Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
89461/90773 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta oli se että Ville kävi kiinni Krisuun retuuttaen häntä. Myös fyysinen koskemattomuus meni rikki.

Vierailija
89462/90773 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattoman röyhkeää ylipäätään marssia jonnekin julistamaan miten on enemmän uskossa muka kuin muut, koska eihän Ville voi tietää kenenkään ihmisen asemaa Jumalan edessä ollenkaan. Ei siinä hänen mittareilla mennä ollankaan vaan Jumalan asia on arvioida ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89463/90773 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

komia ex anulla

Näyttää noin 5-kymppiseltä, mutta näyttäähän Anukin jotain 45-vuotiaalta. Loputon tupakanpoltto vanhentaa ihoa yms, Anu on siitä loistava esimerkki. Anu varmaan pitää tuollaisista kypsemmän näköisistä miehistä. Hemmi näyttää melkein teiniltä (hyvässä mielessä, onhan se komea mies kuitenkin), joten ei ainakaan oikein ulkonäöllisesti sovi ennen aikojaan elähtäneen Anun kainaloon.

Vierailija
89464/90773 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ihminen voi ottaa tuolla tavoin Jumalan asemaan arvioidessaan olevansa Jumalalle otollisempi kuin muut, tuo on se hengellinen väkivalta-asetelma juuri. Jumalasuhde on täysin henkilökohtainen asia eikä kukaan saa tunkeilla siihen suhteeseen noin kuin Ville.

Vierailija
89465/90773 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instramissa Anu.Tarina.Timo.Jukka.Kevin.Hermeli. missä Voittaja ja Eevis????

https://instagram.com/heikrisse?igshid=6a06o0nuupdi

Vierailija
89466/90773 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmo ollut jo aiemmin Seiskassa Niko Saarisen salasuhteena. Aika yllätys.

No onpas Nikolla omituinen miesmaku... YÖKS, Kimmo on kuin kaljuuntuva keski-ikäinen ja ylipainoinen ukko möhömahoineen. Lisänä itsekäs, kateellinen ja katkera selkäänpuukottajaluonne. Onneksi sentään ei voittanut.

Vierailija
89467/90773 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

komia ex anulla

Tota, aika iäkäs!

Vierailija
89468/90773 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instramissa Anu.Tarina.Timo.Jukka.Kevin.Hermeli. missä Voittaja ja Eevis????

Puuttuuhan tuosta monta muutakin, mutta Emma siinä on.

Vierailija
89469/90773 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavattoman röyhkeää ylipäätään marssia jonnekin julistamaan miten on enemmän uskossa muka kuin muut, koska eihän Ville voi tietää kenenkään ihmisen asemaa Jumalan edessä ollenkaan. Ei siinä hänen mittareilla mennä ollankaan vaan Jumalan asia on arvioida ihmisiä.

" Mä on täällä se joka on uskossa ja Isän etuoikeutettu poika siitä syystä ja minä poika sitä saan isältäni kaiken jopa Teslan kun mä vaan pyytelen, eikä yhtään hävetä pyydellä."

"Ja koska mä saan Teslan niin se saa muutkin ihmiset uskomaan että kannattaa pyrkiä olemaan mun kaltainen etuoikeuksia nauttiva myös."

Oksettavaa.

Vierailija
89470/90773 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Mä on täällä se joka on uskossa ja Isän etuoikeutettu poika siitä syystä ja minä poika sitä saan isältäni kaiken jopa Teslan kun mä vaan pyytelen, eikä yhtään hävetä pyydellä."

"Ja koska mä saan Teslan niin se saa muutkin ihmiset uskomaan että kannattaa pyrkiä olemaan mun kaltainen etuoikeuksia nauttiva myös."

Oksettavaa.

Se mikä oli arveluttavinta oli se, että tuollainen rajaton tyyppi Ville vielä analysoi julkisesti toisetn sielujen "kipupisteitä" ja pyrki parantelemaan muita.

Tuotanto : silmät auki!

Vierailija
89471/90773 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ällötti kaikki sellainen, kun asukkaat makoilivat ruokapöydällä, söivät miĺloin kenelläkin nälkä sattui olemaan, syötiin pipo päässä jne. Ei istuttu yhdessä ruokapöytään montaa kertaa, kummia tapoja. Mutta, kaikista eniten inhotti se kammottava siivo talossa. Minusta aikaisempina kausina asukkaat sentääs petasivat pestinsä, nyt siellä maattiin päivälläkin sängyssä vaatteet päällä, peitot lattioilla ym.epäsiisteyttä. Hyi!

Vierailija
89472/90773 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi Anu sit oo ollu välittäjänä ku vähä yli vuoden (instan mukaan) . Sanoi ite kyl et reilut 2 vuotta.

Noin se muisti pettää 32 veelläkin. 

Vierailija
89473/90773 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Niko Saarinen tehnyt sen haastiksen myös Kimmon kanssa?

Vierailija
89474/90773 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Ville ei voittanut. Pilasi koko kauden.

Vierailija
89475/90773 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anun tilikin on nyt julkinen! Menkää seuraamaan häntä.

https://www.instagram.com/anupuuma/

Saattoi arvata, että on huomiohakuinen tapaus, vaikka talossa olikin pelkkä tapetti. Krisulla kai edelleen on yksityinen ig, kun ei välitä kummemmin julkisuudesta, vaikka potentiaalia olisikin.

Toivottavasti Anu on maksanut Helmerille niistä potkulaudoista, jotka sai lapsilleen Hemmin ig:n mukaan. Hemmi luultavasti lahjoitti ne hyvää hyvyyttään, kun kuvittelee, että Anun kanssa tulisi jotain vakavampaakin.

Kyllä se Krisukin sen avasi julkiseksi!!

Vierailija
89476/90773 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville sanoo ensin olleensa palkatta BB talossa mutta kun joku kysyi eikä teillä ollut päivärahaa vastaa Ville: En kerro.

Just, todella rehellistä.

Tarkoittaa sitä, että oli palkattomalla vapaalla Mokia ei maksanut siltä ajalta palkkaa. Ville ei saa kertoa tuotannon asioista, toki varmasti jotain korvauksia saa talossa ollessaan, kuten muutkin. Harva pystyisi muuten menemään tuonne ja saisi töistä palkatonta vapaata. Oikeastaan Villen raha-asiat ei muille edes kuulu.

Hän valehteli ettei saanut ollenkaan mitään korvausta vaikka olisi voinut sanoa vaan että pärjäsi sen ajan talossa vaikka. Tuo osoitti minusta että harhauttaa kevyesti ihmisiä.

Emme tiedä millaisia summia siirtyi Villen kukkaroon siis.

Villestä tuli miljonääri. Krisu parka jäi nuolemaan näppejä, kun verottaja lohmaisi puolet voittopotista. Ja muille jäi tuhkat. Kyllä Villen nyt kelpaa!

Vierailija
89477/90773 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkö siisti? kirjoitti:

Minua taas ällötti kaikki sellainen, kun asukkaat makoilivat ruokapöydällä, söivät miĺloin kenelläkin nälkä sattui olemaan, syötiin pipo päässä jne. Ei istuttu yhdessä ruokapöytään montaa kertaa, kummia tapoja. Mutta, kaikista eniten inhotti se kammottava siivo talossa. Minusta aikaisempina kausina asukkaat sentääs petasivat pestinsä, nyt siellä maattiin päivälläkin sängyssä vaatteet päällä, peitot lattioilla ym.epäsiisteyttä. Hyi!

No tuon kaiken mahdollisti se tämän kauden vässykkä tuotanto. Nythän isoveljeä vietiin kuin litran mittaa asukkien toimesta ja "rangaistukset" olivat ihan naurettavia/olemattomia tyyliin hölmö kyltti kaulassa pari tuntia. Ja eikös Kimmo päässyt ilman minkäänlaista rankkua siitä, että ahdisteli ja nuoleskeli melkein sammumispisteessä olevaa Helmeriä kännipäissään. Jos/kun BB vielä jonain vuonna tulee, niin toivottavasti ei tämän nynny-tuotannon kanssa. Ja toivottavasti käsikirjoittajana ei enää tule toimimaan Christal Snow, joka oli kyllä todellinen pettymys, kun olen pitänyt häntä aina hauskana ja kekseliäänä ideoijana aikaisempien tekemistensä mukaan.

Vierailija
89478/90773 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville sanoi Tr.mppia uudeksi K.yros Suureksi, joka taas vapautti jtalaiset Babyl.nin vankeudesta , edusti heille Messiasta eli vapahtajaa,ja joka  auttoi rakentamaan temppelin, jonka palauttaminen nykyaikana on vap.amuur.reitten päätehtävä.

Yliloudalla on näköjään porukkaa joka kutsuu Villeä Mestariksi.

Joten kaikki on mahdollista mitä kytkentöjä tässä mielestäni ja käsittääkseni voikaan olla.

Hommaan kuuluu usein vielä se ettei nämä ns mestarit tiedä edes mihin osallistuvat ( sen oikean iskän luonnetta ei vielä kerrotakaan kaikille ) vaan vasta asteittain kunhan se Amerikan matka ollaan tehty ja edetty tarpeeksi korkealle...jne.

Vierailija
89479/90773 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville sanoo ensin olleensa palkatta BB talossa mutta kun joku kysyi eikä teillä ollut päivärahaa vastaa Ville: En kerro.

Just, todella rehellistä.

Tarkoittaa sitä, että oli palkattomalla vapaalla Mokia ei maksanut siltä ajalta palkkaa. Ville ei saa kertoa tuotannon asioista, toki varmasti jotain korvauksia saa talossa ollessaan, kuten muutkin. Harva pystyisi muuten menemään tuonne ja saisi töistä palkatonta vapaata. Oikeastaan Villen raha-asiat ei muille edes kuulu.

Hän valehteli ettei saanut ollenkaan mitään korvausta vaikka olisi voinut sanoa vaan että pärjäsi sen ajan talossa vaikka. Tuo osoitti minusta että harhauttaa kevyesti ihmisiä.

Emme tiedä millaisia summia siirtyi Villen kukkaroon siis.

Villestä tuli miljonääri. Krisu parka jäi nuolemaan näppejä, kun verottaja lohmaisi puolet voittopotista. Ja muille jäi tuhkat. Kyllä Villen nyt kelpaa!

Ville viihtyi siellä pesuhuoneessa aika hyvin. pesi pyykkiä.

Vierailija
89480/90773 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Anu oo LKV, vaan asuntomyyjä, joka käy esittelemässä kämppiä, muttei ole kaupanvahvistaja, Ei siis Kiinteistönvälittäjä. Ehkä on vasta opettelemassa hommaa.

Ketju on lukittu.