Emmalle, kun heitä täällä pidetään ärsyttävinä. Mistähän johtuu?
En voi mitään, mutta mun mielestä Tupulla on aivan ihanaa kangasta oleva tunika just nyt päällään! Tuommoisesta ku sais t-paidan.
N47 niinpä niin... :D
Minä, minä, minä, minä, minä... Kyllähän katsojat tuon Tarinan kotiin lähettävät, kun pääsevät äänestämään.