BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Huvittavaa, mä käyn täälläkin tarkistamassa, et oisko jotain vielä.. Oikeeseen elämään palaaminen ottaa koville
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, mä käyn täälläkin tarkistamassa, et oisko jotain vielä.. Oikeeseen elämään palaaminen ottaa koville
Käyt itsekin😂😂😂 pakkasia pitelee ja kohta pukki ovelle kolkuttaa .tokkopa sisälle tulla saa.....
Vierailija kirjoitti:
Yks päivä hätkähdin kun tää keskustelu ei jäänyt etusivulle yöksi. "Tähänkö se loppuu?"
Vierailija kirjoitti:
Meno ei ole sentään yhtä sairasta kuin yliksellä jossa viestejä tulee vieläkin satoja päivässä ja miltei kaikissa spekuloidaan Anun ja Helmerin suhdetta. Sääliksi käy noita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meno ei ole sentään yhtä sairasta kuin yliksellä jossa viestejä tulee vieläkin satoja päivässä ja miltei kaikissa spekuloidaan Anun ja Helmerin suhdetta. Sääliksi käy noita ihmisiä.
Jonnet on romanttisia ja mammat realisteja.
Kivahan tämä on että vielä vähän seurataan heitä ja pidetään keskustelua yllä.
Upea scoottinäytös oli pojilla Fredissä, jonka Helmeri juonsi tyylikkäästi. Mahtavia temppuja! Viis kautta viis!
Nimim. paikanpäällä fiilistellyt
Se on redi ei fredi. Luulin Helmeriä pitemmäksi. Hyvä booki oli Helmerillä Redissä.
Instastoryn mukaan Kristian on matkalla lentokentälle. Turvallista matkaa heille!
Vierailija kirjoitti:
Instastoryn mukaan Kristian on matkalla lentokentälle. Turvallista matkaa heille!
Hänen youtubekanavalleenkin tulee kuulemma sisältöä tulevaisuudessa
https://www.youtube.com/channel/UCyM7rdi_UiEeOKM1JoSCfhQ?app=desktop
Helmeri pitää illalla instaliven. Aika ei vielä selvillä, mutta joku klo 21-22.
Tuleekohan Antin tilalle Antti vai Marin?
Vierailija kirjoitti:
Feministit vallanneet tämänkin keskustelun... Menkää takaisin sinne rentoon feministiryhmään. Vai oliko siellä liian ahdistava tunnelma?
joku äksy
Joko Krisu taimaassa? Lämmintä mutta ei täälläkään oo huono ilma. Mukava ilma ulkoiluun.
Janne Virtanen tänään radio Novalla toivoi BB:lle jatkoa. Miksiköhän tietoa jatkosta ei ole saatu vieläkään...
Hemmin ja Anun instalive oli tosi hauska. Heillä menee hyvin ❤️ Ovat tiiviisti yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Hemmin ja Anun instalive oli tosi hauska. Heillä menee hyvin ❤️ Ovat tiiviisti yhdessä.
Oli kyllä nauruntäyteinen
Vierailija kirjoitti:
Tiiviisti ja Tiiviisti🤔
Ei ne kyllä yhdessä ole se on varma..
Luulevat saavan jotain julkisuutta enemmän kun pitävät yhtä ja eräitä jännityksessä😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiviisti ja Tiiviisti🤔
Ei ne kyllä yhdessä ole se on varma..
Luulevat saavan jotain julkisuutta enemmän kun pitävät yhtä ja eräitä jännityksessä😂
Joo ei paljon Anu ole Helmeriä Instaansa laittanut💤💤
Näkeehän se noista vastauksista pelkkä pelleilyä keskenään niinkuin oli talossa kun
lässytettin kuin omalle koiralle ja lapsille!
Jukka ja Ville ajelulla